Cuando dar las invitaciones?

un gran any!

Re: Cuando dar las invitaciones?

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. ago. 09, 2010 11:57 pm

Nosaltres també les donarem a partir de Nadal, ja que les volem donar totes personalment i és época de ajuntar a la família fácilment i passem després d'estar els caps de setmana hipotacats amb les invitacions. Tot i que ja les tenim perque el meu sogre viu fora i uns amics i com la setmana que bé i anem, aprofitem per donar-les a ells llavors, la resta hauràn d'esperar :-)
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: montse_87 » dt. ago. 10, 2010 8:59 am

Nosaltres ja ho sap tothom, familia i amics. Aixi la invitació sera com vosaltres dieu, la confirmació i el lloc on es fara, que hi ha alguna tieta que sempre que em veu em pica perque li digui, però no: fins la invitació, sorpresa. Suposo que les donarem uns 4 mesos abans de la boda, lo que em fara mes "pal" sera que tindre que anar casa per casa o convidar la gent amb grupets a casa nostra i aixi en fariem mes de cop.
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: sonia_trs » dt. ago. 10, 2010 10:46 am

Hola!!!

Nosotros también! Aún no tenemos las las invitaciones miradas, pero las tendremos listas para diciembre para poder repartir las máximas posibles en Navidad ya que las queremos dar todas en mano.
La boda es en mayo! Seguramente empecemos antes a repartir a la gente que vayamos viendo hasta navidad.

Saludos!!!
Imatge
sonia_trs
:: núvia rookie

Entrades: 157
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:22 am
Ubicació: Terrassa-Cerdanyola

EntradaAutor: fiona84 » dt. ago. 10, 2010 2:23 pm

Nosotros tenemos pensado darlas tres meses antes mas o menos, y aprovecharems la semana santa para darlas a los del pueblo!!
fiona84
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dt. ago. 10, 2010 8:33 pm

Nosotros ya tenemos la idea bastante avanzada, ya que el dibujo que incluiremos en las invitaciones seguramente será el mismo que nos pongan en las tazas que estamos pensando entregar a los invitados como detalle.

El problemilla es que aunque ya tengamos el restaurante, hasta primero de octubre no podremos concretar la iglesia, así que debemos esperar también hasta ese momento para poder poner la iglesia definitiva... así que toca esperar!! Supongo que las que tenemos que enviar por correo saldrán en cuanto las tengamos y el resto las entregaremos 'in person' hacia navidades.
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: FLOR RJ » dc. ago. 11, 2010 9:46 am

Tengo entendido que las invitaciones se tienen que dar unos 3 o 4 meses de antelacion a la fecha de la boda pero como dicen algunas por el foro ya se lo dices antes y asi cuando des la invitacion es como una confirmacion !!

Yo me caso en septiembre de 2011 y practicamente toda mi familia mas cercana y amigos ya lo saben jeje y bueno las dare cuando vaya reuniendo a la familia en fechas señaladas y los que me queden ya vere como lo hago.... pero supongo q las dare pronto !!! es que hace una ilusion !! *.-o-o.*
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ

Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

EntradaAutor: Sita_yo » dc. ago. 11, 2010 9:54 am

en el nostre cas gairebe tothom ja sap que ens casem. pero no tothom sap si esta o no convidat...sera quan donem les invitacions quan ho sabran!! al nadal les donarem, aixi els dos tenim la possibilitat de donar-la a gairebe tothom!! a mes com les hem fet nosaltres, encara ens fa mes il·lusio!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Javi-Neny » ds. ago. 14, 2010 4:58 pm

Hola a todas! Soy Neny del año 2010 pero me he colado en el foro del 2011 :-) .

Nosotros nos casamos a principios de octubre y empezamos a dar las invitaciones a mediados de junio, más que nada porque estaban las vacaciones de por medio y para que la gente se fuese haciendo a la idea. Aunque por otras bodas a las que hemos ido, lo normal es entregarlas con unos 3 meses de antelación.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: larabcn » dl. ago. 16, 2010 10:35 am

Nosotras nos casamos el 22 de mayo y estamos pensando darlas en noviembre ;D
Imatge
Imatge
Imatge
larabcn

Entrades: 182
Membre des de: dc. març 03, 2010 8:13 am

EntradaAutor: letse » dl. ago. 16, 2010 10:39 am

Jo estic d'acord amb les que diuen que primer ho diuen i després donen la invitació. Nosaltres ens casem el Juliol del 2011 i hi ha gent que ja ho sap i d'altre a qui els hi direm al setembre... com que ja tenim el lloc i la data tancats, ho direm ja i la invitació ja arribarà d'aquí uns mesos, cap al Nadal o una mica més enllà fins i tot, però vull que la gent es guardi la data per després no trobar-se amb sorpreses desagradables que no puguin venir perquè tenen un altre casament o perquè justament aquell dia marxen a algun lloc!
letse

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: sandrasu » dt. ago. 17, 2010 7:49 am

Nosaltres en principi ens casarem al juny i en quant tinguem la data farem les invitacions i les començarem a donar, encara que sigui una mica més aviat els nostres amics i família tenen molts compromisos social i vull que es reservin el dia! Je, je, je i com molts tenen el cap d'aquella manera em penso que si no ho tenen per escrit no s'enrecordaran XD
Imatge

05-06-11
sandrasu

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: Lau_82 » dt. ago. 17, 2010 8:01 am

Yo también en cuanto tenga la fecha y restaurante haré las invitaciones, y una vez hechas las entregare, mas a nada para que la gente lo sepa con tiempo.
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 17, 2010 8:34 am

Nosotros también lo hicimos así. Cuando tuvimos el día y el restaurante, al cabo de unos meses se lo dijimos a la família (bueno, los padres lo supieron antes), y después ya se lo comentamos a los amigos.
Hacia navidades me puse a hacer el diseño de las tarjetas de invitación y de los sobres. Ahora sólo me queda imprimir las terjetas porque los sobres están terminados, esperando a ver si con la tarjeta le falta algo o no al conjunto. Pensamos entregarlas en navidades y nos casamos en mayo. De esta manera, también nos hacemos una idea de quienes van a ir y quienes no...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants