vaig a la cronica a treure el cap!!
Autor: kel&Toni » dc. març 17, 2010 6:37 pm

Autor: joan y susana » dc. març 17, 2010 8:03 pm

Autor: kel&Toni » dc. març 17, 2010 8:34 pm

Autor: DUNA_BCN » dc. març 17, 2010 10:55 pm

Autor: Nexta » dj. març 18, 2010 7:54 pm

Autor: kasia25 » dj. març 18, 2010 8:19 pm

Autor: DUNA_BCN » dj. març 18, 2010 10:28 pm

Autor: kasia25 » dv. març 19, 2010 8:29 am
vaig trucar a una botiga del prat que es diu blanco y negro i em va contestar una dona molt agradable i em va dir que li digués el model que m'agradava i que m'ho miraria i que ja em trucaria. Al cap de mitja hora em va trucar i em va dir que li semblava que en tenia un per emprovar-me i que si m'agradava me'l podien demanar a fàbrica!
tant els hi costava dir-me això a la botiga oficial!!!
sé que vaig molt d'hora, pero la idea és acabar-me de convèncer de que aquell és el meu vestit, o al contrari i esperar les col·leccions del 2011!!! vaia rollos us he fotut! jejej és que el tema vestit em farà patir!!
Autor: JesusyBerta » dv. març 19, 2010 10:26 am
kasia25 ha escrit:nenes!!! alguna ha començat a mirar vestits??
jo ja tinc cita d'aqui 15 dies... el que passa és que estic enamorada d'un vestit d'aire xo del 2009, i vaig trucar a la botiga aire de via augusta i em van dir que ja no el tenien i es van quedar tant amples... :( i a mi que a tossuda no em guanya ningú, vaig començar a trucar a les botigues multimarca que venen aire, i despres d'uns quants "del 2009??? que va! ja casi no ens queda res!!!"vaig trucar a una botiga del prat que es diu blanco y negro i em va contestar una dona molt agradable i em va dir que li digués el model que m'agradava i que m'ho miraria i que ja em trucaria. Al cap de mitja hora em va trucar i em va dir que li semblava que en tenia un per emprovar-me i que si m'agradava me'l podien demanar a fàbrica!
tant els hi costava dir-me això a la botiga oficial!!!
total! que li vaig preguntar si demanar-lo fer em sortiria més car i em va dir que no, que al contrari, que ells tenien els vestits molt bé de preu i que ja me l'arreglarien, i que si al final no m'agrdava aquest, que no em preocupés pk tenien totes les col·leccions de RC, Aire i Alma i més dissenyadors pk em provés el que vulgui!!!! aixi que no em vaig poder ressistir a agafar hora!
sé que vaig molt d'hora, pero la idea és acabar-me de convèncer de que aquell és el meu vestit, o al contrari i esperar les col·leccions del 2011!!! vaia rollos us he fotut! jejej és que el tema vestit em farà patir!!

Autor: ShuRa » dv. març 19, 2010 10:37 am

Autor: JesusyBerta » dv. març 19, 2010 10:39 am
ShuRa ha escrit:Qué tienda, que tienda??? jajajaja que también me gustan algunos de st patrick jajajaja

Autor: ShuRa » dv. març 19, 2010 10:42 am
JesusyBerta ha escrit:ShuRa ha escrit:Qué tienda, que tienda??? jajajaja que también me gustan algunos de st patrick jajajaja
Nena, quieres q quedemos un día y vayamos????
Mi amiga, la que me maquilla y me peina vive muy cerca de la tienda y la que casa en julio es su cuñada y se compró ahí el vestido y dice q genial!!!!

Autor: JesusyBerta » dv. març 19, 2010 10:59 am
ShuRa ha escrit:JesusyBerta ha escrit:ShuRa ha escrit:Qué tienda, que tienda??? jajajaja que también me gustan algunos de st patrick jajajaja
Nena, quieres q quedemos un día y vayamos????
Mi amiga, la que me maquilla y me peina vive muy cerca de la tienda y la que casa en julio es su cuñada y se compró ahí el vestido y dice q genial!!!!
Sí,. sí, y síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ShuRa » dv. març 19, 2010 11:06 am
JesusyBerta ha escrit:
Sí,. sí, y síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: kel&Toni » dv. març 19, 2010 11:43 am

Autor: kasia25 » dv. març 19, 2010 2:12 pm

Autor: kasia25 » dv. març 19, 2010 2:13 pm

Autor: kel&Toni » dv. març 19, 2010 4:31 pm

Autor: kasia25 » dv. març 19, 2010 4:35 pm