Ribiera Maya al maig!

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: Myrim » dt. feb. 27, 2007 6:03 pm

la veritat es k no se ki ets de cara, igual te vist pero ni idea, ara he entrat a la teva pagina pero no se...jo no tinc pagina :hmm:: es que no se com es fa, Doncs la meva padrineta m'ho va comentar i clar he pensat que igual erats tu per el nom i sent de sitges molta coincidencia.Em caso al mig dia a la punta 19 de maig!!!i despres ho celebrem al Melia a la carpa k hi ha al hotel, el aperitiu al jardi, dinar a la carpa i deespres la festa la fem en una altra sala que ens posen amb parket también llums i tota la parafarnalia jajaaj k viva la fiesta!! Tu com ho portes??
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: vaneidiego » dt. feb. 27, 2007 6:15 pm

DONCS JO EM CASO EL DIA 26 DE MAIG, A LA PARROQUIA I EL CONVIT EL FEM A LA MASIA VILANOVETA DEL MATAS, TAMBÉ FEM EL CONVIT A LA CARPA QUE HI HA A LA MASIA I EL APERITIU AL JARDÍ...JAJAJAJA

HO PORTO BASTANT BÉ, ARA ESTIC AMB ELS TEMAS DE LA CASA, PINTURA, MOBLES, ETC. PERO BASTANT BÉ. DIUMENGE PASAT VAM FER EL CURSET PREMATRIMONIAL TAMBÉ, PER LO TANT ENS ANEM TREIENT LES COSETES DE SOBRE...

I TU?
COM HO PORTES??

VANE
[url=http://nuvis.org/vaneidiego]

Imatge [/url]

www.nuvis.org/vaneidiego
vaneidiego
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 56
Membre des de: dj. jul. 13, 2006 12:22 pm

EntradaAutor: Myrim » dc. feb. 28, 2007 6:03 pm

Wnas, bé bé, ara estic liada amb el tema dels menus i acabant de repartir les invitacions que em falten. Però encara em falten els detalls, el tabac... algunes cosetes. TInc unes ganes que arribi ja,!! no paro de mirar les fotos del hotel mmm kines ganes k tinc d'estar allà a soles amb el Joan i el ambientillo caribeño!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

Anterior

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants