BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » ds. set. 18, 2010 9:16 pm

hola Patri, sempre dic el mateix.. però no t'estressis!!! algunes de les que estem aquí portem més d'un any ja de preparatius i és normal que tinguem tantes coses avançades, però no t'estressis que ja veuràs com un cop t'hi poses de seguida avances :-)ok: i per qualsevol coseta, aquí estem per mirar d'ajudar.

Amb el ram de caramels suposo que et refereixes als rams de xupa-xups, no?? si és així es tracta d'un detall que moltes foreres han fet (i que jo m'hi he de posar encara) per donar a les nenes, amigues, dames d'honor... el dia del casament. Hi ha un apartat de manualitats on trobaràs tutorials per fer-los. Jo vull seguir el que va fer una noia del 2010 (l'Anit@), mira et deixo la foto del seu:

ramo Anit@.JPG

Per qualsevol cosa ja saps eeeh??!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Yana » dg. set. 19, 2010 4:22 am

Bon dia noies,

A ver si me podeis ayudar que yo voy algo perdida, estoy mirando un coche de caballos para el dia de la boda en el restaurante me han dicho de uno pero yo queria mirar alguno mas y no se donde puedo hacerlo aqui en lleida, sabeis de alguno vosotras? La mayoria de sitios solo alquilan coches.

Yo tambien hago lo del ramo de chupachups, para las nenas, tengo ya todo el material a falta de los chuachups que como queda tanto tiempo aun me da palo hacerlos, y queria hacer algo especial tambien para los nenes pero lo que busco no lo encuentro, queria hacerles un pastelito de golosinas, nubes, regalices y gomilonas (no muy grande), no se, he visto fotos pero no me convencen del todo.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana
:: núvia experimentada

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 19, 2010 10:34 am

Bon dia a totes!

Yana, em sap greu, no sé on lloguen cotxes de cavalls, però sé a abans d'arribar a Alcarràs hi ha un centre eqüestre, t'hi podries atançar i demanar allí... potser t'orientarien.

Patricarlos... jo també sóc del 14 de maig! Fem la cerimònia a la Catedral, de tarda, i el convit al Palau de Margalef. Vosaltres on us caseu? No sé si ja ho havies comentat, però com que som tantes i diem tantes coses! jejejeje

PER CERT, LLEIDATANES, US RECORDO QUE TENIM UN POST DE DATES PER AL 2011!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aairinn » dg. set. 19, 2010 11:52 am

Yana, aix+o del cotxe de cavalls ho podries preguntar a un centrre equestre, com el que et diu la buniketa. Jo en conec un que està a prop del col·legi Mater i un altre a Albesa. Sé que tots dos tenen cavalls i carros, però no sé si els lloguen o què en fan. Investiga una mica que segur que ho trobes!

Cadui, m'encanta aquest ram, molt més que tots els altres que havia vist per aquí, m'agradaria fins i tot per mi!!!!

Nenes, on està el foro de manuelitats que jo el busco i no el trobo...?
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Noara » dg. set. 19, 2010 3:54 pm

Yana ha escrit:Bon dia noies,

A ver si me podeis ayudar que yo voy algo perdida, estoy mirando un coche de caballos para el dia de la boda en el restaurante me han dicho de uno pero yo queria mirar alguno mas y no se donde puedo hacerlo aqui en lleida, sabeis de alguno vosotras? La mayoria de sitios solo alquilan coches.

Yo tambien hago lo del ramo de chupachups, para las nenas, tengo ya todo el material a falta de los chuachups que como queda tanto tiempo aun me da palo hacerlos, y queria hacer algo especial tambien para los nenes pero lo que busco no lo encuentro, queria hacerles un pastelito de golosinas, nubes, regalices y gomilonas (no muy grande), no se, he visto fotos pero no me convencen del todo.

Casualmente el otro dia estabamos mirando las empresas d coches d alquiler para el día d la boda y vi carruajes con caballos...
Te pongo las direcciones donde los vi:

- http://www.especialbodas.com/Lleida%20Coches.htm

Espero q te sirva de ayuda!!! :-)ok:
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: Noara » dg. set. 19, 2010 3:57 pm

jolin quin ram més xulo!!!! Ja miraré aquest post q dius per a veure si en puc fer algun!!! tot i q sóc na mica sapastrota jo per fer aquestes cosetes!!! :star::
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: Noara » dg. set. 19, 2010 4:05 pm

Aixxx xikes!!! q vaig d cul aquestos dies!!! i me quedo a mitges amb tot!!! quin desatre!!!
Ja hem fet public q ens casem!!! Vem començar per ma germana i després el mateix dia vam anar a veure a ma mare... vem anar sense avisar, i es va sorprende molt q apareguesim allà!!!! i quan li vam dir q ens casavem, uns plors!!!! jajajaja si es q es tossuda!!! però bé ara sembla més il·lusionada ella q natres!!!

Ahir els hi vam dir als cunyats... i com ho vam fer en forma d jocs, amb cartes amagades i cada una d'elles portava la pista d la següent.. va ser divertit!!! Però el primer q em van dir va ser: pensava q ens farieu tiets!!! em vaig quedar descol·locada, no ens va semblar q s'alegressin massa, i per part del meu cunyat (q serà el padri d boda) li resultava més important el futbol q la noticia q acabavem d donar... no se ens vam quedar bastant xof :--(

Bé esperem q les pròximes comunicacions siguin millors :star::
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: cadui » dg. set. 19, 2010 4:18 pm

Noara no et preocupis... hi ha gent que reacciona d'una forma poc esperada, però això no vol dir que no s'alegrin per vosaltres... ja veuràs que quan comenceu a contar-los-hi coses dels preparatius i s'apropi la data, tothom s'il·lusiona molt :-)ok: Quina gràcia la reacció de ta mare jejeje!!

Yana yo hago pasteles de chuches y es muy sencillo de hacer, tan solo necesitas porexpan para hacer la base del pastel y luego ir colocando todas las chuches que quieras. Yo igual me animo y les hago una a mis "nenes" aunque esto lo decidiré más adelante porque de hacerla tiene que ser como mucho 2-3 días antes de la boda, todo dependerá de lo liada que vaya *.O.-O*

aairinn el post de manualitats està a: índex del fòrum > temàtics > manualitats. Allà trobaràs mooooolts subfòrums i entre ells el tutorial de la Anit@.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dg. set. 19, 2010 7:32 pm

Vinga Noara, no et preocupis, pensa que cadascú s'agafa les coses d'una manera diferent. Igual ahir no estava receptiu el cunyat però quan s'adoni de la magnitud de la notícia i de l'important paper que hi jugarà s'entusiasmarà més!! Sort amb la resta de comunicacions de boda!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dg. set. 19, 2010 7:33 pm

cadui ha escrit:

aairinn el post de manualitats està a: índex del fòrum > temàtics > manualitats. Allà trobaràs mooooolts subfòrums i entre ells el tutorial de la Anit@.

Gràcies reina, ja podia buscar jo ja... aixxxxxxxxxxxxxxxx :-()-)
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 19, 2010 11:57 pm

Nenes, demà, quan tingui una estoneta us faig una petita crònica del casament del dissabte a la Prats...!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: PATRICARLOS » dl. set. 20, 2010 1:47 am

buniketa ha escrit:Bon dia a totes!

Yana, em sap greu, no sé on lloguen cotxes de cavalls, però sé a abans d'arribar a Alcarràs hi ha un centre eqüestre, t'hi podries atançar i demanar allí... potser t'orientarien.

Patricarlos... jo també sóc del 14 de maig! Fem la cerimònia a la Catedral, de tarda, i el convit al Palau de Margalef. Vosaltres on us caseu? No sé si ja ho havies comentat, però com que som tantes i diem tantes coses! jejejeje

ei! Hola, jo hem caso a l'esglesia de Sant LLorenç ( la catedral estava ocupada, ara ja se per qui! je je je) el convit el voliam fer a la boscana però havia de ser divendres o diumenge i no ens acabava d'agradar, finalment al Gran Palermo, desconeixem com es ja que no hi hem anat però espero que tot surti molt bé.
Per cert Felicitats per la boda!
PATRICARLOS

Entrades: 10
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: PATRICARLOS » dl. set. 20, 2010 2:16 am

Hola noies! el menu chicot vuldria llogar un vehicle deportiu ( tipus ferrari o similar) pel dia de la boda, sabeu si ha lleida hi ha algun lloc on fer-ho? es que de moment nomes hem pogut localitzar tendes de barcelona o zaragoza, i tant si com no haurem de llogar el cotxe!
Gràcies a totes i merci per l'ajuda!!!!!!!
PATRICARLOS

Entrades: 10
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: Yana » dl. set. 20, 2010 5:00 am

Gracias chicas, tendre que investigas, es que no soy de Lleida y no me aclaro mucho, he pedido presupuestos en varios sitios pero claro no son de la provincia y estoy convencida de que seran carísimos, en fin tengo tiempo de sobras para encontrar lo que quiero y si no optare por un coche de época de esos descapotables que me encantan también.

Cadui, tienes alguna foto de los pasteles de chuches?, me encantaria ver como son los tuyos, eres una manitas!
tengo tiempo de sobras hasta junio pero así me voy pensando que hago.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: cadui » dl. set. 20, 2010 10:33 am

Patri, tinc una cosina que es va casar a Sant Llorenç va 5 anys i la cerimònia va quedar espectacular :-)ok: Sobre el cotxe esportiu jo també vull mirar alguna cosa, però per Barcelona *.O.-O* Tot i que els dos som de Lleida fa 3 anys que vivim a Barcelona i per tant, ens casem aquí. Si trobo algun lloc on també vagin/estiguin a Lleida t'ho faig saber, ok?

El meu xicot vol que agafi una limusina per mi ja que diu que així ell també la podrà aprofitar després, quan anem a fer les fotos i cap al restaurant... i la veritat és que he demanat pressupost en vàries empreses i em surt per uns 380€, 3-4h i amb xòfer. A mi em faria gràcia poder anar amb els meus pares i germans cap a l'església, i en una limusina hi cabem tots (som 6 a casa!). Però per una altra banda, em sap greu perquè llavors ell com hi va?? així que estic mirant preus per enviar-li un cotxàs sorpresa a buscar-lo. Com que només seria recollir-lo a ell i portar-lo a l'església, no crec que em pugi massa, no???

Les fotos dels pastissos de xuxes estan al meu compte enrere, però com que algunes veig que no arribeu als 100 encara, us penjo aquí les meves creacions :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 20, 2010 11:14 am

Patricarlos, St Llorenç és un dels llocs més macos per casar-sen, enhorabona per haver trobat lloc allí. La meva germanastra s'hi va casar aquest estiu i és preciós, això sí, t'he de dir que el capellà va fer una missa bastant fora de lloc. Va tractar uns temes poc adequats per un casament i tots vam quedar bastant descontents. Potser tenia un mal dia. Si ho feu amb ell doneu-li consignes clares del que voleu que us digui, ells no ho van fer i després se'n penedien. A lo dicho, enhorabona per l'església.

Cadui, ja t'ho vaig dir al teu c.e., són molt xulos els pastissos. Saps on puc comprar aquí a Lleida les bases de porexpan? Igual m'animo i en faig un pels nens el dia del sopar de la comunicació oficial!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dl. set. 20, 2010 11:27 am

doncs no en tinc ni idea... potser al Comercial Victor en tenen... però ni idea, jo sempre els he fet jo. Quan compro alguna cosa que porta porexpan a la caixa el guardo i sempre en tinc jajaja!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 20, 2010 11:45 am

Molt llesta, jo com sempre ho tiro tot doncs passa el que passa. A veure si aquest mes compro algo que porti porexpan i ho puc fer. De totes maneres, em vull passar pel Victor a veure què hi tenen i si hi ha això igual ja ho compro.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: XeXe » dl. set. 20, 2010 1:03 pm

Per les noies que es casen a Sant Llorenç o en la Catedral, recomano que demanin que els casi el Mossen Daniel Turmo. El cognom no estic molt segura que sigui aquest però Daniel segur. Es encantador, esta a l’època real, simpàtic, bueno tot lo contrari de lo que s’entén d'un mossèn.

De Sant Llorenç l'altre cura es un amargat, un borde. Fa uns 3 anys la meva millor amiga es va casa allà i la vaig acompanya un parell de vegades que va anar que el seu marit no va poder anar i es super borde. I ella va demanar que el cases también el Mossèn Daniel.

Es una canya, jo me vaig casa al 2009 en la Catedral i la missa la va fer ell, i varem disfruta molt, tant als preparatius com el mateix dia.

En la cerimònia es va ficar a parla de los 40 principals de la Marta Sanchez i el Carlos Baute de la cançó que cantaven junts.

Bueno flipant, ja gent reia, imaginat si els hi va agradar que quant varem acabar no es va aixecar ningú, i diu: - Si no marxeu tornem a comença, jajajajaja

Espero que os ajudi.
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 20, 2010 2:00 pm

PATRICARLOS ha escrit:
buniketa ha escrit:Bon dia a totes!

ei! Hola, jo hem caso a l'esglesia de Sant LLorenç ( la catedral estava ocupada, ara ja se per qui! je je je) el convit el voliam fer a la boscana però havia de ser divendres o diumenge i no ens acabava d'agradar, finalment al Gran Palermo, desconeixem com es ja que no hi hem anat però espero que tot surti molt bé.
Per cert Felicitats per la boda!

Jejejejeje... sempre pots casar-te al matí i compartim les flors! jejejejejeje ;P
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants