nananda2 ha escrit:Noies ! nomes puc entrar a estonetes, pero mira ara aprofito i em desfogo vale?
La meva llista de convidats está viva creix i es reprodueix per ella mateixa!!! jajajaja... bueno per ella mateixa no que els meus pares li donen una empenteta,... al final més que una cerimonia intima i poca gent semblara aixó el casori de la infanta!!! pero bueno, jo cediré una mica per una banda i ells que cedeixin d'una altra...
Avui hem triat fotógraf, el resturant aquest cap de setmana anirem a reservar el Espígol de Balaguer, la sala no ens va matar gaire de bonica, pero el preu si, i els jardins per fer la cerimonia i la decoració floral també a part, está al costat de casa així que listo una cosa menys!
A més porto dos caps de setmana mirant vestits i aquest dissabte em vaig emprovar un preciós que hi posava el meu nom en lletres grans, a Tiara, la desilusió va venir en veure el preu (jo havia de fer una boda low cost ... ¬_¬), pero despres diumenge mon pare va dir que ell em regalava el vestit i que tries el que volgués juhuu! tot i així mirare una mica més pq em sap greu....
Ma mare (estan separats) m'ha dit que em regala les aliances (oootra cosa menos!). I jo aquesta setmana sens falta ho haig de dir a la feina!
Estic un pel atacada dels nervis suposo que per que ho haig de fer tot rápid, quan ho tingui una mica lligat tot ja respiraré i suposo que llavors em quedará temps per preguntarme quind detalls faré, quines entregues la música, etc...en quin embolic m'he posat amb aixó de la boda...qui m'ho havia de dir!
Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!! que et regala el pare el vestit, a mi també me l'ha regalat el papi, també sóc del club de pares separats...jejejeje! ma mare i la seva parella paguen la meitat del fotògraf i ma sogra l'altra meitat...una cosa menys! les aliances ens les hem pagat nosaltres, el 15 de febrer ja les tinc.
Jajajaj ara acaba de venir mon pare a portar-me els pantalons del seu traje per a que li fagi la vora!! es la llet! aquí al meu despatx ( es que traballem al mateix departament,casualitat també )....xD
Si jo també volia una boda low cost i dels 9000 euros ningú ens salva entre vestit, traje, sabates, roba interior, detalls, figuretes de pastís, invitacions,etc...i això que el restaurant he agafat un dels mes barats, La Masia , que està a Lleida .
Ah! tranquila que jo he anat a l'Espigol a cantar ( canto en un duo i en un grup ) amb el duet quan hi ha hagut alguna boda i les bodes les fan molt bé i sembla que deixen bastanta llibertat als nuvis per fer les coses a la seva manera.
Bueno guapa que et vagin molt bé els preparatius!