Elegir maquillador/a

un gran any!

Re: Elegir maquillador/a

EntradaAutor: snake35 » dj. oct. 07, 2010 5:32 pm

La foto no és gaire bona però es veu una mica el recollit.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Massianya » dg. oct. 10, 2010 1:04 pm

I això com ho fareu? ho deixareu a les mans de la maquilladora o ja teniu una idea clara? Clar, amb els pentinats sí que en buscaré 3 o 4 models per internet perquè vegin quin estil m'agrada, però el maquillatge... això depèn molt de cada cara, no? Si vaig allà amb una foto potser m'engeguen...
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: arodrigu » dg. oct. 10, 2010 3:06 pm

Al maquillador li has de dir quin tipus de maquillatge vols: natural, sofisticat, extremat... i donar-li pistes (jo vull un maquillatge natural on tinguin més protagonisme els ulls d'una manera elegant, no agressiva, i als llavis només gloss amb una miqueta de color). Amb aquestes indicacions, et faran propostes segons el teu tipus de cara, el color dels ulls, de la pell, dels cabells....fins que trobeu l'estil que t'agrada en la prova de maquillatge.
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: dory » dg. oct. 10, 2010 6:09 pm

Jo dijous tinc hora a Eva Sanz, maquilla i pentina! hi ha bones referencies per aqui el foro! aviam que tal és! pero jo no tinc pelu fixe n de confiança per aixo busco algíú que ho faci b!
No coneixia lo del bobby brown, mho mirare ara! :-)ok: :-)ok:
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Erfre » dg. oct. 10, 2010 8:34 pm

snake35 ha escrit:
Erfre ha escrit:Hola chicas!!

Yo aún no se donde iré...

Respecto a Francis, mi hermana se lo hizo allí (y yo como hermana de la novia también :-) ). No quedamos muy contentas con el servicio de peluquería como era un sabado la pelu la tenian a tope, tardaron un montón en cogernos y despues con las prisas pues el resultado no era el esperado y no habia tiempo de rectificar... mi hermana estaba de los nervios... el maquillaje perfecto

Hola Erfe!

Una pregunta, ja us havien fet la prova abans o no? i pel que sembla és com si anéssiu sense hora...ja ho explicaràs pq és raro. Jo vaig quedar amb la perruquera una setmana abans del casament per fer-me la prova tant del pentinat com del maquillatge i després al mateix dia del casament quan vaig arribar ja m'estaven esperant....

Siii :-(
Hora teníamos las dos desde hacia variosssss meses...y prueba yo no, pero tampoco tenía mucha complicación lo que yo quería y tampoco era la novia :-) , mi hermana se hizo la prueba y se pagó otra extra por que no le había gustado lo que le hicieron en la primera y en la segunda parece que si encontraron el estilo que ella quería, pero el día B pues que no hubo manera...ellas tardaron muchísimo, un estrés en serio...pero fue nuestra experiencia supongo que depende quien te lleve o no se...
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: HELENIAH » dc. oct. 13, 2010 5:26 pm

Chicas, las que comentábais de preguntar en MAC o Bobbie Brown, sabéis como andan de precios? Supongo que deben de hacerlo espectacular pero no asustan las tarifas?
Yo todavía no sé con quién voy a hacerlo. En la peluquería donde iba normalmente había una chica que maquillaba súper bien pero con la cosa de la crisis ya no está y ahora estoy pensando en mirarme maquillaje y peluquería en otro sitio.
Gracias!
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 13, 2010 8:04 pm

Bobbi Brown crec que 150€ i MAC deu estar per l'estil... per cert em vaig comprar la Telva novias i ve un cd amb tutorials de maquillatge de novia de MAC... no me'ls he mirat però si m'agraden crec que compraré els productes, demanaré una sessió i m'ho faré jo!
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: arodrigu » dc. oct. 13, 2010 9:22 pm

Ja t'atreveixes Bie? Jo crec que em maquillo molt bé, de fet no m'agrada que em maquillo ningú ja que crec que jo em conec millor, però el dia de la boda, em fa por que amb els nervis no estigui gaire encertada, sobretot en el moment "rimel", quan pots arruinar tota la feina en un moment!
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: dory » dc. oct. 13, 2010 10:10 pm

arodrigu ha escrit:Ja t'atreveixes Bie? Jo crec que em maquillo molt bé, de fet no m'agrada que em maquillo ningú ja que crec que jo em conec millor, però el dia de la boda, em fa por que amb els nervis no estigui gaire encertada, sobretot en el moment "rimel", quan pots arruinar tota la feina en un moment!

Jo opino igual, pots arruinar tota la feina i tenir un gran disgust... aixxxx jo crec que val la pena estar lo més tranquila possoble aquell dia i no patir imprevistos!
jo demà vaig a eva sanz! ja us explicare que tal!
Imatge
dory

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 13, 2010 11:59 pm

és que les vegades que m'han maquillat la veritat és que no han encertat massa... suposo que preguntaré a MAC i BB! a més la meva germana vol que em maquilli algú altre perquè així les fotos queden més xules jajaja
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: HELENIAH » dv. oct. 15, 2010 8:31 pm

A mí m'agrada molt maquillar-me i li posu carinyu i dedicació, però tot i això reconec que quan m'han maquillat a la pelu he trobat molta diferència i a l'hora de fer-te fotos queda molt millor :-)ok:
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: Núria82 » ds. oct. 16, 2010 10:49 pm

Hola noies!
A part de Eva Sanz, sabeu d'altre gent que faci peluqueria i maquillatge?
Gràcies!
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: dory » ds. oct. 16, 2010 10:53 pm

Núria82 ha escrit:Hola noies!
A part de Eva Sanz, sabeu d'altre gent que faci peluqueria i maquillatge?
Gràcies!

Nuria doncs per exemple, what image! son les que maquillen a les fires gratuitament per fer el video de guia nupcial! ho fan força bé, a mi em van maquillar a la fira del moll de la fusta i em va agradar força
Son de sabadell, es proves son allà i el dia del casament venen a casa. Son més economics que eva sanz!
També hi ha pricess woman,
Imatge
dory

EntradaAutor: Bie » ds. oct. 16, 2010 11:51 pm

quin és el preu aproximat de what image?
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: ada77 » dg. oct. 17, 2010 12:22 am

Jo tenia pensat anar a la perruqueria meva de sempre i allà pentinar-me i maquillar-me però tinc més de 2h de camí i m'heu espantat!! Creieu que no aguantarà? Ara em fa por el tema.... :hmm::
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. oct. 18, 2010 9:22 am

ada77 ha escrit:Jo tenia pensat anar a la perruqueria meva de sempre i allà pentinar-me i maquillar-me però tinc més de 2h de camí i m'heu espantat!! Creieu que no aguantarà? Ara em fa por el tema.... :hmm::

Ada, no pateixis pel pentinat, mira, a mi em van començar a pentinar i maquillar a les 11 del matí fins 2/4 de 3 de la tarda que van finalitzar. El casament era a les 6 i tenia una horeta de viatge, doncs a les tres de la matinada que és quan vam arribar a casa tenia el cabell intacte i això que vam ballar com bojos! Si et fas un recollit entre els 40.000 clips que et posen al cap i la laca t'asseguro que no se't mou ni un pèl, i si no te'l reculls et posaran laca o sigui que no pateixis per això!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: ada77 » dl. oct. 18, 2010 2:27 pm

Gràcies snake35, però no ho tinc del tot clar... es que tinc molt poc cabell, molt molt fi i molt estirat i em fa por que no tingui res ja quan arribi, però pel que em dius a tu et va anar bé, per tant no hi hauria d'haver cap problema!
I pel maquillatge espero que tampoc.... :-/
Merci wapa!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Erfre » dj. oct. 28, 2010 4:20 pm

Chicas yo ya os dije que conocia a una maquilladora de Bobbi Brown, y lo haré con ella seguramente por que me encanta ::love:: , lo que pasa que también es una invitada y no se como nos lo montaremos... Si alguna está interesada está en El Corte Ingles de Plz. Cat y se llama Marta. Estos dias estaba maquillando a Pastora Soler para su video clip, pero la semana que viene seguro que anda por allí ;-)
Imatge
Erfre

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: dory » dv. oct. 29, 2010 12:25 pm

Bie ha escrit:quin és el preu aproximat de what image?

Pentinat i maquillatge son 290 ( aquest any )
Imatge
dory

EntradaAutor: NOEMA » dv. oct. 29, 2010 12:31 pm

dory ha escrit:
Bie ha escrit:quin és el preu aproximat de what image?

Pentinat i maquillatge son 290 ( aquest any )

Hola, este es el preci de what imatge, y el de Eva sanzlo sabes, que as dio ya hacerte alguna prueba , sabes como va.
Gracias. besitos a todas...que todas iremos guapas vayamos donde vayamos.
NOEMA

Entrades: 82
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants