LA AGENDA DE LA NOVIA

un gran any!

Re: LA AGENDA DE LA NOVIA

EntradaAutor: gemmapeke » dc. oct. 27, 2010 8:41 pm

Hola a totes,

Jo he anat avui a veure si en trobava i l'he trobat pero a 24 euros, i com que crec que no!!!

es possbile marsal75 i agnesi que m'ho passesiu via mail...es k havia pensat fer la portada i tot personalitzada pero volia veure com eren les vostres plantilles...a més crec, que la portare a imprimir i tot a la imprenta...que la impresora de la feina es blanca i negra... :-/ :-(

Si no us fa res us envio un privat i m'ho passeu, please :-(

Per cert, jo habia pensat posar pagines entre mig en blanc per anar enganxant fotos de coses, per exemple avui he anat a les invitacions!!!quina emoció, posar una foto de les opcion que teniem i amb la que ens vam quedar...no ho sé...com ho veieu???

PD: aixo del compte enrere que és?[b][/b]
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: esteruchy » dc. oct. 27, 2010 9:56 pm

*Sandri* ha escrit:
Bie ha escrit:Avui he passat per davant de la llibreria mythos a sant cugat i m'he enrecordat de l'agenda! he entrat i he preguntat per una "agenda de núvia" i em diu, no, només tenim això i m'ensenya l'agenda "de casament" que la tenia a 2 cm de la meva mà! ha sigut una senyal i l'he comprada... sóc una capritxosa :-( :-))

Quant t'ha costat?? Esta be???? Jo tambe volia mirar-la pero al final amb la ajuda d'alguna forera (gràcies Ester) he fet la meva propia i crec que m'ha quedat molt xula ::love:: si algu necesita algo, que m'ho digui...

Os poso una mostra:

Imatge

M'he psoat a mirar el post.... i dic ui si me suena!! jajajaja no ho havia vist fins ara :D T'ha quedat molt xula!!! :D :D :D M'alegro que t'hagi servit ;)
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: Erfre » dj. oct. 28, 2010 12:05 am

Heyssss estas agendas artesanales son super chulas!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Me lo pongo como deberes para esta semana!!! Eso de ponerla en la cajita con el vestido y todas las cositas despues me ha encantado!! ::love:: ::love:: ::love::

Alguna me puede guiar un poco??? *.O.-O*
Erfre l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 28, 2010 4:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Erfre

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: *Sandri* » dj. oct. 28, 2010 9:20 am

esteruchy ha escrit:

M'he psoat a mirar el post.... i dic ui si me suena!! jajajaja no ho havia vist fins ara :D T'ha quedat molt xula!!! :D :D :D M'alegro que t'hagi servit ;)

jejeje, siiiii, moltes gracies esteruchy!!!!
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants