Autor: Lau_82 » dl. ago. 16, 2010 8:21 pm

Autor: tni et dje » dl. ago. 16, 2010 9:56 pm

Autor: Lau_82 » dt. ago. 17, 2010 8:16 am

Autor: MaBer » dt. ago. 17, 2010 9:23 am
Lau_82 ha escrit:La tienda de aire donde esta???? Pq las segundas marcas de pronovias y rosa clara los venden en la misma tienda q las primeras marcas???

Autor: MaBer » dt. ago. 17, 2010 9:34 am
tni et dje ha escrit:boutique atelier esta en granollers en la calle ricoma

Autor: montseijordi » dt. ago. 17, 2010 10:23 am
Lau_82 ha escrit:La tienda de aire donde esta???? Pq las segundas marcas de pronovias y rosa clara los venden en la misma tienda q las primeras marcas???

Autor: kasia25 » dt. ago. 17, 2010 5:07 pm

Autor: RuffTiff » dt. ago. 17, 2010 5:27 pm
Autor: anetta » dt. ago. 17, 2010 7:06 pm

Autor: siu__84 » dt. ago. 17, 2010 7:42 pm
kasia25 ha escrit:la línia TWO la venen a les botigues Rosa Clarà i ara només n'hi han a Barcelona. La línia d'Aire té les seves propies botigues i a Via Augusta hi és. Pot ser que d'Aire en trobeu a alguna botiga multimarca, però de Two em sembla que no...

Autor: meryt » dt. ago. 17, 2010 8:14 pm

Autor: Dolçeta » dc. ago. 18, 2010 8:55 am
montseijordi ha escrit:Chicas, si os vale mi expriencia yo estuve en Pronovias de Badalona donde me quede mi vestido, el primer dia estaba Raquel q era la encargada y sensacional, la verdad es q hacia super buen trabajo por eso creo q la llevaron a un Pronovias mas grande, luego el resto d dias tal vez las dependientas eran mas secas, como q no se ni como se llamaban, pero supongo q si tienen q ser amables lo seran no? no dejeis d buscar y rebuscar!

Autor: montseijordi » dc. ago. 18, 2010 10:32 am
Dolçeta ha escrit:montseijordi ha escrit:Chicas, si os vale mi expriencia yo estuve en Pronovias de Badalona donde me quede mi vestido, el primer dia estaba Raquel q era la encargada y sensacional, la verdad es q hacia super buen trabajo por eso creo q la llevaron a un Pronovias mas grande, luego el resto d dias tal vez las dependientas eran mas secas, como q no se ni como se llamaban, pero supongo q si tienen q ser amables lo seran no? no dejeis d buscar y rebuscar!
Jo també he estat varies vegades a Pronovias de Badalona però m'ha atès la Adela i la Sonia (i la modista també) i han estat molt amables amb mi, i mira que soc MOLT MOLT complicada per trobar vestits, però han entès perfectament el que volia i han encertat amb els models (tots de festa, que encara no he començat a mirar els de núvia).
S'agraeix molt que t'atenguin be, ja que el vestit es una cosa de les que mes il.lusio ens fa i son molts calers els que t'hi deixes!

Autor: cramdol » dc. ago. 18, 2010 12:26 pm
Lau_82 ha escrit:Que bien que hayas abierto este post a mi también m ira muy bien, pq yo en breve también tendré q empezar a mirar.
Que nervios y que ganas!!!!
Autor: Dolçeta » dc. ago. 18, 2010 12:29 pm
montseijordi ha escrit:Dolçeta ha escrit:montseijordi ha escrit:Chicas, si os vale mi expriencia yo estuve en Pronovias de Badalona donde me quede mi vestido, el primer dia estaba Raquel q era la encargada y sensacional, la verdad es q hacia super buen trabajo por eso creo q la llevaron a un Pronovias mas grande, luego el resto d dias tal vez las dependientas eran mas secas, como q no se ni como se llamaban, pero supongo q si tienen q ser amables lo seran no? no dejeis d buscar y rebuscar!
Jo també he estat varies vegades a Pronovias de Badalona però m'ha atès la Adela i la Sonia (i la modista també) i han estat molt amables amb mi, i mira que soc MOLT MOLT complicada per trobar vestits, però han entès perfectament el que volia i han encertat amb els models (tots de festa, que encara no he començat a mirar els de núvia).
S'agraeix molt que t'atenguin be, ja que el vestit es una cosa de les que mes il.lusio ens fa i son molts calers els que t'hi deixes!
doncs si la veritat, elles es veuen maques pero clar, com el tracte q a mi em va donar la raquel el primer dia res d res, usposo q si t'agafen des del rpincipi ja es diferent no?

Autor: Sita_yo » dc. ago. 18, 2010 1:44 pm

Autor: cramdol » dj. ago. 19, 2010 10:25 am
Autor: anetta » dj. ago. 19, 2010 12:46 pm

Autor: montseijordi » dj. ago. 19, 2010 12:55 pm
cramdol ha escrit:Per cert m'han parlat de Casa Juana a Barberà del Vallès, en sabeu alguna cosa?

Autor: Martaa » dj. ago. 19, 2010 1:07 pm