BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dc. jul. 07, 2010 3:51 pm

Inqueta jo també vull fer el mateix viatge que tu, però em sembla que la part de Polinesia ja sens va del presupost així que farem la costa oest! :-)ok: I per lliure!!! m'estic empapant de foros de viatgers :-///:

Cadui, que diuuuusss que ja tens els bitllets per Japó que be!!!!!! quin notición, ara a montar el viatget...
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 07, 2010 5:44 pm

sisi noies setmana productiva bodorril total! quin pal li estem "fotent" a la tarja!! :star::

Primer pensavem de fer el viatge per agència però fent números, mirant molts fòrums i parlant amb mon cosí (un gran "amant" del Japó que hi ha estat diversos cops) vam veure que no hi havia massa diferència en quant al viatge però en canvi podíem parlar de fins a 3000€ més!!! així que ens ho farem nosaltres. Ja tenim els bitllets -ho acabo d'explicar al meu compte enrere- i quan mon cosí ens organitzi una bona ruta (ens ho va oferir aquesta setmana un altre cop), doncs començarem a reservar hotels mitjançant la web de booking. Si ens podem estalviar uns dinerets millor que millor. -|-)

Per les que voleu fer la costa oest dels EEUU, tinc una amiga que tot just acaba d'arribar de fer un viatge per lliure en aquella zona, així que si voleu algo d'informació li puc demanar i us la passo.

Inqueta espero que la reunió amb el mossèn vagi bé i trobeu una data que us agradi!

Aiirinn, ja us vaig dir que us recomano moltíssim la botiga de Cymbeline de Lleida, el tracte va ser fantàstic!! En un principi jo també volia anar a Jordi Dalmau, però després de sentir que els seus vestits són bastant cars i que a sobre, has d'anar fins a Granollers per les proves i recollir-ho, em vaig decantar per la comoditat... i ja només em va faltar que em trobés el meu vestit!! Ara ja si que no miro cap més, només tinc ulls pel meu Diana jajaja! cada cop que veig una foto m'emociono!! uff no vull ni pensar què serà de mi el dia del casament... ja puc preparar mocadors!! *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 07, 2010 11:30 pm

Hola neneees,

amb el mossèn molt bé >.-<: >.-<: >.-<: per la data no hi ha problema... ens ha dit que si era per la tarda li seria una mica complicat perquè dissabte a la tarde fa missa a dos pobles i li aniria una miqueta just. Llavors ell mateix ens ha comentat que si teniem algun mossèn que coneguessim i que ens vulgués casar no hi hauria cap problema per casar-nos a l'hora que vulguem. I la veritat és que a bodes ens aconvida *.-o-o.* *.-o-o.* jajaj i mai millor dit. Li direm al mossèn que coneixem que és molt catxondo.

L'única pega és que diu que aviat començaran obres a l'ermita on ens volem casar :-( espero que estiguin llestes pel mes de maig de 2011, sinó ens haurem de casar a l'esglesia gran i no em fa gaire il.lusió, però bueno el cas és casar-me al meu poble :-)ok:

Fins i tot ens ha aconsellat fer els cursets matrimonials al poble on vivim, de lujo!!!
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 07, 2010 11:33 pm

Nuvolet,
a nosaltres també ens passa el mateix, la part de Polinèsia ho encareiix bastant per això dic que ja ho veurem...

Cadui,
jo sóc de les teves, també puc preparar mocadors... de vegades m'emociono a les bodes dels demés, pues imaginat :-) :-)
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 11:29 am

Ostres, Cadui, se't veu tan contenta amb el teu vestit, que guai!!!!!! A mi em passa com a tu, inqueta, m'emociono a les altres bodes aixñi que no vul ni pensar com serà la meva, de ben segur que quan entri de bracet amb el meu pare ja estaré com una magdalena. Quin panorama!!jajajaja
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 08, 2010 2:53 pm

què bé inqueta que el mossèn no us posi cap problema perquè us casi el vostre conegut!! es pot dir en quin poble és o es surprise??! pel tema de les obres... no me'n parlis... a nosaltres ens van dir que a Sta Maria del Mar hi havien previstes obres a DINS per la primavera del 2011... espero que no les enganxem o que com a mínim no es vegi l'altar ple d'andamis!

aiirinn esti moooolt contenta del meu vestit, cada dia estic més convençuda de què he fet una bona el·lecció.

Jo no sóc de plorar i de fet no he plorat mai en cap casament... en la vida quotidiana en passa el mateix, encara que estigui nerviosa no se'm nota gens -suposo que la meva feina contribueix a que sigui així-, demostro tranquil·litat... però es pensar en el casament, veure'm del braç de mon pare amb el meu nen a l'altar esperant-me i m'entren unes ganes de plorar increïbles!!! Així que per si les mosques ja li he dit a mon pare que m'haurà de guardar un mocador a la seva butxaca jajaja! :-))
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 4:08 pm

Jo en sé d'una que va demanar al pare que dugués, a banda d'un mocador, una bossa per si de cas es posava a vomitar dels nervis. Imagineu-vos!!!! Per sort, no va fer falta al final.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 08, 2010 10:02 pm

jo a tant no hi arribo... tot i que sóc conscient que aquells dies m'hauré de prendre el tractament per la dispèpsia doncs els nervis m'afecten molt i em provoquen molts dolors d'estómac i males i llaaargues digestions!! :-(
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dj. jul. 08, 2010 10:11 pm

Bueno esperem que s'hagin acabat les obres de les dos esglèsies jajaja bueno de moment el poble prefereixo deixar-lo amagat perquè no sigui que algu estigui al cas de tots els preparatius de la boda, tot i que jo sàpigui, ja tinc una infiltrada que és la cucalleida del 2010 però ella no conta que és de sucre :-) i mantindrà en secret jajaj però com a pista us dono que és un poble de la part nord del Segrià :yium:-)
No cal que pensem gaire en els nervis que ja ens els trobarem, jo amb nervis també pateixo de mals de panxa, però bueno esperem que no sigui res i disfrutar-ho al màxim.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: carlina » dj. jul. 08, 2010 11:38 pm

Vaja inqueta que deus ser de ben aprop del meu poble d'Alguaire...encara serem veïnes aajjajajja.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cadui » dv. jul. 09, 2010 3:05 pm

jajajaja encara serem veïnes!! els meus pares viuen a Benavent, no sé si ho coneixes...

jo demà vaig a la meva església a veure el casament d'una noia del fòrum del 2010 que em va dir que hi anés... la veuré per primer cop després de les obres de restauració de la façana principal!! aiiix quines ganetes! ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dv. jul. 09, 2010 5:31 pm

Noies, estaré una setmaneta sense conectarme... :--( pero pq marxo de vacances!!!!!! :-)ok: >.-<: : sol :
Marxem a la costa brava a descansar uns dies, així que a la tornada us llegiré tot tot tot!!! tampoc us passeu escribint jejejeje
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dv. jul. 09, 2010 5:36 pm

oleeee què bé!!! >.-<: >.-<: >.-<: gaudeix moltíssim de les vacances!! ja ens contaràs a la tornada!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dv. jul. 09, 2010 5:55 pm

Nuvolet passeu-ho molt bé aquest dies de merescudes vacances, i posa't ben morena!!

Inqueta, amb mi casi casi que serem veïnes també, visc a un poble del nord del Segrià (o del sud de la Noguera...) així que estic ben aprop de Benavent també Cadui!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dv. jul. 09, 2010 7:16 pm

al nord del Segrià o al sud de la Noguera i ben a prop de Benavent?? no seràs de la Portella jajaja! Si és que Lleida és un mocador! :-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. jul. 09, 2010 7:47 pm

JA sembla qui l'encerta l'endevina!!JEjejejeje!!
NUVOLET!!! Passa unes vacances genials, disfruta per les que ens quedem!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 09, 2010 10:43 pm

Nuvolet, passa unes bones vacances que això sempre va bé per desconectar...

Ualaaaaa Aiirin jo també aposto perquè ets de la Portella i sinó Alfarràs però no creec.....

Per a mi calent calent >.-<: jajaja però de moment estic amagadeta que després tot se sap jajaja. Potser si que al final serem veïnes però ja us adelanto que visc a l'Urgell.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 09, 2010 10:49 pm

Ohhh ara que hi penso també podria ser Corbins no? perquè Torrelameu ja és Noguera. Mmmm no ho sé... :-))
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » ds. jul. 10, 2010 7:04 am

Calent calent casi us cremeu però no és la Portella. A cas alguna de vosaltres és d'allí? Jo de moment prefereixo que no se sàpiga el poble, que després tot se sap. Encara que jo al poble només hi dormo, no sóc d'allí ni res, sóc de Lleida però el meu home es va comprar una casa allí i és on vivim. Si pregunteu per mi al poble en qüestió segurament ningú us en sabrà dir res. Però per si de cas... top secret! jejejeje
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » ds. jul. 10, 2010 2:50 pm

Aiirin ara ja em tens despistada... però ESCOLTAAAAAAA que estàs a punt d'arribar als 100!!! ehhh >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants