iredavid ha escrit:Hola noies!!!!
Primer de tot enhorabona a totes!!!
Jo també em caso pel maig, és el meu mes preferit i a més és el nostre aniversari. Veig que aneu totes molt posades al dia i jo em pensava que anava de d'hora...., jo em caso el 14 de maig a Ripoll per l'església al Monestir. El banquet ja el tinc contractat a la Masia Vilasendra i el catering Les Magnolies, des de que varem veure la masia ens vem enamorar i tot el que miravem després o comparavem i sabiem que si no ho feiem aquí ens arrepentiriem i decidit a la Masia Vilasendra. I els del catering son una gent molt campechana que ens va agradar molt com ens van tractar i les condicions i teniem referencies de que ho feien molt bé. El fotògraf després de molt batallar pq som molt tiquis miquis amb les fotos pq ens encanten, em trobat un fotògraf que ens ha meravellat, el fotograf Moma de Vic, la setmana que bé anirem a fer paga i senyal. Pel que es refereix a invitacions ens fa un reportatge i farem les invitacions amb alguna foto nostra. Els recordatoris estamos en ello... I referent a qui serà el padrí i qui ens portarà els anells ja els hi em demanat aprofitant que venia l'aniversari dels meus cunyats i li varem fer un escrit en un pergamí junt amb el regal i li vàrem donar després de que vinguessin a sopar a casa i el meu xicot el va grabar llegint l'escrit. I el anells els portarà el nostre nevodet però com és petitó l'ajudarà el meu cunyat, li varem demanar de la mateixa manera que al padrí per un escrit en un pergamí. Per lo demés ara per setembre ens posarem a avançar.
NOIES PASSA EL TEMPS VOLANT!!!DESPRÉS DE LLEGIR ELS VOSTRESES CRITS QUINS NERVIS, QUINES GANES, QUINA PLORERA!!
felicitats a tu tambèee!!! una altra que s'afegeix al maig!! com tu dius el temps passa volant i els nervis que tenim ara passaran rapid! despres trobaré a faltar tota la feinada i tot el que arribo a pensar cada dia sobre el casament!! jeje
esta molt bé com vas demanar al padrí! nosaltres vam anar amb els menús de varis restaurants i li vam dir: e ns has d'ajudar i es va quedar flipant i va començar a mirar i ens mira...i diu i perque jo? i li vam dir que com que era el padrí doncs..primero no va reaccionar pero despres va ser emocionant!! jajaja

![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)