Autor: lluneta » dt. oct. 16, 2007 4:47 pm
Nines ja estic per aquí, però el que passa es que no tinc l'ordinador massa disponible, el meu xicot el necesita per treballar, i ara ens en volem comprar un altre.
El viatge va començar de Barcelona a Madrid, i allà esperar unes quantes horetes per agafar el vol de Madrid Bangkok directe, durant 12 hores. S'ha de dir que la Thai és la millor, tothom ho diui és cert. El vol una passada, mil atencions, menjar, beure, et posen pelis, alguna la pots escoltar amb castellà si canvies el canal. Les assafates van totes moníssimes vestides.
Allà s'arriba al matí, llavors dutxa i a la tarda et pots apuntar a una excursió per Bangkok on muntes en una llanxa per anar a veure temple, després fas un creuer per el riu i et donen molta fruita diferent i bonissima, i un beure típic d'allà, i quan acabes vas a un dels millors llocs de massatges de bangkok...bua...durant dues hores....em vaig quedar fregida i tot durant una estona de la segona hora, devia ser el cansament, i després soparó tots el del grup en un restaurant típic Thai, i anar a regatejar per els mercadillos
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 12, 2007 5:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]