Autor: ThePitis » dv. oct. 23, 2009 10:43 pm

Autor: neus29 » ds. oct. 24, 2009 3:09 pm

Autor: ThePitis » ds. oct. 24, 2009 8:35 pm
neus29 ha escrit:hola the pitis¡¡¡¡¡¡¡ ens veiem a tots els posts eh¡¡¡¡¡ mira jo els fotografs ke tu has mirat no els conec, pero et recomano els nostres. MRG son de mataro. mira si vols et paso la pagina web perke t´ho miris. http://www.mrg.es

Autor: SILVIA MG » ds. oct. 24, 2009 8:54 pm
Autor: ThePitis » ds. oct. 24, 2009 9:38 pm
SILVIA MG ha escrit:HOLA GUAPI!!!!!!!!!
YO ME CASÉ EL 25 DE JULIO DE ESTE AÑO Y SON NUESTROS FOTOGRAFOS...DENTRO DE UNOS DIAS NOS DARÁN TODO!!!!!!!!!!!!!!!YA TE COMENTARÉ QUE TAL PERO HASTA AHORA, MUY MUY BIEN!!!!!!!!!!!

Autor: ninembo » dg. oct. 25, 2009 1:39 pm
ThePitis ha escrit:Hola a totes!!!
Necessito ajuda amb el tema fotògraf!! n'hem vist uns quants, zona barcelona i vallès occidental... ens ha agradat molt DVS Fotografs, però són caríssims!!! m'agradaria saber si algú els coneix i si val la pena...
També m'agradaria que me'n recomanessiu alguns...Moltissimes gràcies!!

Autor: ninembo » dg. oct. 25, 2009 1:40 pm

Autor: joan y susana » dg. oct. 25, 2009 1:50 pm

Autor: neus29 » dg. oct. 25, 2009 3:45 pm

Autor: ThePitis » dg. oct. 25, 2009 5:40 pm
neus29 ha escrit:hola the pitis¡¡¡¡¡ com va el cap de setmana? nosaltrs tranquilet, el meu futur esta de baixa, te una contractura costal i clar no podem anar enlloc. ahir vem tenir sopar amb uns amics aki a caseta.

Autor: neus29 » dg. oct. 25, 2009 5:53 pm

Autor: ThePitis » dg. oct. 25, 2009 8:29 pm
ninembo ha escrit:ThePitis ha escrit:Hola a totes!!!
Necessito ajuda amb el tema fotògraf!! n'hem vist uns quants, zona barcelona i vallès occidental... ens ha agradat molt DVS Fotografs, però són caríssims!!! m'agradaria saber si algú els coneix i si val la pena...
També m'agradaria que me'n recomanessiu alguns...Moltissimes gràcies!!
No sé si heu anat, nosaltres hem agafat Doble Imatge (a Barberà), de preu és similar als altres, però ens ha agradat moltíssim!!
Tenen web: http://www.dobleimatge.com/

Autor: ThePitis » dg. oct. 25, 2009 8:31 pm
neus29 ha escrit:dons si, de ke l´han operat? per cert d´on ets? jo soc de mataro.

Autor: neus29 » dg. oct. 25, 2009 8:33 pm

Autor: ninembo » dg. oct. 25, 2009 10:29 pm
neus29 ha escrit:hola ninembo¡¡¡¡ ke guay. ja estas casada. com va anar? segur ke va ser un dia molt maco, vaja inoblidable oi? i segur ke amb molts nervis. jo em caso el dia 4 de setembre de 2010.

Autor: SILVIA MG » dl. oct. 26, 2009 2:13 pm
ThePitis ha escrit:SILVIA MG ha escrit:HOLA GUAPI!!!!!!!!!
YO ME CASÉ EL 25 DE JULIO DE ESTE AÑO Y SON NUESTROS FOTOGRAFOS...DENTRO DE UNOS DIAS NOS DARÁN TODO!!!!!!!!!!!!!!!YA TE COMENTARÉ QUE TAL PERO HASTA AHORA, MUY MUY BIEN!!!!!!!!!!!
HOLA WAPA!! Q GUAY!! YA ESTAS CASADA!! SEGURO QUE FUE UN DIA MUY ESPECIAL!! DONDE OS CASASTEIS? BUENO YA ME CONTARAS QUE TAL LAS FOTOS!!! BESOS!!
Autor: ThePitis » dl. oct. 26, 2009 2:23 pm
SILVIA MG ha escrit:ThePitis ha escrit:SILVIA MG ha escrit:HOLA GUAPI!!!!!!!!!
HOLA WAPA!! Q GUAY!! YA ESTAS CASADA!! SEGURO QUE FUE UN DIA MUY ESPECIAL!! DONDE OS CASASTEIS? BUENO YA ME CONTARAS QUE TAL LAS FOTOS!!! BESOS!!
MUY FUERTE,YA HAN PASADO TRES MESES!!!!!!!!!!!!!PARECE MENTIRA......PASA TAN TAN RAPIDO!!!!!!!!!!!!!
FUE UN DIA INCREIBLE, EL MEJOR DE MI VIDA SIN DUDA!!!!!!!!!!!!!!!
NOSCASAMOS EN ELS ARCS D'ARIATZA EN VILADECAVALLS, IMPRESIONANTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Y TU QUE TAL???? COMO LO LLEVAS TODO????????????? CUALQUIER COSITA YA SABES!!!!!!!!!!!

Autor: SILVIA MG » dl. oct. 26, 2009 2:35 pm
Autor: ThePitis » dl. oct. 26, 2009 3:07 pm
SILVIA MG ha escrit:MIRA, EL PRECIO ERAN 2800€, NOS ENTRABA:
PREVIO EN LA PLAYA (VIDEO)
INVITACIONES (AL FINAL NO LAS HICIMOS ASI QUE COGEREMOS ALGUNA AMPLIACION)
ALBUM DIGITAL (HASTA 170 FOTOS)
2 REPLICAS DEL ALBUM PARA LOS PAPIS
VIDEO (3 COPIAS) AQUI NOS INCLUYEN LA LUNA DE MIEL CON EL MATERIAL QUE LES HEMOS DADO.
Y EL CD CON TODAS LAS FOTOS EN ALTA CALIDAD.
ESTABAMOS ENTRE ELLOS Y DOBLE IMATGE, LOS COGIMOS PORQUE NO TENIAN TANTA SATURACION DE TRABAJO, YA QUE ELLOS SE DEDICAN MAS A PUBLICIDAD!!!!!! PERO DOBLE IMATGE SON SUPER CAÑEROS, ES UNA BUENA OPCION Y EL PRECIO ERA EL MISMO MAS O MENOS!!!!!!!!!!!!

Autor: neus29 » dl. oct. 26, 2009 9:07 pm