Autor: SUYI » dl. nov. 29, 2010 10:46 pm

Autor: Glòra » dl. nov. 29, 2010 11:43 pm

Autor: arodrigu » dl. nov. 29, 2010 11:54 pm
Vilaweb ha escrit:Pues de los que me has pasado era uno como el primero y el segundo, que llevan el tul a media pierna...pero ella me ha dicho que el que me regalan será diferente...que me quedará mejor...pero no se lo he visto ni nada!! dice que el día de la prueba me lo dará...
Pero vamos que de forma son como los dos primeros.

Autor: Sybil » dt. nov. 30, 2010 8:48 am
fer10 ha escrit:Sybil ha escrit:Ainss si es que no paro... pensaba quedarme con Teresa Palacios pero he entrado en la web de URSULA y también tienen el modelo que quiero así que he llamado y he pedido hora para este jueves ;P voy a ver como lo tienen de precio... más que nada por agotar el último cartucho y estar convencida de que lo he encontrado al mejor precio... ya os contaré!!
Cual es el vestido que te gusta??

Autor: tresor » dt. nov. 30, 2010 7:57 pm

Autor: fer10 » dt. nov. 30, 2010 9:12 pm
Sybil ha escrit:fer10 ha escrit:Sybil ha escrit:Ainss si es que no paro... pensaba quedarme con Teresa Palacios pero he entrado en la web de URSULA y también tienen el modelo que quiero así que he llamado y he pedido hora para este jueves ;P voy a ver como lo tienen de precio... más que nada por agotar el último cartucho y estar convencida de que lo he encontrado al mejor precio... ya os contaré!!
Cual es el vestido que te gusta??
Es un modelo de la Sposa, pero hasta que no me lo quede no quiero decir nada... en cuento de la paga os lo pongo...

Autor: Erfre » dc. des. 01, 2010 1:54 am

Autor: Shaik » dc. des. 01, 2010 9:57 am

Autor: Sybil » dc. des. 01, 2010 10:32 am
Erfre ha escrit:noietes que us sembla el vestit Detalle de la Sposa y el Alcanar de pronovias???
Es que el teixit m'agrada molt el de pronovias pero el de La Sposa amb fa mes bona figura...aishhhh com pot ser que a 5 mesos i poc i encara estigui aixis!!!

Autor: Massianya » dc. des. 01, 2010 10:36 am

Autor: Vilaweb » dc. des. 01, 2010 11:05 am

Autor: Shaik » dc. des. 01, 2010 11:39 am
Massianya ha escrit:Shaik, jo ja tinc el vestit reservat, i els complements els tinc més o menys mirats, però encara no he comprat res.
El bolero me l'emprovaré el dia de la primera prova de vestit i si m'agrada ja el reservaré també. El que m'agrada és de Pronovias i val 250 € (dues mànigues de tul, és una presa de pèl, però bé). Si no em fa el pes, aniré a Rosa Clarà...
Les sabates sí que les he de dur a la primera prova de vestit, així que ja em puc espavilar...
I els altres complements (arracades, agulla per al vestit...) no sé què faré. Si trobo alguna cosa que m'agradi ja ho duré a la primera prova.
Quin t'has quedat?

Autor: Massianya » dc. des. 01, 2010 12:22 pm
Shaik ha escrit: Merci guapa! Ostres, és que són carísims els boleros, i sap greu gastar-se això per 30 minuts! M'agrada la idea del vel posat a mode de xal, però si ha de costar un dineral potser m'ho repenso...![]()

Autor: Massianya » dc. des. 01, 2010 12:23 pm
Shaik ha escrit: Merci guapa! Ostres, és que són carísims els boleros, i sap greu gastar-se això per 30 minuts! M'agrada la idea del vel posat a mode de xal, però si ha de costar un dineral potser m'ho repenso...![]()

Autor: Shaik » dc. des. 01, 2010 12:31 pm
T'has fixat que és llarg de darrera, fa com un vel? El trobo preciós, molt modernillo. Li vaig comentar a la noia el dia que hi vam anar i em va dir que ja el provarem si em decidia, a veure què tal. Si no fos aquest, voldria un xal que acabés així de darrera, lligat amb un fermall. 

Autor: Dreams0411 » dc. des. 01, 2010 1:01 pm
Shaik ha escrit:Guapes, a veure si alguna em pot ajudar. Vaig molt perduda amb el tema complements, i no sé què poden costar els boleros, xals, vels, etc. a Pronovias. Tampoc he trobat enlloc la col.lecció, així que no sé què m'hi trobaré i el preu final de tot plegat.
Aquest tema quan es decideix? Quan reserves el vestit o quan fas la primera prova del "teu"? Ostres, és que no tinc gaire clar aquest tema i m'amoïna (en principi reservaré el vestit la setmana vinent).
Merci!

Autor: Massianya » dc. des. 01, 2010 1:20 pm
Shaik ha escrit:Jejeje, jo també vull emprovar-me el bolero-vel, m'encanta!!T'has fixat que és llarg de darrera, fa com un vel? El trobo preciós, molt modernillo. Li vaig comentar a la noia el dia que hi vam anar i em va dir que ja el provarem si em decidia, a veure què tal. Si no fos aquest, voldria un xal que acabés així de darrera, lligat amb un fermall.
Per cert, on has trobat aquestes fotos? Jo no trobo res...

Autor: cadui » dc. des. 01, 2010 2:19 pm

Autor: Shaik » dc. des. 01, 2010 2:41 pm
Massianya ha escrit:Shaik ha escrit:Jejeje, jo també vull emprovar-me el bolero-vel, m'encanta!!T'has fixat que és llarg de darrera, fa com un vel? El trobo preciós, molt modernillo. Li vaig comentar a la noia el dia que hi vam anar i em va dir que ja el provarem si em decidia, a veure què tal. Si no fos aquest, voldria un xal que acabés així de darrera, lligat amb un fermall.
Per cert, on has trobat aquestes fotos? Jo no trobo res...
No!! El vel que penja deu ser del vestit, perquè el bolero l'he vist en directe i no té res de res al darrere. ooooh...
La gràcia de fer servir un xal és que es pot posar de moltes maneres.
Les fotos los he trobat per internet... posant Boleros+Pronovias...

Autor: cadui » dc. des. 01, 2010 2:51 pm
Shaik ha escrit:CADUI, són cars eh? Si no ho veig gaire clar i m'haig de posar un bolero d'organza, potser me'l faig fer per la modista que ens fa els arreglos de roba a casa, que no li veig gaire dificultat. Ja ho veuré, m'agrada molt l'estil d'aquest teu, però no veig gaire clar que em lligui amb la roba del vestit, serà qüestió de fer proves.