PREU MENUS RESTAURANT

un gran any!

Re: PREU MENUS RESTAURANT

EntradaAutor: Marvic » dj. des. 16, 2010 7:05 pm

Hola!!
yo me caso en can font. tienen un menú todo incluido q está muy bien de precio 107€ (menú+barralibre+musica+minutas+flores). el sitio está muy chulo y el fotografo que son los de doble imatge me comentó q iba a acabar contenta q no era el tipico restaurante "fabrica de boda". Estabamos entre este, castell arnau y algún otro más y nos recomendó este. a parte el restaurante no me cobrar nada por llevar el fotografo q yo kiera. por si os interesa la web http://www.boda-font.com/menu-banquete/ ... &vmenuc=12
Imatge
Marvic
:: núvia rookie

Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dj. des. 16, 2010 7:23 pm

hem podeu aclarir si minuta, menú i cobert són el mateix?
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. des. 17, 2010 1:08 am

Lisbeth ha escrit:hem podeu aclarir si minuta, menú i cobert són el mateix?

Minuta és el paperet que es posa a les taules amb els noms dels convidats de com aniran asseguts. Entenc que menú és el menú tal cual i cobert és amb tot inclós.
NENY ::bna//
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. des. 17, 2010 1:11 am

Marvic ha escrit:Hola!!
yo me caso en can font. tienen un menú todo incluido q está muy bien de precio 107€ (menú+barralibre+musica+minutas+flores). el sitio está muy chulo y el fotografo que son los de doble imatge me comentó q iba a acabar contenta q no era el tipico restaurante "fabrica de boda". Estabamos entre este, castell arnau y algún otro más y nos recomendó este. a parte el restaurante no me cobrar nada por llevar el fotografo q yo kiera. por si os interesa la web http://www.boda-font.com/menu-banquete/ ... &vmenuc=12

Nosotros fuimos a pedir presupuesto a Can Font y nos gustó mucho, tanto el servicio como el lugar pero nos pillaba un poco lejos.
Felicidades por la elección y por el enlace!
Neny xxo.0.o
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: j&r01102011 » dv. des. 17, 2010 3:50 pm

adriana27 ha escrit:
j&r01102011 ha escrit:Hola!!!a mi em costa 180eur pero m'hi van inclos barra lliure 3h, Dj,flors, minutes i una nit a una super casa per nsaltres sols!!!ho trobo carillo xo wenu..m'encanta el lloc, el menu infantil ens costa 50eur xo hi ha inclos una cangur per tota la bda i uns inflables!!!als fotografs els hi fare menu infantil que amb el que cobren..al igual els regalo 300i pico d'euros de mes!!!!que fareu vosaltres amb els fotografs???

Guapi el meu cobert també va x aki! es un paston jo cada vegada q penso m'espanto, pero a mi también esta tot inclos, inclus también el menu dels fotografs. on et cases?

ens casem a la boscana a lleida, jo com diu la dalmuti tmb m'havien dit que "en temporada baixa" de bodes, els preus no eren els mateixos..xo jo a tot arreu on he preguntat els preus son els que son..ja se sap..nomes dir: BOda ja inflen els preus!!!en el meu cas, x exemple, no em crec que un menu infantil valgui 50eur, si que porta inclos una cangur i inflables, xo tot hi aixi..es passen un huevo, tambe penso que es una vegada a la vida i jo vull que tothom surti super content!!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: azue » dv. des. 17, 2010 7:34 pm

Lisbeth ha escrit:
azue ha escrit:muchachas si lo que quereis en un menú bueno y economico no busqueis un todo hotel, barra libre, dj y todo incluido (...)

¿Quieres decir enctonces que sale mejor por separado? En qué mes te casaste?

Yo si creo que hay que apretar a los distintos servicios que debemos contratar porque la semana pasada escuché en la radio que habían bajado en un 70 % las bodas...... Digo yo que eso tendrá que notarse en los precios, no?

a nosotros almenos si ke nos salió mas a cuenta. nos casemos en julio. eske a veces en estos ke te lo meten todo alomejor algo ke no te interesa o tienes mirado algo por tu cuenta ke te sale bien, pues ya te lo meten y lo tienes ke cojer. y supongo ke ahora los precios ya seran mas ajustados pk no esta la cosa para gastarse un dineral.
Imatge
azue
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 429
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 3:12 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » ds. des. 18, 2010 12:21 am

Jo crec que no hi han temporades altes ni baixes en restaurants per temes de casaments, si que és veritat que aquest any, potser per la crisi, els preus son una miqueta més baixos. També es veritat que a vegades et regalen alguna coseta, com per exemple una hora de barra lliure, la fondue, el músic... I tal com diu j&r01102011, es suposa que això només es fa un cop en la vida i si que vas mirant els preus però al final el que vols es que tot surti bé i com ho havies somiat.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: adriana27 » ds. des. 18, 2010 11:00 pm

j&r01102011 ha escrit:
adriana27 ha escrit:
j&r01102011 ha escrit:Hola!!!a mi em costa 180eur pero m'hi van inclos barra lliure 3h, Dj,flors, minutes i una nit a una super casa per nsaltres sols!!!ho trobo carillo xo wenu..m'encanta el lloc, el menu infantil ens costa 50eur xo hi ha inclos una cangur per tota la bda i uns inflables!!!als fotografs els hi fare menu infantil que amb el que cobren..al igual els regalo 300i pico d'euros de mes!!!!que fareu vosaltres amb els fotografs???

Guapi el meu cobert també va x aki! es un paston jo cada vegada q penso m'espanto, pero a mi también esta tot inclos, inclus también el menu dels fotografs. on et cases?

ens casem a la boscana a lleida, jo com diu la dalmuti tmb m'havien dit que "en temporada baixa" de bodes, els preus no eren els mateixos..xo jo a tot arreu on he preguntat els preus son els que son..ja se sap..nomes dir: BOda ja inflen els preus!!!en el meu cas, x exemple, no em crec que un menu infantil valgui 50eur, si que porta inclos una cangur i inflables, xo tot hi aixi..es passen un huevo, tambe penso que es una vegada a la vida i jo vull que tothom surti super content!!!!!

Wapiiii! es un lloc preciós! felicitats! pues nosaltres igual, ja que la gent ve, volem q tot sorti perfecte i el servei sigui impecable! i bueno q ens va encantar el lloc i no vam voler mirar mes!
también m'agrada q ja entri les flors i tot pk aixi menys cosetes per trencar-se el cap!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dj. des. 30, 2010 4:39 pm

Wapiiii! es un lloc preciós! felicitats! pues nosaltres igual, ja que la gent ve, volem q tot sorti perfecte i el servei sigui impecable! i bueno q ens va encantar el lloc i no vam voler mirar mes!
también m'agrada q ja entri les flors i tot pk aixi menys cosetes per trencar-se el cap![/quote]

et cases a la boscana tmb???????cuenta cuenta cuenta!!!!!!!jo va ser el primer i ultim lloc que vaig mirar, quan ho vaig veure ja ens vam decidir..vam anar a mirar altres restaurants x comparar..xo res a veure!!!!!es una altra historia!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants