Autor: Lau_82 » dc. març 23, 2011 3:34 pm

Autor: MerR » dc. març 23, 2011 3:45 pm
Autor: Juditita » dc. març 23, 2011 3:50 pm
Lau_82 ha escrit:Hola chicas llevo tiempo dándole vueltas al regalo de mi mejor amiga. Tenía clarisimo que le iba a regalar mi ramo (q en principio será liofilizado), pero luego pensandolo mejor pensé que si, q es muy bonito darle el ramo pero luego dónde lo mete, que hace con él pasado unos dias, lo guarda en el armario??? es q no se si es buena idea, vosotras como lo veis?? habia pensado sino regalarle el anillero y a parte un fotoalbum (eso también se lo regalo independientemente de que le de el ramo o el anillero). No se que hacer, estoy hecha un lio, alguna sugerencia???? Gracias

Autor: Gaby » dc. març 23, 2011 5:45 pm
Lau_82 ha escrit:Hola chicas llevo tiempo dándole vueltas al regalo de mi mejor amiga. Tenía clarisimo que le iba a regalar mi ramo (q en principio será liofilizado), pero luego pensandolo mejor pensé que si, q es muy bonito darle el ramo pero luego dónde lo mete, que hace con él pasado unos dias, lo guarda en el armario??? es q no se si es buena idea, vosotras como lo veis?? habia pensado sino regalarle el anillero y a parte un fotoalbum (eso también se lo regalo independientemente de que le de el ramo o el anillero). No se que hacer, estoy hecha un lio, alguna sugerencia???? Gracias

Autor: winnie83 » dc. març 23, 2011 8:15 pm
MerR ha escrit:Yo se lo voy a dar a mi mejor amiga...xo no creo que sea liofilizado por lo que le doy una semana de vida y luego a mejor vida, como los ramos que te regalan habitualmente. Yo se que ella no se lo espera, xq se casa un mes más tarde que yo y se espera los novios, pero hace muchos años nos prometimos que la primera que se casara le regalaba el ramo a la otra!a mi me haría mucha ilusión que me regalaran un ramo!!!!

Autor: MerR » dc. març 23, 2011 8:48 pm
Autor: annatp » dc. març 23, 2011 9:01 pm

Autor: climentigloria » dj. març 24, 2011 1:30 pm

Autor: MerR » dj. març 24, 2011 1:43 pm
Autor: MiM » dj. març 24, 2011 4:14 pm

Autor: aairinn » dj. març 24, 2011 6:40 pm

Autor: gd1110 » dj. març 24, 2011 7:37 pm

Autor: Lisbeth » dj. març 24, 2011 7:50 pm
Això si puc ho diré "micro en mano" o bé en una noteta que li "adjutaré" quan li doni... encara no ho sé 

Autor: MiM » dj. març 24, 2011 8:48 pm
Lisbeth ha escrit:A mi me'l van donar tres cops, i tots tres em va fer molta il·lusió. No el vaig guardar més temps del que les flors van durar, però que haguessin pensat en mi em va fer emocionar molt.
Jo no penso donar molts regals al meu casament, perquè penso que d'aquesta manera es desvirtua una mica la importància de les persones a les que tries, i potser per això ara et planteges si li farà prou il·lusió o no... Darrerament es fan tants regals per tot que queda una mica instranscendent a qui dones els nuvis i el ram...
Jo li donaré a una bona amiga, que està fent un procés personal similar al que vaig fer jo, i li diré que espero que li porti tanta sort com la que jo tinc!Això si puc ho diré "micro en mano" o bé en una noteta que li "adjutaré" quan li doni... encara no ho sé

Autor: siobhan » dv. març 25, 2011 10:07 am

Autor: Lau_82 » dv. març 25, 2011 4:40 pm

Autor: gd1110 » dv. març 25, 2011 6:29 pm

Autor: Lisbeth » ds. març 26, 2011 7:45 am

Autor: Juditita » ds. març 26, 2011 9:41 am
Lisbeth ha escrit:HO rumiaré bé... però no em semblava una idea descabellada... serem uns 80, 40 amics, 20 nens i 20 familiars... dels quals 10 seran de la nostra edat... D'altra banda, no crec que cap dels assistents se sorprengui del que pugui dir... Tots saben el que m'ha passat els darrers anys, tant allò bo com allò dolent, i també tothom està acostumat (crec), a que expressi els meus sentiments obertament, sempre amb respecte i consideració... La qüestió és si ella es podria sentir incòmoda... Hi donaré més voltes, tinc temps... Gràcies!

Autor: Juditita » ds. març 26, 2011 9:44 am
Juditita ha escrit:Lisbeth ha escrit:HO rumiaré bé... però no em semblava una idea descabellada... serem uns 80, 40 amics, 20 nens i 20 familiars... dels quals 10 seran de la nostra edat... D'altra banda, no crec que cap dels assistents se sorprengui del que pugui dir... Tots saben el que m'ha passat els darrers anys, tant allò bo com allò dolent, i també tothom està acostumat (crec), a que expressi els meus sentiments obertament, sempre amb respecte i consideració... La qüestió és si ella es podria sentir incòmoda... Hi donaré més voltes, tinc temps... Gràcies!