TIENDAS VESTIDO NOVIA

un gran any!

Re: TIENDAS VESTIDO NOVIA

EntradaAutor: ticka78 » dg. nov. 28, 2010 11:25 am

holaaa, soc nova en el foro, i es per veure si em podeu ajudar estic amb un dilema...
Despres de buscar força per fi he trobat el meu vestit!!! oooeeeee, es un la sposa però de la temporada 2009 suuuper maco, la veritat es que en les fotos del catáleg no sembla tant maco, bueno també pot ser que com que jo l'omplo moooolt més que la model el trobi més maco, he,he,he que tinc una peacho de 54!!!

Bueno el cas es que a la botiga que vaig anar van ser super amables i simpàtiques, i a sobre tenien molts vestits per poder provar en la meva talla, algo bastant increible pel que he vist, però no vaig fer la paga i senyal perquè volia mirar preus i el que m'he trobat es que a la botiga on vaig anar em costa 1300 euros el vestit i 110 el can-can i a una altre que he preguntat 1140 i em regalen el cancan les mitjes el coixí i la lliga!! jolines, ja se que sembla super evident, però em sap greu que s'hagin passat 2 hores amb mi i ara anar i comprar en un altre lloc en el que no pensen en noies amb talla gran com jo. Cooiiiii quin liu!!!!

bueno almenys m'he desfogat una miqueta! Moltes gràcies per escoltar-me un petò per totes!!
ticka78

Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 1:05 pm
Ubicació: Lloret de mar

EntradaAutor: Vilaweb » dg. nov. 28, 2010 12:05 pm

Jo desprès d anar de anar a varies tendes les meves recomenacions serien:

URSULA, LOUR, TERESA PALACIOS, CYMBELINE, BERTA NOVIAS, I LES ÚLTIMES TAMARA NOVIES...

A veure Teresa Palacios, Berta Novies, no he anat pero el tracte va ser per telefon, i em van ajudar bastante sobretot Teresa Palacios...i pel que he llegit de preu estan molt be, Berta Novies tinc algun familiar de la zona que ha quedat content...pero he llegit opionions bones per el foro...pero Ursula i Lour si que son 100% recomenables, pero em decanto més per la primera per modernitat, tracte amigable, i preus....malgrat Lour tenen una mica més de varietat...pero Lour te la limitació d emprobar-te 5 vestits i no et donen cita previa...si tens sort i no hi ha ningú vas rapid, pero sino et pots pasar tot el de mati esperant...pero jo me l he comprat a Lour, per temes de distancia i per que el preu era casi clavat a Ursula...i ma mare es va agafar allà el seu i la meva tieta...em semblava mes comode quedar-me l jo tambè....de Tamara ja m heu llegit moltes...al principi 100% be molt chula la tenda, bastant varietat, molt professionals, et posen molt detallets...pero hi vaig tenir la mala sort de tenir un PERO mol molt gran...i es la presio que em van fer per a quedar-me ja el vestit perque em va encantar les coses com son...pero al dir-me el preu just que jo els hi vaig comentar que tenia de presupost no em vaig fiar i el volia comprobar...i diguem que ja van deixar de ser simpàtiques, i em van dir que era tonta per no quedar-me l, etc etc i que igual en una setmana ja no quedava aquest vestit, perque hi havia moilt poques teles, etc etc etc vaig sortir amb la sensació de dir soc molt mal pensada pero tenia una impresió de que me la volien colar amb el tema del preu...Doncs be avui di tinc aquest vestit de segons elles 1350 que com a favor me l deixaven a 1300, sense regalar.me res....doncs el tinc per 990€ amb can can de regal, mitges, liga, coixi...en Lour...i a Ursula Escoriza sortia per 1090€ amb sabates de Doriani per valor de mes de 115€, coixi, mitjes, vel, liga...ja us dic que si aneu amb compte amb el tema del preu, a Tamara tot ho de mes guay...pero jo vaig tenir la mala sort que el meu vestit era barato de Luna Novias, i suposo que van dir si pot pagar un de 1300 com ens ha dit de presupost...de 1100 que es el preu que hi ha publicat a la web en el llistat de vestits de Luna, a 1300 nomès van 200 que era el que ells em donaven d argument, que d aqui a 7 mesos aquests 200€ estarien pagat i jo no em donaria compte....llavors jo no les recomano per aixo...pero no vol dir que hi hagin altres marques que portin que no es volguin arriscar tant....ahhhhh i no m han trucat ni res de res, a Cymbeline, pronovias em van trucar desprès per dir-me si ja havia trobat vestit, i que d on era...pero les de Tamara vaig quedar que en una setmana anava a veure el vestit de nou amb una amiga, es van apuntar el movil...em van dir que mirarien de regalar-me el vel curtet...i no m han dit ni Mu!!! imagino que es perque ja van veure que no me la van colar, i que quan sorti veuria que aquest vestit no valia aixo...pero si cuela i deixo la paga i senyal, ja l hagues pifiat!!!

Bueno maques!! sort amb les vostres compres!! pero tenim aquest foro per poder valorar i aprendre...a mi m ha ajudat moltissim! per descobrir la cole de Luna Novies que es de Rosa Clara i son tan baratets pel tema de que no hi ha publicitat...i pel tema de les tendes que URSULA ja les coneixia i estava encantada pero encara no tenien Luna i pensava que no ho tindrien, pero al final us ho poden aconseguir si us interessa, i Lour que no en tenia ni idea i m agafa super a prop de casa meva, i he trobat el vestit molt ajustat de preu, i ma mare ha trobat ja el seu allà tambè!!

Un peto a totes!!!
Vilaweb
:: núvia experimentada

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Sybil » dl. nov. 29, 2010 9:11 am

Este fin de semana he estado en Vinzenz y en Novias Lour, en Vinzenz la verdad el trato muy correcto, me encantó el probador porque tenía como una especie de escenario con una cortina opaca y tu te vestias allí entonces cuando ya tenías el vestido puesto y ajustado (esos es de agradecer porque a veces te ves como con un saco de patatas) abria la cortina para que te viesen las acompañantes. La verdad es que el sitio me gustó bastante y el tema precio estaba también muy bien, también te regalan can-can, cojín para anillos y liga. La verdad salí de allí con un dilema porque pensaba que ya había encontrado mi vestido en Teresa Palacios y me probé uno que también me encantó... El sábado por la mañana fuí a novias Lour, el trato también es muy correcto, fuí a primera hora de la mañana y no tuve que esperar casi, tienen infinidad de vestidos, diría que de las que he ido es la que tiene más variedad.
Casualmente tenían los 2 vestidos que más me gustaban y como era el primer dia que iba con mi madre me los probé los 2 para ver que le parecian y finalmente me dijo que le gustaba más el modelo de la Sposa que me había probado en Teresa palacios, las mujeres de la tienda también estaban de acuerdo en que me favorecia mucho más. Así que pregunté el precio para ver donde me salía más a cuenta y cual fué mi sorpresa cuando me dijeron que valia 300€ más caro que en Teresa Palacios. Es verdad que Novias Lour te regalan, Can-can, liga, medias y cojín.. pero la verdad no me compensa ya que el Can-can me lo dejan, la liga el cojín no lo quiero para nada y las medias y la liga no me cuestan 300€ ni de coña... así que seguramente lo compre en Teresa Palacios...
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: Lanati » dl. nov. 29, 2010 11:27 am

Bé, nenes, dissabte vaig estar a Tamara Novias. ja us vaig dir que anàvem preparades, ma mare, ma germana i jo, a veure què ens dèien. La veritat és que no van ser gaire estúpides, però només teníen un parell de vestits de l'estil que busco, i només em van emprovar un. Era molt maco, però em va extranyar que no m'ofería alternatives, tenint en compte que mai m'havia provat vestits de núvia i per tant, podien haver valorat altres opcions. No es pot dir que em pressionessin per quedar-me el vestit. Aixó sí, no em van dir quin model era, potser perquè no pogués comparar preus. Simplement em van dir que elles ja em tenien apuntadeta i que quan tornés ja sabrien quin model era.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. nov. 29, 2010 1:03 pm

Lanati ha escrit:Bé, nenes, dissabte vaig estar a Tamara Novias. ja us vaig dir que anàvem preparades, ma mare, ma germana i jo, a veure què ens dèien. La veritat és que no van ser gaire estúpides, però només teníen un parell de vestits de l'estil que busco, i només em van emprovar un. Era molt maco, però em va extranyar que no m'ofería alternatives, tenint en compte que mai m'havia provat vestits de núvia i per tant, podien haver valorat altres opcions. No es pot dir que em pressionessin per quedar-me el vestit. Aixó sí, no em van dir quin model era, potser perquè no pogués comparar preus. Simplement em van dir que elles ja em tenien apuntadeta i que quan tornés ja sabrien quin model era.

Lanati, tens un munt de botigues i senyores professionals que els hi agrada la feina i són simpàtiques.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Lanati » dl. nov. 29, 2010 1:25 pm

No, si ja et dic que no van ser estúpides. El que em sorprèn és que no t'ensenyin massa vestits. I mira que sóc fàcil, per triar roba, però un sol vestit emprovat em va semblar massa poc. Aniré a Ursula i a Lour.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Vilaweb » dl. nov. 29, 2010 1:39 pm

No si a mi em van semblar simatiquissemes massa i tot! em van preguntar quina edat tenia la meva avia, per a que m havia anat a viure fora, com es deia ma mare, com es deia el meu pare, etc etc de que treballava, a quina adreça treballava...pero simplement els últims 5 minuts de consultar-me quant valia el meu vestit, es van reunir entre elles lluny, i van venir per separat a dir-me ho encertada que havia estat perque havia clavat el preu del vestit!! es a dir em quedava genial, i valia just el que em pensava gastar de tope!! i allà es on vaig desconfiar, i on elles no van trobar motius ni arguments convincents per a que jo marxès sense donar la paga i senyal...van veure que jo desconfiava, i va ser quan van començar a fer presió, i a fer comentaris com per a que no sortis d allà a comprar preus...el cas es que avui dia tinc el vestit moooolt mes barato que es el que jo buscava de fet...
Vilaweb

EntradaAutor: snake35 » dl. nov. 29, 2010 3:59 pm

Vilaweb ha escrit:No si a mi em van semblar simatiquissemes massa i tot! em van preguntar quina edat tenia la meva avia, per a que m havia anat a viure fora, com es deia ma mare, com es deia el meu pare, etc etc de que treballava, a quina adreça treballava...pero simplement els últims 5 minuts de consultar-me quant valia el meu vestit, es van reunir entre elles lluny, i van venir per separat a dir-me ho encertada que havia estat perque havia clavat el preu del vestit!! es a dir em quedava genial, i valia just el que em pensava gastar de tope!! i allà es on vaig desconfiar, i on elles no van trobar motius ni arguments convincents per a que jo marxès sense donar la paga i senyal...van veure que jo desconfiava, i va ser quan van començar a fer presió, i a fer comentaris com per a que no sortis d allà a comprar preus...el cas es que avui dia tinc el vestit moooolt mes barato que es el que jo buscava de fet...

Són molt simpàtiques però se'ls hi veu el llautó i això queda fatal, fatal, a mi també em va passar el mateix amb la botiga Aire de Barcelona, dels 6 models que vaig triar, només n'hi havien 2 i la dóna no em va suggerir cap, a més em quedaven fatal perquè jo tinc molt pit i els acabats en pic doncs no, més aviat pq ensenyava tot el petracol i clar per un casament queda lleig jejejeje, total que la dona me'l volia vendre i estava per pendre'm mides, jo li vaig dir que em quedava fatal i que adéu! jajajajaja trobareu de tot.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: SUYI » dl. nov. 29, 2010 10:57 pm

Hola guapes!

Jo he comprat el vestit a la botiga MIs Mag Núvies a Manresa. El tracte de les dues dependentes és formidable!!!! Et fan sentir la noia més guapa del món. Et donen bons consells per tal de disimular el defectes i destacar molt les virtuts que totes tenim!!! Et saben treure molt bon partit!!! En quan als models en tenen forces i no et posen pegues a l'hora de provar vestits!!! Jo em vaig emprovar 10!!!!

Si voleu més dades aquí estic!!!

Petonets!!!
SUYI
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Vilaweb » dt. nov. 30, 2010 9:56 am

Enhorabona!! una es queda molt descansada quan per fi te vestit!!!

:)
Vilaweb

EntradaAutor: fiona84 » dc. des. 01, 2010 9:08 pm

Nenas yo donde no os recomiendo en en la boutique atelier en granollers, me pedian 200 euros mas por el vestido. Finalmente me lo he comprado en novias lour, y encima me regalan cancan, cojin, medias i liga vamos inmejorable!!!!
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Mistyc85 » dj. des. 02, 2010 4:59 pm

Hola chicas... estaba esperando a enero para mirar vestidos... pero los nervios me pueden, y... aprovechando que tengo fiesta el puente y no voy a ir a ningún sitio, el martes he decidido ir a mirarme vestidos!!! ya tengo hora para ir a la tienda de Nuvies d'Or i Jordi Dalmau en Granollers... aixxx que nerrrrvioooooooossssssss!!! estoy deseando k llegueeee... voy con una amiga mia a mirarlos... para ir seleccionando, otro dia iré con mi suegra, mi cuñada y mi madre por aquí en Mataró que también hay un par de tiendas mas... ya os contare!!!
Imatge
Mistyc85

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: Sybil » dj. des. 02, 2010 10:25 pm

Chica acabo de llegar de URSULA, la verdad teníaís toda la razón del mundo!! La chicas son un encanto!!! Me ha atendido Vanesa pero como no había nadie más ha estado también conmigo otra chica (creo que es la otra de la que habéis hablado) no me ha dicho como se llamaba pero la verdad son majísimas!! La pena es que el vestido que me gusta lo tienen mucho más caro de lo que me piden en TERESA PALACIOS y por mucho que me regalen no me compensa... la verdad es que tratandote tan bien da penita no comprarselo pero sería tonta si me lo comprase allí...
Ahora si, como en Teresa no me regalan nada, creo que me iré a mirar allí los zapatos, o algún complemento!! Además cuando les he comentado que me habían hablado de ellas en el foro les ha echo mucha ilusión, incluso me han comentado que os conocian (Vilaweb, fer, sandra...) Así da gusto ir a probarse vestidos!!!

Vaya que en atención tienen un 10!!! a las que todavía no tengan vestido se lo recomiendo totalmente.
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: fer10 » dj. des. 02, 2010 11:39 pm

Hola guapa!!! Me alegro que te haya gustado la tienda pero claro si en otro sitio lo tienen mas barato, pues alla de cabeza. Yo el mio lo vi en otra tienda 100 € mas barato pero estaba lejos de casa ademas el trato de Ursula no lo he tenido en ningun otro sitio, por eso me quede con ellas. A mi tambien me atendio Vanesa.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants