DEIXAR DE PAGAR

un gran any!

Re: DEIXAR DE PAGAR

EntradaAutor: aairinn » dg. ago. 01, 2010 11:23 am

M'efegeixo al que s'ha dit ja, no puc justificar l'actuació d'aquestres parelles que deixen de pagar i qes queden tan tranquils. Entenc que, si el servei ha estat segons l'acordat, estan en el seu deure de pagar. Però, per desgràcia, el món n'està ple de casos així. A la carretera que em porta fins a casa hi ha un xalet d'aquells que tothom es queda parat mirant-lo, i un dia em diu el meu novio, saps com se'l van fer aquest xalet? No pagant.

Així jo també me'l faig, i així també jo faig una boda por todo lo alto i sense comptar abans si disposo o no dels calers. Però és que hi ha tanta gent que viu per sobre de les seves possibilitats que ens quedaríem estorats si ens n'assabentessim.

D'altra banda, els restaurants que hem anat a veure, ens demanen una paga i senyal en el moment de la reserva i no es paga la resta fins al dia del banquet. Jo tampoc ho vull pagar el dia abans per si sortís alguna cosa malament, o fora del pactat. Sempre hem de guardar-nos un comodí per poder jugar després si van maldades.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Petita83 » dt. ago. 03, 2010 10:28 pm

Hola noies!
Aquí de fet es plantegen dos problemes:
- els nuvis que fan més del que poden per la seva economia...MAL FET! Cadascú que s'espavili amb el que fa i deixa de fer amb els calers i si vol viure més o menys penjat de cuartos...però no trobo just que per culpa de la seva inconsciència professionals que han fet la seva feina, sobretot els petits com fotògrafs i similars, es quedin sense cobrar part de la feina contractada...perquè a veure si a aquests nuvis els agradaria que els seus caps a les empreses els fessin el mateix.

- els restaurants i alguns professionals que se les saben molt llargues i volen tocar ràpid els calers, i cal recordar que "músic pagat no toca"... si es paga tot abans de rebre el ple servei aquests poden relaxar-se en excés com totes segur que sabem algun cas :--( Trobo bé pagar una part del banquet i de les coses al finalitzar el servei contractat, perquè tot i que segur que serà menys del que podem arribar a perdre si no donen la talla, el que està clar és que és una arma prou convincent, tot i que no suficient, per a pressionar i que acabin la seva feina
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 7:04 am

Nosaltres hem tingut sort ja que en el restaurant on farem la cerimònia no ens han demanat paga y senyal y ho pagarem tot després el mateix dia i el segon restaurant només ens va demanar 100 euros de paga y senyal. :-)
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: sipama » ds. ago. 07, 2010 1:56 am

Petita83, estic completament d'acord amb tú
sipama
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. set. 15, 2010 11:44 am

Petita83 ha escrit:Hola noies!
Aquí de fet es plantegen dos problemes:
- els nuvis que fan més del que poden per la seva economia...MAL FET! Cadascú que s'espavili amb el que fa i deixa de fer amb els calers i si vol viure més o menys penjat de cuartos...però no trobo just que per culpa de la seva inconsciència professionals que han fet la seva feina, sobretot els petits com fotògrafs i similars, es quedin sense cobrar part de la feina contractada...perquè a veure si a aquests nuvis els agradaria que els seus caps a les empreses els fessin el mateix.

- els restaurants i alguns professionals que se les saben molt llargues i volen tocar ràpid els calers, i cal recordar que "músic pagat no toca"... si es paga tot abans de rebre el ple servei aquests poden relaxar-se en excés com totes segur que sabem algun cas :--( Trobo bé pagar una part del banquet i de les coses al finalitzar el servei contractat, perquè tot i que segur que serà menys del que podem arribar a perdre si no donen la talla, el que està clar és que és una arma prou convincent, tot i que no suficient, per a pressionar i que acabin la seva feina

+1
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants