PAGAR LA BODA...

un gran any!

Re: PAGAR LA BODA...

EntradaAutor: cucuruxu » dv. ago. 06, 2010 11:37 am

Hola noies!!

Fa un parell d'anys es van casar dues parelles de la colla. Uns amb un cocktel a peu dret super xulo arran de platja i uns altres amb un casament tradicional a un molt bon hotel-restaurant! Als primers els vam fer 300 per parella com sempre, ben arreglat amb bromes i demés, i quan va arribar l'altre casament algú va fer el comentari de que com que el cobert era bastant més car si els hi donavem més diners.. llavors vam decidir que el lloc que triessin els nuvis no ens havia de condicionar, tothom igual i qui volgués fer-los alguna coseta a part, que ho fés pel seu compte! xD

També crec que la proximitat amb la parella és la que fa que varii el regal! Que no tenen xk ser sempre diners! Nos els hi vam donar els diners de la colla i a part els hi vam regalar un labrador =0-0-) preciós el dia del casament, s'ha de dir també que érem els padrins! :-))
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Massianya » dv. ago. 06, 2010 11:39 am

Shaik ha escrit:Això és una vergonya, a un dels llocs que he mirat he vist que el mateix menú de casament costa menys de la meitat (45 euros vs. 110 euros) si es tracta d'una reunió familiar o d'empresa. Penso que per la mateixa quantitat de gent no gasten els 65 euros suplementaris en flors i minutes (els cambrers seran el mateix nombre, no?). En fi, una presa de pèl més que hem d'aguantar.

UOOOOOO!! És gravíssim!!
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: cris85 » ds. ago. 07, 2010 12:42 am

Shaik ha escrit:Això és una vergonya, a un dels llocs que he mirat he vist que el mateix menú de casament costa menys de la meitat (45 euros vs. 110 euros) si es tracta d'una reunió familiar o d'empresa. Penso que per la mateixa quantitat de gent no gasten els 65 euros suplementaris en flors i minutes (els cambrers seran el mateix nombre, no?). En fi, una presa de pèl més que hem d'aguantar.

Es una vergonya, però això es així amb tot: maquillatge, flors, viatge de nuvis... A tot arreu on vas i dius la paraula clau "casament", ja es froten les mans, si fossin dibuixos animats els sortiria el símbol del dólar al ulls!! Ho hem d'assumir i evitar que ens afecti massa o acabarem bojes, em penso que es una batalla perduda... Lo unic queveig"evitable" es el viatge, jo no l'estic buscant de lluna de mel sinó com a viatge normal de vacances però un pèl me llarg. Jeje.
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: Crisxyz » ds. ago. 07, 2010 8:14 am

Jejeje, jo vaig dir lo mateix del símbol del dòlar, es que es veritat dius casament i ja es froten les mans.

Haurem de tenir paciència noies :star::
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Massianya » ds. ago. 07, 2010 8:27 am

cris85 ha escrit: Lo unic queveig"evitable" es el viatge, jo no l'estic buscant de lluna de mel sinó com a viatge normal de vacances però un pèl me llarg. Jeje.

Però et perdràs els avantatges dels viatges "lluna de mel"!!!! O sigui: ampolla de cava a l'habitació de l'hotel.... heheheh per això són més cars...
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: aairinn » ds. ago. 07, 2010 4:04 pm

Massianya ha escrit:
cris85 ha escrit: Lo unic queveig"evitable" es el viatge, jo no l'estic buscant de lluna de mel sinó com a viatge normal de vacances però un pèl me llarg. Jeje.

Però et perdràs els avantatges dels viatges "lluna de mel"!!!! O sigui: ampolla de cava a l'habitació de l'hotel.... heheheh per això són més cars...

Doncs, si convé, posem una ampolla de cava i una capsa de bombons a la maleta i ale, tot arreglat. És que és sentir la paraula casament i ja veuen els diners con rajen, jolin!!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. ago. 08, 2010 9:21 pm

Massianya ha escrit:

Això no és del tot cert. Jo ho he mirat per agència i per lliure, i és evident que per lliure no t'ho posaran... però és que per agència hi ha molts hotels que tampoc t'ofereixen aquests detalls... i continua sent més car. A més, sempre en pots fer la petició igualment, i te la serviran, si realment la vols.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cris85 » dl. ago. 09, 2010 12:10 am

Y si a més es dona el cas que, com a nosaltres, no ens agrada el cava, imagina't lo poc que m'afecta! Jeje. Y si volem una ampolleta de vi o uns bombenets es compren y llestos! Jeje.
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 09, 2010 7:59 am

Us dono la raó noies, encara més us diré nosaltres no vam poder fer el viatge de nuvis fins 3mesos després de casar-nos pq el meu marit es constructor i estaba fent una obra que no podia deixar a mitges. i no passa rés jo no li dono més importància i ens vam estalviar moooolts diners, ens vam casar al juny, l'endemà de casar-nos vam anar dos dies a la platja a l'hotel marvel de comaruga, la mateixa setmana al cap de setmana i vam tornar al mateix hotel i el viatge oficial de lluna de mel el vam fer a riviera maya a finals de setembre, vam estar-hi 11dies sencers.El primer dia ens van posar fruita a l'habitació, amb una ampolla de tequila.

Adéu!
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. set. 15, 2010 11:42 am

Ostres, que innocent que sóc! Em pensava que en el tema viatge de noces no s'encaria el preu. Doncs, evidentment, noslatres no direm que és un viatge de noces. De fet, no sabem quan podrem anar de viatge, ja que dubto poder fer 15 dies de festa després del casament, i potser ho deixem per l'estiu següent. I quins avantatges té un viatge "de noces" per ser més car? L'ampolla de cava a l'habitació (nosaltres no bebem alcohol)? Què fort!!!

I sí, és una vergonya els preus de les coses quan dius "casament". Com heu dit abans, qui paga 50 euros per un plat de macarrons i un gelat? És penòs.
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: dory » dc. set. 15, 2010 12:20 pm

Estic alucinant amb es coses que acabo de llegir, la veritat que es vergonyós vergonyós... es passen un munt!
ja veia car el meu menu infantil de 45 euros... mare meva!
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: lady metal » dj. set. 16, 2010 9:15 pm

Bona nit a totes,

espero que la meva opinió com a 'ja casada' us pugui servir d'ajuda.....

Penseu que sempre surten detallets que són cars i fan que el pressupost es dispari... detallets, compres última hora....
Per tant us aconsello que tireu llarg a l'hora de fer càlculs, ja que el nostre casament es va disparar però molt dels preus que es comenten pel foro (erem 140 convidats).

Salutacions i espero que tingueu un gran dia!!!
lady metal

Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 13, 2009 5:26 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. set. 16, 2010 10:13 pm

Estamos a pocos días de nuestra boda y todavía no tenemos contratado el viaje de novios! Gran dilema!
Los gastos de la boda saldrá de nuestros ahorros y para el viaje nos llegamos...
Hoy hemos estado mirando viajes y se dispara todo muchísimo. Hemos llegado a la conclusión de que primero recogeremos lo del banquete y lo que sobre, si es que sobra, será para el viaje de novios. Si lo que sobra da para un crucero pues genial pero si solo llega para un viajecito en territorio nacional pues también genial, no?
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 16, 2010 11:06 pm

¡Claro que sí! Lo realmente especial del viaje de novios no es el destino en sí, sino que es el de luna de miel. ¡En territorio nacional hay sitios estupendos! Ahora, también te digo que para viajar de vacaciones, me da que es más económico el extranjero.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Lanati » dv. set. 17, 2010 11:32 am

Nosaltres ja hi comptem, amb un bon marge per imprevistos... Sempre acaven sortint cosestes (esperem que no tornin a apujar els impostos, p.ex.).

Tema viatge... una ruta per Espanya, de Paradors, o un viatge similar em sembla genial!
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 17, 2010 12:27 pm

I tant com no passa res, no cal anar gaire lluny per veure coses precioses. El nord d'Espanya és preciós, Guipuzcoa, Santander, Asturies, Galícia, etc... I si no voleu passartan fred al sud n'hi ha per perdre-us tants dies com vulgueu, Andalusia a mi m'encanta i tenen unes tapetes que quitan los sentíos!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. set. 17, 2010 12:46 pm

aairinn ha escrit:I tant com no passa res, no cal anar gaire lluny per veure coses precioses. El nord d'Espanya és preciós, Guipuzcoa, Santander, Asturies, Galícia, etc... I si no voleu passartan fred al sud n'hi ha per perdre-us tants dies com vulgueu, Andalusia a mi m'encanta i tenen unes tapetes que quitan los sentíos!!!

Ja veus!!! Llogues una autocaravana i fas ruta per el sud!!! Jo ho he fet i vaig passar les millors vacances de la meva vida i a més, sense gastar-me massa calers!!! :-)ok:
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: SUYI » dg. des. 12, 2010 1:22 pm

Hola guapas!!!

Nosotros ahorramos todo el dinero y nos lo costeamos todo nosotros!!! No contamos con el dinero de los invitados!!! Hacemos hasta donde nosotros llegamos!!! Eso si ahorrando como desesperados!!! jajajajaja

Besitossss
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Lisbeth » dg. des. 12, 2010 3:46 pm

Nosaltres també tenim recursos limitats, així que hem de pensar molt bé com farem front a aquesta despesa tan gran.

Així doncs, el primer que estem fent és una llista de tot el que volem que hi hagi al nostre casament i demanant diversos pressupostos. Amb això farem una estimació del que costarà tan ajustada com sigui possible. En funció d'això decidirem si podem casar-nos o no.

Però per la informació que tenim fins ara, diria que gairebé segur que si, encara que potser no podrem contractar la millor discomòbil, però tindrem música, segur... O potser no tindrem la millor decoració floral, però tindrem uns centres de taula que haurem fet una amiga i jo amb molt de temps i molta paciència *.-o-o.* ...

O potser no tindrem les invitacions més sofisticades, però tindrem unes invitacions que haurem fet el meu xicot i jo, estalviant-nos tot els diners que això comporta i guanyant tot el temps que passem junts per fer-les :-))

I com pagarem això, per molt que haguem mirat i remirat preus? Doncs estalviant i no gastant. .:::tv::··

La lluna de mel però no està inclosa en aquests càlculs. La idea és anar de viatge amb els diners que ens donin la família i els amics, això si, potser serà mesos després del casament...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: MiM » dc. gen. 26, 2011 12:35 pm

Hola!
Doncs a nosaltres els nostres pares ens paguen els vestits i complements i l'àpat corresponent a cada part. Si noho fèssim així, no ens podriem pas casar. Tot i aixó, a nosaltres ens tocarà pagar el fotógraf, en el mossén, els detallets, les invitacions i usposu que la disco-móvil!

Tot i que ens ho paguen quasi bé tot, de viatge d enuvis no hi podrem pas anar. Els diners que ens regalin els convidats els haurem de guardar per si durant l'any ens surt algun imprevist, perqué de moment només tenim el sou del meu xicot per pagar totes les despeses, ja que a mi encara em queda un any d'estar estudiant i si que faig alguna feineta, però no és el mateix que si tingués un sou cada mes.

Però bé, suposu que només serà un any durillo, i llavors quan jo ja tingui sou fixe, tot anirà més bé.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat