BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 13, 2010 9:51 pm

Gràcies!! Ho hem pensat així perque jo tinc molta família fora i així s'en fan a la idea... i també perquè així suposo que ja sabrem mes o menys quanta gent vindra... perque serem uns quants!
Imatge
neus_1985
:: núvia rookie

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: cadui » dl. des. 13, 2010 10:13 pm

Neus a nosaltres ens venen el 95% dels convidats de fora i ja hem començat a donar les invitacions. Vam pensar que potser quant abans comencem a repartir abans ens confirmaran molts i de fet, ja en tenim uns quants de confirmats.
El protocol marca uns 2-3 mesos abans, però cada parella escull quan és el millor moment :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 13, 2010 11:24 pm

Si jo també penso que contra més aviat millor... pero com que ens ha costat molt trobar el fotograf... pues a esperar el que toqui, no?
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. des. 14, 2010 12:05 am

Nosaltres ens estem esperant que al Jordi li treguin l'ortodòncia i després ja farem la foto de la invitació i a montar-les! (les fem nosaltres) i les donarem després, pel que començarem a repartir a finals de gener-febrer (que ja seràn uns 3 mesos)

I pel que fa al fotograf, que jo NO vull desanimar-te, al contrari es en forma d'AVIS! també sé d'una altra parella que els han exigit veure TOT digitalment i els han deixat, pel que han pogut canviar les fotos de les invitacions (però per l'àlbum ja no ho sé) almenys les fotos de l'aparador (que hi van estar la setmana passada) que aniran a l'àlbum no els han dit res, però els hi encanten les fotos!

jo crec que si podeu veure les fotos en format digital no tindreu problemes!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. des. 14, 2010 11:42 am

Nosaltres teim previst donar les invitacions a l'abril o així, i ens casem al juliol, és a dir, uns tres mesos abans. Tots els convidats sabran que ho estan abans de que els ho donem les invitacions, així que suposo que no agafarem a ningú (o casi) per sopresa. El que sí espero és el que diu la Cadui, que al tenir la invitació confirmin assistència ràpid i puguem saber més o menys quants vindran.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. des. 14, 2010 3:51 pm

Hola noies!jo em caso a l'octubre i hem pensat donar-les entre juny-juliol!!!!tot i que ja tinc unes ganes de donar-les!!!!!!aixxx no aguantare!!!!entre les opos que tinc pel mig i això..akest any vullque passi rapid!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: inhus » dt. des. 14, 2010 5:47 pm

Doncs és el que diu la airinn com que la gent ja ho sap que estan convidats la invitació la pots entregar entre 2 i 3 mesos avans. però llavors hi ha gent impacient com nosaltres que ja les vam donar a l'octubre i ens casem a l'abril!! :D jeje! és que les van fer i pensavem que en imprimir-les i tal tardariem més i al final va ser molt ràpid així que tenin-les a les mans no vam poder aguantar!! :··;..:
He descobert aquest emoticon i no he pogut evitar posar-lo (beee*.+)
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. des. 14, 2010 6:15 pm

jajaja Molt bo el emoticon inhus, és molt simpàtic... Nosaltres també som uns impacients, suposo que quan les tinguem ja ens cremaran a les mans i alguna en donarem abans del previst, però per la resta, a veure si podem aguantar! Que, de fet, ja vam aguantar tres mesos en dir la notícia, així que ja hi tenim pràctica! xxcool
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: neus_1985 » dt. des. 14, 2010 6:23 pm

Nosaltres també hem pensat que en pic les tingues donar-les, perquè ja tinc unes ganes de tenir-les... Les anem a fer al gener, quan creieu que tardaran en tenir-les? Perque teniem pensat donar-les al febrer.
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: L&R2011 » dc. des. 15, 2010 11:42 am

Doncs nosaltres ens farem el reportatge desprès de Reis i de seguida que la fotógrafa tingui les invitacions muntades.... a repartir!!jejejeje, neu:-D Segurament serà a finals de Gener principis de Febrer, ja que em va dir que desprès de festes estaria 100% per nosaltres i les tindira ràpidament enllestides!!....quina emoció!!! xx:-D
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dc. des. 15, 2010 11:46 am

Doncs jo no sé quan les farem, a mi m'agradaria ara que fa molta boira i vull que a la foto hi surti, jejeje Però suposo que les acabarem fent més de cara a la primavera, suposo que tampoc trigarà tant el meu cunyt a fer-les, per tant, ideal per poder-les donar a l'abril o així.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. des. 15, 2010 2:12 pm

Nosaltres, estem pendents de que al Jordi li treguin la ortodòncia data aproximada abans de Reis, llavors ens farem una foto (no sé si el seu germà que té una camara de professional, gairebé, o al nostre fotograf)

Es que nosaltres no fem preboda, i l'altre dia vam pensar de fer-nos aquesta foto i així també entres en contacte una mica més!!

Ais!!!quines ganes que arribi Nadal i passi!!!Vull començar a fer coses, a tot arreu que fins després de Nadal... grgrgrgr!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. des. 15, 2010 2:34 pm

nse qui ha dit que vl que a la invitació hi surti la boira!!!!que fort!!aquest de lleida sou la mecachis!!!akest find passat vam anar a molle a veure la sogra...a tgna un sol radiant i a borges ja stava tot enboirat i no es veia un piju!!kina por!!!!!no hi ha manera que m'hi acostumi!!!x això ho trobo super original xq això de la boira es 100% lleidata, em a molta gràcia i ho trobo molt original!!!! neu:-D
a les que us caseu al resquitx...us han dit algo de quan i com s'han de muntar les taules?tmb m'agradaria saber si les taules te les has d'anar a muntar tu o t'ho fan ells o com va el tema del restaurant!!!ska el dia que hi vam anar que fa temps ja...stavem tan emocionats amb el lloc, el menjar i tot..que no vam preguntar res i ara passo de trucar cada dos per tres que tingui dubtes xq sin acabaran de mi fins a la coronilla de lo pensada que sóc!!jajajajajjajajajaja
kins icons que hi ha mes xulis!!! xx:-DD xx:-D
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dc. des. 15, 2010 4:21 pm

Nosaltres també fem el convit al Resquitx tot aixó que dius jo li volia preguntar quan anem a fer el tastet... perquè a mi em va passar coma tu que quan hi vam anar ens va ensenyar la sala, el menjar i tot i no vam pensar en preguntar-li tot aixó de les taules, lo de la musica.... jejeje
A quina sala feu el banquet vosaltres? Nosaltres farem el "pica-pica" al jardi i el menjar a la sala de dalt que hi ha com una terrasseta.
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: cadui » dc. des. 15, 2010 4:29 pm

amb la boira Irene?? jajaja què original nena!! com diu la j&r 100% lleidatà eeh?!
nosaltres ja les estem repartint, les vaig fer jo i ja no m'hi podia estar... a més que com que tenim uns horaris de treball molt xungos i ens costa coincidir els caps de setmana per pujar a Lleida, doncs preferim començar amb temps i de pas a veure si aconseguim que la gent ens vagi confirmant ja :-)[]/
Gemma jo també tinc ganes de que passin nadals!! per poder començar amb lo "gordo" de nou i ben aviat la boda!!!

Ninetes fa molt fred per Lleida?? aquí a Barna avui feia un fred de coll***ns!! 2º a les 7h!!! el finde pujo a Lleida i espero no gebrar-me neu:-D neu:-D
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: neus_1985 » dc. des. 15, 2010 4:32 pm

A lleida no ho se però avui a Almenar feia un fred!!! Jo he anat a treballar i estava tot glaçat... els nens de la llar em preguntaven si havia nevat!! jejeje
Ara estem a uns 6 graus mes o menys...
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: aairinn » dc. des. 15, 2010 4:44 pm

Sí sí, m'encanta la boira, és tan lleidatana com jo! ajajaja El que no m'agrada tant és quan me la trobo per la carretera, i aquests dies n'hi ha un fart, però com que em conec el camí, afluixo i gaudeixo del moment tant com puc. És lo que hi ha, o em canvio de zona o he de conviure amb ella. Potser, el que farem amb boira serà la preboda, així la invitació no es veu tan hivernal, ja ho pensarem.

Cadui, MOOOOOLT FRED feia avui, quan baixava a Lleida a les 8 del matí en punt estàvem a 5 sota zero, sort que jo estava al cotxe que si no... Quan he baixat ja m'he congelat prou, quin fred!!!! neu:-)
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dc. des. 15, 2010 4:47 pm

neus_1985 ha escrit:A lleida no ho se però avui a Almenar feia un fred!!! Jo he anat a treballar i estava tot glaçat... els nens de la llar em preguntaven si havia nevat!! jejeje
Ara estem a uns 6 graus mes o menys...

em sembla que a aquest pas per dissabte haurem de pujar amb els esquis!!! ;-):// ;-):// ;-):// ;-):// ;-):// ;-):// -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cadui » dc. des. 15, 2010 4:58 pm

-5º!!!!!???!!!! mama pooooooorrrrr!!!! xx;-.) xx;-.) que jo ja no estic acostumada a aquestes temperatures i em gebraré el finde!!!! ja ho dic jo... els esquis potser no però la roba tèrmica anirà de cap a la maleta jiji! xx:-D
a mi em fa molta gràcia quan pujo a Lleida perquè normalment a l'autovia, un cop passes el túnel de la Panadella comença la boira i veus a tots els "camacus" que es posen a 80 i encenen totes les llums que tenen al cotxe encara que només hi hagi alguna brumeta jajajaja! jo em pixo perquè acostumada a la boira,boira, d'aquella que no veus el morro del cotxe... jo continuo a la mateixa velocitat i per tant els passo a tots en un moment *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dc. des. 15, 2010 6:18 pm

cadui ha escrit:-5º!!!!!???!!!! mama pooooooorrrrr!!!! xx;-.) xx;-.) que jo ja no estic acostumada a aquestes temperatures i em gebraré el finde!!!! ja ho dic jo... els esquis potser no però la roba tèrmica anirà de cap a la maleta jiji! xx:-D
a mi em fa molta gràcia quan pujo a Lleida perquè normalment a l'autovia, un cop passes el túnel de la Panadella comença la boira i veus a tots els "camacus" que es posen a 80 i encenen totes les llums que tenen al cotxe encara que només hi hagi alguna brumeta jajajaja! jo em pixo perquè acostumada a la boira,boira, d'aquella que no veus el morro del cotxe... jo continuo a la mateixa velocitat i per tant els passo a tots en un moment *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O*

Als camacus ni cas, que s'espanten per no res! jijiji Jo tota la setmana q baixo a Lleida i pujo al poble a la nit amb boira boira, de la xula, la que no s'hi veu a un metre. I aprofito per encendre les antoboira que mai les puc posar si no! Em fa gràcia aquesta gent que de nit i sense boira encen les antiboira i donen pel sac que no veguis... aissssss
Imatge
Imatge
aairinn

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant