ELLS EN ELS PREPARATIUS!

un gran any!

Re: ELLS EN ELS PREPARATIUS!

EntradaAutor: Brujita33 » dg. nov. 14, 2010 11:04 pm

Pues como decia alguna no se donde, es verdad que los chicos cambian, el mio empezo a cambiar a partir de la fira de nuvis sabadell y empezamos a ver el tema de los fotografos, ya esta mas puesto con algunas cosas, interesado en los detallitos de los invitados, en el viaje, me esta sorprendiendo la verdad, pero me encanta que se preocupe ahora el, aunque ya nos lo estamos tomando con mas calma, ya que casi lo tenemos todo. *.-o-o.*
Besotes y suerte
Brujita33
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: ds. set. 27, 2008 6:31 pm

EntradaAutor: Sybil » dl. nov. 15, 2010 11:17 am

Pues creo que lo de implicarse poco es pura naturaleza masculina jejeje. El mio fué a gestionar el tema del expediente matrimonial porque tiene la mañanas libres y yo no, así que yo lo mandaba para arriba y para abajo... el tema de resturantes fuí yo la que pedí todos los presupuestos y quedé para ir a verlos y luego decidimos entre los 2 eso si... y de momento el tema fotógrafo también soy yo la que me estoy encargando de pedir presupuestos aunque después seguro que acabará decidiendo el porque yo con ese tema soy más conformista... la verda odio hacerme fotos así que me da un poco igual quien me las haga...
Con el viaje de novios no había duda que sería Japón. Hace muchos años que queremos ir y que mejor oportunidad que esta...
Bueno, ya veremos como se va involucrando en el resto de cosas...
Imatge
Sybil
:: núvia experimentada

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 11:24 am

Nosaltres ho hem fet tot junts, hem anat a tot arreu junts...i després quan sortim dels lloc parlem la jugada!!jajajajaja
pinxo11

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: sonson » dl. nov. 15, 2010 12:55 pm

Ya estic gratament sorpresa amb el meu xicot...al principi vaig ser yo la que va demanar tots els pressupostos als restaurants y vaig fer la primera criba, però ara que ja hem visitat uns quants, està super emocionat i fins i tot es ell el que vol visitar més llocs i fer més cosetes al casament. A més cada vegada que mirem alguna cosa després posem en comú les nostres impressions. La veritat és que es molt maco poder viure junts tot el tema dels preparatius!
Imatge [/url
sonson
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: Sasrom » dt. nov. 16, 2010 4:02 pm

Pues chicas, mi novio es un marujon!!! Quiere estar en todo, y me lo debate todo, siempre llegando a un acuerdo, que casi siempre es lo que yo considero jijij, pero le gusta ir a mirar cosas, le gusta dar vueltas, con todo esto de la boda! Y se molesta si empiezo hacer algo por mi cuenta por ir adelantado y no lo hago con él.....
Imatge
Sasrom

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

EntradaAutor: idem81 » dt. nov. 16, 2010 4:52 pm

Al mío le ha costado 10 años decidirse porque no quería casarse ni en broma y ahora deberíais verlo... Habla de la boda a todas horas y no hace más que pensar en cosas originales que podríamos hacer... Si no lo veo, no lo creo!
idem81

Entrades: 27
Membre des de: dv. set. 10, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dg. nov. 21, 2010 10:44 pm

com mola el post!!!M'ENCANTA!!!hahahahahhahaha donks el meu futur igual: si encara falta!!!!com son els homes!!!!quan vam anar a mirar el restaurant-que ell encara no volia-es va quedar flipant quan va veure que 1any i mig abans quasi be no quedaven dates!!!llavvors ho haviem de mirar tot rapid..aixi que restaurant, esglesia, fotograf i viatge ja ho tenim..el demes res de res...i la veritat jo vaig mirant xo no comento res..aixi quan es decideixi i es doni compte que per algunes coses ja es tard...ja s'ho trobarà HA D'APENDRE!!!!jajajajajajja es que vaia tela!!!!!
penso que els homes sempre tenen temps i a nosaltres sempre ens en falta!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant