BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 10, 2010 11:54 am

Hola noies, justament ahir vam anar a preguntar preus per les aliances i vam anar mirant models... Pel que jo he vist, les aliances més "decents", quant a pes i amplada (per allò que si les hem de portar diàriament que no se'ns trenquin o abonyeguin a les primeres de canvi), els preus ronden els 900€ la parella. Si és or blanc, més car, i si porten pedra heu de comptar de 20 a 30€ més per cada pedreta. Vam mirar com a 5 o 6 joieries, i a tot arreu la cosa és similar.

Vam arribar a la conclusió que sí que podem anar a una joieria amb taller, demanar el mateix disseny i amb or blanc o groc, però els direm un preu nosaltres (per exemple, 600€), però ens trobarem que si volem una amplada determinada amb un disseny determinat, però limitem el cost, limitem la quantitat de material, de manera que l'aparença serà la que vulguem, però per dins possiblement seran buides, amb el consegüent perill que es trenquin o abollin amb algun cop o el desgast sigui més ràpid; per no parlar de la posterior necessitat d'enxamplar-les...

Pràcticament vam decidir que serien aquelles, encara que costin 900€. Inicialment ens les regala el seu germà, però vam pensar que li direm que posi el que cregui convenient i nosaltres posaríem la resta. Eren d'or groc, raspades i amb una línia. Molt finetes, molt còmodes i a tots dos ens van agradar i ens hi vam sentir bé. De les que em vaig posar ahir van ser les úniques que vaig pensar "aquestes". Va ser a la joieria Peralta.

De totes maneres, com que a tot arreu ens deien que hi hauríem d'anar el mes o mes i mig abans per ajustar-les el més possible, el que farem serà anar a la fira al novembre (per cert, és el primer cap de setmana de novembre) i després, com que ja sabem com està el pati per aquí, anirem a alguns pobles que ja se sap que tot és més barat.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aairinn » dg. oct. 10, 2010 1:36 pm

Bon diumenge!!!!

EL mes passat ja em va dir la senyora de la joieria Balcells que l'or pujaria però a principis d'any, no ara!! El que ens faltava, jajajaja *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* A nosaltres les aliances que ens agraadaven valien sobre els 600-700, brillants (no mate) llises i llases i segurament d'or groc pel tema de la conservació. Una línia moderna però clàssica a l'hora, no ens agraden les aliances que no semblen aliances. Som molt simples amb això.

De totes maneres, de moment, no les comprarem, fins a la primavera suposó, així que tenim temps que torni a baixar l'or o, pel contrari, que puji tant que ens haguem de casar amb aliances de filferro!!! :star::
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: carlina » dg. oct. 10, 2010 3:11 pm

Veus buniketa ja et vaig dir que la joieria peralta quedaríeu contents.Nosaltres en vam quedar molt.

Una joieria que està molt bé tant de qualitat com de preu és la d'orgent de Mollerussa, el primer anell que em va comprar el meu marit quan vam fer un any va ser aquí, el segon el de promesa va ser al peralta i el tercer el de casada va ser al peralta.

Doncs jo vaig perdre l'anell del meu marit si noies si com que ell no el pot portar a l'obra, tornàvem del metge el vaig deixar a l'obra i em va dir que li guardés, el portaba al bolso i no sé com ho vaig fer suposo que el portaba obert i em va caure, però no sé on, pq l'hem buscat a casa al cotxe i no el trobem, només ens falta mirar dintre el sofà que quant el neteji o mirarem.Em va saber un greu perdre'l pq ara va sense anell els findes, però bueno li pot passar a qualsevol, altra gent perd el mòbil doncs mireu jo vaig perdre l'anell del meu marit que hi farem, tampoc em vull martiritzar, tot té solucionar menys la mort.

Vaig anar al peralta a preguntar quant em valdria ara i em van dir el mateix que vatros que l'or ha pujat.Així que esperaré una mica, tinc altres prioritats com poder anar a una fira de nuvis.

Airinn es que me parto amb unes aliances de filferro jajajaja segur que trobés algo dona!per cert t'he enviat un mail.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dg. oct. 10, 2010 6:03 pm

Que fort buniketa!!! jo vaig estar a la joeria Peralta, també dissabte al matí :-///: , a mi les que me van agradar son unes que tenien a l'aparador que per la noia portava una pedreta pero el noi sense, d'or mate, així com rugoset... no se ben be com explicar-t'ho!!! i també em va dir que rondaven els 900 euros!! però jo ja estic enamorada d'aquelles...

Així que com ens la regala la meva tieta, i em sap greu que es gasti tant, li diré que em doni el que ella tenia pensat i nosaltres si fa falta ja posarem el resto, perque és una cosa per tota la vida, i vull que siguin bonetes... :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dg. oct. 10, 2010 6:22 pm

NUVOLET ha escrit:Que fort buniketa!!! jo vaig estar a la joeria Peralta, també dissabte al matí :-///: , a mi les que me van agradar son unes que tenien a l'aparador que per la noia portava una pedreta pero el noi sense, d'or mate, així com rugoset... no se ben be com explicar-t'ho!!! i també em va dir que rondaven els 900 euros!! però jo ja estic enamorada d'aquelles...

Així que com ens la regala la meva tieta, i em sap greu que es gasti tant, li diré que em doni el que ella tenia pensat i nosaltres si fa falta ja posarem el resto, perque és una cosa per tota la vida, i vull que siguin bonetes... :-)ok:

nosaltres farem el mateix, ens comprarem les que ens agradin sense fer massa miraments al preu, és per tota la vida!! ja les amortitzarem jajaja! i també ens va dir que ens les regalava ma germana gran però com que no vull abusar, doncs li diré que em doni el què ella vulgui i/o pugui i la resta ho posarem nosaltres. A veure si passa aquest mes odiós i les anem a comprar :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 10, 2010 8:29 pm

NUVOLET ha escrit:Que fort buniketa!!! jo vaig estar a la joeria Peralta, també dissabte al matí :-///: , a mi les que me van agradar son unes que tenien a l'aparador que per la noia portava una pedreta pero el noi sense, d'or mate, així com rugoset... no se ben be com explicar-t'ho!!! i també em va dir que rondaven els 900 euros!! però jo ja estic enamorada d'aquelles...

Jejejejeje... sé EXACTAMENT de quines parles... doncs, mira, sembla que amb la Cadui compartiré dissenyador de vestit i amb tu aliances, jejejejeje

Nosaltres hem pensat fer el mateix que tu amb la teva tieta...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dg. oct. 10, 2010 8:38 pm

Buniketa, jejeje doncs lo mes segur que compartirem aliances!!!!
Avans miraré alguna cosa mes però...soc d'idees fixes...
Per cert avui he vist al diari, que obriran a lleida al carrer major una botiga de la cadena de joieries de Fina Garcia, crec que en 15 dies estarà oberta ja.
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dg. oct. 10, 2010 9:52 pm

obren una Fina Garcia a Lleida??? doncs de conya!! perquè ens agraden molt els seus models, preus raonables i tenim bona experiència del meu anell de promesa. Com que ens les regala ma germana ja vam quedar que primer les miraríem per Lleida :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dg. oct. 10, 2010 9:58 pm

uala noies quins preuets!! A mi em semblaven cares les nostres... 400€ (cert q són molt senzilles i q no tenen cap brillant, ni pedra ni res)
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: carlina » dl. oct. 11, 2010 2:09 am

Hola Noies,

Avui hem anat amb el marit a la fira del Torró d'Agramunt i he fet una descoberta que potser us pot interessar per les que no teniu detallets www.sabonature.blogspot.com, una noia molt maja del palau d'anglesola que fa sabons artesans originals i també té una masia rural a vila-sana juntament amb el seu marit.

Són sabons que poden servir per regalar tant a homes com a dones pq si us hi fixeu el sabó d'argila verda serveix per l'acné i per afeitar.

Ven la quantitat que volgueu hi ha la possibilitat de decorar-ho vatros o decorar-ho ella.Podeu quedar amb ella al seu taller i us ensenyarà i us deixarà olorar els sabons.També té crema de llavis que fa una olor boníssima.I de sabó el que més m'ha agradat d'olor es el de violeta amb malves.

Nanit.
carlina

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 11, 2010 8:42 am

inhus ha escrit:uala noies quins preuets!! A mi em semblaven cares les nostres... 400€ (cert q són molt senzilles i q no tenen cap brillant, ni pedra ni res)

No et preocupis, nosaltres n'hem vist de llises i llases, sense brillants ni res, només l'aro de tota la vida, i que ja pujava als 800€ la parella... No t'oblidis que el preu varia segons el pes (per tant, que siguin "hueques" per dins -el perill que es trenquin o que s'abonyeguin- o més massisses) i la talla. És clar que això del pes és relatiu... vull dir que si s'han de portar de diari crec -personalment- que val la pena agafar-les més bones perquè no es facin puré als dos anys; però que si es té una feina que no ho permet, doncs es pot triar alguna altra cosa.

Una altra cosa, noies, ens hauríem d'assegurar que siguin fàcils d'enxamplar, perquè sempre s'han d'acabar enxamplant... I una altra cosa que per a mi és important és que estiguin ben acabades, amb la part interior arrodonida, per exemple, o amb els cantos ben definits perquè no molestin... més per ell que per a mi, que jo estic acostumada a portar anells, però a ells això no els passa.

On les heu mirat, inhus?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dt. oct. 12, 2010 11:18 am

ja veig que ens tocarà rascar-nos la butxaca amb les aliances també, què hi farem!!!

carlina, he vist el mail, et responc en un plis!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inhus » dt. oct. 12, 2010 11:20 am

dons les nostres pesen molt pero tenim els dits mol petits. les hem mirat alli al gonzalez al carrer sant antoni gairebé davan del guerrero! a mes com que fan trasllat fan una mica de descompte! nosaltres les mes cares que vam trobar eren 600 € pero clar también suposo q el tamany fa... pq normalment els nois fan dits grossos pero el meu es que te unes manetes... jeje!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inqueta » dc. oct. 13, 2010 1:44 pm

Noies que ja s'apropa la fira de nuvis!! hi haurem d'anar a fer una ullada, no?? :-))
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 13, 2010 3:43 pm

si Inqueta m'heu de venir a veure a la fira!passaré llista jajjaa, és broma.Però bueno al final ens podrem conèixer noies, després de tant temps parlant per aquí.

Doncs estic supercontenta avui he enviat el contracte de participació demà vaig a pagar-ho i entre avui i demà em diràn a quin stand em toca del plànol.

Ara vaig molt atabalada preparant coses per l'stand i molt contentaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Us donaré entrades vale.Les podeu venir a buscar al despatx o un dia que baixi a Lleida quedem i us les dono.També pensaba deixar-les per algunes botigues. Encara he de decidir quines.Suggerències??

fins després.
carlina

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 13, 2010 4:09 pm

carlina així que finalment t'han acceptat la sol·licitud??!! veus dona com no havies de patir abans d'hora!!! >.-<: >.-<: la fira és el 6 i 7 de novembre oi?? igual m'escapo el dissabte i vinc a veure't al teu super stand i així us conec a la resta de noies!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 13, 2010 4:42 pm

ai es veritat Cadui que t'havia de contestar vaig tant atabalada que m'he n'he oblidat.La fira és el dia 5 de novembre de 17-21 i dissabte 6 i diumenge7 de 11-21h.

siiiiiii!al matí he parlat amb la Verònica que es la comercial que es cuida d'això i m'ha dit que em reserven un lloc, que li enviés el contracte que ja o he fet fa un munt d'hores i que entre avui i demà em diràn on em col·loquen del plànol.L'he fregit a preguntés pobra i ja tinc tots els dubtes aclarits.

No puc triar lloc, el volia raconer o sigui obert per dos costats però no podrà ser pq clar o he reservat a l'últim moment.

L'stand no tindrà rés a veure amb el de la fira de Torregrossa, hi haurà el mateix menys la distribució de les taules que em penso que no m'hi cabrà, encara o he d'acabar de medir per saber-ho més exacte.

L'stand de la fira serà molt elegant amb una taula en forma de la papallona de d'noces per atendre la gent, un atril també en forma de papallona on hi haurà un album amb tot el que tinc a la web i uns prestatges d'aquests en forma de cub superposats un damunt de l'altre amb les manualitats dins dels cubs.

Tot el mobiliari com no amb el meu color preferit el lila, aniré jugant amb dos tons lila fort i lila fluix.
I el millor es que m'ho fabrica i m'ho pinta el meu marit, ja heu vist el manetes que és pq va fer les ferradures, la bota de vi i la parra del maceter.Ja veureu que elegant que queda tot!!

Aixx estic molt contenta!!!
carlina

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 13, 2010 5:01 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: què guai Carlina!!! ho has aconseguit!! de debò que si em puc escapar dissabte al plegar de treballar, pujaré a Lleida per anar a la fira, de totes formes ja us confirmaré quan falti una mica menys :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 13, 2010 5:06 pm

Gràcies Cadui!D'acord quedem així.
carlina

EntradaAutor: aairinn » dc. oct. 13, 2010 7:40 pm

Al final hi vas carlina? Molt rebé!!!! Me n'alegro molt que t'hagin acceptat la sol·licitud. Jo, com ja t'he dit, de ben segur que m'hi escapo i ens coneixem in person. Ah, i si les altres noies del foro també hi aneu ens podem veure per allí, no?
Imatge
Imatge
aairinn

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants