hola noies,
Gemma i Nuvolet quants dies sense veure-us per aquí!! tot bé?? Gemma, vols dir que si a l'octubre surt la nova col·lecció d'invitacions no us dóna temps de fer-les??? tant triguen a fer-les? aix és que no en tinc ni idea... però sinó, una altra opció és quedar-vos un model del 2010, així segur que hi sou a temps
Montse veig que tens moltes cosetes avançades! què bé!! veig que vols anar a Aire, jo hi vaig estar i la noia va ser molt maja i agradable però jo ja m'havia emprovat el meu i tots els que em vaig provar a Aire no em van agradar com em quedaven...
Nosaltres tenim força cosetes avançades ja!!!
Data: 14 de maig a les 17h (mateix dia que la buniketa!)
Lloc: Basílica de Santa Maria del Mar i banquet a l'hotel H10 Marina (ens casem a Barcelona!!!)
Invitacions: les estic fent jo, em queda acabar la part interior, espero acabar-les a les vacances perquè les volem començar a donar per Nadals.
Fotògraf: Ivo Dekovic, uns amics nostres ho van fer amb ell l'any passat i van quedar encantats. Molt bon treball i molt bé de preu.
Vestit núvia: ja el tinc, el Diana de Cymbeline. Així com el bolero, les sabates (unes Lodi), la roba interior, conjuntets sexis per la lluna de mel i les joies (un conjunt d'arracades i penjoll de Swarovski).
Vestit del nuvi: se l'ha començat a mirar per internet i ara a les vacances diu que l'anirà a comprar.
Viatge de noces: ja hem comprat els vols pel Japó, estem esperant a que un cosí meu ens faci la ruta per començar a agafar els hotels, també ho fem per lliure.
Detallets de les dones i dels homes: només ens falta presentar-los.
Tarjetes d'agraïment, mapes (de l'església i el restaurant) i de petició de testimonis: ens falta imprimir-les, també les he fet jo.
Música: ja quasi la tenim tota escollida, falta ultimar alguna per les entregues.
A més tenim clars qui ens portarà els anells i ja ens ho han confirmat, així com a qui aniran les entregues (excepte els nuvis que no sabem si fer-la) i qui serà el padrí i els testimonis del casament. El pentinat he començat a mirar però ho he de fer amb calma. Les flors tinc la idea clara del que vull, em falta parlar amb alguna florista. I també tenim mirades les aliances, suposo que després de vacances també anirem a encarregar-les.
El tema del cotxe, havíem pensat en llogar un cotxe per tal d'evitar que algú de casa meva hagi de conduir per Barcelona centre... no sigui cas que ens perdem! tot i que em faria molta il·lusió anar en el meu cotxe. Amb el meu nen havíem parlat de llogar una limusina, així cabria amb els meus pares i germans per anar cap a l'església -em faria il·lusió anar amb tots ells- i després pujaríem tots dos i prendríem un moment de relax fins al lloc de les fotos... pot donar molt joc! encara que també em conformo amb un cotxe clàssic jeje!! m'encanten els cotxes!!! Però vaja, que aquest és un tema que encara no ens hem assentat a parlar-lo amb calma