quant costa casar-se?!¿

bodes 10!

quant costa casar-se?!¿

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 10, 2009 12:17 pm

Hola!
algú ha fet un pressupost del q pensa destinar a cada cosa¿?
jo volia començar a fer-ho però vaig perduda en moltes coses.
De moment he fet llista de tot el crec que s'ha de valorar:
- Cost cerimònia (civil/esglesia)
- Convit
- Decoració floral
- DJ
- Detalls
- Tabac
- Invitacions
- Fotògraf
- Vestit nuvia i complements
- Vestit nuvi i complements
- Aliances
- Viatge

Segur que em descuido coses, que us sembla si entre totes anem posant el q creiem q ens acabarà costant cada cosa????
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: berry » dt. feb. 10, 2009 1:23 pm

uff bon tema aquest pero ens podem anar deprimint....jejeje

a veure nosaltres fem boda civil i de papers no ens costa res quan comencin a fer l'expedient a veure que ens diuen...

El restaurant som amics i anem molt pocs convidats aixi que ens surt per uns 3500€ mes o menys...

detalls els he comprat on traballo i m'han sortit molt be de preu 150€ 205 detallets

les invitacions les fem nosaltres encara estem mirant papers pero contant em sembla que em surt la invitacio amb el sobre i tot per 0.70 €

les aliances que m'agraden les 2 valen 550€ pero no esta decidit i la resta encara no ho tinc mirat.....

quan vagi concretant cosetes ja ho anire posant.....
Imatge
berry

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: annaiesteve » dt. feb. 10, 2009 1:24 pm

EL Q SABEM ES Q TOT COSTA MOLTS €€€€€€€€€€€€€€€€€€€!

NOSALTRES ,
JA HEM PAGAT :

RESTAURANT: 1500 € PAGA I SEÑAL.
FOTOGRAF: 150 € PAGA I SEÑAL.

DE MOMENT.......

SUMA I SIGUE,.....
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: oshia » dt. feb. 10, 2009 1:29 pm

eso si , suma y sigue y no para de subir.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 10, 2009 1:39 pm

si, jejeje és per deprimir-se!!!
els meus càlculs:
- Cost cerimònia (civil/esglesia): 450 (sumant el cost de l'ajuntament i la preparació de l'espai pel casament civil)
- Convit: cal tenir en compte el preu per persona + hores extra de barra lliure....
- Decoració floral: ni idea!!!
- DJ: he llegit per algun post que surt sobre uns 850-900... però sabeu si aquest preu és per tot el dia'¿?¿?
- Detalls: espero no gastar més de 200€ aprox...
- Tabac: uns 200?¿
- Invitacions: intentarem fer-les nosaltres, el nostre cunyat és un crack de l'art digital.... :D
- Fotògraf: 1500-1900
- Vestit nuvia i complements: uf! jejejeje
- Vestit nuvi i complements: a saber..........
- Aliances: tenint en compte q volem algo senzill no crec que pugui més de 500€
- Viatge: el q quedi jajajaajj

com ho veieu?
crisbert

EntradaAutor: annaiesteve » dt. feb. 10, 2009 1:44 pm

ESTUPENDU!

ACABAREM TOTES JUGANT A LA ONCE, LA PRIMITIVA, EL CUPON, Y EL CUPONAZO! (-O-:-)
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: berry » dt. feb. 10, 2009 1:48 pm

jajajaja......un limosnita por favor!!!!jajaja

jo li vaig demanant coses a tota la meva familia, que si el viatge, que si els anells que si el vestit jejeje

soc una "perigüeña" jajaja
Imatge
berry

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: anit@ » dt. feb. 10, 2009 1:59 pm

Nenes veure aixó deprimeix a qualsevol!!
A mi la cerimonia hem costará poquet, uns 300 € amb flos i tot, pero el restaurant un pal!! UNS 140 € PER PERSONA Y SOM UNS 120.... no se preferixo no fer numeros exactes, perque hem faiig enrere!! anirem pagant sobnre la marxa, sort n'hi ha que encara ens queda un any per davant per arar estalviant!!
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: MIRIAMMI » dt. feb. 10, 2009 2:26 pm

Hola!!! Qué tal!?!?! Sóc nova... :)
Doncs si que puja tot!!! Mare mevaaaaa!!! jo també prefereixo no fer números de moment... es que tot puja una passada!!! Encara que jo també vaig demanant cosetes a gent de la meva familia...jejeje... (si cuela, cuela!).
Crec que a la llista s'ha d'afegir altres detalls, com el nuvis de regal, els rams per les àvies... y coses així...
A més jo encara estic arreglant el piset... mare mevaaaaaaaaaa!!! prefereixo no pensar-hi...jejeje
MIRIAMMI
:: núvia experta

Entrades: 938
Membre des de: dl. jul. 07, 2008 2:53 pm

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 10, 2009 3:06 pm

si et serveix de consol a mi m'entreguen el pis aquest estiu, així q la despesa es considerable también jejejejej kin horrorrrr!!!!!!! :star::
crisbert

EntradaAutor: MIRIAMMI » dt. feb. 10, 2009 3:09 pm

Mare meva!!!! Però bueno... i lo contestes que estem, que??? jejeje
Míriam

Imatge
MIRIAMMI

Entrades: 938
Membre des de: dl. jul. 07, 2008 2:53 pm

EntradaAutor: vanesaHG » dt. feb. 10, 2009 3:24 pm

Pues esto es como la pregunta de cuanto cuesta un piso??? Pues mira depende de los metros de la zona de las calidades....

En la boda lo mismo. Depende de la zona, del numero de invitados, de lo que te quieras gastar, en detalles, vestidos,etc.

Yo me he puesto hacer numeros y me entra mareo. He hecho un excel y me da un patatus. Pero como ya han dicho por aqui nos queda mucho tiempo aun para ahorrar y para ir pagando cositas, asi no sera de golpe.

He calculado que entre unos 18.000-24.000€ fijos. Ojala fueran menos pero aqui es oir la palabra boda y se suben a la parra. Pq seamos sinceras con 120-140€/ comensal cenamos mi novio y yo al menos 2 veces e igual de bien, pero como implica la palabra boda ya lo suben. Al igual que la peluqueria, maquillaje,etc.

A mi lo que me trae loca el SGAE (derechos de autor) no se cuanto se tiene que pagar, tengo preguntarlo. Si esta incluido en el precio de la orquesta o se paga a parte.
vanesaHG
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1123
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:34 am

EntradaAutor: oshia » dt. feb. 10, 2009 4:05 pm

osea una pasta!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dt. feb. 10, 2009 4:09 pm

Hola noies!

Jo per altres posts que ja parlaven del tema altres anys, he calculat igual que vanesa, entre 18.000-24.000 , és clar depenent del restaurant que hem escollit i tot el que volem fer!!!

A mi el restaurant ja em puja 18.000.- , falta sumar la lluna de mel i les cosetes més "gordes" de preu...la resta com que ho podem anar pagant poc a poc , sembla que no sigui tan car...

y como dice oshia...una pasta!!!! :star::
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: oshia » dt. feb. 10, 2009 4:16 pm

Supongo que lo que puedes ir quitandote de encima ,como el fotografo(solo la mitad por si no te satisface lo que o como lo han echo), el Dj que idem como con el fotografo, las invitaciones en mi caso y los detalles tambien se las cojo al DJ y en nuestro caso el alquiler de la masia que ya nos finiquitaremos el alquiler de la masiaaaaaaa.
Y el viaje , traje novio y vestido de la novia nos lo regalan nuestros respectivos padres que quieras que no es pasta que te quitas de encima, asi que nosotros nos quedara por pagar el catering .
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dt. feb. 10, 2009 4:20 pm

si eso si, siempre hay truquis...

Yo de momento el fotografo lo miro "normal" que me lo haga todo, pero ya sabeis como pienso, que al igual que me vengan a hacer las fotos y el video y me den el trabajo en "bruto" y me lo monto yo todo que me ahorro más de la mitad que me cobrarian "normal" pero de momento miro precio "real" a tiempo de decir que me lo hago yo siempre estamos...

las invis, detalles, regalitos y "pijaditas" de la boda, personalización y todo, lo haremos nosotros, en casa, manualidades, ordenador , y asi también nos ahorramos un dinerillo..

Y todo lo que podamos ir pagando desde ya...mejor, asi luego no nos vendrá todo de golpe ( como las chorraditas que he dicho antes )
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: oshia » dt. feb. 10, 2009 4:26 pm

Pues si , pero bueno yo los detalles y las invis tambien las queria hacer pero como la mano de obra, los materiales y demas sumandolos me dan lo que el detalles me cuesta pues lo compro echo.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. feb. 10, 2009 6:34 pm

BBuuuffff, no hemos hecho cuentas totales... Pero ese presupuesto seguro!!!!

Nosotros POR SUERTE contamos con la ayuda de suegros y padres para pagar el banquete, supongo que vestido y trajes tambien seran regalos y el resto nosotros!!

De momento seguro el fotografo contamos 2600€, el Dj y flores unos 2000€ (mas o menos), la iglesia + soprano 900€...

Suma y sigueeeeee!!!

Detalles, invitaciones, y el resto de merchandising lo haremos nosotros, nos hace iluuuuu!!!!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: anit@ » dt. feb. 10, 2009 7:40 pm

Nenas pues a mi me hacen pagar hasta si quiero que un tio este cortando jamón!! UN JOSELITO, eso sí!! A mi que mas me da de que sea el Jamón, con la tonteria me vale 600 €!! Esto no es normal!!
A mi por suerte , mi madre me ayuda mucho!! me regala el vestido complementos, medio banquete, etc..!! Son muy buenos!! pero aún así , una boda no tendría que valer tanto!! pero un día es un día!! y nosotras siempre hemos soñado con este día y nos gusta que sea inolvidable!! SI O NO?
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: Repo » dt. feb. 10, 2009 8:41 pm

A mesura que passa el temps m'adono de que m'havia quedat curta amb el pressupost. A mi, sense contar el viatge, em costa tot 23.000euros. Estem estalviant com a bojos!!!
Imatge
Repo

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants