No passa res, noies... Doncs la idea és casar-nos per la església, a l'ermita del meu poble que és molt apropet de casa dels meus pares.
Havíem pensat en la Dida, perquè a part que hi havíem estat en dues bodes fa temps i ens va agradar molt, és un punt intermig entre el meu poble i el deu meu xicot, vamos on visc jooo.
Com que veig que parleu prou bé de l'Espigol, animaré al meu nen perquè l'anem a veure. Ja us contaré més endavant.
Estic llegint poc a poc el foro, déu ni do la informació que hi ha i les pàgines que ocupa, estic per la 20

he llegit que us heu passat preus i informació per privat, si alguna em vulgués fer arribar algo per mirar-m'ho us ho agraïria
I la revetlla bé, natres vam passar-la a la muntanya com cada any, ens vam moderar per no tenir resaca l'endemà, perquè algun any el dia de St Joan l'hem passat una mica groguis i no cal..
Au venga nenes que ja és aquí el finde...
PD. he llegit algo que per veure la crònica de la arbecub he de tenir 100 missatges!!! però publicats o què?? joooo jo que volia llegir-ho snifff