BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » dt. set. 14, 2010 7:45 pm

Gemma abans no et donis compte haurà arribat l'octubre i amb ell les teves desitjades i merescudes vacances i les teves rutes vestidils!!
Sobre l'estar sensiblona i emocionar-te de seguida, crec que la gran majoria de les que estem aquí ens passa el mateix! Els preparatius i les il·lusions ens fan tenir les emocions a flor de pell ::love::
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. set. 14, 2010 7:49 pm

Per cert noies, que no os he comentat els nostres avançaments del pis!! Demà ja ens fiquen el parquet les portes, l'escala interior (comencen demà i dura uns 15 dies) i dijous el fontaner a montar el lavabo, el cap de setmana ja començarà a pintar, total que segurament per meitats d'Octubre ja podrem viure junts (els caps de setmana i periode vacacional).
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
A més a més, el proper dia del Pilar (12 d'Octubre) ja hem comunicat als nostres pares que inevitablement s'hauran de conéixer, jejejeje! QUe tot i que fa 6 anys que estem junts, els pares no es coneixen i ja que ens anem a viure junts i ens casem...
JA veieu que tot i que la resta està una mica parat, per un altre costat avancem!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dt. set. 14, 2010 9:47 pm

ostras què bé que el pis avanci!! aviam si aviat us podeu anar a viure junts :-)ok:
Els nostres pares si que es coneixen però s'han vist 3 vegades contades... així que de cara a la boda, també hem dit que hem de fer una altra trobada *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dc. set. 15, 2010 4:50 pm

gemmaijordi que guay q también tinguis ruta vestidil a la vista...ja veuras com et passara volant... a mi aquesta setmana que pensava que sem faria llarga se mesta passant a un ritme super rapid i enhorabona per les millores en el piset!!

noara que bé que ja tingue data? al final on ho feieu? q ja no recordo...quins embolics amb totes :D era mas del txep? también mb que tingueu el fotograf...limprescindible: ceremonia, restaurant i fotograf ja ho tens i molt bonica la "pedida"
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inhus » dc. set. 15, 2010 4:51 pm

els nostres pares shan vist dos cops només... también hi ha pendent una trobada abans de la boda. com nosaltres en diem: una trobada consagral :D
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: montse_87 » dc. set. 15, 2010 6:02 pm

Hola xikes!!
Fa setmanes que no em conecto, i ara me intentat ficar una mica al dia, però no tinc massa temps aixi k nomes he pogut fer una mirada per sobre, aixi que ENHORABONA a les noves nuvies i felicitats a totes!!
Vec que totes aneu avançant ja una miketa mes en els preparatius. Jo ahir em vaig anar a mirar vestits i ja el tinc!!! Estic super contenta, encara em costa creure que ja estigui fet!
Per les que encara no us heu mirat el vestit, una recomanació que tambe em van fer a mi i que te molta rao: encara que aneu amb la idea fixa de un vestit, per exemple que voleu palabra d'honor, tirants, amb un tirant, ... proveuvos de tots els tipus perque jo per exemple sempre havia volgut palabra d'honor i al final no ha sigut aixi.
No us tanqueu a provar-vos nomes d'un estil perque entre els altres pot estar el vostre ;)
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: cadui » dc. set. 15, 2010 6:45 pm

montse_87 ha escrit:Hola xikes!!
Fa setmanes que no em conecto, i ara me intentat ficar una mica al dia, però no tinc massa temps aixi k nomes he pogut fer una mirada per sobre, aixi que ENHORABONA a les noves nuvies i felicitats a totes!!
Vec que totes aneu avançant ja una miketa mes en els preparatius. Jo ahir em vaig anar a mirar vestits i ja el tinc!!! Estic super contenta, encara em costa creure que ja estigui fet!
Per les que encara no us heu mirat el vestit, una recomanació que tambe em van fer a mi i que te molta rao: encara que aneu amb la idea fixa de un vestit, per exemple que voleu palabra d'honor, tirants, amb un tirant, ... proveuvos de tots els tipus perque jo per exemple sempre havia volgut palabra d'honor i al final no ha sigut aixi.
No us tanqueu a provar-vos nomes d'un estil perque entre els altres pot estar el vostre ;)

Montse quants dies!!! així que "habemus vestit"!!!! què bé!!! i no ens pots dir quin és??? o al menys de quina casa??? *.O.-O* ja saps que som unes marujones totes jiji!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 16, 2010 10:15 am

Ja tens el vestit? Quina rapidesa, això és arribar i moldre!!! On l'has comprat? Conta conta que això interessa molt!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: PATRICARLOS » dj. set. 16, 2010 6:39 pm

Hola a tots! Per començar Felicitar-vos per aquesta decisió! com ho porteu tot? jo en principi hem casare el pròxim 14 de Maig de 2011, tinc l'esglesia i en principi hem elegit el restaurant GRAN PALERMO, es per aquest motiu que m'agradaria saber si algú hi ha anat i com a estat, si ho veieu correcte o creieu que li falta alguna cosa. M'agradaria que he puguessiu aconsellar, ja que el desconegut ( com molts de vosaltres debeu saber...) FA POR!!!!!!!!!!!Moltes gracies a tots i ja estarem en contacte
PATRICARLOS

Entrades: 10
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: inhus » dj. set. 16, 2010 6:41 pm

montse_87 nena que be!! on lhas agafat? com és?

per cert BUNIKETA tu tens lo que va fer l'arcadia per a les seves amigues i que us va passar per mail? és que li vaig escriure un mail per a q mho envii i no contesta :S i no tinc idees per les amigues...

PATRICARLOS jo hi he anat a bodes pero abans de que ampliessin i shi menja molt be a mes els cambrers son molt professionals. a mi lexterior dabans no magradava gens pq semblava una gasolinera pero ara esta mol bonic. heu fet una bona tria!! i enhorabona per la vostra boda!!
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: cadui » dj. set. 16, 2010 6:55 pm

patricarlos compartim dia!! no he estat mai en aquest restaurant així que no et puc ajudar...
Buniketa si tens lo de l'arcadia jo també ho vull veure *.O.-O* envia-ho per privi :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 16, 2010 7:57 pm

Noies, em sap greu dir-vos que no tinc res; finalment l'Arcadia no em va poder passar res perquè no sé si va acabar fent-ho. L'Arcadia no us contestarà cap missatge perquè ja no és al foro.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Yana » dj. set. 16, 2010 8:03 pm

Hola noies!! com va?
Vec que aixo esta molt animat, jo porto mesos sense entrar, pero tot segueix endavant.
Amb les obres de la casa i que m'han acomiadat de la feina, he anat de bolit ultimament i d'anims no estava gaire be. Tinc moltes coses preparades, invitacions, detalls, tot gracies a aquest foro.

A vere si ara no desconecto, em queden poc mesos ja *.-o-o.* , i estic molt nerviosa.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: cadui » dj. set. 16, 2010 8:46 pm

vaja ens quedarem amb la intriga... algo devia passar o això és el que vaig mig entendre llegint la crònica d'una noia del 2010 molt amiga d'ella... jo als amics vull comprar-lis piruletes de cor i deixar-les a les seves taules. A les amigues lis faré un ram de chupa-chups i a les dues més "íntimes" les nombraré testimonis per part meva:-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dj. set. 16, 2010 8:50 pm

Ostres! No ho sabia. merci de tota manera BUNIKETA

Yana anims i la millor medecina: parla dels preparatius (i menjar xocolata, pero no conve) així que ens vas contant eh?
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: inhus » dj. set. 16, 2010 8:53 pm

cadui jo sk no ho tinc molt clar pq lo dels xupaxups em fa mandra ferho pq son 7!! ai quin lio... nosé a veure si algun dia m'inspiro
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 16, 2010 9:28 pm

Jo he pensat que a les persones que ens fa il·lusió fer un detallet més especial (sense que siguin nuvis, ram o entregues...) segurament els deixarem al plat una rosa de goma eva (encara que siguin parella) acompanyada d'una nota o carteta escrita a mà i amb la signatura de tots dos. Més personalitzat impossible...

Els rams de xupa xups segurament els deixaré per a la meva neboda (dama d'honor, per dir-ho d'alguna manera) i per a les nenes dels anells (si només és una, també en faré un per a la seva germana, que és la fillola del David).
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: inqueta » dj. set. 16, 2010 9:51 pm

Benvinguda Patricarlos!!! >.-<: >.-<: >.-<: jo no et puc ajudar amb el restaurant perque no hi he estat mai. Però si a vosaltres us va agradar i n'heu sentit bones crítiques, segur que no us equivocareu.
Per qualsevol cosa estem aqui per comentar, ajudar i també perque no? xafardejar :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 17, 2010 12:11 pm

Hola Patricarlos i benvinguda al foro!

Jo no hi he estat mai al Gran Palermo ( a l'altre sí) però una amiga hi va estar fa un aprell de setmanes a un casament i en va sortir molt contenta. Segur que heu fet molt bona tria! I el dia 14 de maig més sol·licitat impossible, ja sou unes quantes que us caseu aquell dia noies!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: PATRICARLOS » ds. set. 18, 2010 9:09 pm

Hola a tots de nou, merci per l'informació del restaurant la veritat es que de tant en tant s'agraeix un cop de mà, veig que totes ho teniu força abançat tot això de la boda, vestit, detalls,.... jo encara no tinc gran cosa però haviat mi posarè. Per cert, que es el ram de caramels????? es per anar agafant idees. Ja teniu la música per fer l'entrada dels nuvis al restaurant??? ostres s'han de fer un munt de coses i el temps passa volant!!!!
A! per cert, es molt emocionant que tantes feu la boda el 14 de Maig, segu que sera un dia perfecte. Un petonas a totes.
PATRICARLOS

Entrades: 10
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:33 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants