hawaii!!

Destins, propostes, no saps on anar?

hawaii!!

EntradaAutor: vane_v » dt. març 14, 2006 1:35 am

mi novio y yo tenemos pensado ir a hawaii, pero no sabemos que hacer. que os parece¿?
Antonio y Vanesa 12/08/06

Imatge
vane_v

Entrades: 14
Membre des de: dg. oct. 09, 2005 1:53 pm
Ubicació: valls (tarragona)

EntradaAutor: Isabelle » dt. març 14, 2006 1:42 am

vane_v depende de lo k busques para esos días, si buscas playa, o cultura, o de todo un poco depende... a mi en el corte inglés me dijeron k no me lo aconsejaban...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: anagaz » dc. abr. 19, 2006 5:02 pm

Jo vaig estar aquest any passat a Hawaii i sincerament, no hi tornaré. El paisatge és maco, molt verd, platges maques pero massa americanitzat. La compañia aèrea Hawaiian Airlines un 10 pero són quasi 6 hores des de California.

Alohaaa!
5 Maig 2006
anagaz

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

Hawai

EntradaAutor: Juliette » dt. maig 16, 2006 10:42 pm

Hola noies!!

Doncs jo me'n vaig a Hawai!!!!

Estarem 10 dies allà i farem 3 illes. És cert que la illa on hi ha HOnolulu és molt turística, però les altres tot i també haver-hi turistes enlloc d'ahver-hi grans centres comercials i edificis son més salvatges. Concretament una de les illes que visitem és Kauai, on s'ha rodat "Parque Jurásico", "Perdidos"...i l'altre illa Big Island amb un volcà ....

Després farem 15 dies a la costa oest de USA (las Vegas, Grand Canyon, San Francisco...)

Abans d'escollir aquesta ruta ens vàrem informar molt. NO voliem ni el típic resort, ni tot salvatge. Un entremig, i tot i que els americans no estan gaire ben considerats aquí son una gent molt acollidora i no està gens malament veure com viuen d'aprop.
Hem parlat amb gent que ha voltat molt i al final hem escollit aquest viatge, de tota manera anessim on anéssim, sent el viatge de nuvis... seria especial igualment =0-0-)

Juliette
Juliette

Entrades: 32
Membre des de: dj. set. 29, 2005 3:52 pm

EntradaAutor: Ayna » ds. oct. 14, 2006 9:47 pm

Alguien de vosotras saben si hacen combinados Canada + Hawai.? es que seria chulisimo.
Ayna

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2006 2:02 pm

EntradaAutor: Evi!!! » dt. oct. 17, 2006 10:20 pm

Juliette, nosotros también haremos la costa oeste!
Imatge
Evi!!!
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5679
Membre des de: dv. març 24, 2006 10:57 pm
Ubicació: El Prat

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants