VIATGE DE NOCES

bodes 10!

VIATGE DE NOCES

EntradaAutor: eugexa » dg. feb. 14, 2010 10:40 pm

Hola!! em caso a finals de setembre i voldriem una lluna de mel amb platja i bon temps, però clar no a tot arreu fa bon temps a l'octubre, sabeu on fa bon temps a l'octubre?? m'han parlat de les Madeira. Gràcies!
Imatge
eugexa

Entrades: 40
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 10:37 pm

Re: VIATGE DE NOCES

EntradaAutor: baldu » dg. feb. 14, 2010 10:49 pm

Madeira es com tenerife, hi han moltes probabilitats q estigui nublat... Hauries d'optar per algun puesto q estigui més per l'Equador. Nosaltres anem a Tailandia que a l'octubre tmb fa molt bon temps i segur q trobes bons preus per aqelles dates. El viatge és preciós i ple de paisatges diferents i activitats, desde senderisme a platges paradisíaqes... Maldives, Sheishells, Madagascar, Bali i companyia també són opció... i clar, típic carib, punta canta, hawai, jamaica i riviera maya son destins de bon temps assegurat. No se si t'he estat d'ajut.
Las emociones son lo más importante de la vida y hay que disfrutarlas al máximo
Imatge
MIS COSITASSSSSSS: viewtopic.php?f=42&t=20304
baldu
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:19 pm
Ubicació: sant cugat del vallès

Re: VIATGE DE NOCES

EntradaAutor: eugexa » dg. feb. 14, 2010 11:14 pm

Hola! si que m'has ajudat, he entrat a una web que parla de les Madeires i posa que hi ha la mateixa probabilitat de sol que de pluja. No tinc ni idea què pot costar una viatge a un lloc d'aquests que has dit, però he vist fotos de Mauricio i ondia quina passada!!
Imatge
eugexa

Entrades: 40
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 10:37 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants