casament anulat

un gran any!

casament anulat

EntradaAutor: danna4583 » dl. des. 20, 2010 11:01 pm

hola noies, em dic jordana,
em casava el dia 16 de juliol del 2011, però la cosa s'ha torçat. després de quasi 5 anys junts, ha preferit engegar-ho tot i anar-se'n amb una de 18 anys, deu més jove que ell. la veritat és que li estic agraïda ja que m'ha fet adonar de que ell no era per mi, i que aquella persona que m'esperava estava molt aprop, l'he conegut i només portem junts dos mesos, després de festes anem viure junts i si que hem dit de casar-nos ja que som ànimes bessones, però ho farem en un parell d'anys, exactament el dia 4 de maig de 2013, el dia que jo en faig 30, m'ha agradat molt coneixe'us a totes, dessitjo que sigueu molt felices i que tingueu un casament preciós. molts petonets. jordana

pd. molt BON NADAL i FELIÇ 2011
danna4583

Entrades: 23
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 12:05 am

Re: casament anulat

EntradaAutor: Petita83 » dl. des. 20, 2010 11:06 pm

danna4583 ha escrit:hola noies, em dic jordana,
em casava el dia 16 de juliol del 2011, però la cosa s'ha torçat. després de quasi 5 anys junts, ha preferit engegar-ho tot i anar-se'n amb una de 18 anys, deu més jove que ell. la veritat és que li estic agraïda ja que m'ha fet adonar de que ell no era per mi, i que aquella persona que m'esperava estava molt aprop, l'he conegut i només portem junts dos mesos, després de festes anem viure junts i si que hem dit de casar-nos ja que som ànimes bessones, però ho farem en un parell d'anys, exactament el dia 4 de maig de 2013, el dia que jo en faig 30, m'ha agradat molt coneixe'us a totes, dessitjo que sigueu molt felices i que tingueu un casament preciós. molts petonets. jordana

A vegades quan es tanca una porta s'obre una finestra, ara et toca ser feliç!!!

Molt probablement ara et casaràs amb la persona adequada, tant hi fa si és un o dos anys després, la qüestió és que sigui amb la persona que et pugui fer feliç TOOOOOOOOOOOOTA una vida.

Un petonàs i pensa que en aquest foro hi cabem totes, casades, casaderes, amb o sense parella ^^

Muacks
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: COUPE3669 » dl. des. 20, 2010 11:08 pm

Sento q hagis passat per això. Però si ha valgut la pena per trobar la teva mitja taronja, enhorabona.
Jo soc del 2012, així q l'any q ve quan et posis per la boda ens veurem per aqui.
Petons.
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669
:: núvia experta

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: Lehara » dl. des. 20, 2010 11:17 pm

danna4583 ha escrit:hola noies, em dic jordana,

Jordana maca, sento que hagi sigut així, però millor ara que no qan tingueu nens!! I si a sobre has conegut la teva mitja taronja,millor que millor!!! Jo tambého vaig passar, i ara sòc feliç, em caso amb el meu millor amic, la meva ànima bessona.
T´anirá molt bé, i en un temps tornarás al fòrum amb tota la il·lusió a organitzar el teu casament.
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: danna4583 » dl. des. 20, 2010 11:19 pm

gràcies a totes. la veritat és que ara sóc feliç he trobat a la persona que era per mi i no la deixaré escapar. hi ha coses a la vida que ens fan adonar-nos de que no tot és fàcil i que aquesta pot canviar quan menys tu esperes. el fet de poder-me casar el dia del meu aniversari, i més fent-ne 30, és especial, i em fa certa il·lusió, però ha de renunciar a altres coses com casar-me a la colònia güell de gaudí, ja que ell és separat i només ens podem cara pel cívil. però la veritat no és tant important... el més important és que serà amb la persona que vull i en un dia molt especial.
danna4583

Entrades: 23
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Petita83 » dl. des. 20, 2010 11:32 pm

danna4583 ha escrit:gràcies a totes. la veritat és que ara sóc feliç he trobat a la persona que era per mi i no la deixaré escapar. hi ha coses a la vida que ens fan adonar-nos de que no tot és fàcil i que aquesta pot canviar quan menys tu esperes. el fet de poder-me casar el dia del meu aniversari, i més fent-ne 30, és especial, i em fa certa il·lusió, però ha de renunciar a altres coses com casar-me a la colònia güell de gaudí, ja que ell és separat i només ens podem cara pel cívil. però la veritat no és tant important... el més important és que serà amb la persona que vull i en un dia molt especial.

Trobaràs miiiiiiiiiiiiiil llocs fins i tot més preciosos a on poder casar-vos, i encara seran més preciosos perquè estaràs amb la persona que ho faci possible!!!

Muacks preciosa!!!
Imatge

Imatge
Petita83

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. des. 20, 2010 11:35 pm

Jordana, sento molt el que t'ha passat però millor que hagi sigut abans que no després, a més, acabes de coneixer un noi que sembla ser la teva "media naranja" i això no passa sempre, pensa en el present - futur. I no pateixis per el lloc del casament, segur que trobes d'altres, el realment important es que et casaràs amb la persona que estimes. Que sigueu molt feliços!!!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: MerR » dl. des. 20, 2010 11:46 pm

Nena piensa que ahora has encontrado al amor de tu vida...imaginate que te casas y resulta que era el hombre equivocado!Y lo de casarse por la iglesia...pues piensa que las ceremonias civiles de hoy en dia son muy pero que muy bonitas, y el cura de la colonia güell es muy "especial" por no decir borde!jajajaja.
Nena disfruta!y que sepas que puedes seguir estando por aqui!!!!
Un beso y BBBnadal:-)
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: miriamS » dt. des. 21, 2010 7:23 pm

Doncs sí jordana, quin mal moment que has degut passar! Però el més important és que has trobat a la persona que realment et fa feliç i amb qui vols compartir la teva vida, sigui ara o d'aquí dos anys.
I pel que fa a l'esglèsia, sigui quin sigui el lloc on ho feu, el fareu especial vosaltres amb la vostra felicitat i tot el que hi compartireu aquell dia. Per a vosaltres serà perfecte encara que no sigui la colònia güell. Així que molts ànims, que segur que tot sortirà genial! :)
miriamS

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: neus_1985 » dt. des. 21, 2010 7:38 pm

Ostras jordana ho sento molt! Pero has de pensar que millor ara que no quan estessiu casats. A més ja li pots donar les gràcies ja que a causa d'aixó has trobat a la persona que realment t'omple!!!
Molta sort!
Imatge
neus_1985
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dc. des. 22, 2010 7:13 am

guapi! mira no et dic res per "consolar-te" davant de la situació, ja que crec que com tudius thas adonat a temps que no era per tu aquesta ersona i aixo es moltissim! i si ara has conegut a una altra persona...doncs endavant, les coses van així, ara a gaudir molt, moltíssim de cada segon amb la teva parella, si aneu a viure junts que tot us vagi genial i ja mateix tornes a estar aqui organitzant el teu bodorrio...que ja vas veient que son moltes coses i segur que daki un parell danys les foreres encara tenen idees millors! així que gaudeix molt de tot i...endavant que segur que tespera una vida millor i més feliç amb la teva parella.

un petonet! BBBnadal:-)
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Rebeca&Joan » dc. des. 22, 2010 8:29 pm

Ahora tienes que pensar en el lado positivo... Has encontrado a tu VERDADERO AMOR!!! Te deseo lo mejor

BONES FESTES I :: 2011 ::
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Rebeca&Joan
:: núvia experimentada

Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 06, 2010 11:39 am

EntradaAutor: cuki_25 » dj. des. 23, 2010 12:35 am

Ahora tienes k disfrutar de lo k tienes ; k es lo k merece la pena.
La otra persona ni pensar en ella; ya se dara cuenta de lo k ha perdido.
Imatge
cuki_25

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants