EGIPTO-CRUCERO POR EL NILO

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: Ruth_2006 » dt. gen. 16, 2007 2:38 pm

I tu?? Ja ho tens preparadet?? Per cert, aviam si et passes pel post d'abril... que estic reunint a les abrileres :-)) :-)) :-))
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: apollonia » dt. gen. 16, 2007 2:43 pm

No tinc res preparat :-( El que faig és apuntar en una llista cada cop que penso que m'he d'endur algo, així al final suposo que no se m'oblidarà res :-)) A més tinc exàmens fins el 25, o sigui que fins llavors no podré fer gran cosa pq estic liadíssima.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. gen. 18, 2007 12:50 pm

Buf!! Bueno reina si necessites alguna cosa, o tens algun dubte, jo aquí t'ajudo a tot lo que pugui :-) :-) :-) :-)
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dj. gen. 18, 2007 12:57 pm

Gràcies!!! :-))
Bé si que et volia preguntar una cosa: suposo que ho vas explicar però no me'n recordo :hmm:: Els dies del Caire que vau visitar i què recomanes?
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. gen. 18, 2007 1:08 pm

Jo vaig visitar les piràmides... de dia i a la nit l'espectacle de llum i so (val la pena fer-ho per lliure)

Saqqara (molt maco), Memphis no ens va donar temps.

El basar Khan el Khalili, la ciudadela de Saladino i la mesquita d'alabastre, i el museu egipci.... si podeu... passeu pel barri copte, a mi no em va donar temps ja...

Amb taxi et mous a tot arreu... a quina zona teniu l'hotel??
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dj. gen. 18, 2007 1:12 pm

a les piràmides, a l'Intercontinental Piramids Park, o algo així
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. gen. 18, 2007 1:55 pm

Doncs perfectament podeu ostres... doncs si m'enrecordés... de com anar al restaurant on menjavem el pollastre a la brasa... boníssim... uhmmmm aviam si trobo aquest hotel y et puc fer un croquis de com anar-hi :-))

Es bona posició per anar-hi a les piràmids per lliure i per sortir cap a saqqara...

a nosaltres saqqara ens va costar caret pero bueno 70 lliures el taxi anar i tornar... i a les piramids... aprox. unes 10 lliures... ANAR I TORNAR!!!

Uhmmm fixeu-vos be si voleu anar quin dia fan l'espectacle en castellà.
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dj. gen. 18, 2007 2:47 pm

la visita a les piràmides està inclosa per això, em recomanes anar per lliure?? A Saqqara és on hi ha la piràmide esglaonada???
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. gen. 18, 2007 3:08 pm

Si saqqara es la piramide esglaonada... la més antiga del mon!!

Uhmmm em refereixo que vaig a les piramides de dia amb la visita guiada... y al nit, per veure l'espectacle de llum i so per lliure... o amb algú que conegueu
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 22, 2007 8:24 am

JA SOC AQUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GENIAL, TOT GENIAL!!!!!!

a veure si després puc entrar i explicar-vos tot.. tinc una feinada de nassos.

Apollonia.... he passat fred!!!!!!! i no soc gens fredolica... necessites roba "cebolla" a tope.. a la matinada fa una rasca important i a la nit también però al migdia fa caloreta!!!! encara que ens han dit que a final d'aquest mes començava a canviar el temps... però ja et dic... ROBA CEBOLLA A TOPE.
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dl. gen. 22, 2007 9:08 am

Hola Núria!!!!!!

Ens ho has de contar tot eh!!!!!!! I jo a carregar la maleta de jerseis, jejejje que en 1 setmana ja estic volant cap a Egipte >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 22, 2007 10:37 am

Que ho expliqui, que ho expliqui!!!

Nosaltres aquesta tarda o demà segurament anirem a reservar, i com mé sinformació tinguem, millor!!!
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. gen. 22, 2007 3:50 pm

Nuria, benvinguda!!! Explica, explica!!! I.... FOTOS, MOLTES FOTOS!!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dl. gen. 22, 2007 6:17 pm

Nuuuuuuuuuuuuuriaaaaaaaaaaaaa, on ets????????????????
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: apollonia » dt. gen. 23, 2007 12:23 pm

:hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 23, 2007 5:36 pm

ei noies, tinc molta feina... a qui li passa pel cap marxar de vacances al gener… amb el tancament i tot.. jeje… (pero que me quiten lo bailao no??)

Aquesta nit m’emportaré el portàtil a casa i us explico.. pq sembla que a la feina serà del tot impossible…

Molts petons!
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dt. gen. 23, 2007 5:56 pm

Ara tens les piles carregades, jejejeje
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 23, 2007 6:57 pm

Nenes, mentre esperem la Núria... us explico el que tinc planejat pel nostre viatge... encara no l'hem encarregat però hi hem d'anar aquesta setmana... us ho copio d'un altre post, ok?!

al final cogeremos viaje de 12 días, que hace 4 dias de crucero, 1 luxor, 4 sharm y 3 cairo. Es con Iberojet (ya que por temporadas nos sale mejor) pero los hoteles són lo más de lo más: Four Seasons en el Cairo, Ritz Carlton en Sharm y Crucero que puede ser SUn ray (precioso y moderno), Esadora, Ti Yi o Nile Caprice... todo por 1800 € cada uno (tienndo en cuenta que salimos el 9 de abril, que en muchas agencias es Semana Santa pura y dura...)

Com ho veieu? Ja sé que Iberojet no deu ser de les millors majoristes, però per preu em sembla que ens surt prou bé... adjunto el PDF!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 23, 2007 6:57 pm

Nenes, mentre esperem la Núria... us explico el que tinc planejat pel nostre viatge... encara no l'hem encarregat però hi hem d'anar aquesta setmana... us ho copio d'un altre post, ok?!

al final cogeremos viaje de 12 días, que hace 4 dias de crucero, 1 luxor, 4 sharm y 3 cairo. Es con Iberojet (ya que por temporadas nos sale mejor) pero los hoteles són lo más de lo más: Four Seasons en el Cairo, Ritz Carlton en Sharm y Crucero que puede ser SUn ray (precioso y moderno), Esadora, Ti Yi o Nile Caprice... todo por 1800 € cada uno (tienndo en cuenta que salimos el 9 de abril, que en muchas agencias es Semana Santa pura y dura...)

Com ho veieu? Ja sé que Iberojet no deu ser de les millors majoristes, però per preu em sembla que ens surt prou bé... adjunto el PDF!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 24, 2007 8:31 am

ei noies ho sento.... ahir vaig sortir super tard de la feina, vaig arribar a casa amb un mal de cap important i em vaig posar a descarregar les fotos... pero ja no vaig tenir mes forçes.

Rox, no m'ho he llegit del tot, pero sembla que esta molt bé!! nosaltres vem anar alguna cosa mes "cutre" el vaixell, a veure, estava bé, pero vem tenir la mala sort que ens va tocar l'habitació del costat dels motors... pero bueno.... el menjar estava bo i ens donavem vi per menjar, (enlloc mes et donaven alcohol) l'hotel al cairo va ser l'husa al costat de les piramides, des de el restaurant de l'hotel tenim unes vistes precioses a les piramides.

El menjar, esta bé, pero amb moltes espécies.. porteu alguna cosa per tallar la cagaleres.. el grup seriem uns 15 i jo cre que 12 en van tenir!!

Nosaltres vem fer moltes excursions... és una llàstima que les més importants no entrin en el pack que pot contractar al Atrapalo.com com es Abu simbel, però bueno, ho vem contractar allà i fora. ah! no se si recordeu que havia d'escollir o Abu simbel o poblado nubio que les dues no les podia fer, doncs era cert, quan comences amb el creuer has d'escollir una de les dues, però el nostre guia es va enrollar i va parlar amb els del vaixell per poder sortir una mica més tard i li van dir que si.. llavors vem fer Abu simbel (impressionant, no m'ho podia perdre, teníeu tota la raó) i directes al poblado nubio, que no vem poder fer la passejada amb camell per el temps però després ens la van regalar a las piràmides. Així que vaig veure totes dues coses. El poblado nubio es molt xulo, però gràcies per aconsellar-me Abu simbel si s'ha d'escollir sense cap dubte Abu!!!! En el Cairo vem fer el Dia complert, encara que en taxi es pot fer perfectament, el grup en general preferia amb guia, tot s'ha de dir que el guia que ens va tocar era molt bo. Un dia ens va portar a un mercat del egipcis de veritat "no turistes" la gent no t'estava a sobre... va ser molt xulo! encara que jo vaig voler comprar unes pastetes que hi havien de xocolata i el guia no em va deixar.. deia que per nosaltres "turistes" no ens anirien bé pq estarien contaminades... Si sou fanàtiques de la xocolata com jo, porteu-vos de casa... no n'hi ha!!!! jajajaja
El Cairo, es una passada, la gent, el cotxes, els taxis...... TOT!!! Ara contaminació hi ha una passada... els mocs sortien negres!!!! jiji Ah! tampoc espereu trobar una ciutat neta, pq no ho és. Suposo que aixo ja ho sabeu.

Porteu moltes monedes d'euro... hi han nens que venen coses pel carrer per un euro. I per les propines... vigileu quan les doneu.. pq si veuen un billet es tornen bojos... aixi que millor portar-les a la butxaca i les teniu a mà. També molts et volen canviar monedes per bitllet, pero aneu amb compte, nosaltres, com anàvem avisat de que et volen timar.. no ho fèiem però un que ens va caure en gràcia li vem voler canviar.. i el tio es va posar els 5€ a la butxaca i no ens va donar les monedes.. quina barra!! jo li vaig dir que tenia molta barra cridant, però el meu marit em va dir, va marxem.. que encara ens posarem amb algun problema, pero ens va fer molta ràbia, a sobre el policia estava allà mirant sense dir res... això es fa una mica engorros.

Bueno, no tinc gaire temps per explicar més, us deixo alguna foto. Pregunteu-me el que vulgueu i jo aniré contestant.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant