Alguien hará ceremonia de la unidad con arena??

un gran any!

Re: Alguien hará ceremonia de la unidad con arena??

EntradaAutor: veronik18 » dl. gen. 31, 2011 10:38 pm

Després de les entregues dels anells: CERIMÒNIA DE LA SORRA

Avui, en XXXXX i XXXX han decidit celebrar el seu matrimoni amb la cerimònia de la sorra. Aquesta cerimònia simbolitza la seva unió inseparable en una relació ferma, estable, amb confiança total l’un en l’altre.

Cada gra de sorra de diferent color, representa un moment únic, diferent l’un de l’altre però ple d’experiències i vivències de tots dos. Fets que els han ajudat a créixer i formar-se en les persones que coneixem avui.
Avui els NUVIS han decidit unir-se amb aquesta representació simbòlica i especial:

Alternativament anireu abocant la sorra en aquest recipient, on podrem veure, com els grans de sorra, tot i ser de diferent color, es van unint creant un dibuix únic, original i irrepetible, com la vida que els queda per viure plegats.

(Es posa la sorra)

És alguna cosa més que un simple recipient amb sorra. És el testimoni de l’amor a casa vostra i continuarà vivint a la vostra llar. Passats alguns anys aquest simbolisme us recordarà el que avui us heu promès.

Fi de cerimònia:

Atesa la manifestació lliure i espontània que heu fet de la vostre voluntat de contraure matrimoni i per l’autoritat que m’ha estat legalment conferida, us declaro units en matrimoni, i per tant marit i muller.

Que el vostre comportament correspongui sempre a la vostre dignitat.

Feu dels vostres fills homes i dones lliures i generosos i ciudatans compromesos i exemplars.
MOLTES FELICITATS.
JA TINC CRÒNICA
veronik18
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: Núria82 » dt. feb. 01, 2011 12:01 pm

Bon dia a totes!
Jo tamb´´e estaria ineresada en fer la cerimonia de la sorra, ho trobo molt original, per cert els recipinets i la sorra a quins llocs ho heu mirat o comprat?

Moltes gracies per la informacio!!
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: Vilaweb » dt. feb. 01, 2011 12:44 pm

Jo tinc pensat dos colors noslatres y 2 colors els pares...per a que aixi intervinguin, vaig trobar sorra de color vermell al xino 3.50eur mes de mig litre...
Vilaweb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: sandrasu » dt. feb. 01, 2011 10:00 pm

Jo penso que jerros a qualsevol botiga de decoració o a l'Ikea en pots trobar, i sorra o pedretes de colors jo les compro a una botiga que es diu Casa o a l'Ikea si no trobes a cap Xino que coneixis... Respecte als colors segurament farem rosa i negre o rosa i blanc, depèn, jo m'ho faig amb colors que em combinen amb el menjador per poder fer-lo servir després per decorar ;)

Nosaltres en princi farem possar sorra a un amic seu i una amiga meva, i a un familiar seu i un familiar meu, com només tindrem 2 testimonis a la cerimònia, doncs aprofitem i així podem reconèixer la importància de 4 persones que són molt important per nosaltres :)
Imatge

05-06-11
sandrasu
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: Núria82 » dj. feb. 03, 2011 12:27 pm

Merci per la informacio!
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 2 visitants