TIENDAS VESTIDO NOVIA

un gran any!

Re: TIENDAS VESTIDO NOVIA

EntradaAutor: Lau_82 » dl. ago. 16, 2010 8:21 pm

En bellvitge hay una tienda delante del mercado q se llama novias támara,una amiga mía se lo compro ahí y super contenta
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: tni et dje » dl. ago. 16, 2010 9:56 pm

boutique atelier esta en granollers en la calle ricoma
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dt. ago. 17, 2010 8:16 am

La tienda de aire donde esta???? Pq las segundas marcas de pronovias y rosa clara los venden en la misma tienda q las primeras marcas???
Imatge
Lau_82

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: MaBer » dt. ago. 17, 2010 9:23 am

Lau_82 ha escrit:La tienda de aire donde esta???? Pq las segundas marcas de pronovias y rosa clara los venden en la misma tienda q las primeras marcas???

Diria qe a Bcn n'hi ha una....però jo también vaig super perduda, jo busco la linea TWO de RC i nuse on anar....per no anar directament a BCN
MaBer
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: MaBer » dt. ago. 17, 2010 9:34 am

tni et dje ha escrit:boutique atelier esta en granollers en la calle ricoma

Gràcies wapa !!

Ho anire a mirar, saps quines marques tenen allà ??
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: montseijordi » dt. ago. 17, 2010 10:23 am

Lau_82 ha escrit:La tienda de aire donde esta???? Pq las segundas marcas de pronovias y rosa clara los venden en la misma tienda q las primeras marcas???

en via augusta esta Aire
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: kasia25 » dt. ago. 17, 2010 5:07 pm

la línia TWO la venen a les botigues Rosa Clarà i ara només n'hi han a Barcelona. La línia d'Aire té les seves propies botigues i a Via Augusta hi és. Pot ser que d'Aire en trobeu a alguna botiga multimarca, però de Two em sembla que no...
Imatge
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: RuffTiff » dt. ago. 17, 2010 5:27 pm

Hola noies! jo també sóc del vallès. Jo tampoc començaré a mirar seriosament fins el setembre, però si que he fet una ullada per internet, i també he aconseguit algún catàleg del 2011.
Núvies d'Or i la Boutique atelier tenen web pròpia, on possen les firmes amb les que treballen.
RuffTiff

Entrades: 11
Membre des de: dl. juny 14, 2010 10:04 am

EntradaAutor: anetta » dt. ago. 17, 2010 7:06 pm

Merci chicas!!

A mi la que m gusta tambien es la linea TWo.De todas manera no descarto ir a otros sitios que no la trabajen,nunca se sabe si alomejor tu vestido puede ser otro.Aunque la linea Two es mi favorita!!
Imatge
anetta
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: siu__84 » dt. ago. 17, 2010 7:42 pm

kasia25 ha escrit:la línia TWO la venen a les botigues Rosa Clarà i ara només n'hi han a Barcelona. La línia d'Aire té les seves propies botigues i a Via Augusta hi és. Pot ser que d'Aire en trobeu a alguna botiga multimarca, però de Two em sembla que no...

Hola noies!!

A Reus també hi ha botiga de Rosa Clarà on trobareu la linia two. Jo vaig anar a agafar el catàleg pero al final no vaig anar a probarlos xq directament em van dir q fins al setmbre no hi anes q era massa d'hora x començar a mirar...i es van quedar amb una clienta menos...anava super il.lsuionada i em van deixar xafada...al final no vaig anar a probarme cap xq vaig trobar el vestit a Pronovies,aixi q una clienta menos i un zero x la dependenta...jeje
Imatge

Imatge
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: meryt » dt. ago. 17, 2010 8:14 pm

hola guapa en el gran via 2 tambien tienes un aire alli se lo compro una amiga mia y el trato muy bueno
Imatge[url][/url]
meryt

Entrades: 52
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 9:22 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dc. ago. 18, 2010 8:55 am

montseijordi ha escrit:Chicas, si os vale mi expriencia yo estuve en Pronovias de Badalona donde me quede mi vestido, el primer dia estaba Raquel q era la encargada y sensacional, la verdad es q hacia super buen trabajo por eso creo q la llevaron a un Pronovias mas grande, luego el resto d dias tal vez las dependientas eran mas secas, como q no se ni como se llamaban, pero supongo q si tienen q ser amables lo seran no? no dejeis d buscar y rebuscar!

Jo també he estat varies vegades a Pronovias de Badalona però m'ha atès la Adela i la Sonia (i la modista també) i han estat molt amables amb mi, i mira que soc MOLT MOLT complicada per trobar vestits, però han entès perfectament el que volia i han encertat amb els models (tots de festa, que encara no he començat a mirar els de núvia).
S'agraeix molt que t'atenguin be, ja que el vestit es una cosa de les que mes il.lusio ens fa i son molts calers els que t'hi deixes!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: montseijordi » dc. ago. 18, 2010 10:32 am

Dolçeta ha escrit:
montseijordi ha escrit:Chicas, si os vale mi expriencia yo estuve en Pronovias de Badalona donde me quede mi vestido, el primer dia estaba Raquel q era la encargada y sensacional, la verdad es q hacia super buen trabajo por eso creo q la llevaron a un Pronovias mas grande, luego el resto d dias tal vez las dependientas eran mas secas, como q no se ni como se llamaban, pero supongo q si tienen q ser amables lo seran no? no dejeis d buscar y rebuscar!

Jo també he estat varies vegades a Pronovias de Badalona però m'ha atès la Adela i la Sonia (i la modista també) i han estat molt amables amb mi, i mira que soc MOLT MOLT complicada per trobar vestits, però han entès perfectament el que volia i han encertat amb els models (tots de festa, que encara no he començat a mirar els de núvia).
S'agraeix molt que t'atenguin be, ja que el vestit es una cosa de les que mes il.lusio ens fa i son molts calers els que t'hi deixes!

doncs si la veritat, elles es veuen maques pero clar, com el tracte q a mi em va donar la raquel el primer dia res d res, usposo q si t'agafen des del rpincipi ja es diferent no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: cramdol » dc. ago. 18, 2010 12:26 pm

Lau_82 ha escrit:Que bien que hayas abierto este post a mi también m ira muy bien, pq yo en breve también tendré q empezar a mirar.
Que nervios y que ganas!!!!

I jo, ja tinc ganes de començar!!!
Imatge
cramdol

Entrades: 30
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 4:52 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dc. ago. 18, 2010 12:29 pm

montseijordi ha escrit:
Dolçeta ha escrit:

doncs si la veritat, elles es veuen maques pero clar, com el tracte q a mi em va donar la raquel el primer dia res d res, usposo q si t'agafen des del rpincipi ja es diferent no?

No se, igual si... Però de debó que s'han portat genial! Sempre ens oferien cafè i l'ultim dia una copeta de cava ::love::
Imatge
Dolçeta

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sita_yo » dc. ago. 18, 2010 1:44 pm

jo vaig a vinzenzs barcelona. he anat anteriorment amb amigues i la meva germana i la veritat es que es genial, i sobretot qualitat-preu! ara al setembre em toka anar-hi :)
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: cramdol » dj. ago. 19, 2010 10:25 am

Per cert m'han parlat de Casa Juana a Barberà del Vallès, en sabeu alguna cosa?
Imatge
cramdol

Entrades: 30
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 4:52 pm

EntradaAutor: anetta » dj. ago. 19, 2010 12:46 pm

Economic si que és.Ara tinc dues opinions molt properes a mi i ja no crec que hi vagi.La meva cunyada es va comprar el vestit allá y el ultim dia avans del casament cuan van anar a buscar-lo encara el tenien sense arreglar.Li van tindre que fer allá al moment y a tota presa,total el resultat fatal,el forro de la paraula d'honor se li sortia tot el rato,i en mes d'una foto se li veia...

Després la meva altre cunyada va anar un dia i em va explicar que el tracte molt malament,es podria dir que es podia comparar amb un zara,et portan els vestits que vols i vinga tu soleta ves emprobant,com qui va a comprar-se uns texans...

Potser algú que hagi comprat allá a quedqat content pero jo amb aquestes dues experiéncies,ja no hi aniré.
Imatge
anetta

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: montseijordi » dj. ago. 19, 2010 12:55 pm

cramdol ha escrit:Per cert m'han parlat de Casa Juana a Barberà del Vallès, en sabeu alguna cosa?

tambe n'hi ha un a barcelona, i crec q trobaras opinioons per tot, gent q n'esta encantadissima i gent q res d res, jo no hi he anat personalmebnt aixi q no et puc ajudar, sorry!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Martaa » dj. ago. 19, 2010 1:07 pm

A mi me han gustado dos modelos de la colección aire 2011, pero las sensaciones que he percibido de la tienda de BCN no me han gustado, no he ido, hablo de lo que he leido.
Así que si me deciis donde hay mas Aira que no sea en BCN, os lo agradeceria.

Por otro lado, tengo esta dirección, me la dio una forera que el dia de su boda iva radiante
Lour de Molins de rei
Un vestido a mi gusto precioso, me dijo que el trato genial y siempre te hacen algun detallito, como el cancan por ejemplo...

Sin duda iré.

Este post esta genial!
El día mas feliz de nuestras vidas, un día inolvidable, repetiriamos mil veces más!
Imatge
Martaa

Entrades: 1673
Membre des de: ds. maig 29, 2010 5:33 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants