Autor: Vilaweb » dg. nov. 28, 2010 12:05 pm
Jo desprès d anar de anar a varies tendes les meves recomenacions serien:
URSULA, LOUR, TERESA PALACIOS, CYMBELINE, BERTA NOVIAS, I LES ÚLTIMES TAMARA NOVIES...
A veure Teresa Palacios, Berta Novies, no he anat pero el tracte va ser per telefon, i em van ajudar bastante sobretot Teresa Palacios...i pel que he llegit de preu estan molt be, Berta Novies tinc algun familiar de la zona que ha quedat content...pero he llegit opionions bones per el foro...pero Ursula i Lour si que son 100% recomenables, pero em decanto més per la primera per modernitat, tracte amigable, i preus....malgrat Lour tenen una mica més de varietat...pero Lour te la limitació d emprobar-te 5 vestits i no et donen cita previa...si tens sort i no hi ha ningú vas rapid, pero sino et pots pasar tot el de mati esperant...pero jo me l he comprat a Lour, per temes de distancia i per que el preu era casi clavat a Ursula...i ma mare es va agafar allà el seu i la meva tieta...em semblava mes comode quedar-me l jo tambè....de Tamara ja m heu llegit moltes...al principi 100% be molt chula la tenda, bastant varietat, molt professionals, et posen molt detallets...pero hi vaig tenir la mala sort de tenir un PERO mol molt gran...i es la presio que em van fer per a quedar-me ja el vestit perque em va encantar les coses com son...pero al dir-me el preu just que jo els hi vaig comentar que tenia de presupost no em vaig fiar i el volia comprobar...i diguem que ja van deixar de ser simpàtiques, i em van dir que era tonta per no quedar-me l, etc etc i que igual en una setmana ja no quedava aquest vestit, perque hi havia moilt poques teles, etc etc etc vaig sortir amb la sensació de dir soc molt mal pensada pero tenia una impresió de que me la volien colar amb el tema del preu...Doncs be avui di tinc aquest vestit de segons elles 1350 que com a favor me l deixaven a 1300, sense regalar.me res....doncs el tinc per 990€ amb can can de regal, mitges, liga, coixi...en Lour...i a Ursula Escoriza sortia per 1090€ amb sabates de Doriani per valor de mes de 115€, coixi, mitjes, vel, liga...ja us dic que si aneu amb compte amb el tema del preu, a Tamara tot ho de mes guay...pero jo vaig tenir la mala sort que el meu vestit era barato de Luna Novias, i suposo que van dir si pot pagar un de 1300 com ens ha dit de presupost...de 1100 que es el preu que hi ha publicat a la web en el llistat de vestits de Luna, a 1300 nomès van 200 que era el que ells em donaven d argument, que d aqui a 7 mesos aquests 200€ estarien pagat i jo no em donaria compte....llavors jo no les recomano per aixo...pero no vol dir que hi hagin altres marques que portin que no es volguin arriscar tant....ahhhhh i no m han trucat ni res de res, a Cymbeline, pronovias em van trucar desprès per dir-me si ja havia trobat vestit, i que d on era...pero les de Tamara vaig quedar que en una setmana anava a veure el vestit de nou amb una amiga, es van apuntar el movil...em van dir que mirarien de regalar-me el vel curtet...i no m han dit ni Mu!!! imagino que es perque ja van veure que no me la van colar, i que quan sorti veuria que aquest vestit no valia aixo...pero si cuela i deixo la paga i senyal, ja l hagues pifiat!!!
Bueno maques!! sort amb les vostres compres!! pero tenim aquest foro per poder valorar i aprendre...a mi m ha ajudat moltissim! per descobrir la cole de Luna Novies que es de Rosa Clara i son tan baratets pel tema de que no hi ha publicitat...i pel tema de les tendes que URSULA ja les coneixia i estava encantada pero encara no tenien Luna i pensava que no ho tindrien, pero al final us ho poden aconseguir si us interessa, i Lour que no en tenia ni idea i m agafa super a prop de casa meva, i he trobat el vestit molt ajustat de preu, i ma mare ha trobat ja el seu allà tambè!!
Un peto a totes!!!