Regals a convidats especials

un gran any!

Re: Regals a convidats especials

EntradaAutor: BIXITO84 » dv. ago. 13, 2010 6:11 pm

celia84 ha escrit:Gràcies, Bixito! M'ha resultat molt útil, sí! No havíem pensat en que també quedaria bé donar els regals als pares entre plats. Però a això et refereixes quan ja han tret un plat i han de portar encara l'altre?, perquè a mi no m'agradaria qua passés gaire estona desde que algú s'acaba un plat fins que menja el següent, que ho he vist en algun convit (que no era casament) i la gent té gana, jajaja!! Jo pensava més en... quan la gent encara s'està acabant el plat. Mentre mengen van veient el regalet. Però entre plats a mi em surt un regal més que a tu, on podria ficar-ho?, perquè també regalo als avis. O podria deixar el meu germà per després del pastís, quan regalem també els nuvis del pastís a la germana del Javi. Així quedarien els germans junts, no?

Llavors podria donar els regals als pares al final del primer, els dels avis al final del segon, i el pastisset d'aniversari del meu amic a les pre-postres. Després del pastís faria el ram i les lligues, els nuvis del pastís i el regal pel padrí, i ja ho ajuntaria amb les parelletes Playmobil i els ramets ChupaChups, que crec que queda millor donar-ho el mateix dia del casament. Abans no perquè no tinc altres regals per donar, i regalar les parelletes Playmobil abans del casament... no m'acaba d'agradar, apart de que són una bona colla i seria molt complicat trobar-nos.

També podria fer el regal del padrí (el meu germà) al final del pre-postre, abans del pastís. Quedaria: al principi del pre-postre el pastisset d'aniversari del meu amic, i al final el regal del meu germà. Els pares i avis quedarien entre plats, i la resta de regals típics després del pastís, juntament amb els ramets i les parelletes. M'he liat massa? Com penso per escrit, jaja, no sé si m'explico...

Moltes gràcies, guapa!! M'ha ajudat que m'expliquis!!

Celia t'has explicat perfecte! Pensa que vosaltres sou els primers que us serveixen i per tant els primers en acabar, aixi que com be has dit, la idea es donar-los encara que estiguin menjant.
Els regals dels pares depen si els vols donar als 4 amb una canço o amb dues (mares i pares per separa't) si ho fas junt, els avis els pots incloure en el primer "paquet". La resta la podeu distribuir com volgueu, pero logicament els nuvis minim van despres del pastis. Personalment, les lligues les donaria despres del pastis tambe, perque trigues una miqueta mes i entre plats has d'anar "rapida" perque no hi ha gaire temps. Es a dir si fas dos entregues entre 1r i 2n plat, vas el dones i a por otro, enteneme, no has de correr pero tampoc et pots allargar.
Qualsevol cosa ja saps guapa! Un peto!
No se que passa que no em deixa possar accents :-/ VISCA LES FALTES!JEJEJEJ
BIXITO84
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: adriana27 » dv. ago. 20, 2010 7:29 pm

Vaig estar a un casament que la nuvia va partir el ram en 3 i els va regalar a les 3 germanes, despres una lliga a cada cama cada una per les dues millors amigues, va fer 3 nuvis, i 3 cingonyes, i pels amics de la uni un quadre de collage amb fotos de tot ells. Élla va quedar bé amb tothom, però cap de qui els hi va fer els regals es va sentir especial, i van haver critiques a saco.....així que ho tenim molt xungu això dels regals als convidatsssss
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. ago. 20, 2010 9:29 pm

Hay un refrán que dice que "quien mucho abarca, poco aprieta". La verdad es que si das lo mismo a 10 personas diferentes pretendiendo que sean especiales, pues es lógico que no se sientan así, porque les estás dando el mismo valor a todos. Para eso, personalmente creo que es mejor no hacer nada.

Finalmente, estamos considerando dar una o dos parejas de novios, una liga, tal vez alguna cigueña, el ramo; para los demás a quienes nos gustaría decir que son especiales, les dejaremos en el plato una rosa de goma eva o una cala junto a una nota o una carta personalizada. Es una manera de acortar las entregas y de decirles a esas personas lo que sientes por ellas. Nadie dice que para hacer sentir especial a alguien tengas que montar un circo espectacular a su alrededor. Espero acertar.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: adriana27 » dv. ago. 20, 2010 9:44 pm

Buniketa estoy cntigo! nos sabe super mal...pero así lo haremos! nosotros una liga, unos novios, dos cigueñas, el ramo los regalos a los padres y punto!!! y luego pues a otra amiga la hare testigo, otra le dare el honor de leer q eso me lo hicieron a mi en unaboda y es super bonito, te hace sentir muy muy especial" y bueno quien se enfade pues es lo qhay, prefiero hacer sentir especial a unos cuantos q no kedar bien cn todos y ala vez cn ninguno!n pero q todo es respetable ehhhh" q es eso de lla rosa de eva i la cala????
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: celia84 » dv. ago. 20, 2010 10:05 pm

De parelles de nuvis del pastís, nosaltres només en regalarem una. El que farem a diverses parelles són unes altres parelletes petites, com un detallet, i ho fem a vàries perquè totes formen part de la mateixa colla desde fa molts anys. Ningú és més especial que ningú, i això és precisament el que els fa especial a tots. Som una colla gran i això no podem canviar-ho, i penso que de vegades no només hi ha un amic especial a la vida... Hi ha altres amics al casament i no els farem cap regal, perquè no tenen res a veure amb aquesta colla on són els nostres millors amics.
El que la resta de convidats puguin criticar... sincerament ens és igual ja... El casament el fem com a nosaltres ens fa il·lusió i per la gent que realment és especial. Si la resta critica... és el seu problema no passar-ho bé, no sempre es pot agradar a tothom... Al cap i a la fi, la resta dels nostres regals són els típics: la parella del pastís, la lliga, el ram i regals a pares, avis i padrí. L'únic que és diferent, penso, són les mini-parelletes que regalarem a la colla (que tot són parelles...).
Després de tants dubtes, al final només pensem en que tot ha de ser com nosaltres volguem i no com a la resta de gent li agradi o pugui quedar millor. Quedarà millor el que a nosaltres ens agradi més, és el nostre dia!! :)
Tot i així, les idees de totes resulten de molta utilitat!! :)
celia84

Entrades: 18
Membre des de: dj. jul. 30, 2009 3:01 am

EntradaAutor: buniketa » ds. ago. 21, 2010 11:30 am

El meu darrer comentari no anava per tu, Cèlia, és una opinió igual que ho són les teves, i totes són vàlides, evidentment. Pel que dius de les mini parelles, si no recordo malament, comentaves que no volies que es fes molt llarg, no? Doncs els les pots deixar a la taula, perquè segur que tots estaran junts, no? i t'estalvies aquesta entrega... els farà la mateixa il·lusió, em fa l'efecte.

Les roses i cales de goma eva són una manualitat (n'hi ha un post a l'apartat de manualitats, si les voleu veure).
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: siu__84 » dg. ago. 22, 2010 8:56 am

Hola a totes!!

Nosaltres també tenim dilema amb el tema regals..

A ver q us sembla el q hem pensat: Nosaltres donarem els regals nomes a la familia mes propera(pares,mares,avia,germans,cunyats i la meva millor amiga),

Tot queda repartit entre ells: nuvis,lliga,ram ,flors i marcs de fotos.

Si ho fem així,segur q ningú es sentirà molest xq hem donat regals a les persones mes importants x a nosaltres,pero jo no estic tranquil.la xq a part d'ells tinc amigues q tambe considero molt importants encara q no amb el mateix grau.
El meu problema esque si donc algo mes a alguna amiga,hauriem de donar un munt de regals mes:5 parelles de nuvis, rams xupa-xups i 2 o 3 lligues mes.

Vosaltres q farieu??Tallarieu i nomes donarieu lo just,o també li donarieu regal als amics especials pero no tan especials??Nose si m'explico xo tinc un lio al cap i des q estem organitzant tot no em volia rallar amb aquest tema però esta clar q l'hem d'aclarir contra abans millor.

Totes les opinions seran d'agrair!!
Imatge

Imatge
siu__84
:: núvia experimentada

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: siu__84 » dg. ago. 22, 2010 9:03 am

Otra duda!!

Tengo a mi hermano con 19 años q nose q regalo le puedo hacer,teneis alguna idea??
Él esta sin pareja y ademas es muy tímido(no le quiero regalar una liga xq se como es y lo pasaria mal xq le daria mucha verguenza). Nose q regalarle!!Q estres..jejeje!!
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: montseijordi » dg. ago. 22, 2010 10:03 am

Hola guapes!

Bueno, jo crec q si teniu moltes entegues algunes es poden deixar a sobre d les taules. Jo vaig fer les entregues mes especials com a tal, i la gent q volia q tambe tingues el seu detallet el va tenir sobre la taula amb una notetat.

Si teniu moltes coses iguals com parelles d nuvis i no sabeu a qui fer i a qui no, tambe es pot fer una entrega conjunta no?

siu, i si li regales al teu germa un hoffman de la vostra vida junts? des d petits fins ara.

Petonets per totes
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: siu__84 » dg. ago. 22, 2010 10:12 am

montseijordi ha escrit:Hola guapes!

Bueno, jo crec q si teniu moltes entegues algunes es poden deixar a sobre d les taules. Jo vaig fer les entregues mes especials com a tal, i la gent q volia q tambe tingues el seu detallet el va tenir sobre la taula amb una notetat.

Si teniu moltes coses iguals com parelles d nuvis i no sabeu a qui fer i a qui no, tambe es pot fer una entrega conjunta no?

siu, i si li regales al teu germa un hoffman de la vostra vida junts? des d petits fins ara.

Petonets per totes

Doncs es bona idea lo del hoffman!!Miraré d'anar recuperant fotos...Gràcies montseijordi;)
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: montseijordi » dg. ago. 22, 2010 11:36 am

de res guapa, i si no tens prou fotos pots fer-ne un collage q sempre en necessitaras menys, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: buniketa » dg. ago. 22, 2010 11:56 am

Finalment, nosaltres ens decidim per fer-ho així:

- Nuvis: 2 parelles. Una de peluix a uns cosins ben jovenets a qui ens fa gràcia donar-los i uns amics del nuvi. És possible que una altra, segons evolucioni tot.

- Ram: una rèplica del meu a la meva millor amiga

- Lliga: en portaré dues, però una me la quedaré jo. Li donaré a una cosina del David.

- Rams de xupaxups: a la meva neboda i a les nenes dels anells.

- A les mares: ram de flors del restaurant + pares: ampolla de vi. Per a tots dos: pensem en algun cap de setmana a algun lloc, tipus parador o alguna cosa així.

- Als germans: per als meus, un àlbum de fotos de tots tres. Per al seu, d'ells dos...

- A la resta: a algunes parelles ja casades pensàvem donar-los una cigonya, però després vam pensar que potser els sabria greu, perquè n'hi ha que fa temps que estan casats. Si de cas, només en donarem una, a una parella que es casa al març abans que nosaltres, o com a molt, a una cosina meva. Però ja veurem. El que és segur és que a aquelles persones i parelles que considerem realment especials per a nosaltres però no podem fer-los detall perquè seria massa llarg o perquè no sabem què fer-los, els deixarem alguna cosa, segurament una rosa de goma eva i una carta o una nota segons qui sigui. Crec que res més personals que unes paraules escrites i pensades per a aquella persona.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: adriana27 » dj. ago. 26, 2010 8:07 am

Jo ja ho decidit aixi a veure q us assembla ok?
- Padri faré al meu germà.
- Testigo al meu millor amic
Respecto a las mejores amigas tengo un buen dilema:
- a mi mejor amiga: la liga
-a otra muy buena amiga: también me gustaria darle novios pero como solo haré unos pues le daré el honor de leeer en la cerimonia ese dia!, os aseguro q ami m lo hicieron en una y te hacen sentir super especial
- una pareja de novios para la pereja q mas ganas tengo q se casen
y aqui viene el problema: tengo una muy buena amiga que para ella soy su mejor amiga: en su boda me hizo leer en la cerimonia, me regalo el ramo y ademas también una pareja de novios. Yo creo q le tendria q devolver al menos el ramo, pero no me apetece se lo kiero dar a la novia de mi hermano q aun no se han casado. Entonces q hago? le regalo una cigueña?? se vera poca cosa no? también podria hacerla testigo también pero entonces mi mejor amigo ya no se sentira especial" q hago?? q lioooo" ayudarme mis niñasssss!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: MORSITA » dj. ago. 26, 2010 8:26 am

adriana27 ha escrit:Jo ja ho decidit aixi a veure q us assembla ok?
- Padri faré al meu germà.
- Testigo al meu millor amic
Respecto a las mejores amigas tengo un buen dilema:
- a mi mejor amiga: la liga
-a otra muy buena amiga: también me gustaria darle novios pero como solo haré unos pues le daré el honor de leeer en la cerimonia ese dia!, os aseguro q ami m lo hicieron en una y te hacen sentir super especial
- una pareja de novios para la pereja q mas ganas tengo q se casen
y aqui viene el problema: tengo una muy buena amiga que para ella soy su mejor amiga: en su boda me hizo leer en la cerimonia, me regalo el ramo y ademas también una pareja de novios. Yo creo q le tendria q devolver al menos el ramo, pero no me apetece se lo kiero dar a la novia de mi hermano q aun no se han casado. Entonces q hago? le regalo una cigueña?? se vera poca cosa no? también podria hacerla testigo también pero entonces mi mejor amigo ya no se sentira especial" q hago?? q lioooo" ayudarme mis niñasssss!

Y si haces el ramo en dos y le das la mitad a tu amiga y la mitad a la novia de tu hermano?????? Yo seguramente lo hare así, una mitad será para mi cuñada y la otra mitad para mi mejor amiga.
Imatge
Imatge
MORSITA
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 5:18 pm
Ubicació: Sentmenat

EntradaAutor: adriana27 » dj. ago. 26, 2010 8:44 am

Eso se esta haciendo muchisimo ahora y un monton de chicas lo ven super bien, pero yo....no m gusta, no lo veo especial me da la sensacion q no le das el ramo ni a una ni a otra. Si fueran 2 hermanas si lo veria bien pero asi entre 2 amigas o una cuñada y la amiga no..ojala me gustara y lo viera bien como tu pk asi estaria ya arreglado! tu lo ves q se puede disgustar no si solo le regalo la cigueña?
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: MORSITA » dj. ago. 26, 2010 8:52 am

Yo para nada veo que se tenga que molestar. Yo por lo menos no lo haría. Lo importante es que te has acordado de ella de darle algo ese día. Yo en parte estoy en la misma situación que tú, porque tengo una amiga que me hizo testigo en su boda y me dio los novios, yo le quería dar una cigueña pero se ha quedado embarazada y cuando me case, su hij@ ya tendrá 6 meses, así que va a ser que me puedo olvidar de la cigueña. Le he dicho que me lea en la ceremonia porque es una artistaza escribiendo y se que me escribirá algo super emotivo. Pero ya no se que más detalles tener con ella.....
Imatge
Imatge
MORSITA

EntradaAutor: adriana27 » dj. ago. 26, 2010 8:57 am

Pues le puedes poner en su platito unos peucs o algun baberito con vuestra fecha de boda, eso le encantara y haciendola leer te aseguro q es lo mas bonito que te pueden hacer, yo sali delante de todos los invitados a leer...y la verdad m senti super especial y vi q habia tenido un gran detalle conmigo, no necesite nada mas
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: MORSITA » dj. ago. 26, 2010 9:11 am

adriana27 ha escrit:Pues le puedes poner en su platito unos peucs o algun baberito con vuestra fecha de boda, eso le encantara y haciendola leer te aseguro q es lo mas bonito que te pueden hacer, yo sali delante de todos los invitados a leer...y la verdad m senti super especial y vi q habia tenido un gran detalle conmigo, no necesite nada mas

Me ha encantado la idea del baberito o los peucs........!!!!!!! Me parece que te la voy a coger.
Imatge
Imatge
MORSITA

EntradaAutor: adriana27 » dj. ago. 26, 2010 11:19 am

MORSITA ha escrit:
adriana27 ha escrit:Pues le puedes poner en su platito unos peucs o algun baberito con vuestra fecha de boda, eso le encantara y haciendola leer te aseguro q es lo mas bonito que te pueden hacer, yo sali delante de todos los invitados a leer...y la verdad m senti super especial y vi q habia tenido un gran detalle conmigo, no necesite nada mas

Me ha encantado la idea del baberito o los peucs........!!!!!!! Me parece que te la voy a coger.

Me alegrod e haberte ayudado jeje
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: buniketa » dj. ago. 26, 2010 11:31 am

MORSITA ha escrit:

O incluso un pastel de pañales, que con 6 meses todavía usan...
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants