Autor: aairinn » dg. set. 26, 2010 10:14 am

Autor: cadui » dg. set. 26, 2010 10:40 am

Autor: cadui » dg. set. 26, 2010 11:04 am

Autor: buniketa » dg. set. 26, 2010 11:50 am
Yana ha escrit:caui son chulisimmssss!!!!! em copio!!!! anire provant ara que venen els cumples del meus nebots a vere que diuen ells que son els experts jajajaja.
per cert on esta comercial victor? alla hi han chuches? de preus be? ais que matabalo ja, I el porexpan on el puc comprar a lleida? aixo sembla un interrogatori, disculpeu noies pero es que no conec les botigues de lleida.
Per cert ja tinc dia i hora per anar a veure vestits de novia, pel novembre, l'altre dia pero vaig anar a casajuana i la dona capficada en que em proves algun, al final vaig accedir pero chiquetes, vaig queda decebuda, no em va agradar gens, ella vinga a dir que em quedava be i jo em veia com una butifarra (apretá apretá), al sortir ma mare m'ho va dir tambe, no se, de moment vaig pensar que no tenia ni idea de lo que hem podia quedar be. (Es una opinió personal)
M'han dit d'una botiga de novies a albatarrec, pero no han sapigut dir ni el carrer ni res, sabeu on esta vosaltres? l'altra que si que m'agrada es la de llunanovies a mollerusa, porten els models de LUNA del grup RC, son vestits similars als de RC i alguns son de temporades pasades i els han cambiat el nom (preus molt asequibles dels 800 al 1400), ja tinc ganes d'anar aissss. Anire tambe a Pronovies, Aire i a la Cymberline, de totes hi ha algun que m'agrade per mi, veurem despres com queden.

Autor: Yana » dg. set. 26, 2010 2:21 pm

Autor: L&R2011 » dg. set. 26, 2010 9:01 pm
Yana ha escrit:aairinn i cadui gracies, anire al comercial victor, ho probare a vere si em volen vendre, sino doncs anire a una botiga de chuches i llestos, al abacus tambe vaig veure les boles (fare els rams de chupa-chups per les nenes), a vere si trobo algu que em doni alguna peça de poriespan per fer els motllos aisss quines complicacions.
boniketa, era la meva talla, pero tinc molt de pit i aixo depen els models doncs no queda be, pero la dependenta erre que erre que tenia que emprobarme algun, i crec que no estava preparada com diu la aairinn, en fins que quan comenci ja us explicare com va.
A la de mollerusa pensava anar el mes que ve per veure com son els vestits, a la web son molt macos pero m'agradaria veure'ls en persona.
Sou un solets totes, gracies per la vostra ajuda.

Autor: Yana » dg. set. 26, 2010 9:25 pm

Autor: buniketa » dg. set. 26, 2010 10:04 pm

Autor: aairinn » dl. set. 27, 2010 10:03 am
cadui ha escrit:aairinn ens hem creuat jejeje!! com va el diumenge??? nosaltres ara al matí de perrering total i a la tarde (si no plou) sortirem un ratet a fer un beure

Autor: L&R2011 » dl. set. 27, 2010 10:14 am

Autor: cadui » dl. set. 27, 2010 1:22 pm
aairinn ha escrit:cadui ha escrit:aairinn ens hem creuat jejeje!! com va el diumenge??? nosaltres ara al matí de perrering total i a la tarde (si no plou) sortirem un ratet a fer un beure
Cadui! Sí, ens devíem creuar i després ja vaig desconnectar jo. El diumenge bé, vam baixar a Lleida a veure els castellers i després havíem reservat taula a Cal Pep, ens apeteixien cargols i brasa, així que vam anar a fer diumenge. I després al cine a veure la nova de la Julia Roberts. Come Reza Ama. Molt xula, típica pel·licila facileta de veure però amb el seu punt de fer pensar. Ens va agradar. I vosaltres què?
Per cert, això de comprar al víctor, jo ho intentaré colar i, si no , obriré un compte a nom de la meva germana que és autònoma. Espero que no em posin massa pegues... ja us contaré!

Autor: aairinn » dl. set. 27, 2010 1:38 pm

Autor: carlina » dl. set. 27, 2010 3:02 pm

Autor: inhus » dl. set. 27, 2010 7:07 pm

Autor: neus_1985 » dl. set. 27, 2010 7:22 pm

Autor: cadui » dl. set. 27, 2010 7:27 pm
neus_1985 ha escrit:hola a totes! com va?
jo soc nova i espero que em pugueu posar una mica al dia... jejeje
pk vaig una mica perdudeta... no se com va molt bé aixo...
be nomes dir-vos que jo em caso el 28 de maig per la tarda!
i ja tenim l'esglesia i el restaurant!

Autor: neus_1985 » dl. set. 27, 2010 7:35 pm

Autor: cadui » dl. set. 27, 2010 7:44 pm

Autor: neus_1985 » dl. set. 27, 2010 7:58 pm

Autor: inqueta » dl. set. 27, 2010 9:04 pm