Padrí i testimonis

un gran any!

Padrí i testimonis

EntradaAutor: gemmapeke » dt. nov. 09, 2010 8:38 am

Hola noies!!!

Tinc un dilema...m'agradaria que al demanar-lis al padrí i als testimonis que ho siguin sigui alguna cosa especial!!!!

teniu alguna idea???

Quants testimonis tindreu???el meu novio vol possar les seves dues germanes
Jo vull posar amigues, el meu cosí(que també serà el padrí) i un Molt bon amic.

Vosaltres que farieu??

IDEES o Propostes i OPINIONS???
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

Re: Padrí i testimonis

EntradaAutor: Sasrom » dt. nov. 09, 2010 8:47 am

Hola gemma!

Yo a mi padrino le he hecho un montaje con la portada de "El Padrino", aún no le he dicho nada, es el padrino desde el bautizo, sé que le hará mucha ilusión, se lo daré cuando les de las invitaciones que nos las darán en un par de semanas, ayer las vimos y quedaban geniales!!! Y los testigos, por mi parte son mis tres amigas de toda la vida, sé q son un montón, pero no podia dejar a ninguna fuera, ya se lo dije y les hizo mucha ilusión!!!
De la parte de mi novio es su amigo de la infancia también, su hermano que vive en suiza y mi hermana pequeña!

Un besazo!!!
Imatge
Sasrom
:: núvia experimentada

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

EntradaAutor: Lehara » dt. nov. 09, 2010 10:23 am

Nuestro padrino es nuestro mejor amigo, le hemos hecho un montage de la peli El Padrino tmb!!! Le hemos montado una taza, un poster y una tarjeta que he hecho yo. A los testigos, que son su hermano, el mío y nuestras 2 amigas más especiales les hemos hecho una targeta a mano también y un boli especial en Vistaprint, que pone Boli de Testigo!! A nuestros 3 pajes les he hecho otro tarjetón y un chupa-chups gigante. En 1 semana me llega el pedido de vistaprint con bolis poster y demás y hare fotillos. En navidades los daremos. Los padres de los pajes ya saben que los son, pero nuestros testigos ni se imaginan nada!! Empiezan las sorpresas a 7 meses del gran día!!
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: esteruchy » dt. nov. 09, 2010 1:15 pm

Nosaltres tenim 6 testimonis (2 cosins meus (son com els meus germans... he de dir que soc filla unica) i la meva millor amiga i del Sergio la seva germana, un cosi i un amic seu) i a tots 6 els vam fer tancar els ulls aixecar els brasos i els vam posar una samarreta on posava yo soy testigo i a sota en petit ester y sergio 23 de julio de 2011 La veritat que els va encantar ... entre els nervis - por d'aixecar brasos amb les ulls tancats esperaven pessigolles o algo jajajaja

I al padri igual una samarreta pero amb el montatge del padrino.

Al meu comte enrere hi tinc les fotos quan tinguis els 100 missatgets ho podras veure
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dt. nov. 09, 2010 2:58 pm

Hola guapa!!! els meus testimonis son dos nois... el meu germà i el meu millor amic... i els i vam dir a cada un per la festa del seu aniversari ( en diferents dies)... com a regal... i els dos es van possar a plorar... i de part del meu novio encara no els hi hem dit pq estem esperant els seus aniversaris... un sera la seva germana i segurament l'altre sera el seu avi i tots dos fan el aniversari per desembre.... el padri és el seu millor amic i li vam dir quan s'ha li va informar que ens casavam... i també va ser molt emocionant.... ja us explicare quan li diguem els dos testimonis que em queden...ahhh la meva nevoda esta emocionadissima per entrar amb mi a l'esglesia... nomes fa que dirme que vol anar com la tieta... de princesa... jejeje... un peto a totes....
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. nov. 09, 2010 5:29 pm

Bé doncs, nosaltres vam tindre dos testimonis, un era la meva millor amiga i l'altre era el millor amic del meu marit. Quan els hi vam dir es van emocionar molt va ser molt xul.lo i el fill petit del testimoni és el que ens va portar els anells. El testimoni va ser el germà del meu marit, vam fer un sopar amb la familia i li vam dir, s'ho va currar molt, em va llegir el poema que estava en un pergamí i amb una capsa de fusta, molt xul.lo!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dt. nov. 09, 2010 6:51 pm

Que emocionant... jo només de pensar hi m'emociono... tinc unes ganes... i mira que amb queda...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

EntradaAutor: snake35 » dt. nov. 09, 2010 6:53 pm

nacho_gemma2011 ha escrit:Que emocionant... jo només de pensar hi m'emociono... tinc unes ganes... i mira que amb queda...

Gemma, falten 18 mesos però ja veuràs lo ràpid que se us passarà, a nosaltres se'ns va passar volant i no et dic el dia del casament....
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dc. nov. 10, 2010 8:23 am

Ja ho diuen que les coses bones passen rapid!!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dc. nov. 10, 2010 9:59 am

si jo crec que aquests 10 mesos passaran rapid... pero seran emocionants.... un peto...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

EntradaAutor: sandra_lh » dc. nov. 17, 2010 12:46 pm

Buenos días a todas!!

Me podeis decir cuantos testigos permite la iglesia, sé que por lo civil admiten un total de 6 pero por la iglesia no tengo ni idea.

Un saludo.
Imatge
sandra_lh

Entrades: 446
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 10:43 am

EntradaAutor: gemmapeke » dc. nov. 17, 2010 12:50 pm

Hola guapa!!!

yo en la ultima que fui vi 6!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: sandra_lh » dc. nov. 17, 2010 5:00 pm

gemmapeke ha escrit:Hola guapa!!!

yo en la ultima que fui vi 6!!!

Gracias guapi, es que queremos poner 4, así que como en Enero tenemos que ir a preparar el expediente matrimonial y empezar el cursillo pues ya lo consultaré.
Imatge
sandra_lh

Entrades: 446
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 10:43 am

EntradaAutor: SUYI » dc. des. 08, 2010 2:33 pm

Hola guapes!

Ahir vaig demanar a la meva germana si volia ser testimoni de la boda i ho vaig fer així... :-)ok:

Vam anar a sopar a casa seva i vam aprofitar per portar-lis la postal de nadal... li vaig donar la postal amb ella i vaig dir-li que la llegís en alt... dintre la postal vaig enganxar un arbre de nadal de tela de fieltro fet per mi i a l'altra banda de la postal una bola de nadal també de fieltro però aquesta enganxada amb celo.

Ella va començar a llegir la postal i al acabar la primera cara i començar la seguent posava: Os desitgem un feliç 2010 i un prósper any 2011!!! Aquí hi havia l'arbre de nadal amb l'estrella... i escrit posaba...ens hem permès demanar un desitg a l'estrella d'aquest arbre... esperem amb il·lusió que es compleixi!!! A continuació estaba la bola de nadal de fieltro enganxada... i posaba Noe! Agafa la bola!!!

La meva germana ens va mirar i ens va dir: Però si està enganxada!!! i al tocarla va veure que la podie treure... al agafar-la va donar-li la volta i darrera posava... Vols ser un dels testimonis de la nostra boda?

Es va posar a plorar emocionada!!!! *.-o-o.*

Va estar molt bé!

Per si os serveix d'inspiració!!!

Petonetssss
SUYI
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: gemmapeke » dl. des. 20, 2010 5:20 pm

Suyi...m'encanta...m'encanta... i m'encanta!!!!!ostres tu...quina ilu....

Jo crec que els fare una tarjeta que vaig veure per aquí que s'obria en mil troçets....a veure si la trobo...pero vull que sigui algu especial...soparet o alguna cosa!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 20, 2010 10:16 pm

Ostras suyi que bonic!! Me emocionat hasta jo!!
Ja ja tinc els meus testimonis i la meva parella també però el padrí pobre te un dilema.. o sigui que encara no ho sabem, li vaig dir que el tries ell perquè havia de ser el seu millor amic però no podra venir o sigui que ara el pobre no sap que fer...
Imatge
neus_1985

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: cristm » dt. gen. 04, 2011 11:27 pm

Hola chicas,
yo me caso por la Iglesia y el otro dia fuimos a preguntar cuantos testigos podiamos tener y nos dijo q en un principio eran 2 pero q si queriamos poner más q no habia ningún problema,incluso hasta 6!!!!menos mal!
Una pregunta padrino es el q te lleva al altar pero también hay otro padrino q te da el ramo y te lee la poesia?no lo entiendo muy bien.
Como veis si cojo a mis dos hermanos para q me lean y me den el ramo??es q con los dos me llevo genial y me costaria mucho decidirme, y estoy pensando en decirselo a los 2...q opináis?
Y por último como les vais a dar la noticia a los testigos??
cristm

Entrades: 41
Membre des de: dj. des. 03, 2009 9:45 am

EntradaAutor: julia28 » dc. gen. 05, 2011 2:56 am

cristm ha escrit:Hola chicas,
yo me caso por la Iglesia y el otro dia fuimos a preguntar cuantos testigos podiamos tener y nos dijo q en un principio eran 2 pero q si queriamos poner más q no habia ningún problema,incluso hasta 6!!!!menos mal!
Una pregunta padrino es el q te lleva al altar pero también hay otro padrino q te da el ramo y te lee la poesia?no lo entiendo muy bien.
Como veis si cojo a mis dos hermanos para q me lean y me den el ramo??es q con los dos me llevo genial y me costaria mucho decidirme, y estoy pensando en decirselo a los 2...q opináis?
Y por último como les vais a dar la noticia a los testigos??

Hola!, el que te lleva al altar normalmente es tu padre, que si es como un padrino, pero vaya que nnormalmente cuando se habla de padrino es el que te lleva el ramo y te hace el poema e incluso el que te lleva a la iglesia .
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dc. gen. 05, 2011 10:39 am

si es verdad. Creo que si van tus dos hermanos uno puede traerte el ramo y dartelo y el otro leer la poesia. Pienso que así los dos estaran contentos porque habran estado los dos en ese momento!
Imatge
neus_1985

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants