PER FI!!! EL VESTIT (ja tinc el vestit)

un gran any!

Re: PER FI!!! EL VESTIT (ja tinc el vestit)

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. des. 14, 2010 7:23 pm

Felicidades flOreta! Ha sido muy bonito leer lo que has escrito al inicio, me alegro que encontrarás el vestido de tus sueños. Y lo que dices, es verdad, cuando encuentras TU VESTIDO sientes una conexión, un escalofrío, una sensación que no se puede explicar con palabras pero sabes que ese es el tuyo. A mí me pasó algo similar a tí, y cuando das con ese vestido, se te saltan hasta las lágrimas de la emoción.
Muchos ánimos a todas y suerte. Seguro que encontráis vuestro vestido!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: miriamS » dc. des. 15, 2010 5:33 pm

Jo estic exactament igual que tu Esther. Bé, de fet, encara amb més retard, ja que encara no tenim el dia definitiu. Estem entre el 30 de juliol i el 6 d'agost, en funció del restaurant, que encara en volem acabar de mirar uns quants més abans de decidir-nos.
Però la qüestió és que encara no tinc vestit i la setmana vinent, el dia 23, comença la meva expedició de botigues. I la veritat és que ja me n'estic morint de ganes!!!! :)
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: esther79CONILL » dl. des. 27, 2010 12:24 pm

Aixxx....estic super contenta, com us vaig dir, la setmana passada va començar el meu marató de botigues de núvis. Doncs només en va caldre dues tendes, una per desanimar-me i pensar que em costaria molt trobar-lo perquè no em va agradar cap, i una altra per dir, que macos que són tots!!! portava la idea de un que ja vaig veure per internet, només calia la prova final, provar-me'l!! I efectivament, la meva intuició no em va fallar. Eren tots 5 o 6 molt macos, però aquell, era EL VESTIT. i tant, que ho vaig tenir clar, així que ja el tinc demanat, no cal mirar més, quan trobes un que realment t'agrada.

estic molt contenta, no me'l volia ni treure.....quines ganes de lluir-lo!!!!
Imatge
esther79CONILL
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: Salaok » dl. des. 27, 2010 1:36 pm

Jo encara estic mirant, però amb un ja m'he vist!!!! Em donen ganes d'anular les altres cites. Quan penso en ell s'em posa cara de tonta.
Imatge
Salaok
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: esther79CONILL » dl. des. 27, 2010 5:24 pm

Salaok ha escrit:Jo encara estic mirant, però amb un ja m'he vist!!!! Em donen ganes d'anular les altres cites. Quan penso en ell s'em posa cara de tonta.

Si de les altres cases, has vist alguna cosa que t'agradi, vés. però si és mirar per mirar, jo em quedava amb el que t'ha agradat. Tots els compararàs amb aquest, i això està molt bé, perquè serà que ho tens clar. Va, que ja ho tens a punt.
Imatge
esther79CONILL

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants