Autor: MerR » dv. des. 17, 2010 4:57 pm
Autor: Piticlina » dv. des. 17, 2010 6:38 pm

Autor: MerR » dv. des. 17, 2010 8:10 pm
Autor: marian5 » dv. des. 17, 2010 8:26 pm
Hola mañana iré a probarme el vestido ESPERA de Cymbeline, a ver si me gusta!!!! espero que no sea muy caro!!! alguna sabe el precio? 
Autor: tresor » dv. des. 17, 2010 8:38 pm
marian5 ha escrit:;-):// Hola mañana iré a probarme el vestido ESPERA de Cymbeline, a ver si me gusta!!!! espero que no sea muy caro!!! alguna sabe el precio?
que nervios!!!!

Autor: marian5 » dv. des. 17, 2010 8:50 pm

Autor: tresor » dv. des. 17, 2010 9:24 pm
marian5 ha escrit:MOLTES GRÀCIES TRESOR, UNA PREGUNA ET REGALAN ALGUNA COSA EN LA BOTIGA DE LA DIAGONAL????
marian5 ha escrit:PER CERT QUE TE????? explicam ....

Autor: marian5 » ds. des. 18, 2010 3:07 pm

Autor: tresor » ds. des. 18, 2010 4:27 pm
marian5 ha escrit:HOLA avui m'he provat el vestit ESPERA de CYMBELINE i GUAUU sense paraules és molt espectacular és molt chulo té el no se que!! que el fa molt especial .... m'agradat molt l'unica cosa es que jo al ser baixeta no se... estic una mica indesisa!!! però molt contenta xq de tots els vestits que m'he provat és el que m'ha fet saltar la chipa!!!no se com explicar-ho....
Bé ara estic entre dos vestits un d' AIRE que también hem va agradar i aquest, tots dos són molt diferents.
Acabaré de rumiar-ho aquesta setmana!!!
AYYYYYYYYY

Autor: marian5 » ds. des. 18, 2010 9:01 pm
Autor: adriana27 » ds. des. 18, 2010 10:51 pm
tresor ha escrit:marian5 ha escrit:HOLA avui m'he provat el vestit ESPERA de CYMBELINE i GUAUU sense paraules és molt espectacular és molt chulo té el no se que!! que el fa molt especial .... m'agradat molt l'unica cosa es que jo al ser baixeta no se... estic una mica indesisa!!! però molt contenta xq de tots els vestits que m'he provat és el que m'ha fet saltar la chipa!!!no se com explicar-ho....
Bé ara estic entre dos vestits un d' AIRE que también hem va agradar i aquest, tots dos són molt diferents.
Acabaré de rumiar-ho aquesta setmana!!!
AYYYYYYYYY
M'alegro que t'hagi agradat!
Ja ens diràs per quin et decideixes!

Autor: Àfrica » dg. des. 19, 2010 12:57 pm
Autor: Salaok » dj. des. 23, 2010 10:56 am

Autor: jgl » dj. des. 23, 2010 11:39 am
Piticlina ha escrit:Hola noies, ahir vaig anar a Victoria a demanar hora per probar-me i em van estar ensenyant i aconsellant i el dia 29 vaig a probar-me. Estic histèrica!!!! els models que m'aconsellen son molt diferents a la meva idea, i ara no se que fer. A mi m'agraden de l'estil de Novia d'art, pero m'han dit que els de gasa aixi que cauen no tenen gaire cos i que s'arrapen molt, i que m'aconsellen una altra forma. Dels que vam apuntar per probar-me, aquests son els que m'enrecordo pk son els que mes em van agradar, a veure que us semblen. vull que arribi el 29 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Autor: MerR » dj. des. 23, 2010 2:35 pm
Autor: montse_eu » dj. des. 23, 2010 8:46 pm
Autor: marian5 » dj. des. 23, 2010 10:07 pm
Autor: Piticlina » dv. des. 24, 2010 9:57 am
jgl ha escrit:Piticlina ha escrit:Hola noies, ahir vaig anar a Victoria a demanar hora per probar-me i em van estar ensenyant i aconsellant i el dia 29 vaig a probar-me. Estic histèrica!!!! els models que m'aconsellen son molt diferents a la meva idea, i ara no se que fer. A mi m'agraden de l'estil de Novia d'art, pero m'han dit que els de gasa aixi que cauen no tenen gaire cos i que s'arrapen molt, i que m'aconsellen una altra forma. Dels que vam apuntar per probar-me, aquests son els que m'enrecordo pk son els que mes em van agradar, a veure que us semblen. vull que arribi el 29 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hola!! hablas de la victoria de Viladecans?? yo tengo pensado ir alli a mirar. los precios que tal, se disparan mucho?? por casualidad viste el tema de tallas?? es que yo tengo tallas grande y no se donde puedo encontrar tallas grandes a buen precio...
muchas gracias!!!

Autor: jgl » dv. des. 24, 2010 3:00 pm
Autor: miriamS » dg. des. 26, 2010 6:34 pm