BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: inhus » dl. set. 13, 2010 7:18 pm

L&R2011 no t'estressis pensa que si tens tres mesos per fer els preparatius no descanses si tens un any entre cosa i cosa hi ha mes dies... no se si mexplico vui di q el ritme es diferent. también hi ha qui vol tenirho tot clar amb tems i altres que van fent

jo soc mig mig... les invitacions crec q al gener és tard... nosaltres les vam començar a donar dissabte passat!! han agradat molt!! :D les hem fet nosaltres.

doncs res que poc a poc vas fen coses. per exemple els detallets com q els fem nosaltres ja fa 2 mesos q hi treballem pero si els has de comprar doncs pots esperar-te mes tems..

vestits lo ideal 6 mesos abans pero hi ha gent que hi va abans o mes tard. jo per exemple com q se q em costara decidirme començo ja aquest cap de setmana >.-<: >.-<:

ja us informare!! :D

tampoc tinc mol clar els preus pero...
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 14, 2010 8:55 am

Uuueeeeeeeeee una altra ruta vestidil s'aproxima! Que bé!!!jejejeje Ja ens aniràs contant tots els detalls. I, això de les invitacions, com les heu fet? Conta conta... Quina emoció començar ja a repartir-les, quines ganes!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. set. 14, 2010 2:51 pm

Inhus!! Ens casem igual i vas molt adelantada!!!! PEr favor!! Nosaltre stambé hem decidit fer les invitacions nosaltres, però només tenim l'esquema fet, encara falta ficar-ho en pràctica, l'altre dia vam anar comprar el paper que ens agrada, aveure!!A estonetes si podem fer alguna cosa!!
I pel que fa el vestit, jo espero a l'última setmana d'Octubre que tinc vacances i la meva mare també i llavors i aniré!
Jo tinc ganes d'entrar en alguna botiga d'aquí Osca i demanar catalegs de la nova col·lecció però es tampc me'l compraré aquí i llavors hem fa cosa, perque per molt que miri a internet, jo necessito el paper i marcar la pàgina... No sé si quan vagi a Mollerussa parar un moment a Lleida a demanar...
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dt. set. 14, 2010 4:08 pm

Gemma doncs si ho tens accessible l'anar a Osca potser sí que val la pena comprar-lo allà, segur que és molt més barat que a Lleida (i Catalunya en general)! tens mirat algun model/casa en concret o no encara??
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Noara » dt. set. 14, 2010 5:27 pm

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quantes coses a explicar!!!!!! I poquet temps per fer-ho!!!

Ja tenim data!!!! serà el 3 de setembre!!!! jijijijiji finalment aquella parelleta es va quedar amb la data q nosaltres voliem, però ja ens agrada aquesta también!!! *.-o-o.*

Un tema menys q preocupar-se!!!
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: cadui » dt. set. 14, 2010 5:34 pm

Noara ha escrit:Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quantes coses a explicar!!!!!! I poquet temps per fer-ho!!!

Ja tenim data!!!! serà el 3 de setembre!!!! jijijijiji finalment aquella parelleta es va quedar amb la data q nosaltres voliem, però ja ens agrada aquesta también!!! *.-o-o.*

Un tema menys q preocupar-se!!!

enhorabona guapi!!! què bé se sent una quan té confirmada la data i el restaurant oi??? ara a per la resta de preparatius que us queda menys d'un any!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dt. set. 14, 2010 5:36 pm

Mooolt bé Noara!!!! Enhorabona!!! :-)ok: aixi sereu del mateix dia que la Nuvolet, compartireu dia :-)) ::love:: Quina ilu quan tens restaurant, una coseta menys, ara a per fotògraf ::love::
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: Noara » dt. set. 14, 2010 5:38 pm

inqueta ha escrit:Mooolt bé Noara!!!! Enhorabona!!! :-)ok: aixi sereu del mateix dia que la Nuvolet, compartireu dia :-)) ::love:: Quina ilu quan tens restaurant, una coseta menys, ara a per fotògraf ::love::

Nuuuuuuuu q el fotograf también el tenim!!! jijijiji ja el vaig trucar quan ens van confirmar el dissabte q ens quedava lliure el dia 3. Crec q lo més gros ja esta!!! Xò espera espera... q tinc més cosetes!!!
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 14, 2010 5:40 pm

Molt bé Noara, una cosa més!!! Ara explica aquestes altres cosetes més que tens... :-))
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Noara » dt. set. 14, 2010 5:43 pm

Noiesssssss q ja tinc l'anelllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uoooooooooooooooooooooooo Aquest cap de setmana a Teruel em va demanar al mà!!! Davant dls amantes d teruel uoooooooo poc m'ho pensava q seria allà... però si q m'esperava q caigues durant el cap d setmana... Vamos q si no me'l arriba a donar arribo el diumenge al vespre i remeno la casa sencera!!!! jajajaja
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: inqueta » dt. set. 14, 2010 5:54 pm

WWWOOOOWWW *.-o-o.* nena!!!!! data, restaurant, fotògraf i ANELL!!! >.-<: >.-<: >.-<:

M'he perdut amb lo del fotògraf, a qui heu agafat??? ja ens contaràs tots els detalls de la pedida :-)ok: que original el lloc de la pedida no??

Felicitats guapa!
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 14, 2010 5:56 pm

Uooohhh que romàntic nena! Quina gràcia, los amantes de Teruel, que majos ells... Doncs ho tens tot molt encarrilat eh, t'has posat les piles d'una manera impressionant, quina por!!! >.-<:
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Noara » dt. set. 14, 2010 6:19 pm

Bé os explico com va anar tot plegat... Resulta q arribem al hotel i al cap d 5 minuts d pujar a l'habitació, truquen a la porta, i obro i resulta q hi havia el noi d recepció amb un ram d roses!!!! i jo em vaig quedar petrificada sense saber q fer!!! i li vaig dir: això es per mi? segur???? jajajaja en aquell moment no sabia on posar-me!!!! Total q agafo el ram, i miro... en el primer moment vaig pensar... a veure si està l'anell per aqui????!!!! no hi era no....!!! hi havia una tarjeteta on posava "la fidelitat a un SI ho ha fet possible!" i venga a donar-hi tombs a q coi es referia!!! i quan va apareixer l'Albert (q era al bany ) a part d'emocionar-me li vaig preguntar q volia dir, pq no sabia molt bé a q es referia.... i em va dir q va ser el SI de quan em va demanar per sortir fa 6 anys i 10 mesos...
Després d demanar-me la mà em va explicar q el ram era per després d sopar q l'havien d posar a l'habitació i per això lo del SI d la tarjeta...

Després vem decidir d'anar a veure els amantes d Teruel, i total q entrem amb tot d gent q estava fent la visita... i al cap d'una estona em diu: "Els amants d Teruel tenen molta semblança amb nosaltres", i vaig jo i li dic q no!! i li canvio d tema! nem al mitg a fer-nos fotos!!! I cap allà s'ha dit!!!

Després ens vam anar a sentar una estoneta allà i em diu:
"Els amants de Teruel tenen una gran semblança amb nosaltres." I jo pensant... ves q fa!!!! q diu altre cop el mateix????!!!!!
I continua...
"Es un amor que malgrat totes les adversitats i entrebancs, perdura a través dels segles.
Sense importar les pressions socials, les prohibicions familiars o les dificultats econòmiques. Només importa que ells no poden viure l’un sense l’altre.
Per això crec que després de totes les dificultats que hem superat, aquest es el lloc més indicat per demanar-te que a partir d’avui afrontem les dificultats i les alegries com a promesos, perquè així demà les puguem afrontar com a marit i muller.
Et vols casar amb mi Bixeta?"

Quan va començar a dir crec q aquest es el lloc més indicat, volia fondrem!!!! casi surto corrents!!! i d cop se'm començen a soltar les llàgrimes!!! i a ell también!!!!

I li vaig dir SIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé os he copiat el q em va dir, pq ho tenim passat a l'ordinador pq farem un mural i el penjarem a la paret, amb el text i algunes d les fotos q ens vam fer, jijijiji
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: Noara » dt. set. 14, 2010 6:24 pm

inqueta ha escrit:WWWOOOOWWW *.-o-o.* nena!!!!! data, restaurant, fotògraf i ANELL!!! >.-<: >.-<: >.-<:

M'he perdut amb lo del fotògraf, a qui heu agafat??? ja ens contaràs tots els detalls de la pedida :-)ok: que original el lloc de la pedida no??

Felicitats guapa!

El fotògraf es d Mataró, i es diu David Jurado, os poso la web a veure q os sembla...

http://www.davidfotograf.es/home.htm
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: cadui » dt. set. 14, 2010 6:27 pm

woooooow habemus pedida Noara??? contaaaaa, contaaaaa que som una colla de marujes!! jajaja!!
què bé nena... ja tens lo gordo, ara a pel vestit i les invitacions!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Noara » dt. set. 14, 2010 6:28 pm

aairinn ha escrit:Uooohhh que romàntic nena! Quina gràcia, los amantes de Teruel, que majos ells... Doncs ho tens tot molt encarrilat eh, t'has posat les piles d'una manera impressionant, quina por!!! >.-<:

Xiiiiiiiiiii, la veritat es q hem anat bastant ràpid!!! jijijiji xò bé això es tipic en nosaltres, no som dels q planifiquen massa, natres ens tirem a la piscina i q peti per on vulgui!!! jajajaja Bueno sempre amb peus d plom eh? però si si!!! Tic contenta!!! *.-o-o.*
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: cadui » dt. set. 14, 2010 6:35 pm

què bonic!!!!!! ufff m'encanten les paraules que va emprar el teu noi per demanar-te matrimoni Noara!! quina bona idea lo del mural... jo tinc totes les pistes del joc que em va fer per demanar-m'ho guardades. Les afegiré al fotollibre que estic fent amb la crònica de la nostra relació i dels preparatius a la qual adjuntaré també la crònica de la boda i del viatge un cop passin.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Noara » dt. set. 14, 2010 6:40 pm

cadui ha escrit:què bonic!!!!!! ufff m'encanten les paraules que va emprar el teu noi per demanar-te matrimoni Noara!! quina bona idea lo del mural... jo tinc totes les pistes del joc que em va fer per demanar-m'ho guardades. Les afegiré al fotollibre que estic fent amb la crònica de la nostra relació i dels preparatius a la qual adjuntaré també la crònica de la boda i del viatge un cop passin.

Uoooooooooooooo q a tu te falten 8 mesetssss clavats!!!!! jijijijijijiji quins nervis!!!!! :-))

Es q crec q aquestos moments s'han d'enmarcar o fer alguna coseta... pq es per tota la vida!!! >.-<:
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: cadui » dt. set. 14, 2010 6:58 pm

doncs si... són records molt xulos i amb els anys ens anirem oblidant dels petits detalls, així que jo ho estic escrivint tot, tot i tot per poder-ho conservar junt! sisis 8 mesets... el temps va que vola! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. set. 14, 2010 7:37 pm

Noara, enhorabona!!!!Quina forma de demanr-t'ho!!! M'emocionat fins i tot jo! I no era la part afecta, jeje! Però és que últimament amb tots aquests temes bodorrils (que diriem) hem fiquen la pell de gallina!!!
TINC GANES DE CASAR-MEEEEEEEEEEEEE!!! Es fa lent lent!!
Aquest any no he fet vacances encara, i les espero perque quan arribin aniré a comprar el vestit!!! però no serà fins l'última setmana d'Octubre-primera de Novembre!!! aisssssssssssss!!! I no arriben.... grgrgrgrgrgr!!!
Hem feu una enveja amb el tema vestits!!Vull omplir el pis de catalegs i amagar-los quan vingui a veurem el Jordi i girar mil vegades els fulls.... Vull que passi l'Octubre!!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants