Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: cucuruxu » dl. maig 17, 2010 11:58 am

Doncs si! Visca els casaments Low cost!
Jo ja tinc el meu fotògraf i és de Barcelona! Es diu Ivo Dekovic i qualitat preu està mooolt bé i el noi encantador!
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 17, 2010 1:14 pm

Que bé cucuruxu!
Jo he preguntat a d2fotovideo (aquests m'agraden molt, treballen bé i molt bé de preu) i fotoembruix (que no n'he sentit tant a parlar però van també molt bé de preu). M'agradaria contractar algú que fes tant el vídeo com les fotos, ja que potser aniran més compenetrats i serà menys embolic que si són desconeguts i no s'entenen, jajaja! Em fa molta vergonya això de fer de models, no sé pas si en sabré! També m'he plantejat fer el reportatge després de la boda, un altre dia, per poder estar més amb la gent, ja veurem!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dl. maig 17, 2010 3:32 pm

Jejeje! A nosaltres el fotògraf quan el vam anar a veure ens va presentar ja a un amic seu que ens farà el video i sempre treballen junts! I li vam recalcar molt que no ens "emprenyés" gaire perquè ens feia molta vergonya als dos! jeje ::[]:-]]
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 17, 2010 4:29 pm

És que aquest és el dilema, jajaja, que no t'emprenyin però sortir bé a les fotos. Em fa gràcia quan la gent diu que vol fotos naturals, jo no vull fotos naturals!! Jo vull sortir bé i veure'm bé, no com cada dia ni com si m'hagués fet jo mateixa la foto :star:: Per això llogo un fotògraf, perquè faci miracles i em vegi com una artista dels anys 50's, jajaja! ::[]:-]]
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dl. maig 17, 2010 4:39 pm

jajajajajaj Sortirem guapisisisismes!!! jeje
Jo el que no vull és que comencin, va feu-se un petó, ara diga-li algo a l'orella, un altre petó, una abraçada, un petó..... aaaaaaaaaaagggggrrrrr! No seriem nosaltres!! No estem mai gaire enganxadets ni carinyusets la veritat... ejejeje I quedaria postís pel meu gust clar!! ::[]:-]] -|-) ::[]:-]]
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 17, 2010 9:36 pm

Jejeje, seria més original un vídeo barallant-nos, ehhh?? *.-o-o.* A mi també em faria vergonya fer cosetes d'aquestes, i més amb gent mirant-nos! Em sentiria ridícula, però em sembla que és que el que toca... >.-<:

Per cert, feu casament religiós? És que no sé què li haig de dir al mossen, em fa molta vergonya trucar-lo... Li pregunteu directament què cobra? O t'ho diu ell? És que és una mica violent, no? Ayyyyyyyy!!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dt. maig 18, 2010 9:39 am

Doncs hem sap greu però no et puc ajudar! El fem civil! I la veritat no se com va això.. però suposo que t'ho dirà ell no? Espavila't a trucar a veure si et quedaràs sense data! jeje
Bon diaaa wapa!!
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dt. maig 18, 2010 1:23 pm

Vaja... jejeje, hauré de posar-hi nassos i trucar directament! És que ens volem casar prop d'on fem el banquet, per no haver d'anar amunt i avall amb els cotxes, però és veritat que el més lògic és tenir data d'església i després coordinar el restaurant. Quin rotllo!!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dt. maig 18, 2010 3:45 pm

jejejeje! Doncs si! Per si de cas truca-hi aviat! ;D

Per cert que vas dir que havíeu visitat el primer restaurant i molt bé no??? Es pot saber o és secret? jeje M'en alegro que anés tan bé! Ja ens explicaràs cosetes! : besito : >.-<:
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dt. maig 18, 2010 10:49 pm

No vaig dir el nom, quin lapsus!! :star:: Perdoneu! No és secret, el secret és el nostre nom, jejeje (no se us fa extrany escriure amb pseudònim? Potser ens coneixem i sense saber-ho, jajaja). És el Palau lo Mirador de Torroella de Montgrí. El lloc és preciós, la veritat. És al casc antic de Torroella, però com que està envoltat de jardins sembla que ets als afores, molt maco! Tal i com es veu a la web és en realitat, és com un espai màgic, especial. A veure si ens surten els números i ens decidim!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 19, 2010 10:39 am

jejeje! Ja jo ho faig pels espies! Que crec que hem coneixeran igual.. per això no poso gaires fotos ni dono pistes del que faig ni posaré el vestit.. per si de cas! jeje De totes maneres ens podriem conèixer les gironines no?

El Palau lo Mirador hi vaig parlar a Fira Nuvis de Girona i hem van donar la info, però a mi hem quedava massa lluny.. El lloc és molt macu! Teniu pensat fer algo a fora o tot a dins??
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: fonfi » dc. maig 19, 2010 12:10 pm

Hola noies!!!!! també soc de girona sóc nova al foro
Sabeu si és molt complicat aconseguir papers per poder casar-se a la platja!!!!

Tema SALA GRAN DE LLOFRIU!!!! fa 1 any vaig anar de casament d ela meva milor amiga ; el menjar super bé el lloc encantador l'unic problema és que no deixaven posar musica entre plat i plat, una mica soso ja que durant l'àpat no hi havia musica ni de fons. voliem fer una broma als nuvis entre el 1 i el 2 plat i varem cantar nosaltres perque ni demanant al music siusplau ens varen deixar posar musica fins al pastis. una mica rotllo
fonfi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fonfi

Entrades: 5
Membre des de: dj. maig 13, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: fonfi » dc. maig 19, 2010 12:23 pm

hola noies volia preguntar lo dels caterings!
Can co ?? de quin poble és? a mi em sona de la cellera de Ter, potser o m'equivoco de molt!!!
El tema de la Plaça de Madremanya que us ha sembla JiG és una opció que fa temps ens estem pensant pero encara no tenim dia i no trobem mai el moment per anar a mirar preus.
nosaltres o volem fer per el civil, a mi em faria gracia al platja pero tema papers ha de ser molt complicat, volem anar a l'ajuntament a preguntar!!!!!
fonfi

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 19, 2010 1:55 pm

cucuruxu ha escrit:jejeje! Ja jo ho faig pels espies! Que crec que hem coneixeran igual.. per això no poso gaires fotos ni dono pistes del que faig ni posaré el vestit.. per si de cas! jeje De totes maneres ens podriem conèixer les gironines no?

El Palau lo Mirador hi vaig parlar a Fira Nuvis de Girona i hem van donar la info, però a mi hem quedava massa lluny.. El lloc és molt macu! Teniu pensat fer algo a fora o tot a dins??

És veritat, em moriria de vergonya si algu em diu que m'ha vist en un foro de nuvis, jajaja! I més quan encara no ho sap ningú, només els de casa i encara no s'ho acaben de creure... :-(

A nosaltres ens van ensenyar tot el recinte, el Palau, la carpa nova i els jardins. Ah! I l'església que estava oberta i és preciosa! Ens van explicar que si fa bon temps l'aperitiu es fa als jardins, i si no dintre el palau, en unes sales precioses que donen a una terrassa mig coberta. Al meu xicot li va agradar més a dintre que a fora, jajaja! Va dir que els jardins és molt típic i que els convidats no podríen veure el palau si no es feia a dins. La veritat és que ens va agradar molt el lloc.

Per cert, val la pena contractar alguna cosa per la fira Tot nuvis, o els descomptes no són gaire importants? Aquest novembre hi anirem, a veure què tal!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 19, 2010 2:02 pm

Hola FONFI! Benvinguda, jo també fa pocs dies que sóc per aquí!

La Sala Gran es veu molt maca, però que sossos no deixar posar música, no? Quina tonteria...

Per fer-ho a la platja suposo que no deu haver-hi problemes, no? Suposo que deu dependre de cada Ajuntament, podries preguntar a varis, a veure què et diuen. Ha de ser molt maco...
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 19, 2010 3:33 pm

Shaik ha escrit:
cucuruxu ha escrit:jejeje! Ja jo ho faig pels espies! Que crec que hem coneixeran igual.. per això no poso gaires fotos ni dono pistes del que faig ni posaré el vestit.. per si de cas! jeje De totes maneres ens podriem conèixer les gironines no?

És veritat, em moriria de vergonya si algu em diu que m'ha vist en un foro de nuvis, jajaja! I més quan encara no ho sap ningú, només els de casa i encara no s'ho acaben de creure... :-(

A nosaltres ens van ensenyar tot el recinte, el Palau, la carpa nova i els jardins. Ah! I l'església que estava oberta i és preciosa! Ens van explicar que si fa bon temps l'aperitiu es fa als jardins, i si no dintre el palau, en unes sales precioses que donen a una terrassa mig coberta. Al meu xicot li va agradar més a dintre que a fora, jajaja! Va dir que els jardins és molt típic i que els convidats no podríen veure el palau si no es feia a dins. La veritat és que ens va agradar molt el lloc.

Per cert, val la pena contractar alguna cosa per la fira Tot nuvis, o els descomptes no són gaire importants? Aquest novembre hi anirem, a veure què tal!

Shaik wapa!! Bueno jo és que tinc una amiga ja casada que va ser ella la que hem va dir que hi entrés i clar hem fa cosa que entri i pugui veure tot el que faig! Ja no seria sorpresa! jeje

AL Palau lo Mirador hi va anar el meu cunyat a fer-hi un casament, és DJ, no fa gaire!

Jo no hi vaig contractar res perquè ho veia tot molt lluny i quan hi vaig anar no tenia ni idea del que volia.. hem vaig saturar la veritat! Aquest any hi tornaré encara que al novembre suposo que lo més important ja ho tindré tot si hem caso a l'abril.. Però sempre pots aprofitar algun descompte!! Benvingut sigui! jeje
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 19, 2010 3:36 pm

fonfi ha escrit:hola noies volia preguntar lo dels caterings!
Can co ?? de quin poble és? a mi em sona de la cellera de Ter, potser o m'equivoco de molt!!!
El tema de la Plaça de Madremanya que us ha sembla JiG és una opció que fa temps ens estem pensant pero encara no tenim dia i no trobem mai el moment per anar a mirar preus.
nosaltres o volem fer per el civil, a mi em faria gracia al platja pero tema papers ha de ser molt complicat, volem anar a l'ajuntament a preguntar!!!!!

Hola Fonfi! Enhorabona pel teu casament!!
No et puc ajudar gaire perquè no se com va això de casar-se a la platja.. jeje Suposo també que depén de l'Ajuntament..
Hi ha una noia que s'hi casa, és un hotel de Tarragona si no m'equivoco!
Veuràs que el foro va de conya per agafar idees i preguntar cosetes que segur que algú ho sap..
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: fonfi » dc. maig 19, 2010 5:50 pm

hola noietes!!!
És una idea voliem fer casament a la platja i després llogar casa rural per fer el coctel ja que no volem fer el tipic casament amb taules on tohom ha d'estar sentada amb gent que no coneix i fer el rotllo de les taules i plats i més plats...
Volem fer tipus coctel amb musica i festa. La part més seria la fariem primer amb el casament pel civil; si es pot a la platja; i si no ja ens ho pensarem i la resta festa i passar-ho bé molt bé amb els amics i la famili que es vulgui quedar al festa
fonfi

EntradaAutor: fonfi » dc. maig 19, 2010 5:54 pm

Felicitats a totes les gironines 2011 sera el millor any!!!!!!!
fonfi

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 19, 2010 6:16 pm

Hem sembla una idea fantàstica Fonfi!! A quina platja us voleu casar??
Imatge
cucuruxu

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot], Google [Bot] i 4 visitants