Carlina, doncs no et puc ajudar a lleida no concec cap pastisseria que fassi aquest tipo de pastissos!!!
Autor: NUVOLET » dl. juny 21, 2010 10:23 am

Autor: buniketa » dl. juny 21, 2010 10:35 am
carlina ha escrit:Hola noies!
Estic fent un pressupost per un aniversari infantil inspirat amb la hello kitty per l'agost i hem falta pressupostar el pastís, he mirat pastissos personalitzats.
He mirat per internet i no trobo ninguna botiga per Lleida que ho faci, per Barcelona n'hi ha un munt i t'ho envien a casa però si ho trobo per Lleida millor.
En sabeu alguna?
Us poso una foto de com volen el pastís, el model encara no l'han triat però serà de la hello kitty.

Autor: buniketa » dl. juny 21, 2010 10:39 am
Yana ha escrit:Com veieu no arribo encara als 100 per tenir compte enrrere aixi que us explicare per aqui, snif snif

Autor: carlina » dl. juny 21, 2010 11:24 am

Autor: aairinn » dl. juny 21, 2010 12:46 pm

Autor: aairinn » dl. juny 21, 2010 12:47 pm

Autor: buniketa » dl. juny 21, 2010 1:06 pm

Autor: aairinn » dl. juny 21, 2010 1:19 pm
buniketa ha escrit:Jo no he anat a cap casament al Mas de Can Txep, però en conec una de les sòcies, va ser alumna meva. Coneixent-la, et recomano molt el lloc. Sé que cap dels amos es dedicava a això, però és la seva feina el cap de setmana. Els encanta aquest món, gaudeixen molt organitzant casaments i ells s'hi entreguen al màxim. Ja fa molts anys que els funciona, i n'he sentit meravelles així que...

Autor: buniketa » dl. juny 21, 2010 1:24 pm

Autor: aairinn » dl. juny 21, 2010 1:52 pm

Autor: cadui » dl. juny 21, 2010 9:09 pm
Dir-vos d'aquesta botiga que la dependenta un sol de dona i que a més m'ha dit que la casa sempre regala el can-can, la lliga i el coixí pels anells!

Autor: Luala » dt. juny 22, 2010 7:36 am
Autor: cadui » dt. juny 22, 2010 5:24 pm

Autor: inqueta » dc. juny 23, 2010 11:06 am

Autor: buniketa » dc. juny 23, 2010 11:24 am
inqueta ha escrit:Hola a totes!!!
natres tenim previst casar-nos la primavera del 2011, tot just comencem a mirar restaurants. Fa unes dues setmanes que ens hem decidit. Aniré seguint el foro per agafar idees.
Salutacions.

Autor: cadui » dc. juny 23, 2010 2:59 pm

Autor: aairinn » dc. juny 23, 2010 4:53 pm

Autor: cadui » dc. juny 23, 2010 5:26 pm

Autor: inqueta » dj. juny 24, 2010 3:08 pm

Autor: inqueta » dj. juny 24, 2010 3:23 pm
cadui ha escrit:jomateixa quant temps sense veure't!!! a veure si teniu sort i aquesta persona accepta per casar-vos, ja ens contaràs!!
noies ahir vaig estar a Cymbeline provant-me de tot i quina emoció!!! com impressiona veure's vestida de núvia ufff!!!me'n vaig provar de molts tipus i de molts estils i hi va haver un que em va enamorar!!! no sé si serà el meu perquè primer em vull provar els d'Aire que m'agraden tant (hi vaig dilluns) però aquest serà un candidat molt important. A veure si trobo fotos de tots els que em vaig provar i us faig la crònica al meu compte enrere!!
Per cert noies, sabeu si Cymbeline i Aire estan a la matixa botiga a Lleida?? és que he vist pels webs que ambdues marquen la mateixa adreça: Acadèmia, 3. Si és així espero que tinguin aquest model i així li podré ensenyar a ma mare sense que hagi de pujar un altre dia! Aah serem colla dilluns, finalment venen les meves dues germanes, ma mare, i molt possiblement ma sogra i la padrina del meu nen!!! No hi cabrem jajaja!!