BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: Noara » dl. set. 06, 2010 6:11 pm

inqueta ha escrit:Noara a natres ens va passar el mateix :-)ok: esperat una setmana o una miqueta més i torna a trucar... és possible que l'altra parella finalment es quedi un altre restaurant.

Natres volíem el 21 de maig i una altra parella el tenia mirat, sinó havia de ser el 28 però ens anava més bé el 21 pels companys de feina, a part que ens agradava més... i al cap d'una setmana i mitja vam trucar i ells van trucar a la parella, aquests havien triat un altre restaurant... era nostre >.-<: >.-<:

És nostre!!! :-))

Aixxxx a veure q pasarà!!! Bé, pasi el q pasi, sigui el dia q sigui serà allà, això si q ho tenim clar!!!
Ens esperarem una semaneta a veure si hi ha sort!!!!
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: XeXe » dl. set. 06, 2010 6:17 pm

carlina ha escrit:Ho he seleccionat i ho he copiat no sé com ho feu per copiar-ho amb un recuadre:Esta molt be , pensa això del dia que si divendres, dissabte o diumenge, però sempre es igual, la gent que de veritat vol anar anirà donarà igual el dia, esta clar que el dissabte es el millor dia, però sempre sa de mira molt pq si per preu et va millor o simplement pq els llocs que vols estan agafats pos has de canviar.

Però per la gent crec q no sa de pati, si no ja veureu que la gent que vol, sempre pot.

Les bodes fica a la gent en la seva casella, alguns os defraudaran i uns altres os portareu grans sorpreses, jijijiji

Així que agafeu lo que vosaltres mes os vingui de gust que per això sou els que pagueu, jijiji.

XEXE no ho podria haver dit millor, estic totalment d'acord amb tu en tot el que has dit.El meu casament va ser en diumenge al migdia i no me n'arrepenteixo gens d'haverlo fet amb diumenge en cap aspecte( com diu la buniketa la festa es va fer igual que en un casament en dissabte) i la gent no se'ns va queixar, al contrari que pel casament de ma germana que vaig sentir cada comentari per ser en divendres(comentaris que mai van arribar a orelles de ma germana pq li vaig amagar esclar).

Al meu casament qui es va voler quedar fins més tard s'hi va quedar i qui va voler marxar més aviat va marxar.Al casament de ma germana la majoria de la gent a les 12-13van marxar, i va haver poca gent que es va quedar fins les 15h.Jo no dic ni que sigui millor, divendres, ni dissabte ni diumenge com diu la xexe heu de triar el dia que a vosaltres us agradi i no heu de patir per la gent.

Quina rao tens.

Encara no he parlat amb ningu que no li ha passat aixo.

Pero bueno aixi saps lo que has de fer i amb qui.

Les experiencies amargues s'obliden pero amb les sorpresses te quedes
XeXe
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: cadui » dl. set. 06, 2010 7:05 pm

Noara, felicitats pel restaurant guapa!!!! quin pes us heu tret de sobre oi??!!! fa molta il·lusió quan sents que és el teu!!! Ara com diu l'inqueta, espereu una setmana-10 dies i si no us han dit res, truqueu vosaltres a veure què us diuen :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dl. set. 06, 2010 7:30 pm

[quote="XeXe"][quote="carlina"]Ho he seleccionat i ho he copiat no sé com ho feu per copiar-ho amb un recuadre:Esta molt be , pensa això del dia que si divendres, dissabte o diumenge, però sempre es igual, la gent que de veritat vol anar anirà donarà igual el dia, esta clar que el dissabte es el millor dia, però sempre sa de mira molt pq si per preu et va millor o simplement pq els llocs que vols estan agafats pos has de canviar.

Però per la gent crec q no sa de pati, si no ja veureu que la gent que vol, sempre pot.

Les bodes fica a la gent en la seva casella, alguns os defraudaran i uns altres os portareu grans sorpreses, jijijiji

Així que agafeu lo que vosaltres mes os vingui de gust que per això sou els que pagueu, jijiji.

XEXE no ho podria haver dit millor, estic totalment d'acord amb tu en tot el que has dit.El meu casament va ser en diumenge al migdia i no me n'arrepenteixo gens d'haverlo fet amb diumenge en cap aspecte( com diu la buniketa la festa es va fer igual que en un casament en dissabte) i la gent no se'ns va queixar, al contrari que pel casament de ma germana que vaig sentir cada comentari per ser en divendres(comentaris que mai van arribar a orelles de ma germana pq li vaig amagar esclar).

Al meu casament qui es va voler quedar fins més tard s'hi va quedar i qui va voler marxar més aviat va marxar.Al casament de ma germana la majoria de la gent a les 12-13van marxar, i va haver poca gent que es va quedar fins les 15h.Jo no dic ni que sigui millor, divendres, ni dissabte ni diumenge com diu la xexe heu de triar el dia que a vosaltres us agradi i no heu de patir per la gent.[/quote]

Quina rao tens.

Encara no he parlat amb ningu que no li ha passat aixo.

Pero bueno aixi saps lo que has de fer i amb qui.

Les experiencies amargues s'obliden pero amb les sorpresses te quedes[/quote]

Noara continua sense sortir-me en gris. què he de fer?

Doncs sí xexe tal com tu dius "aixi saps lo que has de fer i amb qui" el casament ens ha servit tant a mi com al meu marit per donar-nos-en compte de qui realment ens estima i està al nostre costat, ens hem emportat algunes decepcions jo amb amigues que creia que eren amigues(no amigues íntimes simplement amigues)i va resultar que no éren amigues. algunes li van dir a ma germana que no podien venir pq tenien un sopar molt important, una que no et vol fer un discurs pq em van dir que no érem tant amigues com per parlar de mi, evidentment amb aquesta persona he fet creu i ratlla, ja no en vull saber més d'ella....uff us en contaria tantes d'històries.
i ell amb la seva família que s'inventaven excuses barates per no venir,del tipus estic malalt i era mentida, un per exemple va dir que tenia un concurs de cavalls(molt bé o sigui anteposes un concurs a la boda del teu cosí germà!), ah i un cosí que va dir que no venia a la boda però que ens faria un regal no diners sinó un regal doncs encara l'esperem.

I sobre els diners us en contaria moltes més d'històries la més destacada va ser una família de 11persones(els fills estant tots casats però els pares van donar els diners en representació dels fills)que els pares d'aquella família va donar per persona 25€ i estant forrats de diners.Un dels fills es va casar al 2005 a margalef i va fer un casament de postin que va venir fins i tot l'alcalde actual de Lleida, jo encara no coneixia al meu marit el vaig conèixer al decembre del 2005 i la boda va ser a l'estiu del 2005.

Doncs entre els pares del meu marit, el meu marit i les seves germanes(el seu germà i la dona o van donar a part)van donar 850€ o sigui el que correspon vaja.Els meus sogres es van enfadar i decepcionar molt amb ells, no s'ho esperaven després de l'esforç econòmic que van fer esperaven ser recompensats.li va saber més greu als sogres que a natros pq natros volíem que vinguéssin ens era igual el que ens donaven, com sinó ens volíen donar rés, però entenc la ràbia que van sentir els meus sogres pq per ells va suposar un esforç econòmic molt gran.

però sabeu que?que estic contenta d'haver passat totes aquestes experiències pq sé qui m'estima i qui no amb qui puc confiar i amb qui no. I vaig tenir el casament que sempre havia somiat on tothom s'ho va passar superbé, sobretot nosaltres els nuvis, vaig portar el vestit que somiaba desde petita, em vaig casar amb el meu príncep blau i vaig fer el casament al preciós lloc de la Boscana, sé que pot sonar cursi tot això però és així, sóc una romàntica empedernida que hi farem.
I vosaltres heu de fer el mateix que vaig fer jo oblidar-vos de les coses dolentes i gaudir i penseu que us caseu en un lloc magnific, amb el vestit dels vostres somnis i amb el vostre príncep blau.

aixx quina parrafada us he soltat però que a gust que m'he quedat, que bé que va el foro per desfogar-se jajjaaa.

Per cert xexe he llegit que aquest diumenge fas un any de casada!
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 06, 2010 7:37 pm

ENHORABONA NOARA!!!

Que a gust es queda un quan ja té restaurant eh! Nosaltres també el vam anar a mirar el Mas del Txep, el tracte ens va semblar sensacional, el noi (Albert, crec que es deia) molt simpàtic i ens va posar moltes facilitats en tot. Al final ens vam quedar amb un altre que s'adeia més amb nosaltres, però és una molt bona elecció, podeu estar ben contents!!! Ara, pel tema de la data a veure què hi diu l'altra parella, ja ens aniràs posant al corrent!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 06, 2010 8:30 pm

Enhorabona per la tria del restaurant, Noara! Sé de bona tinta que en quedareu molt contents!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dl. set. 06, 2010 8:57 pm

Noara, m'alegro que ja tinguis restaurant!! i una cosa menys, i aquesta cosa és una de les mes pes :-)ok:
Si al final et cases el 3, serà el mateix dia que jo!!!! ::love::

Carlina, tens raó, el que ens quedarà d'aquell dia jo crec que serà el bons records, i la gent que no estigui a l'altura allà ella... nosaltres a disfrutar >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: inhus » dl. set. 06, 2010 9:20 pm

Noara ha escrit:Uoooooo noies!!!!! Ja tenim restaurant!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* Es el Mas del Txep, es ne'm enamorat!!! ::love:: jijijijiji tan pel tracte, com pel bonic q és, pq no ens han posat peges per la quantitat d persones q som, i tampoc ens pujen res per ser tan poquets, pel preu... en fi!!!!! per TOT!!!!
De fet quan vam sortir d'allà quan tornavem cap a casa, ja vam trucar pq ens tinguesin en compte... el dia???????? això ja és un tema apart!!!
Resulta q quan vam anar, va haver una parella q havia anat al mati q también va triar el dia 10, no se'n va enrecordar q li haviem demanat nosaltres aquest dia... total q li vam comentar q si finalment no podia ser el 10, podriem canviar pel dia 3. Ja q ell va dir q si els altres descartaven el restaurant o el dia, ens el donava...
Ves!!! Ara no se quan temps tinc q esperar per q ens digui algo... si triar el dia 3 directament, o q fer!!! :-/
Però ja m'havia encaprixat del dia 10 :-(

NOARA ja tho vaig dir jo q és molt guay el mas del txep i el noi és molt campexano i tothom que hi ha anat diu q s'hi menja mol i mol be!!

i si no pot ser el 10 q sigui el 3 l'important no és el dia sino que a partir del 2011 sera el VOSTRE DIA!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inhus » dl. set. 06, 2010 9:20 pm

per cert noies com us enrotlleu!! cada dia estic més estona per arrivar al final jeje
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: carlina » dl. set. 06, 2010 10:05 pm

Perdona ha estat culpa meva inhus que he ocupat quasi tota una pàgina, es que necessitava treure-ho jajaja.

No t'he felicitat pel restaurant Noara, felicitats!
carlina

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 07, 2010 8:04 am

Carlina, tranquila, aquestes coses si les expliques sembla que quedes més descansada.

Suposo que, per desgràcia, totes ens podem trobar amb històries similars a l'organitzar el nostre casament. Esperem que no, però la gent no deixa mai de sorprendre't!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: carlina » dt. set. 07, 2010 11:34 am

Si si em vaig quedar més descansada i si és cert la gent no deixa mai de sorprendre't.
carlina

EntradaAutor: cadui » dt. set. 07, 2010 11:46 am

és una pena però és així, és en moments importants per a un (ja sigui feliç com el naixement d'un fill o una boda, o trist com una malaltia o la mort d'algú) que ens adonem de qui hi ha al nostre voltant realment, en qui podem confiar i qui és millor tenir-lo ben lluny. El millor penso que és quedar-se amb els bons records i deixar que els dolents marxi, a "tot porc li arriba el seu sant Benet" diuen i per això millor no fer mala sang :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dt. set. 07, 2010 12:08 pm

Tens raó jo em quedo amb que m'ho vaig passar superbé amb els qui estaven allí que eren els qui m'estimaven!
carlina

EntradaAutor: XeXe » dt. set. 07, 2010 3:26 pm

cadui ha escrit:és una pena però és així, és en moments importants per a un (ja sigui feliç com el naixement d'un fill o una boda, o trist com una malaltia o la mort d'algú) que ens adonem de qui hi ha al nostre voltant realment, en qui podem confiar i qui és millor tenir-lo ben lluny. El millor penso que és quedar-se amb els bons records i deixar que els dolents marxi, a "tot porc li arriba el seu sant Benet" diuen i per això millor no fer mala sang :-)ok:

Jajajajaja quina rao tens.
XeXe

EntradaAutor: inhus » dt. set. 07, 2010 3:57 pm

carlina per aixo existeix aquest foro!! per a diguem el que pensem i también es vritat el que diuen q thas de quedar amb lo bo q también hi ha gent de qui no esperes res i dspres et sorprenen positivament
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: carlina » dt. set. 07, 2010 4:07 pm

Doncs si això també és veritat.Amics de la qual no ens esperavem rés ens van sorprendre gratament tant a la despedida participant amb els nostres germans com participant a les bromes del casament.
carlina

EntradaAutor: XeXe » dc. set. 08, 2010 3:52 pm

Mireu si la gent es fort que una amiga que jo me pensava que era una de les meves millors amigues no va venir al comiat pq estava embarassada, no tenia molèsties ni re.

El meu comiat va ser na a un Resort de Jaca amb balneari i tal, i si que varem sortí però hi ha gent que va marxa abans com la mami i tal però gent que ens varem quedar fins els 6 així que no hi ha escusa

I la ex dona del meu cunyat, va estar allà la primera i això que la pobra nae fatal de pasta que no feia molt q s'havia separat del meu cunyat.

Així que per a que vegeu com es la gent.

Però jo he tret conclusions molt bones i he encasellat molt be a la gent.

Si això m’hagués passat en un altre moment de la meva vida m’hagués ficat fatal, però el tema de la boda te fa se forta i treus lo bo.

I estic super encantada de tot, desde el dia que vaig coneixe al meu marit fins al dia d’avui i el diumenge encara estaré millor que fa un any que me vaig casa i vaig viure el dia mes feliç de tota la meva vida.

Noies que eu de ser fortes

Petonets
XeXe

EntradaAutor: carlina » dc. set. 08, 2010 4:57 pm

el tema de la boda te fa se forta i treus lo bo:tens raó!

Noies a la pàgina wedding project http://www.projectwedding.com/ he trobat això, riureu un rato, jo m'he fet un fart de riure:

Debido a que este parece ser un tema que tiene a varias personas golpeando el botón de pánico, así es como para mear mientras llevaba su vestido de novia:
A la llegada a su lugar de celebración
Abra la puerta del lavabo de señoras y buscar pulg Si el piso no está limpio, llame al personal del evento y pedir que se lo limpió.

Si el piso está limpio, entrar en el lavabo de señoras y abrir la puerta del establo con discapacidad. Si el piso del establo con discapacidad no está limpio, llamar al personal de lugar y pida que se lo limpia.
Esto asegura que usted no más tarde tomar el tren / parte posterior del vestido sucio sólo por tener que tocar el suelo.
Cuando tienes que ir
Al entrar en el puesto de minusválidos. Eliminar (no debe hacer es desplegar) su ropa interior.

Frente a la taza del baño, levante la parte delantera de su vestido hasta la cintura.

Camine derecho hacia adelante, por lo que están a ambos lados del inodoro, y me siento de esa manera. El tren / parte posterior de su vestido de ahora va a dejar de ir al baño, por lo que no les llevan mojado o sucio.

Inclinarse hacia delante antes de orinar. De esa manera, incluso si se le cae la parte delantera del vestido en el asiento, no orinar en su dirección.
Ahora puede reanudar su pánico por todos los otros temas para su día de boda.
carlina

EntradaAutor: cadui » dc. set. 08, 2010 5:22 pm

no sé veure on està el que descrius Carlina (jo és que d'anglès ni papa!) però només de llegir la descripció ja he rigut un rato... ma mare diu que em farà un tutorial quan hagi de fer el primer pipi vestida de núvia jajaja!!!
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants