Autor: cucuruxu » dl. maig 17, 2010 11:58 am

Autor: Shaik » dl. maig 17, 2010 1:14 pm

Autor: cucuruxu » dl. maig 17, 2010 3:32 pm
![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)

Autor: Shaik » dl. maig 17, 2010 4:29 pm
Per això llogo un fotògraf, perquè faci miracles i em vegi com una artista dels anys 50's, jajaja! ![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)

Autor: cucuruxu » dl. maig 17, 2010 4:39 pm
![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)

Autor: Shaik » dl. maig 17, 2010 9:36 pm
A mi també em faria vergonya fer cosetes d'aquestes, i més amb gent mirant-nos! Em sentiria ridícula, però em sembla que és que el que toca...

Autor: cucuruxu » dt. maig 18, 2010 9:39 am

Autor: Shaik » dt. maig 18, 2010 1:23 pm

Autor: cucuruxu » dt. maig 18, 2010 3:45 pm

Autor: Shaik » dt. maig 18, 2010 10:49 pm
Perdoneu! No és secret, el secret és el nostre nom, jejeje (no se us fa extrany escriure amb pseudònim? Potser ens coneixem i sense saber-ho, jajaja). És el Palau lo Mirador de Torroella de Montgrí. El lloc és preciós, la veritat. És al casc antic de Torroella, però com que està envoltat de jardins sembla que ets als afores, molt maco! Tal i com es veu a la web és en realitat, és com un espai màgic, especial. A veure si ens surten els números i ens decidim!
Autor: cucuruxu » dc. maig 19, 2010 10:39 am

Autor: fonfi » dc. maig 19, 2010 12:10 pm
Autor: fonfi » dc. maig 19, 2010 12:23 pm
Autor: Shaik » dc. maig 19, 2010 1:55 pm
cucuruxu ha escrit:jejeje! Ja jo ho faig pels espies! Que crec que hem coneixeran igual.. per això no poso gaires fotos ni dono pistes del que faig ni posaré el vestit.. per si de cas! jeje De totes maneres ens podriem conèixer les gironines no?
El Palau lo Mirador hi vaig parlar a Fira Nuvis de Girona i hem van donar la info, però a mi hem quedava massa lluny.. El lloc és molt macu! Teniu pensat fer algo a fora o tot a dins??

Autor: Shaik » dc. maig 19, 2010 2:02 pm

Autor: cucuruxu » dc. maig 19, 2010 3:33 pm
Shaik ha escrit:cucuruxu ha escrit:jejeje! Ja jo ho faig pels espies! Que crec que hem coneixeran igual.. per això no poso gaires fotos ni dono pistes del que faig ni posaré el vestit.. per si de cas! jeje De totes maneres ens podriem conèixer les gironines no?
El Palau lo Mirador hi vaig parlar a Fira Nuvis de Girona i hem van donar la info, però a mi hem quedava massa lluny.. El lloc és molt macu! Teniu pensat fer algo a fora o tot a dins??
És veritat, em moriria de vergonya si algu em diu que m'ha vist en un foro de nuvis, jajaja! I més quan encara no ho sap ningú, només els de casa i encara no s'ho acaben de creure...![]()
A nosaltres ens van ensenyar tot el recinte, el Palau, la carpa nova i els jardins. Ah! I l'església que estava oberta i és preciosa! Ens van explicar que si fa bon temps l'aperitiu es fa als jardins, i si no dintre el palau, en unes sales precioses que donen a una terrassa mig coberta. Al meu xicot li va agradar més a dintre que a fora, jajaja! Va dir que els jardins és molt típic i que els convidats no podríen veure el palau si no es feia a dins. La veritat és que ens va agradar molt el lloc.
Per cert, val la pena contractar alguna cosa per la fira Tot nuvis, o els descomptes no són gaire importants? Aquest novembre hi anirem, a veure què tal!

Autor: cucuruxu » dc. maig 19, 2010 3:36 pm
fonfi ha escrit:hola noies volia preguntar lo dels caterings!
Can co ?? de quin poble és? a mi em sona de la cellera de Ter, potser o m'equivoco de molt!!!
El tema de la Plaça de Madremanya que us ha sembla JiG és una opció que fa temps ens estem pensant pero encara no tenim dia i no trobem mai el moment per anar a mirar preus.
nosaltres o volem fer per el civil, a mi em faria gracia al platja pero tema papers ha de ser molt complicat, volem anar a l'ajuntament a preguntar!!!!!

Autor: fonfi » dc. maig 19, 2010 5:50 pm
Autor: fonfi » dc. maig 19, 2010 5:54 pm
Autor: cucuruxu » dc. maig 19, 2010 6:16 pm