A punto de cancelar.....

un gran any!

Re: A punto de cancelar.....

EntradaAutor: cristina_raul » dg. març 13, 2011 10:16 pm

la verdad es que es una gran p...... pero seguro que saldreis de esta!!
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: Shaik » dg. març 13, 2011 10:35 pm

Tothom té el seu punt de vista, i evidentment que és una opció molt respectable demanar un crèdit, però sento dir que no em sembla el més normal del món... :-(
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dg. març 13, 2011 10:36 pm

Shaik, això a banda (com cadascú pagui el casament), què volies dir amb allò de "casar-se" o "fer una festa de casament"?
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: arodrigu » dl. març 14, 2011 12:04 am

Hola,

No entiendo mucho esta conversación, la verdad...

Yo afortunadamente no tengo que pedir ningún crédito, pero lo hubiera pedido si hubiera sido necesario. Cada uno sabe si puede afrontar un crédito, igual que otros lo piden para comprar un coche, o los muebles, o las vacaciones o ve a saber qué.

Es como si alguien que haya podido pagar un piso a tocateja dijera que no es normal pedir un crédito para pagar un piso, que te has de ir a vivir de alquiler (que es lo mismo que decir que te cases sin fiesta si no tienes el dinero ahorrado)...

Eso si, otra cosa es meterte en un crédito que esta por encima de tus posibilidades y no vas a poder pagar!
En fin, sólo es mi opinión.
Imatge
arodrigu
:: núvia experimentada

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: Shaik » dl. març 14, 2011 9:22 am

Lisbeth ha escrit:Shaik, això a banda (com cadascú pagui el casament), què volies dir amb allò de "casar-se" o "fer una festa de casament"?

Doncs que casar-se (signar els papers) és gratis, el que no ho és és la celebració, i per tant pel que estalviem (o demanem un crèdit) és per pagar els extres que comporta casar-se (i que són optatius i mai obligatoris).
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Lisbeth » dl. març 14, 2011 9:26 am

Shaik ha escrit:
Lisbeth ha escrit:Shaik, això a banda (com cadascú pagui el casament), què volies dir amb allò de "casar-se" o "fer una festa de casament"?

Doncs que casar-se (signar els papers) és gratis, el que no ho és és la celebració, i per tant pel que estalviem (o demanem un crèdit) és per pagar els extres que comporta casar-se (i que són optatius i mai obligatoris).

Ah, nosaltres això de "signar els papers" ja ho vam fer quan vam formalitzar la hipoteca. Ara el compromís serà d'un altre tipus. ::love::

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Shaik » dl. març 14, 2011 9:40 am

Lisbeth ha escrit:
Shaik ha escrit:

Ah, nosaltres això de "signar els papers" ja ho vam fer quan vam formalitzar la hipoteca. Ara el compromís serà d'un altre tipus. ::love::

També vau celebrar-ho amb una festa?? Jajaja, és broma! Ja entenc què vols dir, cada un entén el compromís de manera diferent. Jo sempre dic que el vertader compromís és quan tens un fill amb una persona, és l'única cosa que et lliga per sempre.
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Lisbeth » dl. març 14, 2011 9:59 am

molt interessant la teva visió... Tanmateix, tenir fills t'uneix a l'altre obligatòriament. No tenir-ne, t'hi uneix voluntàriament... No se si m'explico... :-.:·::

I pel que fa a la festa i casar-se, en què quedem? Per casar-se no cal festa no?? Doncs signar la hipoteca és el més semblant a casar-se que em fet el meu xicot i jo jajajaja Nosaltres si que ho vam celebrar, la veritat... I de fet, cada dia ho celebrem, perquè vivim a un lloc fantàstic... gairebé és el paradís (el nostre, clar... jajaja)

Ens desviem del tema... :star::

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Lanati » dl. març 14, 2011 11:41 am

Shaik ha escrit:Tothom té el seu punt de vista, i evidentment que és una opció molt respectable demanar un crèdit, però sento dir que no em sembla el més normal del món... :-(

A mi tampoc m'ho sembla. Tampoc em sembla el més normal del món demanar un crèdit per fer un viatge o comprar un cotxe, sincerament... però cadasqú és liure de fer el que li sembli, evidentment.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: arodrigu » dl. març 14, 2011 11:49 am

Normal, "no normal".......Es demasiado subjetivo, ¿no creéis? Nadie es dueño de la verdad absoluta....
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: malu » dl. març 14, 2011 2:10 pm

Está claro que es un tema con muchos puntos de vista y muy personal. Si deciden pedir un crédito, será porque para ellos casarse es lo suficientemente importante como para hacerlo. No lo veo mal, aunque parece que no es lo normal

La cuestión de este hilo no es si pedir un crédito está bien o no, si no como podriamos ayudar a conseguir la boda que tanto desean. Al principio han salido ideas muy buenas, pero el tema se está desviando.
Imatge
malu

Entrades: 1204
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:33 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. març 14, 2011 2:45 pm

Yo también opino que el tema se ha desviado un poco. Cada uno es libre de pedir un crédito para lo que quiera, es algo personal y cada uno sabe su situación.
A nosotros nos ayudaron un poquitín nuestros padres y durante los meses previos a la boda pudimos ahorrar algo, ya que nos privamos de ciertas cosas. Las invitaciones las hicimos nosotros mismos. Buscamos un viaje de luna de miel atractivo pero económico y con la opción de poder financiarlo a tres meses sin intereses. Nosé...es cuestión de hacer una lista e ir mirando las diferentes posibilidades y cual es la mejor para nuestro bolsillo.
Un saludo! Neny _cfe*:-)
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. març 14, 2011 6:08 pm

No sé si hauràs pogut solventar ja el tema del vostre crèdit. Sigui com sigui, jo t'animo a que no et desanimis i que optis, en el cas que no pugueu fer front al casament que tenieu planejat, per opcions més alternatives com les que et plantejaven algunes foreres.

Jo també sóc del pensament de no recórrer a crèdits, préstecs ni altres formes de finançament que impliquin una sèrie de futurs pagaments amb un alt índex d'interessos, per què, suposo que haureu mirat molt sobre el tema, però els interessos que ofereixen per a préstecs personals són totalment abussius i desmesurats.

Nosaltres també correm amb totes les despeses del nostre casament ja que vam demanar explícitament als pares que no voliem ajuda per pagar el banquet, nosaltres som qui ens volem casar, hem decidit el lloc on ho volem fer i serem nosaltres qui ho pagarem. Hem priotitzat despeses i jo no he mirat amb el meu vestit, tot i que al final me l'ha regalat la meva àvia, i tampoc estalviem amb el banquet, el beure i tot el que oferirem als convidats. En altres coses com detallets o invitacions intentarem tallar una mica més prim. Qüestió de prioritats.
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Juditita » dl. març 14, 2011 6:21 pm

jesiev ha escrit:No entro casi nunca en el foro pero me he acordado y escribir me sirve para desahogarme un poco,
nos casamos dentro de 4 meses ya lo teniamos casi todo atado y estabamos a la espera que nos concedieran el prestamo para pagar la boda, en principio no tenia que haber ningun problema eso nos dijeron, pero mi novio se quedó en paro hace poco y aunque ya vuelve a estar trabajando como esta como autonomo el banco nos ha denegado el prestamo porque dicen que no pueden tener garantias suficientes...
hemos preguntado en un par de bancos mas y estamos pendientes de que nos contesten pero si nos dicen que no, no habra otro remedio que aplazar la boda y se me ha venido todo abajo la verdad, es como si me hubieran quitado la ilusión de golpe, ademas nos casamos el mismo dia que el cumpleaños de mi novio que cumple los 30 y le estaba preparando una sorpresa para hacerla despues de la cena ya me habia compinchado con mi suegra con mi cuñada..en fin que tengo una liada y claro si la posponemos ya la gracia del cumple no lo podemos hacer asi que no se...

a ver que nos dices la esperanza es lo último que se pierde no?
:'(

Jesiev, ánimooooo, `por cierto en que banco has pedido los otros creditos, te lo digo pq nosotros fuimos a informarnos a caixa catalunya, por si no pudieramos ahorrar todo el dinero de si nos concederian un mini credito y nos dijerosn que teniendo trabajo fijo que no es mi caso pero bueno y las dos nominas alli que las tenemos, no habria ningun problema eso si un mini credito, intentalo allí, si te dicen que no en los otros, además siempre podeis( si no vivis aun juntos, guardar los dos sueldos integros hasta entonces e intentar buscar algun trabajillo extra que aunque parcca imposible yo lo he encontrado, en los tiempos que corren y aunque no es nada seguro me van llamando y es un dinerito más. No teneis ningun familiar que os pudiera dejar dinero y el día de la boda con lo que recupereis devolverselo? no se yo te doy ideas, o siempre podeis reducir un pokito los gastos si habeis contratado muxos extras, o anular la luna de miel y si no quereis renunciar a nada pues aplazar la boda tampoco es el fin del mundo mientras podais realizar vuestro sueño aunque fuera medio año más tarde, muxa suerte cariñet espero que todo te salga bien.
Juditita

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dt. març 15, 2011 1:20 pm

anular o cambiar la lluna de mel, es una opcio que suposo que faria reduir força el vostre pressupost.
nosaltres no farem lluna de mel, ja anirem de vacances quan toqui
JORDIIXENIA
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:27 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 4 visitants