¿Quien hace kenya en 2006?

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: Sibil·la » dl. abr. 10, 2006 6:23 pm

Hola!
Sí, me pusieron más pero yo creo que fue por precaución, no sé. Me da que en Girona són hiper-mega-super-ultra precavidos porque también me dijeron de esperar 6 meses después de la última toma del Lariam para quedarme embarazada, cuando nuestros compañeros de safari que se habían vacunado en Barcelona y Murcia, y que tomaban Lariam, sólo les dijeron 3 meses (y en la web de la casa y los prospectos también pone 3 meses).

Para Tanzania sólo era obligatorio (de caras a poder entrar) la fiebre amarilla. Tuvimos que llevar el carnet de vacunas y entregarlo en la aduana junto con el visado.

Tu pregunta, NGM, y así seguro que te dan una explicación.
Y a la vuelta no te olvides de la 3a dosis contra la hepatitis, vale la pena!
:-)ok:
Sibil·la
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 11, 2006 7:57 am

sibil.la eres un "crack". Siempre estas ahi cuando una tiene una recaida y necesita que alguien le diga que to va bien.. jejejeje

Si el 19 cuando vaya lo preguntaré así me quedaré mas tranqui, y si si me acordaré de la 3 vacuna... muchos besitos
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 11, 2006 4:59 pm

Aunque os parezca mentira yo ya tengo ganas de ir a vacunarme! Eso querrá decir que por fin ya tengo viaje!!!Je,jeje!!!
El miércoles de la semana que viene hemos quedado ya con los del mayorista!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 11, 2006 5:11 pm

sandra pues ya nos contaras eh???
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. abr. 17, 2006 10:15 pm

Ay si!! A ver si os puedo contar ya alguna novedad!!!!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 5:24 pm

hoy me han puesto la 2ª dosis de la hepatits y he preguntado lo de tifus y meningitis, me han dicho que meninguitis no hace falta xq no hay, y la del tifus solo la ponen si no es un viaje organizado, es decir que vas por libre.... me he quedado más tranquila....sibil.la es veu que a girona, no arrisquen res!!
Visitant

EntradaAutor: Sibil·la » dc. abr. 19, 2006 6:32 pm

eiiiiiiiii! veus!?! :-)ok: ja deia jo que els de Girona són molt precavuts!
millor nena, t'estalvies punxades i bitxitos al cos!
vinga vinga, que falta menys!

jo avui he seleccionat 80 fotos de 990 que vam tirar al viatge per fer un àlbum. Ha estat duríssim fer la selecció! molt i molt dur pq totes m'agraden però les volia tant sí com no en un àlbum que ens van regalar i allà només hi caben 80.
De fet, tenim una tria per passar per la tele, i allà hi surten quasi totes, menys les repetides i les borroses.
Quins records quan les he vistes...
:-))
Sibil·la

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 7:22 am

UF.... SIBIL.LA QUINES GANES DE MARXAR.... supuso que aquestes alçades (faltan 3 mesos) es normal que tingui ganes de que ja arribi el dia i marxem de viatge....
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. abr. 24, 2006 6:12 pm

Hola noies!!
Per fi tinc novetats!!! Al final però, anem a Tanzània! Com ja us vaig dir no ho fem a través d'agència sinó per majorista i ens surt poca diferència de preu entre un i altre, i finalment ens hem decantat per Tanzània.
Estic supercontenta, em fa moltíssima il·lusió pq ara ja podem dir per fi que tenim ja el viatge!!! >.-<:
Ara toca vacunar-se! :-/
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 11:53 am

Nuria al final cuanto te han costado las vacunas?
Tu vas al Clínic no?
Visitant

EntradaAutor: Sibil·la » dt. maig 09, 2006 12:08 pm

EI, CÓMO VAN ESOS PREPARATIVOS? :-))
Sibil·la

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 09, 2006 12:11 pm

sibil.la hola wapa.... doncs jo ja començo a estar una mica histerica... has vist les fotos de la prova?????

i la teva joana que tal va?

Del viatge ja no hem fet res més... a veure quan trobem un dia per anar a comprar les maletes, que ens les regalen els meus oncles!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Sibil·la » dt. maig 09, 2006 6:33 pm

sí!!!!!!!!!!! he anat a comprovar, i sí, ja t'havia vist! és que en dos dies hi ha hagut un munt de fotos de núvies!
tu ets la divertida de la llengua fora, i del vestit amb les senefes! molt guay! i el vel, amb les senefes a conjunt m'encaaaaaaaaaaanta! t'està com un guant, noia!

així que us regalen les maletes?! a nosaltres ens les volien regalar les amigues però l'agència ens les va regalar (3!) i ens han anat de conya!

Fa un parell de setmanes vam anar a sopar amb 3 parelles que vam conèixer al viatge de noces i vam recordar vells temps! genial! Vam veure àlbums de fotos... ja hi tornaria!
:-))
Sibil·la

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 09, 2006 7:40 pm

Siii la de la llengua a fora sóc jo jejejejeje

Doncs a nosaltres ens les regalen. pero no sabem com comprar-les si toves si dures... es que hi ha un munt!!!!!!!
Doncs si vols et poso a tu i a la joana a la maleta jejeje bueno i el teu marit que no se com es diu
Moltes gràcies per els comentaris del vestit eh??
Visitant

EntradaAutor: Sibil·la » dj. maig 11, 2006 11:13 am

Ei Núria, et vaig a dir què penso de lo de les maletes.

Les que ens van regalar eren de tapes toves, però resistents.
Pensant en el safari, jo us aconsello que escolliu unes maletes ben resistents i que tanquin bé (pel tema de la pols). O sigui, res de colors clarets que s'embrutin (les nostres eren vermelles).
Recordeu que heu de fer les maletes a consciència i no endur-vos massa cosa. Heu de ser pràctics. No aneu a desfile de models i amb dos pantalons ja passareu. Samarretes les justes (recordeu res de colors vermells ni grocs ni taronges, i amb un parell de sabates que ja podeu dur al viatge també en teniu prou. NO us sobrecarregueu!
Primera que les maletes van darrera la furgoneta i normalment hi ha 6 persones a dintre. Si tots aneu carregats fins al cul el guia us maleïrà els ossos! Segona, que segurament voldreu comprar regalets i records. Penseu que us han de cabre i que no voleu tenir problemes de sobrepès en tornar.
Les nostre maletes tenien una cremallera que servia per fer-la més grossa. Ens van regalar una gran, una mitjana i una petita. Vam anar amb la gran i la mitjana però amb la gran i la petita ja n'haguéssim tingut prou. I una motchileta per cadascú per dur jersei durant el safari, la càmara, etc...

Vosaltres neu a Maurici, no? Per allà cap problema. Jo a Zanzibar me'n vaig endur uns pantalons pirates de fil i una brusa de fil fina per anar per la ciutat (són musulmans i no volia anar molt fresca). Però ja està. Un pareo, bikini, i un vestidet per anar a sopar.

Ah! NO sé si aneu al Carnivore a sopar (Nairobi). Jo em vaig posar el vestit que havia dut per posar-me a Zanzibar, però no cal anar mudat. La resta dels companys de viatge van anar amb els pantalons de safari i una samarreta, ben nets i polits i ja està.

Espero haver-te ajudat. :-)ok:
Sibil·la

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 11:41 am

sibil.la ja t'he dit més d'una ocasió que ets la millor... clar que m'ajudes!!!!!!

Si si que anem a maurici i a sopar al carnovier .

Llavors ens comprem d'aquelles maletes dures i ja ta no?? pero no anem molt carregats aixo m'haure de mentalitzar, que si fa fred, que si fa calor, que si sortim que si no se que... jajajaj bueno pero ho intentaré ho juro!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Sibil·la » dj. maig 11, 2006 3:46 pm

dures què vols dir, tipus samsonite? jo trobo que us quedaran rascades i tal... millor unes de lona o com es digui, o sigui toves però de bon material, resistent.
ho dic pq amb aks sempre pots apretujar mes tot el que poses a dintre si ve al cas :*:-)
Sibil·la

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 11, 2006 3:57 pm

SI, JO DEIA D'AQUEST TIPUS... PERO VA VER SABER-HO JA HO COMPRARE AIXI PERO QUE TANQUIN BÉ PQ NO ENTRI POLS

OIDO COCINA!!!! JAJAJAJ
Visitant

EntradaAutor: XHIPI » dt. maig 16, 2006 3:16 pm

HOLA,

NOSATLRES ENS CASEM AL SETEMBRE, I FEM EL VIATGE A L'AFRICA (TANZANIA+KENYA+SEYCHELLES) EN QUAN DE TEMPS AVANS DEL VIATGE US VAN POSAR LES VACUNES? A NOSALTRES ENS DIUEN UN MES I MIG AVANS.

GRACIES.
XHIPI

Entrades: 11
Membre des de: dc. març 22, 2006 7:23 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 16, 2006 3:41 pm

ostres quin trio... molt bé.... nosaltres ja les portem posades de fa mesos... pero no patiexis ... el dia que vem anar a la 2ª dosis de l'hepatitis hi havien uns nois que estaven amb la primera i marxaven la setmana següent... no pateixis.. pero si vols anar amb tranquilitat, ja pots trucar per demanar hora...!!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants