Autor: Lanati » dc. set. 15, 2010 11:34 am

Autor: mimosa » dc. set. 15, 2010 12:58 pm

Autor: buniketa » dc. set. 15, 2010 2:03 pm
Lanati ha escrit:Doncs tal i com diu calina, jo això dels petons amb els llavis pintats ho trobo horroròs! Ja sé que no ho faran en el meu casament, perquè la gent em coneix i jo conec a la gent en aquest aspecte. Penso que el fet de que es tracti d'una festa no té perquè donar via lliure a comportaments infantils. Una festa no té perquè ser avorrida perquè no es llencin molles de pà als demès que no hi volen participar o es despulli al nuvi. Ara, travessar la sala rient i cantant i cridant per felicitar els nuvis, p.ex., ho trobo molt xul·lo. És que sembla que si no hi ha "desmadre", no és una festa. I sí, és una festa, però de casament, no un comiat de soltera.

Autor: carlina » dc. set. 15, 2010 2:21 pm

Autor: Shaik » dc. set. 15, 2010 2:57 pm

Autor: buniketa » dc. set. 15, 2010 3:05 pm
Shaik ha escrit:Em fa gràcia una cosa... sembla que aquest dia tant nosaltres com els que convidem hem de deixar de ser nosaltres mateixos! No entenc per què! Jo no vull ni protocol ni solemnitat, no sóc pas la Infanta! La gent s'ha de sentir còmoda, i nosaltres també! La gent que volem que ens acompanyi és com és, uns són seriosos i altres no, que tothom actuï com ho cregui convenient!

Autor: Shaik » dc. set. 15, 2010 3:11 pm

Autor: snake35 » dc. set. 15, 2010 4:46 pm
Lanati ha escrit:Bon dia, noies! Uff, aquest cap de setmana he anat a un casament. I dic "uff" perquè em vaig fixar en un tema en el que no havia pensat especialment: el comportament dels convidats. Després del primer plat, uns quants amics del nuvi, asseguts a la taula del costat, van començar a llençar trossets de pà a la nostra taula (vala dir que a la nostra taula hi havia la resta d'amics del nuvi). Com jo estava asseguda al costat d'un d'ells, rebia les "municions" un cop sí, un cop no. Parlo de gent vora els 40 anys i amb formació universitària (ho dic perquè es pressuposa una formació; encara que no hi té res a veure). Van fer caure una copa de vi, fins i tot. Potser algú dirà que sóc mssa seriosa, i potser sí que ho sóc, però em va semblar totalment fóra de lloc.
Comentant-ho més tard amb la meva família, ma germana em deia que va anar a un casament en què una noia va caure de la cadira de tan beguda com anava; i una tieta em va comentar que dos convidats van arribar a les mans en una altre casament.
Patiu pel comportament dels convidats?

Autor: carlina » dc. set. 15, 2010 10:33 pm

Autor: estrelllita » ds. oct. 09, 2010 6:54 pm

Autor: buniketa » dg. oct. 10, 2010 11:43 am

Autor: Massianya » dg. oct. 10, 2010 12:54 pm

Autor: tora18 » dg. oct. 10, 2010 8:14 pm
Massianya ha escrit:Ui els convidats... A mi el que em fa por és que al restaurant ens diguin que hem de pagar un plus a la barra lliure perquè els nostres amics s'ho han begut tot... Quan hi ha festa, l'alcohol baixa sense control. Sé que hi haurà molta gresca i que farem una mica el burro. I que riurem mooooolt!
Això del pa no crec que passi. No li veig la gràcia, i els meus amics tampoc. Si en veig algun, el convidaré amablement a anar a la taula de la canalla...
I pel que fa a crits de "volem un petó..." i aquestes coses, tampoc no crec que abundin (i jo estic encantada de la vida, perquè no m'acaba d'agradar...). Som d'una altra pasta...

Autor: SUYI » dv. des. 03, 2010 7:47 pm

Autor: MiM » dt. gen. 25, 2011 1:16 pm

Autor: Shaik » dt. gen. 25, 2011 3:36 pm

Autor: Marvic » dt. gen. 25, 2011 7:25 pm

Autor: reixel_87 » dt. gen. 25, 2011 7:57 pm

Autor: _syl_ » dt. gen. 25, 2011 9:07 pm
Autor: maido » dt. gen. 25, 2011 9:24 pm
MiM ha escrit:Doncs nosaltres volem un casament mig serio! Per aquest motiu, la gent que sabem que no es comportarà, ja no la convidem. Tampoc vull que siguio un casament soso. Però jo crec que e spoden fer bromes pesades i bromes lights; i nosaltres volem evitar les del primer tipus.
Respecte l'alcohol... jo en principi volia fer un casament sense alcohol perquè tinc molta família que no se sap controlar i l'acaba armant i fent el numeret SEMPRE (siguin casaments, aniversaris, comunions, o fins hi tot les trobades familiars de Nadal!), però els meus pares (que no beuen gens) i els meus futurs sogres (que sí que els hi agrada molt el vi), m'han dit que era molt mala idea perquè hi ha gent que associa gresca amb l'alcohol i algú se'ns podria queixar. Al final hem arribat a un acord, hi huarà vi i xampany, no hi haurà barra lliure i els problemàtics simplement no els convidem per no saber-se comportar.
Jo és que sóc una persona molt seria, a mi les bromes no m'agraden gens. I espero que no cridin gaire "que es facin un petó" ni coses d'aquestes, perquè la primera vegada potse rels hi faig cas, però la segona ja no. Jo no sóc de demostrar el meus sentiments en públic. I també espero que en els meus pares no els atavalin gaire, perquè no ho seguiran gens (amb algú m'havia de semblar...)