Agenda de la núvia

un gran any!

Re: Agenda de la núvia

EntradaAutor: MiM » dt. feb. 08, 2011 12:00 am

kitiara78 ha escrit:Moltes gràcies MiM!!!!

De res!!!!!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: vanessamay » dt. feb. 08, 2011 7:47 am

buff crec que gastar-te 20€ en una agenda és massa a més, avui en dia molta gent amb la blackberry i liphone l'agenda sembla que no sigui el regal mes aprpiat pels joves, no?
Imatge
vanessamay
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 2:16 pm

EntradaAutor: adriana27 » ds. feb. 12, 2011 8:54 am

hola ninetesssssssssssss!
MIM m'has deixat flipant! bueno i al meu nene también! aquesta agenda es la bombaaaaaaa!! i mira q jo he comprat revistes pero he trobat els tipics cuadres amb les tasques a fer! jo ja m'ho havia currat tot a excel però em sembla q tot i quedarme ja 2 mesos ho traspasaré tot aki!!!!!!!!!!!
gràciesssssssssssssssssss!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: MiM » ds. feb. 12, 2011 3:05 pm

adriana27 ha escrit:hola ninetesssssssssssss!
MIM m'has deixat flipant! bueno i al meu nene también! aquesta agenda es la bombaaaaaaa!! i mira q jo he comprat revistes pero he trobat els tipics cuadres amb les tasques a fer! jo ja m'ho havia currat tot a excel però em sembla q tot i quedarme ja 2 mesos ho traspasaré tot aki!!!!!!!!!!!
gràciesssssssssssssssssss!

Hola Adriana,
Me n'alegro molt que us hagi agradat :). Bé, jo l'he adaptat una mica a com jo tinc pensat fer el meu casament, tot i que també hi he posat coses que no les necessito... Jejeje, he fet un remix!!! Però tot i així, si fos ara encara l'hagués fet d'una altra manera... ara me n'he adonat que hi trobo a faltar coses. Però bé, com que he deixat moltes pàgines amb notes... donc smira ho vaig col·locant allà :).

Moltes gràcies!
Imatge

MiM

EntradaAutor: JiG » dl. feb. 14, 2011 7:41 pm

Hola noies!!!!

Jo, des del primer moment tenia clar que m'havia d'organitzar i com que no trobava cap agenda, entre una agenda normal, una llibreta i l'excel ja anàvem fent... però ara m'heu fet tornar a recordar que jo volia una agenda i com que em fa il.lusió tenir-ho tot escrit i guardat he decidit comprar-me la de xuxulanstrum que he vist les fotos i trobo que està molt bé. El que no he sabut veure a la web és si tarden giare a enviar-la... Bé jo també a 2 mesos i pico del casament em compro l'agenda, sóc l'òstia!!!! però és més pel record de tenir-ho tot anotat allà mateix que per organitzar-me ara els darrers dies... La faré servir d'àlbum de record dels preparatius.
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: MiM » dl. feb. 14, 2011 11:31 pm

JiG ha escrit:Hola noies!!!!

Jo, des del primer moment tenia clar que m'havia d'organitzar i com que no trobava cap agenda, entre una agenda normal, una llibreta i l'excel ja anàvem fent... però ara m'heu fet tornar a recordar que jo volia una agenda i com que em fa il.lusió tenir-ho tot escrit i guardat he decidit comprar-me la de xuxulanstrum que he vist les fotos i trobo que està molt bé. El que no he sabut veure a la web és si tarden giare a enviar-la... Bé jo també a 2 mesos i pico del casament em compro l'agenda, sóc l'òstia!!!! però és més pel record de tenir-ho tot anotat allà mateix que per organitzar-me ara els darrers dies... La faré servir d'àlbum de record dels preparatius.

Hola JiG!
Tu tranguil·la dona, diuen que val més tard que mai! Encara que només faltin 2 mesos pel teu casament, mira ara pots aprofitar i repassar tot el que has fet aquests mesos, mentres ho passes a l'agenda :).

Ben fet!
Imatge

MiM

EntradaAutor: ELAN » dt. feb. 15, 2011 12:16 pm