Autor: Noara » dt. set. 14, 2010 6:19 pm
Bé os explico com va anar tot plegat... Resulta q arribem al hotel i al cap d 5 minuts d pujar a l'habitació, truquen a la porta, i obro i resulta q hi havia el noi d recepció amb un ram d roses!!!! i jo em vaig quedar petrificada sense saber q fer!!! i li vaig dir: això es per mi? segur???? jajajaja en aquell moment no sabia on posar-me!!!! Total q agafo el ram, i miro... en el primer moment vaig pensar... a veure si està l'anell per aqui????!!!! no hi era no....!!! hi havia una tarjeteta on posava "la fidelitat a un SI ho ha fet possible!" i venga a donar-hi tombs a q coi es referia!!! i quan va apareixer l'Albert (q era al bany ) a part d'emocionar-me li vaig preguntar q volia dir, pq no sabia molt bé a q es referia.... i em va dir q va ser el SI de quan em va demanar per sortir fa 6 anys i 10 mesos...
Després d demanar-me la mà em va explicar q el ram era per després d sopar q l'havien d posar a l'habitació i per això lo del SI d la tarjeta...
Després vem decidir d'anar a veure els amantes d Teruel, i total q entrem amb tot d gent q estava fent la visita... i al cap d'una estona em diu: "Els amants d Teruel tenen molta semblança amb nosaltres", i vaig jo i li dic q no!! i li canvio d tema! nem al mitg a fer-nos fotos!!! I cap allà s'ha dit!!!
Després ens vam anar a sentar una estoneta allà i em diu:
"Els amants de Teruel tenen una gran semblança amb nosaltres." I jo pensant... ves q fa!!!! q diu altre cop el mateix????!!!!!
I continua...
"Es un amor que malgrat totes les adversitats i entrebancs, perdura a través dels segles.
Sense importar les pressions socials, les prohibicions familiars o les dificultats econòmiques. Només importa que ells no poden viure l’un sense l’altre.
Per això crec que després de totes les dificultats que hem superat, aquest es el lloc més indicat per demanar-te que a partir d’avui afrontem les dificultats i les alegries com a promesos, perquè així demà les puguem afrontar com a marit i muller.
Et vols casar amb mi Bixeta?"
Quan va començar a dir crec q aquest es el lloc més indicat, volia fondrem!!!! casi surto corrents!!! i d cop se'm començen a soltar les llàgrimes!!! i a ell también!!!!
I li vaig dir SIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bé os he copiat el q em va dir, pq ho tenim passat a l'ordinador pq farem un mural i el penjarem a la paret, amb el text i algunes d les fotos q ens vam fer, jijijiji