BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 10, 2010 9:00 am

montse_87 ha escrit:Doncs jo ja fa un temps que tinc el restaurant i el fotograf reservats, i ara em començo a ficar impacient peque ja començo a mirar mes cosetes i començar a agafar idees, i com mes miro mes ganes tinc que arribi! Ara al Setembre anire a agafar hora per mirar vestits, i ahir mateix ja vam anar perque ens facin el pressupost per les aliances, que despres de molt mirar, ja em decidit quines volem.
Poseu-me tambe al dia de com porteu els preparatius xikes.

I si no és molt preguntar... quins són? volem detalls que som molt tafaneres! No recordo si ens havies dit també la data...

Jo també tinc les coses força avançades,
data: el 14 de maig
lloc: cerimònia religiosa a la Catedral i convit al Palau de Margalef, de tarda-nit
invitacions: sobres acabats, queda imprimir el targetó i ensobrar
fotògraf: El marco rojo (son de Madrid, carets, però és un caprici que ens volem donar. Pensem que en les fotos val la pena.
detallets dels convidats: decidits i comprats: els tenim empaquetadets a casa.
viatge de noces: decidit. Finalment, París-Florència. Hotels reservats (ho fem per lliure).
queda per decidir o acabar(del més rellevant, és clar): vestits, aliances, cotxe i alguns detalls extra que corren del nostre compte.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montse_87 » dt. ago. 10, 2010 9:12 am

Ens casem el 9 de Juliol i fem tant la cerimonia com el banquet a Salones Casanova.
El fotograf es el Cimadevilla que la veritat el preu esta molt be i t'entren bastantes coses, apart els coneixem de tota la vida i tenim bon tracte.
Els anells: primer els volia d'or blanc i ell d'or groc, despres vaig sentir i em va dir la joiera que l'or blanc l'has d'anar rodiant i apart com que a ell li agrada l'or groc era una cosa que vull que ens agradi als dos, al final els fem 3/4 d'or groc i 1/4 d'or blanc.
El vestit: he anat a preguntar a l'aire i boutique La novia, tambe he mirat per internet algo de la Rosa Clara i Pronovias, però estic casi decidida nomes a mirar La novia perque treballa molt amb San Patrick que te molts vestits del estil que vull.
El traje d'ell: casi segur que al Torino que es on s'ha comprat tot el que ha portat a altres bodes.
Els cotxes: per portar-lo a ell el BMW 320 de mon tiet i per portar-me a mi el Qashqai negre-berenjena de mon pare que ademes te pocs mesets aixi que fara un bon estreno.
De lo demes no he mirat res, vaig agafant idees per Internet, pero encara esperarem una mica a agafar-ho. Tot i aixo ja tinc 2 botigues fixades on anire a comparar avere el que hi ha i els preus que fan d'invitacions i detallets.
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: cadui » dt. ago. 10, 2010 4:25 pm

hola noies,

Gemma i Nuvolet quants dies sense veure-us per aquí!! tot bé?? Gemma, vols dir que si a l'octubre surt la nova col·lecció d'invitacions no us dóna temps de fer-les??? tant triguen a fer-les? aix és que no en tinc ni idea... però sinó, una altra opció és quedar-vos un model del 2010, així segur que hi sou a temps :-)ok:

Montse veig que tens moltes cosetes avançades! què bé!! veig que vols anar a Aire, jo hi vaig estar i la noia va ser molt maja i agradable però jo ja m'havia emprovat el meu i tots els que em vaig provar a Aire no em van agradar com em quedaven...

Nosaltres tenim força cosetes avançades ja!!!

Data: 14 de maig a les 17h (mateix dia que la buniketa!)
Lloc: Basílica de Santa Maria del Mar i banquet a l'hotel H10 Marina (ens casem a Barcelona!!!)
Invitacions: les estic fent jo, em queda acabar la part interior, espero acabar-les a les vacances perquè les volem començar a donar per Nadals.
Fotògraf: Ivo Dekovic, uns amics nostres ho van fer amb ell l'any passat i van quedar encantats. Molt bon treball i molt bé de preu.
Vestit núvia: ja el tinc, el Diana de Cymbeline. Així com el bolero, les sabates (unes Lodi), la roba interior, conjuntets sexis per la lluna de mel i les joies (un conjunt d'arracades i penjoll de Swarovski).
Vestit del nuvi: se l'ha començat a mirar per internet i ara a les vacances diu que l'anirà a comprar.
Viatge de noces: ja hem comprat els vols pel Japó, estem esperant a que un cosí meu ens faci la ruta per començar a agafar els hotels, també ho fem per lliure.
Detallets de les dones i dels homes: només ens falta presentar-los.
Tarjetes d'agraïment, mapes (de l'església i el restaurant) i de petició de testimonis: ens falta imprimir-les, també les he fet jo.
Música: ja quasi la tenim tota escollida, falta ultimar alguna per les entregues.

A més tenim clars qui ens portarà els anells i ja ens ho han confirmat, així com a qui aniran les entregues (excepte els nuvis que no sabem si fer-la) i qui serà el padrí i els testimonis del casament. El pentinat he començat a mirar però ho he de fer amb calma. Les flors tinc la idea clara del que vull, em falta parlar amb alguna florista. I també tenim mirades les aliances, suposo que després de vacances també anirem a encarregar-les.

El tema del cotxe, havíem pensat en llogar un cotxe per tal d'evitar que algú de casa meva hagi de conduir per Barcelona centre... no sigui cas que ens perdem! tot i que em faria molta il·lusió anar en el meu cotxe. Amb el meu nen havíem parlat de llogar una limusina, així cabria amb els meus pares i germans per anar cap a l'església -em faria il·lusió anar amb tots ells- i després pujaríem tots dos i prendríem un moment de relax fins al lloc de les fotos... pot donar molt joc! encara que també em conformo amb un cotxe clàssic jeje!! m'encanten els cotxes!!! Però vaja, que aquest és un tema que encara no ens hem assentat a parlar-lo amb calma :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: XeXe » dc. ago. 11, 2010 8:58 am

Hola noies!

Soc nova aquí però he vist que parleu de fotògrafs.

Jo m vaig casa l'any passat a les caves de Raimat i el meu fotògraf va ser David del Val.

Ami no me va ficar cap problema al reves, tot super be, jo vaig na amb molta antelació pq tenia clar que el volia a ell, vaig veure alguns dels seus treballs i son espectaculars.

Fins i tot el pre-boda el vaig fer a Barcelona i no me va cobra mes pel desplaçament ni res.

Quant estic ensenyant l’àlbum a la gent es queda parada, pq es una obra d'Art, no simplement unes fotos, es una mika car però val la pena.

L’àlbum te fotos panoràmiques , una pagina te olor a xocolata (q tens opció también a rosa) o segurament tindrà ja coses mes noves.

Jo el recomano pq es jove, dinàmic, li agafes confiança en res, pq es molt simpàtic, no se jo estic encantada. Per mi una cosa molt important es q no saps que hi es, pq he nat a bodes que en no veus al nuvis , pq el fotògraf tota l’estona esta al mig.

Espero que serveixi el comentari.

Salutacions
XeXe
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: XeXe » dj. ago. 12, 2010 6:38 am

cadui ha escrit:hola noies,

Gemma i Nuvolet quants dies sense veure-us per aquí!! tot bé?? Gemma, vols dir que si a l'octubre surt la nova col·lecció d'invitacions no us dóna temps de fer-les??? tant triguen a fer-les? aix és que no en tinc ni idea... però sinó, una altra opció és quedar-vos un model del 2010, així segur que hi sou a temps :-)ok:

Montse veig que tens moltes cosetes avançades! què bé!! veig que vols anar a Aire, jo hi vaig estar i la noia va ser molt maja i agradable però jo ja m'havia emprovat el meu i tots els que em vaig provar a Aire no em van agradar com em quedaven...

Nosaltres tenim força cosetes avançades ja!!!

Data: 14 de maig a les 17h (mateix dia que la buniketa!)
Lloc: Basílica de Santa Maria del Mar i banquet a l'hotel H10 Marina (ens casem a Barcelona!!!)
Invitacions: les estic fent jo, em queda acabar la part interior, espero acabar-les a les vacances perquè les volem començar a donar per Nadals.
Fotògraf: Ivo Dekovic, uns amics nostres ho van fer amb ell l'any passat i van quedar encantats. Molt bon treball i molt bé de preu.
Vestit núvia: ja el tinc, el Diana de Cymbeline. Així com el bolero, les sabates (unes Lodi), la roba interior, conjuntets sexis per la lluna de mel i les joies (un conjunt d'arracades i penjoll de Swarovski).
Vestit del nuvi: se l'ha començat a mirar per internet i ara a les vacances diu que l'anirà a comprar.
Viatge de noces: ja hem comprat els vols pel Japó, estem esperant a que un cosí meu ens faci la ruta per començar a agafar els hotels, també ho fem per lliure.
Detallets de les dones i dels homes: només ens falta presentar-los.
Tarjetes d'agraïment, mapes (de l'església i el restaurant) i de petició de testimonis: ens falta imprimir-les, també les he fet jo.
Música: ja quasi la tenim tota escollida, falta ultimar alguna per les entregues.

A més tenim clars qui ens portarà els anells i ja ens ho han confirmat, així com a qui aniran les entregues (excepte els nuvis que no sabem si fer-la) i qui serà el padrí i els testimonis del casament. El pentinat he començat a mirar però ho he de fer amb calma. Les flors tinc la idea clara del que vull, em falta parlar amb alguna florista. I també tenim mirades les aliances, suposo que després de vacances també anirem a encarregar-les.

El tema del cotxe, havíem pensat en llogar un cotxe per tal d'evitar que algú de casa meva hagi de conduir per Barcelona centre... no sigui cas que ens perdem! tot i que em faria molta il·lusió anar en el meu cotxe. Amb el meu nen havíem parlat de llogar una limusina, així cabria amb els meus pares i germans per anar cap a l'església -em faria il·lusió anar amb tots ells- i després pujaríem tots dos i prendríem un moment de relax fins al lloc de les fotos... pot donar molt joc! encara que també em conformo amb un cotxe clàssic jeje!! m'encanten els cotxes!!! Però vaja, que aquest és un tema que encara no ens hem assentat a parlar-lo amb calma :-)ok:

Bones molt bona elecció amb la Basílica de Santa Maria del Mar, vaig estar fa molt poquet i me va encantar. Lo que mes gracia me va fer es que quant entra la novia toquen com una campaneta. I lo que menys els turistes, que fan fotos a tot deu, jajajaja. Però bueno jo también me vaig casar a la Catedral aquí a Lleida i quant varem anar cap al cotxe semblàvem els prínceps, jajajajaja.
Saluditos
XeXe

EntradaAutor: cadui » dj. ago. 12, 2010 1:56 pm

XeXe quan entra el nuvi a Sta Maria del Mar també toquen la campaneta... és com un toc d'atenció als convidats jeje! sobre el tema dels turistes a mi m'és igual... per mi l'església estarà plena de la meva gent i els que hi hagin per allà voltant no em molesten, al meu noi al principi no li agradava aquest punt però ara riu i tot quan parlem del tema... diu: "potser en alguna web/facebook d'algun "guiri" sortirem nosaltres casant-nos a Sta Maria jajaja!" Ens ho prenem a conya... això pot passar en qualsevol església perquè no es poden tancar les portes i si a la reialesa els entren "guiris" a mirar, a nosaltres no seran menos! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: XeXe » dj. ago. 12, 2010 2:11 pm

Saps que va passar, te tinc que conta un secret, quant va entra el nuvi ,estàvem fen un aigüeta que feina molta calor, jajajajaajaja.

Si si un dia a face sortiu i els convidats también. Ja te dic q no pels paparaxis gratuïts ta de fer no fer-ho allà.

Es q es preciosa.

Li pots dir al teu futur marit que aquell dia nomes veus com tu dius als teus i lo be que sortirà tot.

Enhorabona, per la boda.
XeXe

EntradaAutor: cadui » dj. ago. 12, 2010 3:53 pm

XeXe ha escrit:Saps que va passar, te tinc que conta un secret, quant va entra el nuvi ,estàvem fen un aigüeta que feina molta calor, jajajajaajaja.

Si si un dia a face sortiu i els convidats también. Ja te dic q no pels paparaxis gratuïts ta de fer no fer-ho allà.

Es q es preciosa.

Li pots dir al teu futur marit que aquell dia nomes veus com tu dius als teus i lo be que sortirà tot.

Enhorabona, per la boda.

jajajajaja!!! s'està molt bé en les terrasetes del davant eeeh??!! :-)ok: gràcies guapa! segur que gaudirem moltíssim... a l'església, jo al menys tindré feina a no trepitjar perquè segur que tindré els ulls plens de llàgrimes d'alegria ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: XeXe » dv. ago. 13, 2010 6:40 am

Això de les llàgrimes es un misteri, jo soc super plorona, sempre vaig tindre al cap q nomes comenta el dia començaria a plora, entre nervis i emocions. Però al final, vaig plora quant vaig marxa de la pelu que teia allà a la meva millor amiga, a la entrega del ram i quant vaig donar dos regalets pq sabia q ells no s’esperaven res de res, així que això mai se sap.

I si a les terrassetes s’està de lujo, jajajaja.
XeXe

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 16, 2010 9:10 am

Noies estic molt contenta!!!!!!!!!

Avui a les 6 ja estaba repartint flyers fets per mi de D'Noces a les bústies de torregrossa, també he anat a puigverd, miralcamp i palau d'Anglesola.
Doncs quant he arribat a casa m'ha trucat una senyora que es la regidora de cultura de torregrossa(jo ni idea de qui són la gent a qui els hi tiro el flyer ho faig a voleo)i m'ha preguntat si volia venir a una fira que fan el 25 de setembre de 17-21h, diu que no he de pagar rés i que inclús ells em deixen taules i cadires.Diu que és el segon any que ho fan i que faràn molta difussió pels diaris, repartiràn publicitat etc...o sigui que em diu que vindràn molta gent.

Jo encara estic que no m'ho crec, és una oportunitat boníssima per donar-me a conèixer!per fi la sort em comença a somriure!!!I mireu que això dels flyers no m'acabava de convèncer pq em fa molta vergonya que algú em vegi, un dia em va enganxar una dona tirant el paper a la bústia d'aquelles matineres que s'aixequen per escombrar la vorera, doncs sinó hagués anat a repartir els flyers no m'hagués enterat d'aquesta fira.

Aix que contenta estic!!!!!!!!!!!!Ja tinc pensat que exposaré una taula muntada tal com vaig fer amb la comunió però amb un tema diferent, hi he de pensar més coses...i em queden 6setmanes, ja em puc donar pressa.

Em vindreu a veure a la fira noies?Així ens conèixem en persona.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: XeXe » dl. ago. 16, 2010 11:47 am

Nena q guayyyyyyyyyy. Enhorabona.

Ja diu “ quien madruga Dios le ayuda “, jajajajajaja

Jo en principi tinc gent a casa, però si canviem plans aniré, així ens coneixem.

La veritat que ami em va agrada la decoració de la taula de la comunió.

Tinc pendent contestarte mail de divendres vaig de volit.
XeXe

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 16, 2010 12:05 pm

FELICITATS, CARLINA!

Molt bé... veus? sempre t'he dit que pel que fa al negoci ens hem de deixar la vergonya a casa, oi? jejejejeje molt bé! Si podem vindrem, és clar que sí!
Ja pots preparar mostres i cartellets de preus ben macos! I targetetes! que bé! que bé!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: XeXe » dl. ago. 16, 2010 12:08 pm

Es lo que te estar Cara al public.

Jo soc super vergonyosa también.

Anims Carlinaaaaaa
XeXe

EntradaAutor: inqueta » dl. ago. 16, 2010 5:01 pm

Mooolt bé Carlina >.-<: >.-<: >.-<: veus... tard o d'hora el teu esforç es veurà recompensat. :-)ok:

Jo crec que faré festa aquell finde, tinc una amiga que és de Torregrossa i si puc m'hi arribaré.
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: NUVOLET » dl. ago. 16, 2010 7:32 pm

Carlina, enhorabona wapa!!!!! jo també si puc m'arribo!!!! :-)ok:
Tindràs una oportunitat d'or per mostrar el teu treball, i al meu parer el que mes fa en aquests negoci es el boca boca. :-)ok: MOLTA SORT
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dl. ago. 16, 2010 7:43 pm

FELICITATS GUAPÍSSIMA!!! aquesta és una molt bona oportunitat pel teu negoci! ja ens contaràs com va la presentació de D'Noces!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 16, 2010 8:23 pm

Osti! Acabo de veure que és el 25 de setembre i jo tinc un casament! si, filles sí, un altre... em sap greu, no podrem venir...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dt. ago. 17, 2010 12:10 am

Gràcies per les felicitacions i ànims noies!!!!

Bueno les que no podeu venir no patiu sinó es pot doncs no es pot que hi farem(buniketa quin fart de bodes aquest any eh!), segur que trobem un altre dia per conèixer-nos i les que pugueu venir doncs benvingudes sereu i per fi després de parlar tant temps per aquí ens conèixerem i coneixereu al meu marit també que m'ha costat convencer-lo a que em vingui a donar un cop de mà a atendre la gent, també li fa vergonya igual que jo però bueno al final l'he convençut.

Xexe si puc dir que és veritat que a quien madruga Dios le ayuda jajjajaaja.Tranquil·la quant puguis em respons el missatge del facebook, no pateixis.M'alegro que t'hagin agradat les taules de la comunió!Ara tinc que pensar un tema per la taula de mostra

Buniketa si si tens raó ens hem de deixar la vergonya a casa.Ens fa més ilu que vergonya el de la fira i suposo que seràn els primers 10minuts la vergonya després ja se'ns passarà.

Inqueta doncs allí ens veurem!

Nuvolet si si jo també sempre he cregut que l'important en un negoci com el meu és el boca a boca.Allí ens veurem també!

Cadui si si ja us ho contaré.

Nanit!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: XeXe » dt. ago. 17, 2010 6:47 am

Carlina wapa si pots publica al faceboock la tada aixi también alla es pot consulta.

Petonets
XeXe

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 17, 2010 8:08 am

Sí, és clar! Si ho publiques com a esdeveniment ho veurà més gent, fins i tot gent que no és del foro...
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants