OPINIONS DELS FAMILIARS, AMICS,CONEGUTS...

un gran any!

Re: OPINIONS DELS FAMILIARS, AMICS,CONEGUTS...

EntradaAutor: V30 » dj. jul. 22, 2010 3:31 pm

Si, hem de fer el que realment nosaltres volguem, encara que la familia i amics aportin la seva opinió.
V30
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 3:43 pm

Pues nosaltres en general bé, tothom ens ha dit que es el nostre dia i que ho entenen, tret de la meva cosina que es va molestar una mica al saber que la seva mare (la meva padrina de bateig), no venia tampoc.

M'explico: la meva mare te 8 germans, per lo tant ni imagineu la quantitat de gent que hauria de convidar i a més alguns per compromís perquè realment no hi ha gaire tracte tot i que es cordial i sense problemes. Si no venia ningú de la part del meu pare tampoc era just que hi vingués algú de l'altre part, per lo tant al meu casament només estaran les mares de tots dos, la meva germana el seu novio i el meu fillol i alguns amics.

Jo estic a l'atur i la cosa no te pinta de millorar i el meu futur marit ha d’assumir tots els gastos, lloguer, llum, aigua..., com hem de poder pagar una boda amb més de 100 convidats si tan sols esta clar si podrem fer viatge de noces :-(

Per cert V30 ja et queda menys per els 100 missatges!
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 3:44 pm

Apa ja els tens felicitats!!
Crisxyz

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 22, 2010 4:27 pm

Crisxyz ha escrit:Pues nosaltres en general bé, tothom ens ha dit que es el nostre dia i que ho entenen, tret de la meva cosina que es va molestar una mica al saber que la seva mare (la meva padrina de bateig), no venia tampoc.

M'explico: la meva mare te 8 germans, per lo tant ni imagineu la quantitat de gent que hauria de convidar i a més alguns per compromís perquè realment no hi ha gaire tracte tot i que es cordial i sense problemes. Si no venia ningú de la part del meu pare tampoc era just que hi vingués algú de l'altre part, per lo tant al meu casament només estaran les mares de tots dos, la meva germana el seu novio i el meu fillol i alguns amics.

Jo estic a l'atur i la cosa no te pinta de millorar i el meu futur marit ha d’assumir tots els gastos, lloguer, llum, aigua..., com hem de poder pagar una boda amb més de 100 convidats si tan sols esta clar si podrem fer viatge de noces :-(

Per cert V30 ja et queda menys per els 100 missatges!

Només faltaria que estant a l'atur t'haguessis de justificar per no convidar 100 persones!! Només faltaria!!. Ara, m'ha sorprès la frase "ni tan sols està clar si podrem fer viatge de noces". Penso que és l'aspecte menys important del casament; si no es pot ara, es fa més endavant (o no es fa). Dona, excepte si et fa molta il·lu, és clar! Jo és que si estigués a l'atur, o tingués problemes econòmics, ni em plantejava anar de viatge; però cadascú sap les seves circumstàncies.
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: eritrea84 » dj. jul. 22, 2010 5:33 pm

si!!el viatge sempre sempre es pot fer!!!!!!!!!i si tal com estan les coses socials...es un pal!!pero mai se sap!!!!!a vere si hi ha sort i trobes feina..!!!!!!!i si el viatge no es pot fer en el moment no es ot fer..mai se sap..hi ha amics molt guaisss!!!!!jo amb els amics en un casmanet q no podien fer el viatge els hi vem regalar 5 dies a Paris amb tot inclos!!!els hi va encantar!!mai se sap!!!!!a part si us uniu per tota la vida sera q no hi ha dies!!!!!jejejejee :-)ok:
eritrea84

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 22, 2010 5:45 pm

Exacte!! Jo crec que això va ser una moda que va sorgir quan la gent no tenia cap possibilitat de viatjar. Però avui en dia, que es pot fer en qualsevol moment... A més, per pròpia experiència, molts cops m'ho he passat millor en una sortida d'un cap de setmana que en un viatge llarg.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dj. jul. 22, 2010 6:06 pm

Hola noies encara no havia passat per aquí!

Jo he tingut una molt bona reacció de pares pels dos costats, el seu germà i familia genial, el meu germà i cunyada molt bé, tot i que ell a vegades fa algun comentari desafortunat de "xk no ho fas amb carn a la brasa i arreando" a lo que jo responc.. "quan et casis tu fes el que vulguis però aquest és el meu casament" (jeje), la meva germana.. no veig que li faci il·lusió i això que ella es casa al setembre i jo hem preocupo per el que faran i m'interesso per tot però ella res de res.. :-(
Els amics de la nostra colla genial!! I de les meves amigues unes molt contentes i emocionades plorant amb mi i altres no tant contentes.. Si que és cert que tothom té reaccions diferents davant de notícies inesperades! xD
Els problemes vindran quan la familia vegi que en convido alguns i altres no...

Amb lo de ficar-hi cullerada no hem puc queixar perquè no s'hi fiquen gaire ningú! A la majoria els hi sembla bé tot el que fem i contents!
Els pares, pobres, crec que no es veuen amb dret d'opinar pel fet de no pagar-ho ells, tot i que jo ja els hi he dit que tampoc és això! xD

En definitiva noies! És el nostre casament i hem de fer el que a la nostre parella i nos ens sembli bé i ens agradi! :-))
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 8:07 pm

Hola noies, m'encantaria poder fer el viatge, pero si no es pogues sempre tenim temps
de fer-ho més endavant.
Tot dependra dels diners que ens quedin al final de les dos celebracions, de moment se que entre el meu novio i la meva germana estan mirant llocs per anar-hi i que si troben algo bé de preu ho farem.

El que més tranquila em deixa es saber que a dia d'avui ja tenim els diners per pagar els dos convits i el fotograf.

Salutacions a totes :-)ok:
Crisxyz

EntradaAutor: mariposa2011 » dt. jul. 27, 2010 10:37 am

Sita_yo ha escrit:el que hem de fer es gaudir del dia i aprofitar tots i cadascun dels moments en la preparació de tot el que estem fent, que es lo important. Sobretot pensant en nosaltres i la nostra parella. Jo he anat a molts casaments, i els nuvis fan tot el possible perque la gent estigui bé, pero sempre hi ha gent que alguna cosa ha de dir, ja sigui el menjar, com estan col·locats a les taules..pero bé, com jo li dic a la meva parella, perfecte res no pot ser.

Nosaltres primer els hi vam dir als nostres pares i la meva germana, i ja seguidament un cop tot estava mes que confirmat ho vam anunciar als amics, tot i que ja feia un parell danys que ja ho teniem en ment i ja miravem coses.

hulataca segur que en el fons si que els fa il·lusió tot i que hi ha persones que ho expressen d'una manera o d'una altra. Si et consola a la meva sogra tampoc es que "saltés d'alegria", en canvi altres amics si, pero se que en el fons doncs si que els fa. Pero a les mamis els costa que donem aquest pas avegades, igual que passa a alguns pares quan marxes de casa. A mi em va passar, els meus pares ho van passar una mica malament, pero bé, com ells diuen es llei de vida i mentre jo sigui felíç es lo important! així que endavant amb tots els preparatius hulataca! segur que tot anira genial

Moltes gràcies pels ànims!! suposo que cadascú s'ho agafa com pot... nosaltres continuem amb els preparatius... els propers objectius: decidir-nos pel fotògraf i el meu vestit!!! ::love::
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dt. jul. 27, 2010 10:39 am

Alexandra23 ha escrit:Hulataca! Seguro que les hace ilusión, pero a veces los padre son así... no se mas secos jejejee

Gracias!! Supongo que sí... y que según se acerque un poco más la fecha no tendrán más remedio que dejarse llevar y disfrutar un poquito de los acontecimientos!!

Pues eso, que por ahora no pierdo la esperanza!! :-///:
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: jesiev » dc. ago. 04, 2010 2:39 pm

hulataca, t'entenc perfectament en el meu cas també esperava altre tipus de reacció de persones molt properes a mi i te'n portes una decepció, en el nostre cas ho puc arribar a ententre ja que la nostra història ha estat molt precipitada,no portem gaire junts i a més jo ja vinc d'un altre matrimoni q no va sortir bé...però mira suposo q és més la por perque no pateixi q una altre cosa així que ja se'ls hi passarà ,però és clar quan veus que per la seva part tot és alegria per la notícia i en el meu cas tot semblen problemes o simplement que passen del tema doncs et dol...però vaja que al final és la nostra vida i les decisions les prenem nosaltres així que no val la pena capficar-se massa

Ara a pensar en els preparatius i en el vestit que encara no he anat a mirar-los!
Imatge

jesiev

Entrades: 26
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 7:59 am

EntradaAutor: montse_87 » dl. ago. 09, 2010 9:39 am

Doncs nosaltres quan ho vam dir a les families la veritat que tots molt contents amb la noticia, alguns mes emocionats que altres, encara recordo les cares de felicitat dels meus avis i els meus pares quan ell em va regalar l'anell de compromis per Nadal (una imatge val mes que 1000 paraules).
Pel que fa a critiques soc conscient pel que he sentit que sempre hi ha algu que criticara una cosa o altra, pero aquell dia es el nostre dia i em de fer-ho com nosaltres volguem i sense pensar el que diran, mentre nosaltres estiguem contents de com esta tot....
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 10:15 am

Nosaltres tampoc ens poden queixar, tots en genral están molt il.lusionats i s'han volca't, però deixant que ho triem tot nosaltres, clar...(certs comentaris del principi de donar la notícia s'obliden amb el temps). Jo sóc filla única i porte'm més de 10 anys junts, així que imagineu com están els meus pares, com bojos *.-o-o.* .

La part d'ell, també bé, encara que la meva sogra al principi no va estar gaire fina amb alguns comentaris, s'ha d'entrendre, el fill gran es va casar i li va dir al dia següent, podeu imaginar el mosqueig i la sorpresa de tots perque mai habíen dit res de casar-se...La meva cunyada,és la que está més emocionada, de la família d'ell, cada dia que la veig em treu el tema, em fa mirar per internet els vesits, ara els de convidada ...inclús va venir amb mi a buscar el meu vestit perque li feia moltíiisima ilu! l'únic problema el tinc amb el cotxe que he llogat perque el nuvi ha d'arribar 2 hores abans (ell no sap res, és una sorpresa), perque em pugui venir a buscar i portar a mi, i sempre em possen pegues, però no pensen en la ilu que li farà a ell, que és el mes important, a més la meva sogre es mareja al cotxe i més aquell dia amb els nervis, així tindrà temps de possar-se bé i fer bona cara per los fotos!

Sé que és molt fàcil dir-ho, i complicat fer-ho a vegades, però s'ha d'intentar fer-ho al gust dels dos, escoltant conçells és clar, però VOSALTRES DOS SOU ELS PROTAS!i per tant trieu vosltres : besito :
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: Lau_82 » ds. ago. 14, 2010 9:23 pm

hola a todas!!! mi pareja y yo todavia no lo hemos dicho a la familia, estamos esperando a septiembre para dar la gran noticia, yo creo que se alegraran mucho por nosotros, pero como comentais la mayoria seguro que hay alguna persona q te decepciona un poco, pero bueno lo importante es disfrutar de toda esta experiencia al maximo, ya q en principio solo la viviremos una sola vez! y a quien no le guste que se fastidie, q para algo nos casamos nosotras.
Bueno ya os contare cuando de la noticia.
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: letse » dg. ago. 15, 2010 11:31 pm

Nosaltres encara no ho hem dit a gaire gent... ens casem el Juliol del 2011, així que encara tenim temps! El punt més ferragós és que només convidem amics al casament (pares i germans també, però ningú més de la family). Hem mirat de fer el casament que a nosaltres ens venia de gust i, tot i que després farem un dinar celebració amb cada una de les famílies, sembla que és el punt que tothom es creu amb dret de discutir i opinar: que si els tiets i avis es molestaran, que si ja ens ho hem pensat bé... je,je,je... fins i tot ens han arribat a dir que són els convidats que donen més diners de regal!
Ja veurem com s'ho prendran quan sàpiguen la notícia al setembre...
letse

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dl. ago. 16, 2010 4:16 am

ostras!!!! que boda mas guay! solo la gente q vosotros quereis! yo no es q vaya a invitar a gente q no me apetecza pero si q es verdad q alguna persona es por compromiso.
Es muy valiente lo q haceis letse, pq normalmente la mayoria acaba invitando a alguien que no es imprescindible solo por no dar un disguto a los padres.
Imatge
Lau_82

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: letse » dl. ago. 16, 2010 8:18 am

Si Lau, ens ve molt de gust fer-ho així... portem 9 anys de relació i 3 visquent junts i el casament no és tan un super aconteixement, sinó un pas més que ens ve de gust compartir amb la nostra gent... val a dir que no tinc a prop a la meva família i la seva és molt gran, així que quan vam posar-nos a fer la llista... per un tiet o cosí que entrava, en sortien 5 o 6... així que... ens vam llençar a la piscina i només amics!! Ja us explicaré què opina la família de tot això...
letse

EntradaAutor: sandrasu » dl. ago. 16, 2010 8:36 am

Doncs nosaltres tenim per tots el gustos, els meu pares no estan gaire emocionats, encara que espero que una mica més endavant quan ja tinguem data exacte i el lloc s'animin una mica perquè si no.... i els meus sogres estan encantats de la vida, je, je, je, la resta de la família encara no ho sap, però espero que estiguin contents!
Imatge

05-06-11
sandrasu

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: letse » dl. ago. 16, 2010 8:43 am

Segur que si Sandrasu! Un casament sempre és una bona notícia si es té en compta la felicitat dels nuvis!
letse

EntradaAutor: Crisxyz » dl. ago. 16, 2010 8:44 am

letse ha escrit:Nosaltres encara no ho hem dit a gaire gent... ens casem el Juliol del 2011, així que encara tenim temps! El punt més ferragós és que només convidem amics al casament (pares i germans també, però ningú més de la family). Hem mirat de fer el casament que a nosaltres ens venia de gust i, tot i que després farem un dinar celebració amb cada una de les famílies, sembla que és el punt que tothom es creu amb dret de discutir i opinar: que si els tiets i avis es molestaran, que si ja ens ho hem pensat bé... je,je,je... fins i tot ens han arribat a dir que són els convidats que donen més diners de regal!
Ja veurem com s'ho prendran quan sàpiguen la notícia al setembre...

Hola letse pues vosaltres fareu exactament lo que farem nosaltres, només amics i les mares i germans.

Jo de part de la meva mare tinc un munt de tiets i cosins i la cosa era inimaginable...

Pensa que segur que algú es molesta però, la boda es vostra i la decisió també.

Disfruteu molt del dia >.-<:
Crisxyz

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants