Musica

un gran any!

Re: Musica

EntradaAutor: Shaik » dc. juny 02, 2010 1:28 pm

Laracroft, xulissima la versió, segur que triomfes!! :mu::
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dc. juny 02, 2010 4:35 pm

A mi me gusta para la entrada y la salida de la iglesia la cancion Everything de Lifehouse, para la entrada el principio que es más tranquilo y para la salida el final... pero vamos todavía tenemos que mirar más, pero seguro que en algún momento la pondremos! escuchadla es muy bonita y la letra.... más!
Imatge
vanesa14/05/11
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: Al&Bel » dc. juny 02, 2010 7:10 pm

Que bé, aquests post que t'ajuden amb detalls com la música, que costa pensar-les totes!!! Buff, nosaltres encara tenim molts dubtes. El que tenim clar és que el ball del nuvis serà la cançó de Your Song (Moulin Rouge) pq al meu xicot li encanta i les altres les haurem de pensar. La que no faltarà serà la d'Armagedon, ja veuré quan posar-la i la resta incògnita, hem de pensar moltísim!!!
Al&Bel
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 7:04 pm

EntradaAutor: judit_85 » dc. juny 02, 2010 7:46 pm

Bueno, veo que esto se va animando >.-<: >.-<:
Pues nosotros (sino cambiamos de opinion de aqui a la boda) ya vamos teniendo mas cositas. Para la entrada del novio lo mas seguro que sea esta:

Para la entrada mia:

Para la entrada al banquete:

Y de momento ya esta *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
judit_85

Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 12, 2008 11:18 am

EntradaAutor: Shaik » dc. juny 02, 2010 9:15 pm

Molt bé les cançons noies!!

A l'església vull posar un Ave maria de Celine Dion, que el canta molt bé i no és tan típic. I no sé què més de moment...
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Shaik » dc. juny 02, 2010 9:23 pm

vanesa14/05/11 ha escrit:A mi me gusta para la entrada y la salida de la iglesia la cancion Everything de Lifehouse, para la entrada el principio que es más tranquilo y para la salida el final... pero vamos todavía tenemos que mirar más, pero seguro que en algún momento la pondremos! escuchadla es muy bonita y la letra.... más!

Preciosa, no la conocía!! La letra me ha encantado, qué romantica!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: annapatxi » dj. juny 03, 2010 2:17 pm

ufff jo vaig molt peix amb aquest tema, sort que encare ens queda molt temps!!!!

pero una cançó que ens fa bastant pes es una de Ken Zazpi que es diu Ilargia, com que el meu xicot es vasc....m'encanta la cançó i quedaría be per fer el primer ball ::love:: i just despres fer una mica d'espectacle amb una polca tipica de navarra i demenarli als amics del meu xicot que entressin a ballar-la amb nosaltres(haure d'apendre a ballarla jejejj)

al ser un casament català-vasc haurem de fusionar-ho tot jeje

També es típic que just despres de casar-te (si fos per l'esglesia es just quan surts a fora, pq m'entengueu) un amic et balli un ball típic que es diu aurresko, super maco també.

tot això si ho volveu veure ho podeu trobar pel youtube ;)
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: aairinn » dj. juny 03, 2010 2:46 pm

Parlant de l'aurresku, d'aquí a tres setmanes el meu tiet li'n ballarà un a la meva germanastra. I el millor de tot, que estarà tocat per un grup de grallers. Això pot ser una bona idea per vosaltres, que voleu fer una boda euskero-catalana, oi? Si necessites qualsevol cosa ja ho saps, la meva família és del Pais Basc!

Petons,
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: annapatxi » dj. juny 03, 2010 4:58 pm

aairinn ha escrit:Parlant de l'aurresku, d'aquí a tres setmanes el meu tiet li'n ballarà un a la meva germanastra. I el millor de tot, que estarà tocat per un grup de grallers. Això pot ser una bona idea per vosaltres, que voleu fer una boda euskero-catalana, oi? Si necessites qualsevol cosa ja ho saps, la meva família és del Pais Basc!

Petons,

Gracies aairinn, es molt bona idea....el k pasa es k no tinc cap convidat que toqui la gralla...ja veurem com ho fem...
les idees sempre son benvingudes ;)
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: aairinn » ds. juny 12, 2010 9:56 am

Gracies aairinn, es molt bona idea....el k pasa es k no tinc cap convidat que toqui la gralla...ja veurem com ho fem...
les idees sempre son benvingudes ;)[/quote]

Anna, jo de grallers en conec uns quants i van molt sovint a tocar a casaments a la sortida de l'església, al finalitzarla cerimònia, etc. Així que si madureu la idea i necessites algú que toqui la gralla i de confiança dis-m'ho que et podré ajudar!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: annapatxi » dl. juny 14, 2010 3:09 pm

aairinn ha escrit:
annapatxi ha escrit:Gracies aairinn, es molt bona idea....el k pasa es k no tinc cap convidat que toqui la gralla...ja veurem com ho fem...
les idees sempre son benvingudes ;)

Anna, jo de grallers en conec uns quants i van molt sovint a tocar a casaments a la sortida de l'església, al finalitzarla cerimònia, etc. Així que si madureu la idea i necessites algú que toqui la gralla i de confiança dis-m'ho que et podré ajudar!

Traquila, que de grallers tambe en conec, abans de marxar cap a Navarra vaig estar ballant Bastoners una bona temporada, aixi que si finalment fem això segurament en trobaria algun...
crec que una amiga meva havia tocat la gralla, pero no me'n recordo gaire....li haure de demenar jeje

de totes maneres gracies ;)
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » dc. juny 16, 2010 4:11 pm

Moltissimes gràcies per les idees!!!van molt bé per orientar i son totes makissimes!!! Nosaltres encara estem començant a mirar... és complicat escollir música per un dia tant especial... hi h tantes cançons precioses!!!!!!!!!
Imatge
monikaydani4.6.11

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: HELENIAH » ds. juny 19, 2010 10:20 am

Hola! Nosaltres per la entrada de l'esglesia volem posar "el conciero de aranjuez" (la versió no cantada). És molt especial per nosaltres, el meu futur me la va posar en el primer sopar romàntic que em va preparar i em va encantar. El que no sé es si el mossén ens deixarà.. les que us caseu per l'esglèsia esteu trobant molts problemes per posar cançons diferents a les habituals marxes nupcials? Per la sortida m'agradaria el Ave Maria de beyoncé, és una versió preciosa també, però aquí potser el tema encara es complica més.
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: Shaik » ds. juny 19, 2010 7:02 pm

Depén molt del mossèn, i de l'església on et cases. En el meu cas si em caso a la parròquia del meu poble no tindré problemes perquè sé que et deixa posar el que vulguis. Pregunta-ho, a veure si tens sort!

Nosaltres, en principi, volem posar: Conquest of paradise de Vangelis, l'Ave maria de Beyoncé, y un Hallelujah preciós que canta Kate Voegele. Espero poder-les posar!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: HELENIAH » ds. juny 19, 2010 9:14 pm

Shaik, tens raó, quina versió més maca de l'Halleluja, si te l'ha deixen posar segur que queda molt emocionant! :-)ok:
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 21, 2010 12:50 pm

heleniah! A mi també m'encanta el concierto de aranjuez, se'm posa la pell de gallina cada cop que el sento. Tant de bo el pugueu posar, és preciós!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: HELENIAH » dv. juny 25, 2010 5:03 pm

Gràcies aairinn, ojalà sigui així i tinguem sort!! Ja us explicaré quan vagi a parlar amb el mossén :-)
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

EntradaAutor: marisergi » dj. jul. 22, 2010 6:59 pm

Bones a totes!
Jo de moment només tinc segur que per entrar a l'església posarem el "Time to say goodbye (Andrea Bocelli & Sara Brightman)" i per sortir la típica "marxa nupcial"... no sé què dirà el mossèn quan li digui "perdona, quan jo entri, li dones al play ok?" jejejeje...
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. jul. 22, 2010 7:01 pm

tot depen del mossen.. que hi han alguns que tenen molta marxa i d'altres que les piles fa anys que se'ls hi han acabat
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: marisergi » dj. jul. 22, 2010 7:03 pm

claaaaaaaaaaar...li hauré de vendre el producte en plan: vostè entén anglès? pq la cançó, ben bé, parla del sentiment de l'amor i blalblablabal.... a veure què tal...
Quan entra el nuvi, també entra amb cançó????
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat