BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 08, 2010 9:03 am

Que tal la fira noies?? alguna cosa interessant, expliqueu expliqueu!!! :-)ok:

En principi a mi em va be quedada l'ultim cap de setmana de novembre, ja anirem concretant no!!

Jo ja he començat els tramits d'obrir l'expedient i m'han assegurat que els papers no caduquen en 1 any i que vaig be, ara tardaran dos mesos en enviar els papers a lleida i després lo que tardi allí, ara estem reunint papers, necessitems els dos llibres de familia, per les partides de naixement al registre civil, també certificats dempadronament dels últims dos anys, dnis dels dos testimonis, els nostres etc... en definitiva, un munt de paperassa pero bueno nem fent!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: inqueta » dl. nov. 08, 2010 9:27 am

Bon dia!!!!

ahir vam anar a fira *.-o-o.* vam anar amb l'Airin i els nostres futurs >.-<:
vam passar una bona estona i el temps va passar volant :-)) Jo opino igual que la J&r i és que el que més abunda són els restaurants i alguns fotògrafs i com que ja els tenim... Jo volia veure a la Sara Buira i tenia l'stand buit :star:: no hi havia ningú...
Vam veure D'Noces amb la Carlina del foro i ens hi vam passar una estoneta (hi tenia mooltes coses i estava una mica malaltona), alguna agència de viatges (vam aprofitar per demanar presupost pel viatge que ja tenim en ment), la Casa de la Núvia (que ja havíem estat a la botiga, molt majeta aquella noia), ens vam inscriure a no sé quants concursos :-)) :-)) :-)) a veure si ens toca algo... També hi havia la Núria Girabet, l'Artfang, alguns fotògrafs, una empresa de lloguer de cotxes i també vam veure el Guia Nupcial, on el Toni ens va fer una fotillo, ens va donar uns imantets i també vam tirar les dades pel concurs :-))

En fi, vam passar un moolt bon matí :-)ok:

Pel que fa a la trobada a final de mes per mi :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 08, 2010 10:30 am

m'alegro de que passèssiu una bona estona a la fira!! m'hagués agradat anar però entre que venien mons pares al matí i que no tinc la mà disponible per conduir, missió impossible!!!

pel que fa a l'últim finde de novembre, jo arribaré a Lleida a mitja tarde, treballo pel matí i la idea és sortir després de dinar. M'hi estaré fins dilluns després de dinar, així que podem quedar dissabte tarde (però hauria de ser passades les 18h per poder arribar amb hora) o diumenge al matí o a la tarde, com us vagi millor :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: j&r01102011 » dl. nov. 08, 2010 3:32 pm

noieessss!!!!les que vau anar a la fira!!!que us va semblar la D'noces?????si que te coses xules xo son una mica danar x casa n???nse....o jo soc molt critica o ho vaig trobar una mica "cutrillo"!!!!ad+ que val una pasta contractar el que ofereixen...i el restaurant ja t'ho fan tot el que oferten!!!nse penso que amb el que val un casament avui en dia...no cal afegir-h mes extres!!!avui he estat xafardejant la seva pagina web i....deja mucho que desear!!!ja em direu!!!!alguna es casa a la Boscana??? : sol :
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. nov. 08, 2010 5:21 pm

Molt ben explicat Inqueta! Vam passar el matí a la fira, de fet, el matí i el migdia per què vam arribar a casa a l'hora de berenar gairebé!!!! Molts restaurants i fotògrafs, de la resta el més interessant La Casa de la Núvia, D'Noces (com estàs carlina?) i les agències de viatges. Ens vam endur un bon grapat de catàlegs que haurem de fullejar a casa...

Per la quedada, a mi em va bé dissabte o diumenge, el dia que preferiu, de moment no tinc cap altre plan. Serà de noies soles o acompanyades?
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 08, 2010 5:52 pm

A mi m'agrada molt el treball d D'noces i hi ha molta gent, que contracta a una wedding planner per que els ajudi el dia B, hi ha opinions i gustos per tot... no crec que sigui cutrillo per a res, el treball de la Carlina. Però ja sabem que cada persona te la seva opinió. :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: nananda2 » dt. nov. 09, 2010 11:10 am

De cutrillo nada, jo vaig contractar a la carlina per una boda d'uns amics, per ferlos-hi un regal sorpresa, i va ser super professional i exigent i la mostra van ser les llágrimes d'emoció dels nuvis quan van veure el regal. Es una empresa que comença i potser no tenen tot el desplegament que una gran empresa pot tenir pero treballen seriosament i ofereixen un bon servei.
En quant la pagina web, a gustos colores, pero a mi em super encanta la portada. ^_^
Jo no vaig poder anar a la fira, pero espero que fos tot un éxit!

Salut!
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 09, 2010 11:22 am

Bé, crec que la carlina es mereix tot el respecte del món com a empresària que comença i que, com a tal, ha de fer front a totes les trabes dels inicis. De totes maneres, jo sí que la vaig veure a la Fira i estava encantada de com li estava anant i el munt de gent que passava a demanar-li informació.

Està clar, que les opinions de tothom són respectables i no a tothom té per què agradar-li el que fa, i aquí estem per expressar-ho sempre dins del respecte.

Carlina, esperem la teva opinió respecte a la Fira i que ens expliquis com de bé et va anar, guapa! >.-<:
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. nov. 09, 2010 4:02 pm

hOLA NOIES!!!
a veure jo respecto la feina de tothom, però cadascú te la seva manera de fer les coses, i diferents opinions. Si que es veritat i s'ha de reconeixer que aquesta noia "viu" la feina que fa i que s'esforça molt i això és un gran mèrit.pero tot i així, jo opino el que opino...ja vaig posar al missatge que potser si que soc massa exigent i perfeccionista, potser es un defecte que tinc, pero sempre dic les coses tal com penso, sense pels a la llengua. Tot i aixi, si he ofes a algú, no era la meva intenció i demano disculpes. com porteu els preparatius????
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: circe312 » dt. nov. 09, 2010 6:02 pm

Hola chicas!! una pregunta, Donde comprar los zapatos de la Boda en Lleida???????? Alguien sabe cuanto valen los zapatos de Rosa Clara??? Es que no quiero gastarme una pasta en los zapatos ya que no me los voy a poner mas y ademas no se ven!!!
Y la ropa interior????

Espero antes de navidad tenerlo!! :star::
Imatge
circe312

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

BODES LLEIDA

EntradaAutor: inhus » dt. nov. 09, 2010 7:39 pm

circe312 jo et recomano 100% la casa da nuvia al carrer cavallers, la noia és molt i molt maja i el preu ronden els 130€ aprox. A RC no recordo quan valien, vaig preguntar-ho i recordo que vaig dir: ojú!! a més de que són hiper altes!!

La roba interior encara no sé on la miraré. Alguna suggerencia?
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 09, 2010 8:38 pm

jo no he vist la feina de la carlina en directe però si he vist un munt de fotos i per ser una empresa que comença i que es troba amb totes les traves típiques dels inicis, penso que està lluitant perquè la seva empresa surti endavant i hi està posant molt carinyo i molt empenyo, i això es nota en els seus treballs. Evidentment totes les opinions són respectables, per a gustos colors! però potser s'han de cuidar una mica les formes en què es diuen les coses perquè de vegades podem ofendre a les persones que hi han darrere de la pantalla, no dic que no diguis els què pensis eeeh? sols que hi han formes i formes de dir el què un pensa :-)ok:

noies m'alegro que ho passéssiu tant bé per la fira!! ja he vist les fotos que ha colgat en Toni i esteu moooolt guap@s!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. nov. 09, 2010 10:35 pm

inhus ha escrit:circe312 jo et recomano 100% la casa da nuvia al carrer cavallers, la noia és molt i molt maja i el preu ronden els 130€ aprox. A RC no recordo quan valien, vaig preguntar-ho i recordo que vaig dir: ojú!! a més de que són hiper altes!!

La roba interior encara no sé on la miraré. Alguna suggerencia?

Oh! Les sabates!? No les pots comprar a la mateixa botiga?! Jo no hi havia pensat en tot això, mira que vam començar aviat i al final els últims!!!! Ara ja queda 6 mesos, no m'hi volia ficar fins l'any que ve, però a casa diuen que un cop passat el Nadal i Reis ja es Febrer i després ja ens casem, que no ens donarà temps.... Ais no ho sé!!

AL final les invitacions les farem nosaltres, perque les volem en tres idiomes i cada plantilla ens surt massa car pel numero d'invitacions que volem. Ja hem fet la primera prova i ens agrada com queden (s'han de perfeccionar bé) però hem queda trobar cinta tipo "crispy o cielo", que no hi ha manera de saber on comprar-la he preguntat en llibreries-papereries i no! No sé si anar a una floristeria (perque és tipo el llaç que et fiquen quan regales una floreta!).

Una altra pregunta, per les que os caseu per la església, o en general, algú sap quants testimonis hi pot haver a l'església, és que jo només he vist màxim 2 per cada nuvi (total 4), i a més a més que els del noi eren nois i que els de les noies eren noies! Vosaltres sabeu si ha de ser així o es pot aumentar el numero de testimonis i/o barrejar els generes!?!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 09, 2010 11:04 pm

Gemma jo no m'esperaria massa més amb el vestit perquè a les botigues necessiten entre 4 i 6 mesos per fer-los eeeh?! Pels complements potser sí que pots esperar a les rebaixes del gener *.O.-O*

Així que al final feu vosaltres les invitacions?? doncs a veure si ens les ensenyes!!! Per les cintes has provat en alguna merceria una mica gran? allà solen tenir-ne :-)ok:

Sobre els testimonis depèn una mica de cada església. En la nostra poden ser entre 2 i 6 testimonis i es poden barrejar els gèneres. Nosaltres farem 2 i 2 :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. nov. 09, 2010 11:58 pm

Gracies Cadui! No hi havia pensat que al Gener hi ha les rebaixes!!!!
QUan tinguem una invitació bona feta ja la ficaré!!!! Vaig preguntar en un merceria a Mollerussa però hem van dir que NO!! Per això pregunto!
Hauré de preguntar al mossén de Mollerussa, i espero que sigui així com a tu!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dc. nov. 10, 2010 10:27 am

aprofita algun dia que baixis a Lleida per preguntar en alguna merceria una mica més gran, com aquella que hi ha a prop de l'Escola del Treball (no recordo el nom, sorry).
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: circe312 » dc. nov. 10, 2010 10:38 am

Gracies Inhus!! conec on es la tenda encara que no hi estat mai, pero me passare ja que ademes tinc el descompte de la fira, es un 10% així que aprofitare!!

Algu sap on comprar la roba interior de la novia?????????
Imatge
circe312

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: aairinn » dc. nov. 10, 2010 10:52 am

Per les sabates jo també miraria a la Casa de la Núvia, el tracte que et donarà és immillorable i veuràs que té models molt xulos i de diferents estils depenent del que busquis. Allí tenen dues marques Pura Lopez i Doriani (rectifiqueu-me noies, si m'equivoco) i els preus varien segons siguin d'una o altra casa. Jo hi vaig anar un dia a fer una ullada però no em vaig fixar amb els preus ja que encara no tinc el vestit i només xafardejava, però pensa que millor que les compris a alguna botiga especialitzada o sabateria que a la mateixa botiga del vestit, ja que solen ser més incòmodes de portar. Això és el que m'han dit a mi, que no no me n'he emprovat encara!!!!

Gemma, pel tema de testimonis crec que depen de l'església, per què al casament del meu tiet hi havia sis testimonis per banda. I pel tema del gènere no hi ha cap problema, poden ser tant homes com dones.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inhus » dc. nov. 10, 2010 8:42 pm

Responc en general perquè ja no sé qui ha preguntat que :D

- tema sabates: els preus van des dels 120 als 180 em sembla recordar. i sí, té dues marques, pura lopez y doriani. Per a les que no esteu acostumades a portar talons us recomano les doriani son una passada!! jo me les he agafat doriani i ma mare per a ella està també pensant en agafar-se-les en platejat. les sabates normals per molt còmodes que siguin no ho són tant com les especials per a núvia. Jo personalment, amb el tema peus no m'ho he pensat en gastar-me els dinerons.

- testimonis: és evident que depen de les ganes que tingui el cura. el nostre ens va dir que era ben obert que podiem ser els que volguem mentre fos un nombre parell. fins i tot va dir: hi ha gent que hi fica a tota la tropa i no queda ningú als bancs mirant-s'ho! :D

- vestit: Gemma, a les botigues diuen això de 4-6 mesos però vaia que si tardes una mica més te'l faran igual!! però no t'adormis!! i dsprés a penjar fotos que et voldrem veure!!

- Roba interior: a la botiga de la nuvia també hi ha coses però no sé que tal estan!!

ahhhhhh i per cert jo m'he agafat també les arracades allí!! vaig anar amb la meua tieta a xafardejar i me les vaig emprovar de casualitat i em van encantar i la tieta diu pues va que te les pago!! és molt aviat però total, fet fet!!

quin rotllo que us he fotut!!
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: inhus » dc. nov. 10, 2010 8:45 pm

per cert gemma és això el que busques?
hrku_p1.jpg

has mirat jardiland? jo vaig comprar una cosa similar a això però més gruixut igual també tenen això!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
inhus

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant