regals mames, papes i iaies

un gran any!

Re: regals mames, papes i iaies

EntradaAutor: Bie » dv. set. 24, 2010 10:55 am

lo de l'arbre dels records m'encanta, segur que el meu futur ni s'ha plantejat això dels regals però li comentaré
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: estrelllita » ds. oct. 09, 2010 6:47 pm

doncs per ser una mica diferent a la meva mare un ram de Rosas de goma eva... Esta enamrada li chiflan inclus el altre dia em deia que perque no em feia el ram meu aixi ... lo cual se que la fare feliz.. als papis em pensat una mepolla de cava Gran de 1.5 L que queda chuliima.. tan gran amb la etiqueta personalizada nostre ( pero estem a la espera de si tenim mes inspiracio)..
ma germana el meu ram..
y la seva germana els ninots dle pastis.. aixi cadescuna tindra el seu moment de protagonisme..
a les iaies... uns ninots petits que osn bebes ( perque smepre diuen que volen biznietos) y els avis.. una bona empola de vi.. amb la foto tmb..

que us sembla??
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
estrelllita
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dt. abr. 20, 2010 9:29 am

EntradaAutor: Sita_yo » dg. oct. 10, 2010 7:08 pm

ei estrellita esta molt bé! nosaltres encara seguim pensant una mica...als pares de ben segur que els regalem una foto nostre del dia del casament perque se que els fara molt il·lusió pero avere que més fem...i als avis, només n' hi han per la seva banda així que...em de pensar avere! son tantes coses que...pfff
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: HELENIAH » dt. oct. 12, 2010 9:04 am

Hola noies! Nosaltres crec que també anirem per la via tradicional, rams i foto del nuvis per mames i àvies, i ampolla de vi pels pares personalitzada (ens faria gràcia que fos del mateix que es servexi a la celebració per la cosa del record).
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: adriana27 » dt. oct. 12, 2010 5:18 pm

La idea del taronger es genial! aquestes coses a la gent gran els hi encantaaa!!!
jo bastant tradicional pero veig q algunes de vosaltres también ho feu jejej
: mares---- una foto del nostre casament en un marc ben chuli!!!!!
: pares---- el vi de la cerimonia amb una etiqueta del casament i data
. avis q nomes li queden a mi niño. segurament un ram a la iaia i al avi...encara no sabem!
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: VaneMenorca » dt. oct. 12, 2010 7:14 pm

Holaa!!!

Una pregunta, a qui es regala la lliga??

Uixxx, aixo dels regals ens porta bojos... perquè no sabem com fer-ho ni a qui!!!! El ram sí que tinc clar que li vull donar a la meva germana, crec que es regala a la soltera d'or, no? O vaig equivocada??
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: HELENIAH » dt. oct. 12, 2010 9:14 pm

Hola! Tradicionalment crec que sí es regalava a la soltera d'or i tot i que avui en dia la majoria de gent ho continua fent així també hi ha núvies que prefereixen donar-la a alguna amiga o persona especial independentment de si és soltera o està emparellada. De fet en algun casament inclús s'ha donat més d'una lliga, o una altra cosa bastant original que es fa es que un noi solter li tregui la lliga a la nuvia i li posi a una noia soltera (en comptes de fer-ho el nuvi) :-)
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 12, 2010 10:03 pm

la tradició diu que la lliga és pel solter i el ram per la soltera, en el nostre cas el ram li donaré a les meves dues germanes, lis compraré una rèplica exacta al meu perquè el meu el vull guardar jo. La lliga una per mon cunyat (el solter d'or) i l'altra pel meu germà, tindrà 16 anys i li penso treure els colors jeje!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: VaneMenorca » dc. oct. 13, 2010 8:20 pm

HELENIAH ha escrit:Hola! Tradicionalment crec que sí es regalava a la soltera d'or i tot i que avui en dia la majoria de gent ho continua fent així també hi ha núvies que prefereixen donar-la a alguna amiga o persona especial independentment de si és soltera o està emparellada. De fet en algun casament inclús s'ha donat més d'una lliga, o una altra cosa bastant original que es fa es que un noi solter li tregui la lliga a la nuvia i li posi a una noia soltera (en comptes de fer-ho el nuvi) :-)

Aaaaah!!!! Així que el ram a la noia soltera i la lliga al noi solter!!!! Araaaaaaaaaa.... jajajaja!!! Moltes gràcies noies!!
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Sasrom » dt. nov. 16, 2010 4:50 pm

Hola chicas!

Pues a los abuelos les vamos hacer un marco doble con una foto del dia de su boda actualizada y al lado una nuestra de ese dia.

Y a los padres estamos ahi ahi... no sabemos si una botella de cava junto con dos copas personalizadas, con nuestros nombres y la fecha. O un finde de relax o unos muñequitos personalizados del dia de su boda...
Imatge
Sasrom

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dc. nov. 17, 2010 12:57 pm

Hola!!!
Nos vamos a ser típicos...madres ramo de flores i/o marco con nuestra foto, para los padres un buen whisky o un vino. Abuelos solo nos queda la abuela de él y en principio le daremos un marco con la foto nuestra.Luego mi cuñado es el padrino y le reglaremos un llavero bueno grabado (tipo Montblanc). Mi hermana le damos mi ramo d flores.
La verdad es que es un lio...a parte lo que no queremos es perder mucho tiempo con los detalles...
Imatge
Laia-elmasnou

Entrades: 286
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 9:05 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants