COM COL.LOCAR A LA GENT A TAULA!!

un gran any!

COM COL.LOCAR A LA GENT A TAULA!!

EntradaAutor: dory » dc. feb. 09, 2011 1:35 pm

Nenes perdoneu si aquest post ja està obert pero no he trobar res relacionat!!!
Tinc un dilema, ara començo amb el tema de les taules i no se com s'han col.ocar els invitats... algu ha començat ja amb el tema?? com funciona? amics els primers o familia?

Heeelp
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: COM COL.LOCAR A LA GENT A TAULA!!

EntradaAutor: MiM » dc. feb. 09, 2011 2:24 pm

Hola Dory,
Això de ocm col·locar els convidats, jo crec que ho has de fer com tu ho creguis més convenient. Jo he anat a casaments que n'hi havia per tots els gustos: un cosí dle meu xicot, va col·locar un merder de taules a primera fila amb els amics i els familiars els va psoar a radera de tot abandonats, inclús des d'allà a on estava la nostra taula, NO VEIEM LA TAULA PRESIDENCIAL!!! A mi la veritat és que em sembla fatal! Una cosina meva també ho va fer, però com que no hi havia tantes taules amb amics, doncs els fmailiars no estavem tan lluny. Una altra cosina meva, va posar els familiars a primera fila i els amics a radera... Ja et dic per tots els gustos!

Ara a tots els casaments que he anat sempre era el mateix, familiars de la núvia per una banda, familiars del nuvi per una altra, amics de la núvia, amics del nuvi... Però una amiga meva va fer una cosa qu eem va agradar molt, i que li penso copiar. Ella va barrejar a tots esl convidats! M'explico, no importava si eren tiets, cosins germans, cosins de 2n grau, amics d'una banda, de l'altre... Ella va agafar tots els convidats i va procurar organitzar-los en taules per edats, sense importar de quina part venien. A més, també va procurar que a cada taula hi haguèssin convidats de les dues parts! Relment jo no coneixia a ningú dels de la meva taula (a part del meu xicot), i va ser un casament MOLT maco, a on ens vam fer amics amb la gent de la meva taula i vam estar tota l'estona xerrant. A més, el estar organitzats d'aquesta manera, crec que va potenciar les relacions amb gent que no cineixes. En canvi si a la taula t'asseuen amb gent que coneixes, només fas grup amb aquests i no fas cap esforç per itnentar conèixer els altres convidats. Realment ja et dic, crec que és a un dels millors casaments que he anat mai tot i que no coneixia a quasi bé ningú.

Bé, espero que la meva experiència t'acalri alguna idea :)
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: BIGSMILE2 » dc. feb. 09, 2011 2:27 pm

Creo que no hay protocolo para colocarlos. Lo único a tener en cuenta es que en cada mesa hay asientos en los cuales los invitados te ven de cara y otros en los que tienen que girarse para ver a los novios. En el restaurante nos comentaron que sólo tuviéramos eso en cuenta, pero que el resto lo ubicáramos donde creyéramos.
Imatge
BIGSMILE2
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 11, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: arodrigu » dc. feb. 09, 2011 2:54 pm

Hola,

Yo no voy a mezclar a las familias porque personalmente pienso que hay gente de mi familia que no se ve a menudo, y que les hace mucha ilusión encontrarse. Como mucho junto a la familia de mi padre con la de mi madre, que se conocen bastante pero no se suelen ver. Con la familia de mi novio pasa lo mismo. Al final se trata de hacer todo lo posible porque los invitados estén a gusto, total, nadie va a la boda a hacer amigos!
Creo que pondré a la familia delante y a los amigos detrás, aunque no les quiero tener lejos!
Imatge
arodrigu
:: núvia experimentada

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. feb. 09, 2011 3:54 pm

nosaltres ara ens estem barallant amb això precisament, en col·locar a la gent a les taules.
Fem taules per families, els germans del meu pare, els meus cosins paterns, de la meva mare només ve una cosina perque la meva mare és filla única, i del costat del meu xicot em separat dos dels seus tiets en taules diferents amb els seus fills perque els cosins no es porten bé i no volem mals rotllos. Fem una taula unica de germans (ell té 3 germans, jo un i a més té un cosí que és com un germà més) i dues taules d'amics nostres i una altre d'amics dels pares que també són nostres. Com el saló no es gaire gran doncs tots ens queden força aprop.

En el casament d'una cosina del meu xicot van posar les taules rares. A primera linea la familia d'ell i la d'ella per part de mare, despres els amics i al final la familia d'ella per part de pare (que era on estavem). A més a la taula presidencial només van fer seure a l'avia d'ell, a la d'ella a la taula al final de tot.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: winnie83 » dc. feb. 09, 2011 5:06 pm

Nosaltres com som poquets (40aprox) pensavem que no tindriem gaire problema.... peró em sembla que es pitjor encara!!
Suposo que ho fare per edats, es a dir: en una taula posaré tant la meva familia com la del meu xicot (la gent gran), en una altre a la familia jove de les dos parts (cosins i germans), i les altres taules son d'amics (que només caldrà veure com els posem....)
Però, probablement demà pensi una altre cosa... porto varios dies pensant-hi.

Jo normalment als casaments que he anat posen a la gent de la familia al davant i els amics al darrere... encara que ara que hi penso en una ens van posar al costat de la presidencial!! i erem amics!!
Imatge
winnie83

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dc. feb. 09, 2011 6:24 pm

Hola wapes!!
Suposo que això també depèn una mica del saló com sigui i on estigui la taula presidencial no..? La meva idea és com partir per la meitat amics i familia i les taules d'amics més importants per mi i de familia seràn les que estaran més a prop nostre i així.. També t'he de dir que jo encara no he començat a fer taules eh! jejeje Quan m'hi posi ho confirmo! xx:-D neukiss-)
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. feb. 09, 2011 6:51 pm

sempre diuen que ho de fer taules és el més difícil que hi ha en tots els preparatius dels casaments i realment ho estic confirmant... i aixó que no tinc gent excessivament "conflictiva"... però tot i així crec que m'han sortit un parell de canes més... sort que fins la setmana del casament no vaig a tenyir-me
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lisbeth » dc. feb. 09, 2011 8:27 pm

jo encara no he hagut de pensar en això, però si que hem parlat amb el restaurant si podrem tenir taules de diferents mides (de 6 a 10), per poder tenir més flexibilitat a l'hora d'organitzar-les. M'ho va dir una amiga...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: dory » dc. feb. 09, 2011 11:16 pm

Uixx que ve cuantes opinions!!! Sí que és veritat que és complicadissim!! mare meva! jo avui m'han donat la contrasenya per començar a plantejar i ufff he començat a tenir grans dubtes!! amics davant es el que voldriem pero claaro, poder haber " piques absurds" de la familia i no se aiiiiix mare meva aixo portara cuaaaa
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: vanessamay » dc. feb. 09, 2011 11:21 pm

crec que hiha part de familia important, pero d'altre no tens tan vincle, mentre que hi han amics que els vols tenir més aprop.Despres influeix el salo, la forma i com es poden ubicar les taules. a nosaltres el restaurant ens ajuda bastant, taules 10 i unes 4 com a maxim de 12. per exemple....
Imatge
vanessamay

Entrades: 186
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 2:16 pm

EntradaAutor: climentigloria » dj. feb. 24, 2011 4:54 pm

nosaltres ho estem començat a mirar, i el que estic fent es per families i ja esta... jo ja tinc la meva proposta, ara li he demanat a ma sogre i a ma mare que ho fagin elles, (cadauna amb la familia corresponent) i un cop ho tinguin fet, mirarem les tres llistes, a veure com cuadren millor... pero per aixo de les taules no hi ha gaire pressa, a mi m'han dit que haig de portar la llista de les taules amb els noms 2 setmanes abans de la boda, ja em va be, ja que encara em falta algunes persones per confirmar, i realment no em quedan tant.. nomes 2 mesos!!!
Imatge
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: eliytoni » dj. feb. 24, 2011 5:09 pm

creo que no hay una pauta fija para eso, cada uno los sienta donde mas le apetece.
Yo tengo claro que la familia mas cercana y amigos van delante y el resto mas atrás
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: nenae » dj. feb. 24, 2011 6:00 pm

La familia tanto del novio como de la novia tiene que ir por delante, o si puedes segun el salon, poner a los amigos a los lados o en el centro.... esq ue depende de tantas cosas!!! Per la familia cerca! Si no queda muy feo!!
nenae

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: snake35 » dj. feb. 24, 2011 6:06 pm

Hola!!
A veure heu de tindre o fer un croquis de com aniran les taules posades, això us ho dona el mateix restaurant, un cop ho tingueu ho heu de mirar desde la taula presidencial que és on estareu vosaltres, als costats i al davant sempre va la família més directe, tiets, avis, cosins tant per part d'un com per part de l'altre, jo no vaig barrejar la família, únicament algún cosí que em quedava penjat i ja està i al final els amics i els nens, bé els nens va ser fàcil pq tenien una porta de sortida on anàven directament a un mini parc infantil.
El que sí que vaig fer és mirar qui volia que es quedés més de cara a mi i qui es quedava d'esquena.
Si no hi han embolics entre familia ja veureu com no és pas difícil!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. feb. 24, 2011 6:15 pm

BIGSMILE2 ha escrit:Creo que no hay protocolo para colocarlos. Lo único a tener en cuenta es que en cada mesa hay asientos en los cuales los invitados te ven de cara y otros en los que tienen que girarse para ver a los novios. En el restaurante nos comentaron que sólo tuviéramos eso en cuenta, pero que el resto lo ubicáramos donde creyéramos.

Eso cierto, es punto muy importante a tener en cuenta en el momento de ubicar a los invitados.
Nosotros pusimos tios-abuelos novio a un lado y tios-abuelos novia al otro lado, delante de la mesa presidencial a nuestros mejores amigos y a partir de ahí, el resto. A ver, es una cosa muy personal y no existe ningún protocolo.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. feb. 24, 2011 6:19 pm

nosaltres hem acabat de muntar les taules avui mateix perque com a molt tard les hem d'entregar al restaurant (el meu nen per fi ha vist la llum i ha trucat tot solet al restaurant per a preguntar si demà a la tarda ho podia portar per a que jo descansés el dissabte a la tarda, que ell baixa a Barcelona a jugar). El saló es com un quadrant de circumferencia i el nuvis estem en la zona on l'arc és més gran. A la banda dreta nostra va la familia del meu xicot, a la banda esquera la meva familia, just la taula de davant és la dels germans i a continuació la dels amics, o sigui que els que montin més gresca van just davant nostre. També he marcat els que són nens i necessiten trona, i a qui vull clarament d'esquena a mi, que només és en una taula i unes persones molt concretes.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dj. feb. 24, 2011 6:20 pm

encara em falta que la meitat dels convidats em confirmin l'assistència però ja he fet un petit esborrany de la distribució de les taules, he col·locat als familiars més directes i amics ben a prop i després la família més llunyana i els nens. Hem procurat ajuntar a les famílies i als amics que es coneguin entre ells, hem trencat una mica el protocol amb la taula on seurà el seu germà, perquè ell és molt amic de dos cosins meus i com que fa més que el conec que al meu xicot, i també es coneix amb les meves amigues de tota la vida els hem assentat junts, sota consens amb ell és clar!

És bona idea aquesta de passar la llista als pares i que ells facin la seva distribució i a partir d'aquí unir les idees per fer la distribució definitiva.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. feb. 24, 2011 6:24 pm

marsal75 ha escrit:nosaltres hem acabat de muntar les taules avui mateix perque com a molt tard les hem d'entregar al restaurant (el meu nen per fi ha vist la llum i ha trucat tot solet al restaurant per a preguntar si demà a la tarda ho podia portar per a que jo descansés el dissabte a la tarda, que ell baixa a Barcelona a jugar). El saló es com un quadrant de circumferencia i el nuvis estem en la zona on l'arc és més gran. A la banda dreta nostra va la familia del meu xicot, a la banda esquera la meva familia, just la taula de davant és la dels germans i a continuació la dels amics, o sigui que els que montin més gresca van just davant nostre. També he marcat els que són nens i necessiten trona, i a qui vull clarament d'esquena a mi, que només és en una taula i unes persones molt concretes.

Nena!!!!!!!!!! Et queda res, com estàs? Per si no tornem a coincidir abans del casament, que vagi molt bé i gaudiu de cada minut. Petons!
Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. feb. 24, 2011 6:29 pm

Javi-Neny ha escrit:
marsal75 ha escrit:nosaltres hem acabat de muntar les taules avui mateix perque com a molt tard les hem d'entregar al restaurant (el meu nen per fi ha vist la llum i ha trucat tot solet al restaurant per a preguntar si demà a la tarda ho podia portar per a que jo descansés el dissabte a la tarda, que ell baixa a Barcelona a jugar). El saló es com un quadrant de circumferencia i el nuvis estem en la zona on l'arc és més gran. A la banda dreta nostra va la familia del meu xicot, a la banda esquera la meva familia, just la taula de davant és la dels germans i a continuació la dels amics, o sigui que els que montin més gresca van just davant nostre. També he marcat els que són nens i necessiten trona, i a qui vull clarament d'esquena a mi, que només és en una taula i unes persones molt concretes.

Nena!!!!!!!!!! Et queda res, com estàs? Per si no tornem a coincidir abans del casament, que vagi molt bé i gaudiu de cada minut. Petons!
Neny

gràcies!!!! doncs va per moments els nervis... hi ha moments que em pujo per les parets i d'altres que estic tant tranquil·la com si no anés amb mi
Imatge
Imatge
marsal75

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants