BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » dj. juny 24, 2010 4:17 pm

de puntillosa res, inqueta... cal dir-te pel teu nick i a mi se m'ha anat l'olla!!! :star:: :star:: sorry!
si noia, és molt emocionant perquè és inevitable dur el pensament a el nostre dia, a com serà? quina cara farà el nostre noi en veure'ns?... uff!!! la pell de gallina cada cop que hi penso jajaja!
Aquest restaurant de Vallfogona no el coneixia... buscaré per St Google que tot ho troba! Voleu fer cerimònia civil al restaurant o us caseu per l'església? ja heu pensat data? ja ens contaràs!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dv. juny 25, 2010 7:35 am

Benvingudes a totes les noves!!!! inqueta jo també ho havia llegit inquieta, jejeje Ja ens anireu contant les novetats.
Que tal anat la revetlla de Sant Joan?? espero que molt be!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: aairinn » dv. juny 25, 2010 8:20 am

Quina anada de l'olla amb el teu nom, inqueta, jo vaig veure inquieta i aleeeeee! Ja ho diuen que s'ha de llegir bé el que hi posa!!!jejeje

Jo, la Dida em pensava que estava a Mollerussa, ves tu per on...
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. juny 25, 2010 9:19 am

Noies, a més de la Dida de Vallfogona, si us interessa un restaurant per aquella zona, també hi ha l'Espígol de Balaguer. A la fira DeNuvis en vaig veure l'stand i és molt maco, i me n'han donat bones referències...

Doncs nosaltres la revetlla la vam passar a casa, vaig fer sopar per a cinc persones. Van venir el meu cunyat i uns amics. Bon sopar, millor companyia i de fons la banda sonora original de Sant Joan... els petards! jejejejeje Ja és nota que som a l'estiu!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: inqueta » dv. juny 25, 2010 10:57 am

No passa res, noies... Doncs la idea és casar-nos per la església, a l'ermita del meu poble que és molt apropet de casa dels meus pares.
Havíem pensat en la Dida, perquè a part que hi havíem estat en dues bodes fa temps i ens va agradar molt, és un punt intermig entre el meu poble i el deu meu xicot, vamos on visc jooo.
Com que veig que parleu prou bé de l'Espigol, animaré al meu nen perquè l'anem a veure. Ja us contaré més endavant.

Estic llegint poc a poc el foro, déu ni do la informació que hi ha i les pàgines que ocupa, estic per la 20 : sol : he llegit que us heu passat preus i informació per privat, si alguna em vulgués fer arribar algo per mirar-m'ho us ho agraïria :-) :-) :-)

I la revetlla bé, natres vam passar-la a la muntanya com cada any, ens vam moderar per no tenir resaca l'endemà, perquè algun any el dia de St Joan l'hem passat una mica groguis i no cal..

Au venga nenes que ja és aquí el finde...

PD. he llegit algo que per veure la crònica de la arbecub he de tenir 100 missatges!!! però publicats o què?? joooo jo que volia llegir-ho snifff
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: buniketa » dv. juny 25, 2010 11:35 am

Sí, em penso que tant pels compte enrera com per llegir les cròniques has d'haver escrit 100 missatges.
Mira, per fer-ho ens has d'anar explicant moltes cosetes, però no facis missatges molt molt llargs... vés escrivint el que ens vols explicar en dues o tres vegades... D'altra banda, si et poses al foro de Bodes 2010 i també al del 2011, em penso que hi ha un post que es titula alguna cosa així com "100 missatges" i allí pots anar fent per arribar-hi. La veritat és que val molt la pena! Després vas veient la història de cadascuna de les noies i parelles, els preparatius, les idees, la evolució... és molt maco! A més, quan tinguis els 100 missatges escrits tu també tindràs el teu propi compte enrere!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dv. juny 25, 2010 9:48 pm

l'Arbecub ho va fer a l'Espígol no??

inqueta conta'ns moltes cosetes en missatges curts per anar sumar i veuràs com en un tres i no res t'hi plantes en els 100 missatges i ja podràs llegir les cròniques, els comptes enrere i tenir el teu propi :-)ok:

Jo de revetlla res de res... em toca treballar tot el pont!! :--( Ahir va ser el cumple del meu nen i van venir els sogres a la tarde per bufar espelmes jejeje!! la revetlla no vam fer res, ell estava cansadíssim i jo matinava a l'endemà, així que soparet a casa tots dos i a dormir aviat. Suposo que demà sortirem un ratet tot i que no massa perquè diumenge torno a matinar... aiiix com odio treballar els festius!!!!! :-( :-(
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » ds. juny 26, 2010 12:05 pm

Hola Noies (noves i no tan noves!)!!!
Doncs nosaltres res de revetlla!!!A l'Aragó no es festa per St Joan, i a més a més tinc guárdia divendres (ahir) i diumenge!!Ja veieu quin plan!! A més a més el Jordi ha estat treballant al pis ahir i avui pel matí!!
Que emocionant lo dels vestits!!!Però ja hi ha la nova temporada a la botiga!?Jo no hi pensava anar fins a l'Octubre que hem van dir que hi seria llavors!? Aveure si no trobaré res!!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » ds. juny 26, 2010 2:38 pm

Gemma veig que estem igual de currantes.. o de pringades jajajaja!! Nono, no pateixis la col·lecció 2011 al menys a Aire, estarà a la botiga a partir de l'agost/setembre em va dir la noia... ara només tenen 3 vestits de l'avanç!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dg. juny 27, 2010 2:14 pm

Ja he acabat de llegir tot el foro!!! Avui comencem oficialment els preparatius de la boda :-) :-) avui tenim cita al restaurant a veure què tal >.-<:
TAmbé m'he anat fent una carpeta on he pres nota del què he anat llegint i què preguntar al restaurant. Ja us contaré.
Veig que aneu bastant avançades en preparatius... que guai.. Jo tenia previst mirar el vestit cap a l'octubre com la Gemma però només de llegir-vos casi em feu goleta per començar a mirar ::love:: però bueno, poc a poc, primer anem pel restaurant i a assegurar algo.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dg. juny 27, 2010 7:59 pm

inqueta com ha anat la visita al restaurant?? conta'ns conta's!!! :-)ok:
no t'angoixis... anem avançades perquè fa mooolts mesos que rondem per aquí, tot es posar-s'hi i veuràs com de seguida tens llest al menys lo més important: restaurant, església/ajuntament i fotògraf. La resta és anar fent!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dg. juny 27, 2010 10:05 pm

Hola wapis,

Cadui el restaurant m'ha encantat, jo ja hauria dit que si que ens el quedem :-) :-) a més de quan hi havíem anat nosaltres han fet el jardí més gran, m'agrada molt. I el millor de tot és que estaria lliure per les dates que volíem, o sigui que ara a mirar algun altre restaurant per comparar una miqueta i ala a la piscina!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dg. juny 27, 2010 10:07 pm

molt bé!! me n'alegro que us hagi agradat... mireu algun més per comparar i endavant amb el que més us agradi :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dg. juny 27, 2010 10:08 pm

Ahh per cert estaríem parlant del maig de 2011 o sigui que menys d'un any!!! ::love:: varia entre dos dates i seria un dissabte a la tarda, ja us tindré al corrent, de moment no vull avançar més ... :-)
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dg. juny 27, 2010 10:23 pm

així que tu també seràs noia de maig??? la buniketa i jo ens casem el 14, dissabte per la tarde :-)ok: ja ens contaràs quin dia és finalment l'escollit!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dg. juny 27, 2010 10:27 pm

Si si ja us tindré al corrent de TOT!!!
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 28, 2010 8:22 am

Inqueta! Que bé que el restaurant us hagi agradat tant, nosaltres no ens podem posar encara amb els preparatius, suposo que ho començarem a mirar a l'agost i vull anar a veure el Mas d'en Txep i el Molí de Can Duc, com crec que ja us vaig dir fa uns dies. Suposo que entre aquests es mourà la cosa, tot i que encara no puc assegurar res. Tinc unes ganes de posar-m'hi ja! Feu una enveja sana noies que no ho sabeu prou!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 28, 2010 8:22 am

Ah i a mi això dels cent missatges també em porta de cap, per més que escric sembla impossible arribar-hi!!!! Buscaré aquest fòrum que dieu i a veure si així ho aconsegueixo!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dl. juny 28, 2010 8:35 am

el truc està en posar-se per tots els posts possibles i escriure algun comentari... sembla complicat però un cop una comença a llegir entren unes ganes terribles de xerrar jejeje!
Ja ens contaràs les impressions d'aquests dos restaurants aairinn!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 28, 2010 9:00 am

Sí, al principi costa una miqueta, però a mesura que vas llegint et vas formant una opinió de gairebé tot. El cas està en participar molt, per poca cosa que es digui. Si escrius missatges curtets, en pots anar fent més. Busqueu aquests posts dels 100 missatges, i si aneu entrant a altres post escriviu coses o opinions reals, no escriviu coses sense sentit... vull dir que hi va haver una temporada que algunes noies s'anaven passejant per tots els posts i només posaven punts suspensius i algunes lletres però no missatges... És clar, una vegada potser no passa res, però si vas veient el mateix a cada post on participes, molesta. Bàsicament perquè es va perdent el fil del que s'ha llegit... Bé, si més no, és la meva impressió. *.O.-O*
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants