BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: inqueta » dj. set. 30, 2010 9:31 pm

aairinn ha escrit:Sí, Carlina, conta'ns què tal et va anar. Vas fer molts contactes? Va venir molta gent??? Jo el pastís no l'he fet encara, el necessito per l'últim dissabte d'octubre així que el faré el dia abans. A veure si s'anima una amigueta meva a ajudar-me i així ens queda ben xulo :-)) ja us l'ensenyaré!!! I BONA FESTA MAJOR!!!!

Airin ja ens ensenyaràs aquest pastís de xuxes que amb la teva amiga segur que us deureu posar les botes... :-)) em sembla que per les dietes té el seu perill això de tocar tantes xuxes ::love::
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: PATRICARLOS » dv. oct. 01, 2010 5:36 am

hola a totes! ja se que hem conecto poc però la feina no m'hu permet! He vist que hi ha una que busca restaurant, si vols mira al Gran Palermo ( la veritat es que el lloc esta bé i els menus també!) El aperitiu es una mica més fluixet però cara l'any que bé ho milloraran. Es una opció que cal tenir en compte, ok?
Un petonas
PATRICARLOS

Entrades: 10
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: aairinn » ds. oct. 02, 2010 6:41 pm

inqueta ha escrit:
aairinn ha escrit:Sí, Carlina, conta'ns què tal et va anar. Vas fer molts contactes? Va venir molta gent??? Jo el pastís no l'he fet encara, el necessito per l'últim dissabte d'octubre així que el faré el dia abans. A veure si s'anima una amigueta meva a ajudar-me i així ens queda ben xulo :-)) ja us l'ensenyaré!!! I BONA FESTA MAJOR!!!!

Airin ja ens ensenyaràs aquest pastís de xuxes que amb la teva amiga segur que us deureu posar les botes... :-)) em sembla que per les dietes té el seu perill això de tocar tantes xuxes ::love::

Si la dieta ens ho permet, ens posarem les botes!!!! iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: inqueta » dg. oct. 03, 2010 2:10 pm

:-)) :-)) :-)) >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. oct. 05, 2010 9:35 pm

NOIES!!! Tot i que no ho sembli os vaig llegint els dies que tinc una mica de temps! Però vaig liadilla!!!
La setmana passda vaig presentar el projecte de la Tesis, però s'ha de retocar unes coses, i vaig liada!!aquest dijous tornaré a parlar amb els directors, a veure si ho acabem de perfilar, pel que ho retoco i després estic per vosaltres, a més a més s'apropa el 22 d'Octubre que tindré VACANCES!!! i aniré a pel VESTIT!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 05, 2010 10:09 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:NOIES!!! Tot i que no ho sembli os vaig llegint els dies que tinc una mica de temps! Però vaig liadilla!!!
La setmana passda vaig presentar el projecte de la Tesis, però s'ha de retocar unes coses, i vaig liada!!aquest dijous tornaré a parlar amb els directors, a veure si ho acabem de perfilar, pel que ho retoco i després estic per vosaltres, a més a més s'apropa el 22 d'Octubre que tindré VACANCES!!! i aniré a pel VESTIT!!!

Gemma quant de temps!!! m'alegro de que la Tesi ja estigui quasi enllestida a falta dels últims retocs :-)ok: quan la presentes???
aix què bé, vacances ben aviat i ruta vestidil per fi!!! tens mirada alguna botiga i/o vestit o provaràs de tot una mica?? ja ens contaràs!!

A mi també m'espera un mes una mica liat... el 24 tinc opos a Barcelona -quina mandra posar-me a estudiar!- no me les he preparat massa perquè estic tant entretinguda amb els preparatius de la boda que ni me'n recordava que tenia pendent aquest examen... què feliç que sóc jajaja!!! serà la quarta vegada que m'hi presenti, jo vaig provant a veure si sóna la flauta en algunes! Vaig aprovant els exàmens però sempre em tomben a la presentació de mèrits, és el que té portar relativament poc de professió *.O.-O*
En fi, que em sembla que d'ara en endavant aniré ben distreta... al novembre volem fer una escapada a San Sebastian i l'últim cap de setmana rondaré per Lleida (si voleu aprofitar per fer quedada...). El desembre entre que pel pont tenim sopar familiar a València i aprofitarem per veure la ciutat i que després hi han els Nadals que molts dies els treballo i els que no treballi, començarem a repartir les invitacions... ufff quin estrès jejeje!!!! :star::

I vosaltres com ho porteu??? tenim el post una mica oblidat!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inqueta » dc. oct. 06, 2010 8:16 am

Hola Gemma!!!! quants dies! a veure si t'arriben aviat aquestes vacances i et pots posar de ple en preparatius bodorrils i la esperada ruta vestidil :-)ok:

A mi l'únic que em fa ballar una mica el cap és l'anglès, per la resta tot continua igual. Cadui, jo també treballo alguns dies per les festes de Nadal :star:: però bueno, és algo inherent a la nostra feina.

Alguna ha demanat pressupost a la Sara Buira de Lleida??? o a alguna altra??? voldria començar a mirar alguna cosa... però encara no tinc clar ni qui em pentinarà :star:: no sé si anar a la peluquera on vaig sempre, però cau una mica lluny del poble, no maquilla i fer-la venir a casa no sé no sé, tot i que aquesta fa festa dissabte a la tarde i la podria tenir per a mi. I la que anava del poble, ara ja no hi vaig..., però potser és la millor opció perque és casi al costat de casa de la mama. Bueno encara em queden dies per pensar-hi *.O.-O* El que tinc clar és que vull que em maquilli algú professional per dissimular marques i algun granet que pugui tenir aquell dia.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dc. oct. 06, 2010 11:31 am

Vinga Gemma, una última empenta amb la tesis i després ruta vestidil a tope. Ja ens explicaràs on tens pensat anar que estem intrigades :-))

Jo passaré un octubre a tope de feina, fins la darrera setmana que ja afluixaré i em posaré amb la preparació del sopar-comunicació. Al novembre farem una escapada a la muntanya amb els amics que volen fer paintabll, quads i agafar rovellons. Ja veurem què en surt de tot plegat. Intentarem buscar un altre cap de setmana per anar a Donosti a veure a la família (encara coincidirem, Cadui!) i començaré a mirar vestits!!!!

Inqueta, jo a la Sara Buira no hi he anat mai, ara fa anys que vaig al Raffel Pages i per la boda també aniré allí. El que passa que dissabtes a la tarda no treballen i llavors potser no em maquillo allí per poder estar recen maquillada a la tarda. En aquest cas, parlaré amb la esteticien que sé que maquilla bé (jo sempre m'ho he fet a la pelu, però suposo que ella ho fa bé també) i que sé que va a domicili. Del tema preus ni idea, a veure si a finals de mes vaig a la pelu a arreglar-me els cabells i en parlem.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 06, 2010 12:05 pm

Inquieta si busqués algú professional la Sara Buira és la millor opció.A mi em va maquillar la Montse que es una treballadora de la Sara Buira que es del meu poble i la Montse també es una gran professional.A la web i al facebook podeu veure fotos del meu casament, ara bé canvia molt veure-ho per la pantalla que veure-ho el dia del casament en directe o veure-ho a l'àlbum.Per la pantalla no es veu tant bé.

No us faci por anar a preguntar el preu.a10.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: inqueta » dc. oct. 06, 2010 4:16 pm

Gràcies nenes!!! ::love:: demanaré pressupost que ja podriem començar a mirar, no??? el temps passa volant : sol :
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 06, 2010 8:40 pm

Em penso que a la SB em van comentar que eren uns 120€, el que no recordo és si aquest preu era el del local o el d'anar a casa. Una pasta, vamos... Ara, pel que he sentit, val la pena.

Jo aniré a la Marta Ferran. Allà em pentinaran i maquillaran: proves de perruqueria i maquillatge, manicura, pedicura, els tractaments que calgui i el dia B, 200€; si afegim el tractament Kérastase (massatgets i tal) són 250€. Vindrà a casa a posar-me el vel i retocar si cal, però no pentina ni maquilla a casa.

De fet, a cap de les perruqueries on he anat a preguntar ho fan. Els motius? Doncs que els suposa un trasvals força important: traslladar-se, perdre una o dues persones al local, el risc de deixar-se alguna cosa i després necessitar-la i, a sobre, el fet que a la casa de la núvia sempre hi ha molt moviment, molt nerviosisme i molt tafaner que vol estar pel mig...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 06, 2010 9:21 pm

veig que els preus allà ronden els de Barcelona... jo he de parlar amb la núvia de mon cosí a veure si m'ho faria a l'hotel i sinó em plantejaré What Image, em van maquillar a la Fira de Nuvis de Barcelona i molt bé, i de preu més o menys com a Cebado que és on he anat un parell de cops a tallar-me el cabell... aiix si a ma mare no li fes tant apuro pentinar-me aquell dia tindria una preocupació menys :-/
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 07, 2010 6:43 am

Noies fa molt dies que no em passava be escribia al foro, pero mes o menys o he anat seguint, es que tinc a tope de feina....

Benvingudes a les noves, espero que disfruteu llegint i llegint aquest foro!!! >.-<:

Sobre el tema maquillatge, encara m'ho he de pensar si em maquilli en la meva perruqueria, o em maquilli a casa Sara Buira, ja que tothom m'ha parlat molt be!! si i em semble que son 120 si t'ho fa a casa, be això es el que tenia entés!!!! :-///:

Espero passar-me mes sovint a partir d'ara!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: aairinn » dj. oct. 07, 2010 9:27 am

Hola noies! Tant parlar de la Sara Buira m'estan agafant ganes d'anar-hi a mi també! Jo havia pensat en que em maquillés la meva esteticien ja que ella sí que va a les cases, mentre que a la pelu tinc entès que no. De totes maneres, encara em queda confirmar-ho amb la perruquera i intentar fer-li una mica de peneta per què em vingui a casa...jajaja
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 07, 2010 10:34 am

30€ el dia de la prova i 120€ quant ve a casa no recordo però crec que si vas a la botiga és més barat.però clar d'això fa un any i 4mesos no sé si haurà canviat el preu.Millor paseu-hi que per telèfon no donen preus.No us faci vergonya preguntar.
ah i no us penseu que la prova és zim zam, no, s'hi està una bona estona. Jo us recomano 100% la Montse una treballadora de la Sara Buira.

Jo, la meva mare i la meva germana vam quedar molt contentes.I quant es casi la meva cunyada penso anar-hi a maquillar-me a la botiga.

I de cremes per la cara us recomano Natura Bissé.Que per cert se m'ha acabat i he d'anar a comprar-n'hi.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: inhus » dj. oct. 07, 2010 4:41 pm

jo ara també fa dies que no escribia!!
gemma que bé que vagis avançant amb la tesi!! quan la llegiràs et quedaràs ben agust!! XD al menys el meu xicot és fins i tot més feliç ara que ja l'ha llegit!! :D i sobretot pensa amb el teu vestit!! Q aviat ja et veuras de blanc!! on aniras?

cadui mira que no estudiaaaaar!! aix... és que el tema boda ho pot tot!!

inqueta aixo de la pelu es una mica aixì. jo no sabia que fer pq clar a girona no conec a ningu i ma mare que es una iluminada li ha proposat a la peluquera de tota la vida i li ha dit que sí i maquillar-me también ho fara ella. sempre és millor que ho faci un professional pq també et durara més.
inhus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 12, 2010 11:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: NUVOLET » ds. oct. 09, 2010 2:31 pm

Hola noies!!! que tal el finde o pont per les mes afortunades...? jo no :--(

Avui he anat a una joieria a comprar un regalet per la mare, i de pas he preguntat per les aliances de nuvis... m'han comentat que l'or s'ha encarit bastant, i les aliances que a mi m'agradaven m'han dit entre 900 i 1000 euros :.0.-0.: casi hem dona algo, jo contava sobre 600 o 700, he preguntat sobre el preu d'altres i si fa o no fa totes rondaven per un estil... vosaltres heu mirat alguna cosa????
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 09, 2010 3:40 pm

hola guapa! déu ni do quina pujada de preu no??? jo lis vaig fer un cop d'ull fa un parell de mesos però encara no hem mirat amb calma, suposo que com que aquest mes anem a tope de feina ho deixarem pel vinent. Ja us contaré quan ens posem mans a la obra :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dg. oct. 10, 2010 7:54 am

Airin, a mi també m'agafen ganes d'anar a preguntar!!! té números ::love::

Carol!!! a estudiar s'ha dit ehh : sgra : ::love::

Inhus, que ve que et vingui la peluquera de tota la vida taaant lluny, això sí que és un regal!!! :-)ok:

Nuvolet, nosaltres vam mirar les aliances déu fer casi un mes i també ens van comentar això de l'or, és cert, ha pujat molt el preu. Les que vam mirar nosaltres ens demanaven uns 600 si no recordo malament, i si les voliem fer una miqueta més amples 700. Ara que si les vols ben consistents i ben ampletes és això casi 1000€!!! : sgra : De moment no hi hem pensat més, li vam dir que li donariem contesta i no li hem dit res més :star:: a veure si ara ens demanarà més???
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dg. oct. 10, 2010 9:45 am

doncs ja podria ser que us demanés més... nosaltres a veure si passa aquest mes odiós (anem a tope els dos) i podem continuar amb els nostres preparatius, entre ells l'elecció de les aliances ::love::

nenes quin pal més gran això d'estudiar quan el que vols és continuar amb els preparatius!! sort que només em queden dues setmanetes *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants