TIENDAS VESTIDO NOVIA

un gran any!

Re: TIENDAS VESTIDO NOVIA

EntradaAutor: glamour » dg. nov. 14, 2010 12:54 pm

Gràcies montseijordi:

La veritat és que el meu sisè sentit em dèia que ahir el trobaria. És un vestit d'outlet de White One mod. 426. És de l'estil que buscava: teixit "d'encaje" amb coll halter i recte (corte sirena). Jo el trobo molt fi. Llueix molt més vist al natural que en les fotos on no es pot apreciar bé la brillantor dels cristalls. A més ni se m'ha de retocar perquè és de la meva talla!!. Va ser el segon que em vaig provar i ja ho tenia clar!! Bufff!! una cosa menys... :-///: :-///: :-///:
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. nov. 14, 2010 1:27 pm

es aquest oi? molt maco!!!

Imatge
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Sybil » dl. nov. 15, 2010 12:23 pm

glamour ha escrit:Hola noies!

Us recomano la botiga Teresa Palacios tant per tracte com pels preus. Tenem moltes marques. Després de mirar a bastantes botigues per fi avui he trobat el meu vestit! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Molt maco el teu vestit!!! M'apunto la botiga, jo visc a Sant Joan Despí i m'hagafa molt aprop així que segur que aniré!!
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 12:34 pm

El meu vestit me l'he comprat a Olot, a la botiga can Corredera!Tenen totes les col·leccions de vestit i les senyores que t'atenen són mot agradables!
pinxo11
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: glamour » dl. nov. 15, 2010 3:33 pm

montseijordi ha escrit:es aquest oi? molt maco!!!

Imatge

SIIIIIIIII!!! és aquest vestit!!. A la foto no s'aprecien bé tots els cristalls i perletes que porta incrustades. A mi personalment m'agrada molt, i el millor és que no m'han de retocar només que els baixos perquè era un model de pasarel.la i jo no sóc precisament tant alta com les models, je,je!!. No saps els pes que m'he tret de sobre tenint ja el vestit reservat uff!!! :-) :-) :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: snake35 » dl. nov. 15, 2010 4:08 pm

glamour ha escrit:

Imatge

SIIIIIIIII!!! és aquest vestit!!. A la foto no s'aprecien bé tots els cristalls i perletes que porta incrustades. A mi personalment m'agrada molt, i el millor és que no m'han de retocar només que els baixos perquè era un model de pasarel.la i jo no sóc precisament tant alta com les models, je,je!!. No saps els pes que m'he tret de sobre tenint ja el vestit reservat uff!!! :-) :-) :-)

Ostres Glamour, quin glamour el teu vestit!! jajajaja ara en serio, és molt bonic aquest vestit!!, m'agrada molt! felicitats!!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: glamour » dl. nov. 15, 2010 5:51 pm

Sybil ha escrit:
glamour ha escrit:Hola noies!

Us recomano la botiga Teresa Palacios tant per tracte com pels preus. Tenem moltes marques. Després de mirar a bastantes botigues per fi avui he trobat el meu vestit! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Molt maco el teu vestit!!! M'apunto la botiga, jo visc a Sant Joan Despí i m'hagafa molt aprop així que segur que aniré!!

Gràcies Sybil. Referent a la botiga Teresa Palacios el tracte és fantàstic, et deixen emprovar un munt de vestits, i de vestits d'outlet és un
dels llocs on més varietat tenen.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: glamour » dl. nov. 15, 2010 5:52 pm

snake35 ha escrit:
glamour ha escrit:

Imatge

Ostres Glamour, quin glamour el teu vestit!! jajajaja ara en serio, és molt bonic aquest vestit!!, m'agrada molt! felicitats!!!!

Gràcies guapa!! : besito :
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: Sybil » dl. nov. 22, 2010 10:30 am

Glamour, teníes tota la rao del mon... vaig estar aquest dissabte a Teresa Palacios y va ser genial, ja m'he enamorat d'un vestit pero encar vull mirar una miqueta més ja que nomès he anat a 2 botigues...encara que crec que hem quedaré amb el de Teresa Palacios!!
Imatge
Sybil

EntradaAutor: Vilaweb » dt. nov. 23, 2010 9:28 pm

Yo al final me quedo con URSULA ESCORIZA...por variedad, porque la tienda es chula, y porque el trato es como en familia, y sin agobiar nada de nada...yo al menos estoy muy contenta! y los precios de momento son de los mejores que me he encontrado y regalasn muchas cosillas..aconsejable 100% está en Santa Coloma, cerca de la parada Santa Coloma o Fondo.
Vilaweb

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: LauraMAYO » dt. nov. 23, 2010 9:37 pm

Yo también he estado en Teresa Palacios y muy bien el trato! y Ursula escoriza también!! (en esta última he comprado vestidos de invitada y perfecto!).
En Teresa Palacios los vestidos como están de precio? Es que los que me gustaron no los he comparado con otro sitio, y yo creo que están muy bien de precio, pero igual en otra tienda están más ajustado...En Novias Lour puede ser que estén mejor de precio?
Que lío! Yo este Sábado vuelvo a un par de tiendas y espero salir con vestido!! jejeje!
LauraMAYO

Entrades: 205
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 8:22 pm

EntradaAutor: Sybil » dc. nov. 24, 2010 8:32 am

A mi en Teresa Palacios los precios que me dieron me parecieron bastante buenos. Este fin de semana voy a Vinznenz y Lour y compararé ya os diré cual es más económico...
Imatge
Sybil

EntradaAutor: jesy-fidel » dc. nov. 24, 2010 8:13 pm

a mi me interesa...son las tiendas donde quiero ir....
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: Vilaweb » dc. nov. 24, 2010 10:48 pm

Yo con Teresa Palacios solo he hablado por telefono y la verdad es que ma han atendido super bien al teléfono, ya se que es una conversación corta,pero se nota la gente cuando es amable por naturaleza o cuando se les ve forzadas...
Vilaweb

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: glamour » dj. nov. 25, 2010 6:50 pm

Sybil ha escrit:Glamour, teníes tota la rao del mon... vaig estar aquest dissabte a Teresa Palacios y va ser genial, ja m'he enamorat d'un vestit pero encar vull mirar una miqueta més ja que nomès he anat a 2 botigues...encara que crec que hem quedaré amb el de Teresa Palacios!!

Hola Sybil:

M'alegro que t'agradés el tracte de Teresa Palacios i també els vestits. A veure si trobes el teu. De preus no puc opinar en quant a vestits de
noves col.leccions perquè jo me l'he comprat d'outlet, però després de visitar diferents botigues és on més econòmics he trobat els vestits d'outlet. A més no em cobren res per arreglar-me'l i a més a més em regalen l'estola de pell per abrigar-me. Més no es pot demanar oi?. :-) :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: Lanati » dj. nov. 25, 2010 7:18 pm

Doncs jo aquest dissabte vaiga Tamara Novias, a veure el què... després del que he llegit per aquí, vaig amb la cavalleria preparada :-eh_:: . Ja us explicaré.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: danne » dj. nov. 25, 2010 7:30 pm

yo me he conprado el vestido en novias lour de molins de rei la verda esque de momento estoy super contenta bueno enamorada jejje os lo recomiendo ya están la mayoría de modelos del 2011 i hay muchas casas rosa clara aire i muchas mas q no recuero-do....
te regala bastantes cosas i la chicas super sinpatikas es una tienda de pueblo pero unos vestidos de princesa son preciosos yo me cogido el mio ally aun no tengo ninguna foto, es de aire, unos de los modelos del catalogó de monica cruz miraros-lo
danne

Entrades: 18
Membre des de: dj. nov. 18, 2010 10:01 pm

EntradaAutor: fer10 » dj. nov. 25, 2010 9:47 pm

Ya tengo vestido... me lo he comprado en Ursula Escoriza, te tratan super bien son majisimas, a mi me atendieron Vanesa y Erika. Parecian como mis amigas hablando con ellas como si las conociera de toda la vida.
Ademas los precios estan muy bien y regalan zapatos de Doriani, liga, guantes y velo liso. La que no tenga vestido se lo recomiendo ademas trabajan con muchas marcas, Aire, Alma, Sposa, W1.... Yo me he cogido uno de W1, em mi cuenta atras he puesto una foto que me hice.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. nov. 26, 2010 8:32 am

Lanati ha escrit:Doncs jo aquest dissabte vaiga Tamara Novias, a veure el què... després del que he llegit per aquí, vaig amb la cavalleria preparada :-eh_:: . Ja us explicaré.

Jajajajaja que bona! la veritat és que pel forum tenen fama de tindre una mica de "mala llet"" a veure què tal, ja ens explicaràs Lanati!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Sybil » dv. nov. 26, 2010 9:02 am

Lanati ha escrit:Doncs jo aquest dissabte vaiga Tamara Novias, a veure el què... després del que he llegit per aquí, vaig amb la cavalleria preparada :-eh_:: . Ja us explicaré.

Jo tinc una companya de feina que se l'ha comprat allà i esta molt contenta... jo crec que es tenir una mica de sort... Ja ens diràs que tal!!
Imatge
Sybil

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants